top

niet volgens slogan voor 23.00uur besteld volgende dag in huis. verder alles prima

Bestelling batterij, supper winkel

Goede levering. Er was wat vertraging maar dat werd vlotjes vermeld in mail dagelijks.

Aangegeven voorraad klopt niet

Ik heb een bestelling geplaatst waarvan de voorraad bij alle artikelen op groen stond. Uiteindelijk kunnen de batterijen niet direct geleverd worden. Na een telefoontje moeten de batterijen bij de leverancier besteld worden. Hierdoor duurde het dus een bijna een week voordat ik alles in huis had. Verder prima winkel en vriendelijke telefoniste.

snel en goede prijs

artikel besteld en de volgende dag geleverd. prijs o.k.

Op tijd bezorgd met de normale post. Dus geen gedoe met afleverproblemen

Helaas iet mogelijk te betalen met creditcard. Verder de afhandeling/verzenden prima.

goed soms niet op voorraad

Eerst wat ik kreeg niet op voorraad, maar toch weer snel bezorgd

Een niet reguliere accu besteld, toch snel geleverd en keurig op de hoogte gehouden van de levering die iets langer duurde TOP

snelle bezorging en ook nog goedkoop, in de winkel waren deze batterijen niet te vinden/koop

perfect.

gewoon super. perfect.

super

maandag besteld ,dinsdag in huis. goed verpakt. zo hoort een webshop te zijn. henk

Snelle en correcte levering; prima kwaliteit.

Snel en accuraat

Groot assortiment, veel op voorraad en snelle levering

Snel en goed verpakt

Goed assortiment, snel geleverd en goed verpakt

Prima site.

Goede en snelle service, ook als er vertraging is krijg je keurig een mailtje.

Goede service door een snelle levering.

Misschien een tip, maak van een kleine zending brieven bus post, hoef je er niet voor thuis te blijven.

Voor levering

Goede informatie als een artikel niet op voorraad is. Desondanks binnen een paar dagen geleverd. Goede informatie/ communicatie en snelle levering . !

prima vlotte levering

goede product op tijd geleverd

Gewoon 10/10

Gewoon prima

Snel en topkwaliteit.

Heb een accu besteld voor mijn aeg steelstofzuiger en kreeg keurig mailtje dat helaas iets verlaat geleverd werd maar dag of 2 later werd hij idd keurig goedverpakt geleverd.de goedkoopste bleken ze ook nog te zijn.dus 10+ voor batteryking!

Uitstekende ervaring

100 AA batterijen volgende dag al in huis. Fijn zo vlak voor de feestdagen.

Makkelijk besteld, snel geleverd

Was snel in huis, goede prijs

Mijn bestelling snel geregeld.

Zeer uitgebreide sortering en redelijke prijzen.

Prima en snel geregeld!!

Prima en snel geregeld!!

Prima club!!

Heldere site, groot assortiment, nette prijzen, razendsnelle levering !! Zeer aan te bevelen

Over BatteryKing.nl

Dé nummer 1 Accu, Batterij en Lader specialist van Nederland en België. Op Batteryking.nl kunt u alles vinden op het gebied van accu’s en batterijen. Of u nu een batterij, accu of lader zoekt voor uw gsm, telefoon, laptop, hoorapparaat, rookmelder, digitale camera of gereedschap: wij hebben het allemaal. Niet alleen voor oudere modellen maar ook voor de allernieuwste modellen en merken. Alle bestellingen mits op voorraad die op werkdagen voor 23:00 uur worden geplaatst, zullen dezelfde dag verzonden worden. Tevens beschikken we over een eigen technische klantenservice die bereikbaar is op werkdagen van 09:00 tot 21:00 uur op telefoonnummer 0318 - 210 110.