Een snelle levering

Een snelle levering voor het buitenland met dank daarvoor

Snelle en correcte levering

Enigste minpuntje was levering van een beschadigde lengte PVC buis van 75 mm. De buis is wel nog bruikbaar. Rest levering 100% Schade kan ook ontstaan zijn bij transport.

Ontvangen wat besteld, veel kwaliteit, op tijd, goede prijs. Tevreden!!

Mijn bestelling is zoals verwacht keurig bijtijds afgeleverd. Het bestellen ging zeer eenvoudig. Prijzen zijn concurrerend en kwaliteit uitstekend. Kortom: een zeer tevreden klant.

Helaas jammer

Helaas werd mij niet het op de website afgebeelde ontstoppingsstuk toegestuurd. Het ontvangen onderdeel is niet te plaatsen in de ruimte waar het zou moeten komen. Het kostte weliswaar maar iets van 1,65 euro ( + verzendkosten toch nog 6 euro) maar toch raar dat je iets anders krijgt dan verwacht.

Beste Harmen, Wat vervelend dat het geleverde product niet naar wens was. Wij vinden het alleen erg spijtig dat u ons via een beoordeling op de hoogte brengt dat u niet tevreden bent over het te ontvangen product. Wellicht had u beter eerst met ons contact op kunnen nemen? Wij doen onze uiterste best om de foto`s te laten kloppen, alleen zijn niet voor alle producten de juiste afbeeldingen beschikbaar vanuit de producent/leverancier en dan gebruiken we een beschikbare soortgelijke afbeelding. We hebben hier eerder bij dit product nooit vragen of klachten over gehad maar hebben de foto nu gelijk verwijderd en gaan de afbeelding aanpassen. U wilde geen gebruik maken van het retourrecht en het was niet nodig om het geld terug te storten, u gaf aan dat u wellicht het hulpstuk nog een keer kon gebruiken. Helaas kiest u er voor om het zo te laten en moeten wij uw beoordeling met een 2 respecteren. met vriendelijke groet, Pvckopen.nl

Alles top, snel en goed advies. Snelle levering, Scherpe prijs. En de mogelijkheid om te kiezen voor cadeauverpakking, wat natuurlijk ideaal is als je je valentijn wilt verassen met 50 meter rioolbuis!!

Ruim op tijd, netjes ingepakt en verzorgd afgeleverd

Ruim op tijd, volgens afspraak...netjes ingepakt en verzorgd afgeleverd! Als het nodig is bestel ik hier weer.

zeer goed bevallen: goedkoop, correct en snel

Goede website; gemakkelijk te vinden en in te vullen; goedkoop en zeer snelle levering

Zeer goed bevallen

Duidelijke website en zeer eenvoudig een bestelling te plaatsen. Dit was voor ons de eerste keer dat wij bij PVCkopen besteld hebben, maar wij komen zeker nog een keer terug. Levering compleet en keurig verpakt en toegezonden conform de aangetoonde levertijden op de website.

Scherpe prijs, vlotte levering, netjes verpakt.

Zeer aan te bevelen

Zeer snelle en correcte levering. Prima materiaal aan scherpe prijzen. Koop hier zeker nog terug.

goede levering, ook nalevering was helemaal oke

goede levering, en netjes optijd bezorgd.

Prima materiaal en snel en correct geleverd

Goede prijszetting, netjes verpakt en snel geleverd.

Zeer slecht.

19- 10 -19 besteld,25-10 nog niks ontvangen!

Beste Tonnie, Wij vinden het spijtig dat u ons dit liet weten via een beoordeling, dit had u wellicht beter woensdag of donderdag rechtstreeks bij ons kunnen melden, dan hadden wij ook contact kunnen opnemen met onze tussenpersoon van DPD. Wij hebben u maandag gemaild dat u bestelling van zaterdag een dag vertraging had, en dat als alles normaal zou verlopen woensdag zou ontvangen, niet wetende dat het mis zou gaan. In het systeem van DPD zien dat het 3 keer niet is gelukt om af te leveren. Het lijkt erop dat ze het niet is gelukt om bij u of om bij bij de Parcelshop te leveren, dit is voor ons niet duidelijk maar zeer ongebruikelijk. Het is helemaal niet goed gegaan bij DPD, wij vinden het dan ook jammer dat u ons beoordeeld met een 1 terwijl het voor ons ook overmacht is en wij van niks weten. Na al de fouten van de DPD hebben wij uw bestelling nog een keer verstuurd met een andere vervoerder en gelukkig kwam dit wel netjes de volgende dag binnen. Nogmaals excuses voor al het ongemak, maar helaas loopt het soms helemaal verkeerd. Maar over het algemeen gaat het goed en zijn er geen problemen. Met vriendelijke groet Pvckopen.nl

Super service ook bij kleine bestellingen.

De bezorger ging in de fout maar PVCkopen reageerde professioneel.

Prima ervaring, via internet onderdeel besteld, volgende dag afgehaald in Veenendaal

Onderdeel via internet besteld dat bij andere leveranciers niet verkrijgbaar of vindbaar is, volgende dag afgehaald in Veenendaal.

Prima geholpen en spullen zelf afgehaald.

Zelfs aan de balie nog spullen (beugel pennen bij besteld.

Zeer overzichtelijke site en inderdaad heel goedkoop. Gemakkelijk keuzes maken en bestellen. Correcte levertijd. Een pluim ook voor het leveringsbedrijf. In een woord PERFECT.

TOP

Snelle en correcte afhandeling van de bestelling. Goede track en tracé bij DPD, nota op PDF formaat. Kan niet beter, ga zo door.

Goede prijs, snelle levering.

Goede prijs en een snelle levering.

Snelle levering, goede prijs en een breed assortiment

Compleet assortiment, goede prijs. Snelle levering.

Prima levering wat er besteld is

Prima levering wat er besteld is. Gekozen om de materialen zelf op te halen omdat de bezorgkosten voor kleine bestellingen anders niet rendabel is. Op locatie van het magazijn nog wat extra materialen uit het magazijn gekocht aangezien hier nog een kleine magazijnwinkel aanwezig is.

Prima levering en nel

Eenvoudig bestellen en snelle levering.

• Snelheid/Levertijd

Over PVCkopen

PVCkopen is gespecialiseerd in kunststof leidingsystemen. U kunt bij ons voordelig online pvc kopen en dan heeft u veel pvc voordeel U kunt dan denken aan: riolering, hemelwaterafvoer, drukleidingen en diverse putten en kolken. Maar ook aan een compleet assortiment voor bijvoorbeeld de afwatering van uw tuin! Bij PVCkopen.nl heeft u een ruime keuze uit meer dan 4000 technische artikelen. Dus bestel jouw pvc voordelig bij pvc kopen.