Snelle levering prima kwaliteit

Snel geleverd, prima kwaliteit

Als je iets besteld wil je snel kunnen beschikken over de producten. Dat is hier prima geregeld. Uitgebreid assortiment en prima prijs.

Klantvriendelijk en snel geleverd

Goede kennis van zaken, vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon en snel geleverd. Ik bestel niet vaak pvc, maar zal in de toekomst hier weer bestellen!

Goede prijs en zeer snelle levering, top!

Bestelling geplaatst en is gratis, was net boven de 150,-, bezorgd. Zeer snelle levering en scherpe prijzen. Betrouwbaar bedrijf met zeer goede afhandeling van mijn bestelling. Zeker aan te bevelen!

Snel en goede prijs

1 bestelling gedaan: Deze werd goed verpakt en de volgende dag al geleverd zonder kosten. Super tevreden!

top webwinkel

ruime keuze - goede prijzen - snelle levering

super snelle service

in de ochtend rond 7 uur besteld om 8 uur kon ik het al ophalen

compleet en snel geleverd

handige website, overzichtelijk en duidelijk de afhandeling van bestelling correct levering volgens afspraak

goede kwaliteit materialen en snelle levering

Spullen zijn van geode kwaliteit. Ook de levering was heel snel. Fijn dat DPD gebruikt wordt om te leveren. Zij boden een packet achterlaat service waarmee ik gewoon het packet naast de deur kon plaatsen. Niet thuis, en toch mijn packet ontvangen. Super.

product en levering prima.

goede product en snelle leverig

makkelijke website en snelle levering

Goede service en snelle bezorging

Prima bedrijf en goede producten

Mijn extra opmerkingen werden exact opgevolgd. Snelle levering 100% volgens afspraak en veel goedkoper dan anderen

Super snelle levering en prijs verhouding

Duidelijke website met een groot aanbod, Makkelijk bestellen betalen en dan nog eens super snel geleverd zelfs in deze tijd. Postieve ervaring en ook de vervoerder (DPD) die alles keurig bezorgd.

Supersnel

Tijdens mijn bestelling een foutje gemaakt en dit werd meteen rechtgezet. De levering was supersnel: in minder dan 24h geleverd naar België.

Snelle levering, en mooie prijzen.

Prima levering , en snel.

Top product

Na mijn bestelling werft er binnen 24u geleverd. En de leverings fout is direct hersteld.

Supersnel, heldere communicatie

Er werd snel contact opgenomen voor een sneller leverbaar alternatief. Bezorging meteen al volgende dag. Precies zoals het hoort.

Goed assortiment, correcte levering

Goed assortiment, correcte levering

Snelle levering voor goede prijs

Veel keus voor goede prijs en snelle levering

Gewoon prima en zoals je mag verwachten

Duidelijke communicatie, snelle levering en prima prijzen. Kortom helemaal goed.

Een snelle levering

Een snelle levering voor het buitenland met dank daarvoor

Snelle en correcte levering

Enigste minpuntje was levering van een beschadigde lengte PVC buis van 75 mm. De buis is wel nog bruikbaar. Rest levering 100% Schade kan ook ontstaan zijn bij transport.

Ontvangen wat besteld, veel kwaliteit, op tijd, goede prijs. Tevreden!!

Mijn bestelling is zoals verwacht keurig bijtijds afgeleverd. Het bestellen ging zeer eenvoudig. Prijzen zijn concurrerend en kwaliteit uitstekend. Kortom: een zeer tevreden klant.

Helaas jammer

Helaas werd mij niet het op de website afgebeelde ontstoppingsstuk toegestuurd. Het ontvangen onderdeel is niet te plaatsen in de ruimte waar het zou moeten komen. Het kostte weliswaar maar iets van 1,65 euro ( + verzendkosten toch nog 6 euro) maar toch raar dat je iets anders krijgt dan verwacht.

Beste Harmen, Wat vervelend dat het geleverde product niet naar wens was. Wij vinden het alleen erg spijtig dat u ons via een beoordeling op de hoogte brengt dat u niet tevreden bent over het te ontvangen product. Wellicht had u beter eerst met ons contact op kunnen nemen? Wij doen onze uiterste best om de foto`s te laten kloppen, alleen zijn niet voor alle producten de juiste afbeeldingen beschikbaar vanuit de producent/leverancier en dan gebruiken we een beschikbare soortgelijke afbeelding. We hebben hier eerder bij dit product nooit vragen of klachten over gehad maar hebben de foto nu gelijk verwijderd en gaan de afbeelding aanpassen. U wilde geen gebruik maken van het retourrecht en het was niet nodig om het geld terug te storten, u gaf aan dat u wellicht het hulpstuk nog een keer kon gebruiken. Helaas kiest u er voor om het zo te laten en moeten wij uw beoordeling met een 2 respecteren. met vriendelijke groet, Pvckopen.nl

Over PVCkopen

PVCkopen is gespecialiseerd in kunststof leidingsystemen. U kunt bij ons voordelig online pvc kopen en dan heeft u veel pvc voordeel U kunt dan denken aan: riolering, hemelwaterafvoer, drukleidingen en diverse putten en kolken. Maar ook aan een compleet assortiment voor bijvoorbeeld de afwatering van uw tuin! Bij PVCkopen.nl heeft u een ruime keuze uit meer dan 4000 technische artikelen. Dus bestel jouw pvc voordelig bij pvc kopen.