Duidelijke webshop

Betrouwbaar

Geheel conform specificatie en aangegeven informatie geleverd

Goede service en snelle verzending

Staat hierboven

Kwaliteit en snelle levering, TOP!

In de middag besteld volgende dag in huis. Hoe snel wil je het hebben.

Goed assortiment en snel geleverd

Gewoon prima...duidelijk uitleg bij producten waardoor ik makkelijk kon kiezen. Smiddags besteld..volgende ochtend geleverd

Correct en vlot

Ruim aanbod, correcte prijzen, vlot bestelling kunnen plaatsen, pakket werd zeer snel (dinsdag 21u10 bestelling geplaatst, donderdag 12u30 bestelling ontvangen) en gratis geleverd (in België) door DHL. Pakket was zorgvuldig verpakt.

samenvattend goede service en snelle levering.

Bij het bestellen waren niet alle producten aanwezig verloop 1,5" naar 11/4". maar dit was door een altenatief op te lossen. bestelling geplaatst en 2 dagen later waren de spullen geleverd. TOP

Snel direct en nauwkeurig

Bestelling was een dag later in huis en verzending kon exact gevolgd worden qua aflevering. Super

Prima zaken doen.

Keurige website met makkelijk zoeken, breed assortiment. Bij aflevering een verkeerd artikel geleverd maar na een belletje keurig de volgende dag het juiste artikel vrij van kosten afgeleverd. Vriendelijke stem aan de telefoon.

Prima.

Gemakkelijk zoeken, bestellen. Snel geleverd, je wordt netjes op de hoogte gehouden. Goed verpakt, niet zo overdreven grote doos en super zoals het in de zakjes was gedaan.

Alles netjes binnen 3 werkdagen met de vrachtwagen geleverd..

Correcte en snelle levering

Bestelling geplaatst en de dag erna geleverd. Producten zoals beschreven en goede kwaliteit.

Professionele kwaliteit geleverd tijdens de bouwvak.

Ik ben een serieuze doe-het-zelf-er en zoek professionele kwaliteit in producten. Tijdens de bouwvak kan dat lastig zijn. 2 Werkdagen later geleverd.

Hele snelle bezorging en prima service

Snelle service, en vriendelijke mensen

Super snelle service, goede prijs en netjes geholpen

Snelle levering prima kwaliteit

Snel geleverd, prima kwaliteit

Als je iets besteld wil je snel kunnen beschikken over de producten. Dat is hier prima geregeld. Uitgebreid assortiment en prima prijs.

Klantvriendelijk en snel geleverd

Goede kennis van zaken, vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon en snel geleverd. Ik bestel niet vaak pvc, maar zal in de toekomst hier weer bestellen!

Goede prijs en zeer snelle levering, top!

Bestelling geplaatst en is gratis, was net boven de 150,-, bezorgd. Zeer snelle levering en scherpe prijzen. Betrouwbaar bedrijf met zeer goede afhandeling van mijn bestelling. Zeker aan te bevelen!

Snel en goede prijs

1 bestelling gedaan: Deze werd goed verpakt en de volgende dag al geleverd zonder kosten. Super tevreden!

top webwinkel

ruime keuze - goede prijzen - snelle levering

super snelle service

in de ochtend rond 7 uur besteld om 8 uur kon ik het al ophalen

compleet en snel geleverd

handige website, overzichtelijk en duidelijk de afhandeling van bestelling correct levering volgens afspraak

goede kwaliteit materialen en snelle levering

Spullen zijn van geode kwaliteit. Ook de levering was heel snel. Fijn dat DPD gebruikt wordt om te leveren. Zij boden een packet achterlaat service waarmee ik gewoon het packet naast de deur kon plaatsen. Niet thuis, en toch mijn packet ontvangen. Super.

product en levering prima.

Over PVCkopen

PVCkopen is gespecialiseerd in kunststof leidingsystemen. U kunt bij ons voordelig online pvc kopen en dan heeft u veel pvc voordeel U kunt dan denken aan: riolering, hemelwaterafvoer, drukleidingen en diverse putten en kolken. Maar ook aan een compleet assortiment voor bijvoorbeeld de afwatering van uw tuin! Bij PVCkopen.nl heeft u een ruime keuze uit meer dan 4000 technische artikelen. Dus bestel jouw pvc voordelig bij pvc kopen.