Top klantenservice en snelle service

Hele goeie en fijne service. Ook voor vragen over bepaalde producten wordt uitgebreid de tijd genomen om te reageren. Ook uitstekend geholpen toen bij postNL mijn pakket is zoekgeraakt!

Een winkel waar service boven geld verdienen staat.

Snelle levering, goede informatie voorzieningen en kwaliteits producten. Overzichtelijke website met een handig en informatief forum daar aan gekoppeld. Niet voor niets al jaren mijn go-to website voor detail producten.

Prima bedrijf

Goed assortiment, redelijke prijzen, leuke aanbiedingen, snelle levering en duidelijke verzendinformatie.

Great customer service

I needed some help from customer service. They replied on my email very soon. Delivery is extremely fast, even when you order late on the day.

Snelle service en top product

Zeer goede producten voor mijn motor , mijn motor is mat en is dan altijd lastig mooi te krijgen maar met het product wat ik hier heb gekocht blijft mijn motor mooi en hou lang het vuil tegen

De ideale service

Correcte info bij het product, snelle levering en goed verpakt! Top

De beste cardetailing webshop in Europa.

Ik heb alleen maar positieve ervaring met Carclean. Welke webshop zou je op een zondag bellen om je te informeren over een product omdat het via Whatsapp niet meer ging? Ik heb ooit eens een Dap Evo 8mm polijstmachine besteld met Monello producten+pads+microvezeldoeken. De bestelling was zoals steeds snel de deur uit, maar bij Post.NL was er iets mis waardoor ik de bestelling de volgende dag niet had. Ik had ook geen idee wanneer ik het pakket zou ontvangen van Post.NL.... Kun je geloven dat CarClean bereid was om diezelfde bestelling me nog eens op te sturen zodat ik kon beginnen met polijsten? Als ik dan het eerste pakket alsnog zou ontvangen kon ik het terug retour doen. Het was gelukkig niet nodig want de bestelling werd alsnog geleverd de volgende dag. Zo kan ik nog verder blijven vertellen over alleen maar positieve ervaringen bij dit bedrijf. Dus het zijn niet de zoveelste dozenschuivers maar mensen die echt zeer klantvriendelijk zijn en je proberen te helpen waar mogelijk. Bedankt CarClean.

Goede website met een geweldig aanbod

Makkelijk shoppen, overzichtelijk en de producten snel in huis.

Perfect!

Ze hebben een breed assortiment, en overal staat genoeg en goede informatie bij! Ook staat er vaak welke producten je er het beste bij kan gebruiken. Snelle service, en de volgende dag in huis. Ook veel informatie te vinden op hun forum. Nadeel is dat met al die mooie producten je geld snel op gaat;)

Snelle reactie en handelen. Doe zo voort.

Snelle verzending en producten zoals verwacht !

Goede service en snelle verzending.

Mooie producten

Zeer goede service!!!

Makkelijk bestellen en snelle levering!!

Al meerdere keren producten besteld en altijd goede ervaring qua levering. Product ook een keer retour gestuurd en geruild voor ander product. Alles netjes afgehandeld en geld retour. Ook fijn dat ze goed bereikbaar zijn en van goed advies kunnen voorzien.

ruim aanbod

zeer ruim aanbod, duidelijke omschrijving van de producten. snelle service. soms zijn de producten op een andere plaats beterkoop maar het aanbod en service maakt dit ruimschoots goed.

Goed geholpen, met wat nuttige tips rn de juiste producten de winkel verlaten

Prettige ervaring

top ga zo door

Goede duidelijke overzichtelijke site. Snelle levering

Top bedrijf

Goed assortiment, snelle levering, goede communicatie, goede prijzen. Al met al een betrouwbare webshop/winkel.

Mooi assortiment

Kijk op de site of product dat ik wil aanschaffen op voorraad is en vervolgens koop ik dat in de showroom

zeer snelle en correcte levering

zeer snelle en correcte levering

Alles snel gevonden voor een scherpe prijs!

Kwaliteit!!!!!

Toffe site, goeie producten! Correcte prijs en snelle levering, ook voor België!!!!

Top Shop! Meedenken en advies zonder gezeur. Ruime product keuze.

Had de website al goed door gekeken. Toen ik in de buurt was ben ik ff snel naar binnen gelopen. Meteen goed geholpen, advies gekregen en te woord gestaan. De website werkt makkelijk en voldoende extra product info.

Over Carclean.com

Je houdt van auto’s. Je wilt jouw mooie auto goed onderhouden. Maar waar haal je in één keer alles wat je nodig hebt, wanneer jij dat wilt? Bij de beste shop die ook nog eens snel levert. Bij Carclean.com! We hebben producten in verschillende prijsklassen en kwaliteiten. Maar wat je ook zoekt; je krijgt van ons altijd een goed en eerlijk advies. Bestel je voor 21.00 uur en is alles op voorraad? Dan gaat jouw bestelling dezelfde dag nog bij ons de deur uit. Omdat wij begrijpen dat je jouw bestelling snel in huis wilt hebben. Bovendien is de verzending bij een bestelling vanaf € 75 gratis!