Top geregeld en geleverd

Uitstekend en snel geleverd

Uitstekend en snel geleverd

Zo besteld, zo geleverd.

Snelle en goede service

Via de mail had ik een vraag over hun artikelen en ik kreeg al snel een duidelijk antwoord terug. Na het plaatsen van de bestelling werd ik via de mail goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. Veel eerder dan verwacht werd de bestelling bezorgd. Zorgvuldig ingepakt.

Snelle service en scherpe prijs.

Aanvullende vragen werden snel en correct beantwoord per email.

Mooi product, snelle levering. Ook nog een mo oi boekje met treinen erbij.top!

Uitgebreid gamma en snelle service!

Mijn zoontje gaat super blij zijn met zijn Thomas de trein reeks die moeilijk te vinden zijn in België.

Voor de verjaardag van mijn kleinzoon wilde ik op het laatste moment nog een mooi cadeau bestellen. Maar omdat dit last minute was, was ik bang dat het pakket niet op tijd zou komen. Ik was blij verrast want ruim op tijd werd het pakket bezorgd. En dit was niet de eerste keer dat ik bij treinen-paradijs besteld had, ik ben dus zeer tevreden.

duidelijke website en snelle levering. Produkt ziet er goed uit

Duidelijke site

Fijn om een bestelling te plaatsen en dat die netjes wordt afgeleverd!

Was netjes op tijd bevestigd en geleverd.

Was netjes bevestigd en op tijd geleverd

Geen klachten

Op tijd verstuurd, goed verpakt

Brenglocatie dpd stond in bestelformulier niet ingevuld, dus wist je niet zeker of je t goed had ingevuld. niet telefonisch bereikbaar met vraag hierover. Wel allemaal goed aangekomen

Prachtig produkt

Hij was er heel blij mee

Keurig , zoals afgesproken

Top, alles volgens afspraak, zoals het hoort.

Prachtig

Snelle levering en een mooie trein

Goede en snelle service

Zeer tevreden met mijn bestelling, het ruime assortiment, de vriendelijke service en snelle levering.

Snel en netjes geleverd.

Vlotte levering en product zoals beschreven.

Kan niet beter

Super dienstverlening

Wat een fijn bedrijf! Goed aanbod en prachtige trein gekocht voor mijn zoon. Toen het pakket kwijt raakte bij de post (verkeerd bezorgd) heeft treinen paradijs onwijs goed geholpen om te kijken waar het pakket lag. Uiteindelijk is alles goed gekomen. Bereikbaarheid is ook heel fijn en snelle levering. Zou er in de toekomst zeker weer bestellen.

geweldig

vlotte verzending gelukkig was ik een stukje lopen en kwam de bezorger tegen met mijn pakket in de verkeerde straat e huis zo dat het toch nog goed kwam het is moeilijk voor de bezorger je heb stephensonstraat en stefhensonhof hoe verzind je het.maar in iedergeval alsnog bedankt.

Blij jongetje

Prima service, snel en correct

Helemaal tevreden

Handige website, eenvoudig bestellen, goed aanbod met eerlijke prijzen, keurig verpakt en op tijd binnen. Kortom, aanrader.

15 Pakketboot Houten 3991 CH

+31 30 6991034