Goede prijzen snelle levering

Niets ontvangen

Vervoerder DPD meldt in de tracking gegevens het pakket op zaterdag te bezorgen echter niets ontvangen. Als je dan als bedrijf op zondagavond om een beoordeling vraagt dan is dat natuurlijk geen 10 he.

goeie service en correcte levering

heel veel materialen die we nergens anders vonden, konden we hier bestellen. Vlotte en correcte levering.

Scherp geprijsd

Duidelijke info op website Scherp geprijsd Snel geleverd

Nog niks ontvangen

Nog niks ontvangen. Dus levertijd klopt niet op de website

Het was goed geregeld .

Het was goed geregeld.

Gemakkelijk en snel. Groot assortiment

Gemakkelijk bestellen, goed prijs en groot assortiment. Snelle levering. Aan te bevelen

snel de juiste goederen geleverd van goede kwaliteit

snel de juiste kwaliteitsproducten

Een snelle levering en goed materiaal

Gemakkelijk en snel

Ik stelde een vraag via uw website en kreeg de volgende dag al een duidelijk antwoord. Ook de levering kwam snel.

prima service snelle levering

prima service snelle levering

juiste spullen snel geleverd

Het onderdeel dat ik nodig had stond goed omschreven en voldeed precies aan mijn verwachtingen. De levering was op zaterdagochtend en binnen 2 dagen zoals aangegeven op de website. Voor mij ook nog eens precies op het moment dat het onderdeel kon gaan plaatsen.

Vlugge verzending

Zoals het hoort te zijn

Zoals het moet

Snelle levering en in goede verpakking onntvangen.

Snel en makkelijk

Snel geleverd, bestellen en communicatie ttv aflevering beviel goed

Goede producten

De aanduiding of er wel of niet O-ring-groeven of groeven voor een rubber-pakkingring in zitten, met evt. verwijzing naar deze afdichtingsvorm ; waardoor jullie die OOK zouden kunnen leveren is wellicht iets om naar te kijken?

Product netjes optijd en verpakt.

Levering datum als aangegeven. goed verpakt . Graag weer

Prima shop, groot assortiment

Snelle levering, goede prijs.

Overzichtelijk webshop, ruime keuze, goede prijs, snelle levering. Wat wil je nog meer dan?

Heel goed.

Gewoon perfect

Snel

Bedankt top.

Zeer snel alles goed dus prima bedankt. Hier wordt vaker besteld.

Snelle levering en goede service

Groot assortiment , snelle levering en goede service

Snelle en correcte toelevering!

Voorbeeldbedrijf voor vele andere.

Inductorstraat 60

3903 KB Veenendaal

085-0202773

Over PVCkopen

PVCkopen is gespecialiseerd in kunststof leidingsystemen. U kunt bij ons voordelig online pvc kopen en dan heeft u veel pvc voordeel U kunt dan denken aan: riolering, hemelwaterafvoer, drukleidingen en diverse putten en kolken. Maar ook aan een compleet assortiment voor bijvoorbeeld de afwatering van uw tuin! Bij PVCkopen.nl heeft u een ruime keuze uit meer dan 4000 technische artikelen. Dus bestel jouw pvc voordelig bij pvc kopen.