Snelle levering , goede kwaliteit en een snelle levering

De levering was sneller dan verwacht. De prijs kwaliteit verhouding is redelijk goed.

Verkeerd materiaal geleverd

Verkeerd materiaal geleverd, slechte omschrijving van het artikel, geen reactie op mails.

Bestelling Snel ,Product Prima,

Het is wat ik besteld heb een Product dat meteen aan je werk kan beginnen. Het is zo snel bij je thuis dat je na je bestelling niet even uit kan rusten. Kom voor uw PVC vast weer terug, Mvg Hans Pl.

goed en snel geleverd

duidelijke website en prima service.

Wat ik zocht was makkelijk op de website te vinden. Daarnaast was alles leverbaar en zeer vlot in huis.

De levering is snel en compleet

Goede ervaring

makkelijk te bestellen en snel geleverd

Goede prijs, en snelle levering. Top

Keurig geleverd wat werd gevraagd

Geen gedoe gehad, geen problemen tegengekomen. Geleverd wat was gevraagd.

Vlot en correct

Supersnelle levering

Ongelofelijk, wat snel geleverd. Top

Heel veel te kiezen.

Veel keuze, prettige menuopbouw. Wel appart dat in vergelijking met pvconline niet alle artikelen bij beide identiek zijn, zodat je soms 2 bestellingen plaatst.

Een aanrader

Snelle levering en goede prijs / kwaliteit verhouding

top!

Snel, behulpzaam, geweldig!

Zeer makkelijke en overzichtelijke website

Zeer makkelijke en overzichtelijke website, hier kan menig webwinkel een voorbeeld aan nemen.

Alles perfect in orde en supersnel geleverd. Gewoonweg TOP

Had bij de bestelling van een rubberen manchet per ongeluk een te grote maat opgegeven. Ik heb de bestelling gewijzigd. Het te veel betaalde bedrag werd keurig terug overgemaakt. Snelle levering.

Duidelijke website, simpel te bestellen en snel geleverd.

Zeer snelle en goede service

Prima webshop en zeker een aanrader. Zeer groot assortiment pvc, en de service is top. Na mijn bestelling kwam ik de volgende dag er achter nog wat vergeten te zijn. En via telefonisch contact nog een bestelling geplaatst en deze is door hun bij het reeds klaar staande pakket gevoegd. Top

Alles goed geregeld

Duidelijke site en makkelijk te bestellen en snelle levering

Goede leverancier

Een grote sortering, een goede afwerking van de orders, hier kan je onbezorgd kopen.

Super snel

Duidelijke uitleg en reeds volgende dag geleverd

Prima product

Prima product en snel geleverd

Makkelijk besteld en snel geleverd.

Inductorstraat 60 3903 KB Veenendaal

085-0202773

Over PVCkopen

PVCkopen is gespecialiseerd in kunststof leidingsystemen. U kunt bij ons voordelig online pvc kopen en dan heeft u veel pvc voordeel U kunt dan denken aan: riolering, hemelwaterafvoer, drukleidingen en diverse putten en kolken. Maar ook aan een compleet assortiment voor bijvoorbeeld de afwatering van uw tuin! Bij PVCkopen.nl heeft u een ruime keuze uit meer dan 4000 technische artikelen. Dus bestel jouw pvc voordelig bij pvc kopen.