Altijd supeesnelle service!!

Altijd snel,eenvoudig bestellen. Snelle levering meestal 1 dag later en vaak een attentie erbij.

Site overzichtelijk. Hoewel sommige producten duidelijk meer worden gepromoot. Maar dat is voor wat mij betreft niet echt storend. Het product wat ik heb gekocht was volgens de site afgeprijsd, maar op een paar andere sites was dat de normale prijs. Daarom de 4 sterren. Voor de rest: mail response goed. Levering boven verwachting: binnen 24 uur. Applaus!! Ook voor PostNL natuurlijk!

Snelle service & behulpzame klantendienst.

Mijn bestellingen worden altijd snel geleverd. Bij problemen helpen ze je goed. Zeer aangename ervaring.

Je wordt goed geholpen door vriendelijke mensen.

Zeer positieve ervaring

Duidelijke e-commerce site. Eenvoudig om te bestellen. Snelle en correcte levering. Kom hier zeker nog terug

Perfekt!

The hole process from ordering till delivering was fast, with no problems at all, thanks Carclean!

Zeer snelle levering

Laat op de avond besteld. Volgende dag voor 12u geleverd. Topwerk van Carclean en PostNL!

Top producten top prijs en goede levering al jaren

Snel, compleet en kwaliteit

Duidelijk voorgesteld, alles voorradig en snelle levering

Enthousiast geholpen, veel informatie gekregen en veel geleerd!

Ik kende CarClean al van een eerdere bestelling via de website. Nu bewust naar de winkel gereden, omdat ik voor de eerste keer mijn auto wilde gaan kleien. Na dit verteld te hebben, kreeg ik zeer uitgebreid uitgelegd hoe of wat ik kon doen, welke producten ik daarvoor nodig had en welke volgorde ik moest volgen. Mede door de enthousiaste en leuke uitleg, kreeg ik meteen zin om aan de slag te gaan!

Snelle levering product is zoals omschreven

Duidelijke site, goede uitleg

Snel gevonden, snel geleverd, veel nuttige producten.

Helemaal top

Zoals gewoonlijk verliep mijn laatste bestelling weer prima. Goed, snel en correct. Gewoon zeer goed.

Iets vergeten? Goed dat je gelijk belt. Geen probleem, we sturen je een betaal linkje en voegen het artikel nog even toe aan je bestelling. Super toch.

Gewoon uitstekend

Het bestelproces was zoals altijd simpel en snel. Het enige minpuntje ligt niet aan Carclean maar aan PostNL: extra betaald voor avondbezorging maar de bezorger is niet eens langsgeweest en PostNL reageert niet op de klacht, deze optie gebruik ik dus nooit meer.

Juiste assortiment, vriendelijk, veel kennis, Gewoon Goed!

Juiste assortiment, vriendelijk, veel kennis, Gewoon Goed!

Overzichtelijke site en producten veelal op voorraad

De site is overzichtelijk, duidelijk en je filtert makkelijker op de favoriete merk of product. Menu's zijn logisch ingedeeld. Ook vond de levering snel plaats.

Topbedrijf met topproducten en een topservice!

Absolute aanrader!

Goede producten en snel verzonden.

Op vrijdagmiddag snel wat besteld en zaterdag stond ik al te poetsen, perfect geregeld!

Goede service.

Snelle omruil, prima opgelost. Een dikke 10.

Super.

Snel , en goed . Toffe verassing bij mijn bestelling .

Herhaling vatbaar

Goed telephonisch advies , en goede product info op de site

Mooie producten om je auto echt schoon te maken!

Ik heb een paar hele goede producten gekocht van Monello om het leer van mijn auto te behandelen. Heel veel plezier van gehad

Snelle levering. Goede producten aan goede prijs. Veel info/tips beschikbaar ( ook via youtube kanaal )

Over Carclean.com

Je houdt van auto’s. Je wilt jouw mooie auto goed onderhouden. Maar waar haal je in één keer alles wat je nodig hebt, wanneer jij dat wilt? Bij de beste shop die ook nog eens snel levert. Bij Carclean.com! We hebben producten in verschillende prijsklassen en kwaliteiten. Maar wat je ook zoekt; je krijgt van ons altijd een goed en eerlijk advies. Bestel je voor 21.00 uur en is alles op voorraad? Dan gaat jouw bestelling dezelfde dag nog bij ons de deur uit. Omdat wij begrijpen dat je jouw bestelling snel in huis wilt hebben. Bovendien is de verzending bij een bestelling vanaf € 50 gratis!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.