makkelijk en doeltreffend

moest een t-stuk hebben,welke hier bij hobbyzaken niet aanwezig was,dus snel besteld en netjes geleverd.

Goed geregeld!

Goed en snel geleverd. Voldoet aan onze verwachtingen

Snel geleverd - goede prijs

Super.

Snelle responsie op e-mail en haast nog snellere levering :)

Heel tevreden

Fast and Reliable

I had my problem solved immediately, as soon as I received the order. Fast shipping too!

Snelle levering, makkelijk. Geen klachten

De producten waren er snel en het was goed

snel geleverd!

goed product

Stukken goedkoper dan in België, goeie website en vlotte levering: top!

Erg tevreden.

Bij PVC kopen heb ik een eind kap gekocht met een afwijkende maat. Die ik nergens anders kon vinden, en ook nog een zeer snelle bezorging.

Helaas te laat verzonden

Speciaal voor 14u besteld maar niet dezelfde dag verzonden maar pas vrijdag verzonden .Vervolgens die fantastische dpd die zegt dat het zaterdag bezorgd wordt maar uiteindelijk pas maandag avond. Ik had speciaal besteld op donderdag voor 14u omdat ik de bestelling echt het weekend nodig had. Laatste kan pvckopen niets aan doen. Maar door te late leveren en de waardeloze dpd bezorgdienst zat ik het weekend zonder spullen.

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

goed en vlot

Vlot gegaan, buizen kon ik moeilijk ergens anders vinden

zeer scherpe prijzen en binnen 24uur geleverd

zeer scherpe prijzen en binnen 24uur geleverd

Vertrouwen

Snel en juist

prima en zeer snel

Snel geleverd en groot assortiment

Snelle levering en groot assortiment

geweldig

goede en snelle levering

Goede service.

Zeer snelle levering,top!!

Een goed product en zeer snelle levering

zeer tevreden

ik kon alles goed vinden op de site , je krijg netjes een bevestiging van de bestelling en betaling . levering kwam snel binnen en de chauffeur belde netjes even op net voor die er was of er iemand was en zo niet waar die het neer mocht legen uit eindelijk bleek dat er iets anders was verzonden dan bestelt dit had pvckopen eerder door dan dat ik had gezien en werd netjes de volgende dag nog omgeruild zeker een aanrader

Goed, snel en een correcte prijs!

Duidelijke website

Alles gevonden en goede site met foto,s en beschrijving

Alles snel gevonden en goede beschrijving met foto's

Snel en netjes geholpen!

Inductorstraat 60

3903 KB Veenendaal

085-0202773

Over PVCkopen

PVCkopen is gespecialiseerd in kunststof leidingsystemen. U kunt bij ons voordelig online pvc kopen en dan heeft u veel pvc voordeel U kunt dan denken aan: riolering, hemelwaterafvoer, drukleidingen en diverse putten en kolken. Maar ook aan een compleet assortiment voor bijvoorbeeld de afwatering van uw tuin! Bij PVCkopen.nl heeft u een ruime keuze uit meer dan 4000 technische artikelen. Dus bestel jouw pvc voordelig bij pvc kopen.