Snel correct geleverd. Verreweg goedkoopst

Goedkoop, snel geleverd top materiaal

Zeer slechte retour beleid

Iets gekocht, maar dat bleek in mijn geval niet bruikbaar, dus retour. Maar dat viel tegen, je moet zelf de verzendkosten betalen en als na retour de verkoopprijs onder de gratis verzenden bedrag valt, trekken ze ook nog de eerste verzendkosten af! Nog nooit meegemaakt op het Internet. Kijk dus echt goed uit voor je bij PVCkopen iets besteld.

Geweldige service

Makkelijk besteld en snel geleverd

Product was makkelijk te bestellen en werd snel geleverd. Niks op aan te merken, gewoon goed.

Snelle levering van de bestelde producten.

Goede snelle service tegen nette prijzen

Duidelijke webshop met correcte prijzen. Bestellingen snel en netjes geleverd. Communicatie is prima. Gewoon goede service conform verwachting.

Snelle levering!

- Snelle levering - Kleine fout in levering, werd binnen een daghersteld! Top Service

Helemaal goed! snel bezorgd voor een prima prijs

binnen een paar dagen waren mijn spullen bezorgd.

Fijne , overzichtelijk webshop

Had een vraagje en deze was telefonisch meteen beantwoord.

Eenvoudig snel bestellen met goede service.

Volgende (werk)dag in huis.

Snelle levering voor makkelijke prijs

Mooie prijzen, correcte levering en geen verzendkosten, ook bij buizen boven een bepaald bedrag.

Snelle levering. Product als omschreven.

prima in orde en snel geleverd

prima in orde en snel geleverd.

Alles juist en op tijd volgens afspraak geleverd.

Groot assortiment materialen die makkelijk te vinden zijn.

duidelijke site

Prima geleverd alles is helder makkelijk te vinden op de site maten staan goed weergegeven .

Prettig en snel geleverd

Snel en makkelijk

Vind het raar dat de Rijk in Sevenum totaal andere prijzen op hun site heeft staan. Gemiddeld 2x zo duur. Prijs-en kortingstructuur onduidelijk. Voor mij is Sevenum vlakbij en gemakkelijker, maar met hun prijzen niet interessant. Als je reclameert dan kan er in eens meer korting worden gegeven. Kan ik in Sevenum niet minimaal dezelfde prijzen krijgen als die jullie hanteren?

snel en alles wat ik besteld had heb ik ontvangen

Snel goed en voordelig

Top en supper snelle levering

Eerste keer besteld alles netjes afgeleverd en een voordelige prijs. De moeite waard voor de volgende bestelling.

Gged

Snel

Goede prijs, snelle levering

Duidelijke website met veel keuze in pvc. Bestelde goederen waren binnen 24 uur geleverd, voor een nette prijs.

Goede en snelle reactie en verzending

Super en snel geleverd

Snel en netjes verpakt geleverd !

Over PVCkopen

PVCkopen is gespecialiseerd in kunststof leidingsystemen. U kunt bij ons voordelig online pvc kopen en dan heeft u veel pvc voordeel U kunt dan denken aan: riolering, hemelwaterafvoer, drukleidingen en diverse putten en kolken. Maar ook aan een compleet assortiment voor bijvoorbeeld de afwatering van uw tuin! Bij PVCkopen.nl heeft u een ruime keuze uit meer dan 4000 technische artikelen. Dus bestel jouw pvc voordelig bij pvc kopen.