Top Service!

Al enkele keren besteld bij Carclean en telkens de beste service gehad, ook qua verzending en ontvangen van de pakjes. Ik blijf een vaste klant!

topbedrijf

altijd behulpzaam, en steeds volgens afspraak en correcte leveringen. ruim assortiment.

Alles super geregeld!

Snelle service, alles duidelijk aangegeven, netjes verpakt, gewoon top!

Bezorging niet op tijd

Materialen goed, bezorging is nog geen ene keer op de dag erna geweest.

Top producten voor een aangename prijs

Mooie webshop met uitgebreide keuze aan top producten dit gekoppeld aan een zeer faire prijs en een snelle verzending , een aanrader !!!

Vakkundig bedrijf. Snelle levering, goed telefonisch bereikbaar

Medewerkers zijn kundig en geven goed advies over de producten. Snelle levering

Fijne en sneller service

Na een leverings fout contact op genomen en die zelfde dag is alles nog netjes opgelost. Een dikke plus hier voor.

Uitmuntend !

Al jaren een terugkerende klant hier bij Carclean.com , prima service keer op keer .. enorm snelle levering, een luisterend oor voor advies doe echt zo verder , hier kunnen veel bedrijven iets van opsteken!

Hallo Hannes, Dankjewel voor je vriendelijke beoordeling! Fijn om te horen en tot snel weer! Tim

Kon niet beter

Mijn bestelling was in verband met black friday niet helemaal op voorraad dit heeft carclean heel snel laten weten en het deel dat op voorraad was direct verzonden de spullen die niet op voorraad waren zijn binnen een week nageleverd dus kortom topservice

Ha Bas, Goed om te horen! Het lukt ons niet altijd om een passende oplossing te vinden, maar we doen wel ons best. Tot de volgende keer! Tim

Geweldige service!

Ik ben uiterst tevreden met de diensten en producten welke door carclean.com worden geleverd. Ook wordt het erg gewaardeerd dat er bij elke bestelling een leuk cadeautje of wat lekkers wordt bijgeleverd!

super service en goede producten

super service , advies en opvolging en goede producten

Helemaal top

Na een polijst workshop gedaan te hebben, ben ik mijn eerste spullen gaan bestellen. Omdat dit allemaal nieuw is voor mij, heb ik nog even gevraagd of Carclean nog tips had over hetgeen ik wilde gaan bestellen en of er wellicht nog iets ontbrak. Zelfde dag nog een reactie ontvangen en alles besteld. Volgende dag is alles geleverd, dus helemaal TOP!

Snel en netjes

Snelle levering en altijd goed. Goede service met altijd een extra gift. Helaas is de gift vaak passend bij wat je besteld hebt en krijg je soms dingen dubbel, misschien juist wat anders als gift doen zodat je nieuwe dingen probeert.

Hee Jurre, Ons 'gift-systeem' zou juist moeten kijken of je niet iets dubbel krijgt, maar ik denk dat dat niet altijd sluitend werkt. Zou je ons willen mailen met wat voorbeelden? Dan kunnen wij dat nalopen en op basis daarvan hopelijk ons systeem verbeteren. Het werkt namelijk geautomatiseerd en dat kan heel handig zijn, maar dan moet het wel goed werken. We horen het graag! Tim

Teleurgesteld

Goedemorgen, Heb bij jullie een cadeaubon besteld voor een bedrag van €100,- Deze werd aangeleverd in een te grote witte envelop aangeleverd ipv de site vermeldde verpakking. Erg teleurgesteld,was niet leuk om te geven. Met vriendelijke groet, Esther Langeraar

Dag Esther, Hè bah! Wat vervelend! Goed dat je ons dit kenbaar hebt gemaakt, want dit is helemaal niet de bedoeling. :( De coupon hoort ook in een eigen (gekleurde) enveloppe te zitten, zodat je hem ook cadeau kunt doen. Wat ik uit je review begrijp, zat de coupon kaal in de verzendenveloppe? Dat is echt een slordige fout van ons geweest en daar bied ik onze excuses voor aan. We nemen nog even contact met je op, om het goed te maken! Tim

Goed duidelijk en snel

Bestel er zeker weer.

Zeer tevreden met de producten en de service!

Dit jaar heb ik al meerdere bestellingen geplaatst en de producten worden iedere keer binnen twee dagen na de bestelling geleverd. Altijd goed verpakt en meestal met een cadeautje erbij. Enige opmerking die ik heb is dat de mogelijkheid om het bij een afhaalpunt (in mijn geval de Jumbo) er niet meer is.

Hoi Emiel! Bedankt voor je beoordeling! Zou je ons even willen mailen over het afhaalpunt waar je het over hebt. Dan kijken wij na of het afhaalpunt nog bestaat en als het punt nog bestaat, maar niet voorkomt in de lijst op onze site tijdens de checkout, dan kunnen we dit bij PostNL aangeven. PostNL levert namelijk automatisch de lijst met afhaalpunten aan op basis van jouw postcode. Je moet dan wel het rechter tabblad kiezen tijdens de checkout met de naam 'Ophalen' We zien je mail graag verschijnen en dan gaan we voor je aan de slag! Tim

Goede producten met goede service

Zeer goede producten vanuit een groot assortiment. Daarnaast is de service van carclean als zeer positief te ervaren. De producten zijn van goed kwaliteit, de prijs is hier ook naar

gewoon goed

ruime keus met goede omschrijving en snel en netjes bezorgt

top service

Steeds correcte en supersnelle leveringen. Altijd bereid om het nodige advies te geven.

verrassend dienstverlenend

Eigenlijk alles wat je hartje begeert: mooie site, veel keuze, goede prijs, er wordt snel op mail gereageerd, de medewerkers denken mee, en hebben er verstand van, je wordt niet platgespamd met reclame mail, kortom: een voorbeeld voor velen!

Hallo Henk, Nu wel een mailtje van ons, maar dan om je te bedanken! :) Tim

Perfecte service, advies en levering

Carclean levert altijd perfecte service en goede aanvullende adviezen!

Mooie producten, vlot geleverd

Eerste bestelling vlot geleverd met leuke sinterklaas-attentie.

Snel, goed, geen gedoe. Koop hier graag!

Heb goede ervaringen. Voorraad is up to date. En bij een grotere order doen ze er soms een geschenk bij. Erg attent. Dit is gewoon een GOEDE winkel!

Beste zaak van Nederland!

Ruim assortiment, snelle levering, goede prijzen

Zoals hierboven omschreven en daarnaast hebben ze veel biologisch afbreekbare middelen, pluspunt.

Over Carclean.com

Je houdt van auto’s. Je wilt jouw mooie auto goed onderhouden. Maar waar haal je in één keer alles wat je nodig hebt, wanneer jij dat wilt? Bij de beste webshop die ook nog eens snel levert. Bij Carclean.com! <br/><br/> We hebben producten in verschillende prijsklassen en kwaliteiten. Maar wat je ook zoekt; je krijgt van ons altijd een goed en eerlijk advies. Bestel je voor 22.00 uur en is alles op voorraad? Dan gaat jouw bestelling dezelfde dag nog bij ons de deur uit. Omdat wij begrijpen dat je jouw bestelling snel in huis wilt hebben. Bovendien is de verzending bij een bestelling vanaf € 50,- al gratis!