Vriendelijk te woord gestaan, oplossings gerichte aanpak. Goeie service. Mijn kleinzoon speelt héél graag met de trein en krijgt er geen genoeg van. Mooi stevig materiaal in vrolijke kleurtjes.

Mijn bestelling was snel en netjes geleverd. Zou zeker hier nog een keer bestellen

Prima service!

Verzending was niet goed gegaan. Verzendkosten vergoed gekregen!

Snelle levering goede kwaliteit

Supersnelle levering en geweldige kwaliteit!

Super snelle service

Snelke levering bi nen 1 dag

Vlugge levering

Gelijk de volgende dag geleverd

Enige nadeel is dat er geen batterijen zijn inbegrepen.

Door een foutje bij DPD na een week toch binnen gekomen.Service prima

Positief

Vlugge levering

Geweldige service en bezorging.

Er ontbrak een rail van de trein ! Dit doorgegeven en gelijk ander opgestuurd ! Top dat noem ik erg goede service. Bedankt hiervoor. MVG janneke jagersma visser.

Toffe winkel

Helemaal tevreden!

Prima,geheel volgens afspraak.

Alles mooi en op tijd geleverd voor de verjaardag van mijn kleinzoon. Top. De service van DPDwas ,(buiten jullie schuld om trouwens)zeer slecht,waarvoor ik ook nog €6,05 moest betalen. Ik zat thuis te wachten het motregende en er stond een mobiele bouwkraan bij ons in de straat.waarschijnlijk had de chauffeur geen tijd of zin om 30/40 meter te lopen. Daardoor was ik(75jr met Parkinson)verplicht 3.6 km naar het afhaalpunt te fietsen . Maar zoals ik al zei,, dat is niet jullie schuld . Ik hoop in de toekomst meer bij jullie te bestellen. Mvg Albert van der Haak

Heel slecht

Ik heb van jullie bericht gekregen dat 22 januari pakketje door DPD word geleverd. Het is nog niet gebeurd met onze grote teleurstelling. Omdat die was als cadotje bedoeld voor onze kleinzoon Wanneer we bellen naar DPD krijgen we onduidelijk antwoord. Ze weten niet waar is paket.

Bestelling volgende dag binnen

Bestelling even duur als Bol.com incl verzendkosten. Pakketje volgende dag in huis, dus super fijn!

Zeer tevreden!..

Zeer snelle levering zoals vermeld staat Alvast dikke proficiat ,een tevreden klant !!!

Aankoop Thomas & Friends locomotief Ashima

Locomotief Ashima van Trackmaster motorized (Thomas & Friends) online gekocht. Snelle levering in goede en veilige verpakking. Onze kleinzoon is er helemaal blij mee. Dus graag tot een volgende keer.

Slecht

Helaas is het product nooit bij mij aangekomen

service goed

goed verpakt snel verstuurd

niets op aan te merken !

goed bevallen

Ik heb een favoriete winkel gevonden die prachtige treinen en sporen verkoopt van thomas trackmaster, bestelling en verzending was goed en snel. Uitstekende service!!!

Goed en snel geholpen.

Aardig geholpen en snel geleverd. Mijn dochter was blij met de nieuwe brio accesoires. Die waren elders niet te krijgen.

Top geregeld en geleverd