Alles verliep naar wens.

Carclean staat open voor klant vriendelijke oplossingen. Super tevreden.

Betrouwbaar en snel geleverd

Zoals altijd levert Carclean weer snel en betrouwbaar. Hier koop je met zekerheid. Goede overzichtelijke site.

Werkt erg prettig

Productomschrijvingen kloppen, winkelmand is makkelijk aan te passen

Goede en snelle service.

Goede en snelle service. Bestellingen worden altijd goed en degelijk geleverd. Vind alleen de mobiele webshop niet zo gemakkelijk.

Zoals altijd snelle levering en goede aftersales service

Mijn bestelde AVA P60 evolution hogedruk reiniger snel geleverd en de defecte hoge druk slang (productie fout) snel gewisseld.

Droogdoeken gekocht waarvan er één toch niet op voorraad bleek te zijn. Jammer. Maar ik kreeg het voorstel om een andere te kiezen of het bedrag te laten crediteren. Gekozen voor een andere die echter duurder bleek. Uit coulance heeft Carclean het verschil betaald. Dat noem ik service.

gooie product

Top siervers!!!!

Zoals altijd perfect en zelfs levering (en snel) naar Duitsland. Wie immer Perfect und eben (und schnell) Lieferung nach Deutschland!

Fijne, hulpvaardige en kundige vakmensen

Enorm assortiment, goede adviezen (ook You Tube), weten waar ze het over hebben. Liefhebbers! Bijna 5 jaar geleden mijn laatste bestelling gedaan (vanwege zakenauto). De mentaliteit en atmosfeer is in die 5 jaar niets veranderd heb ik bemerkt nu ik weer bestellende klant ben. Hou dat vol mannen!!

Fantastische producten

Fantastische producten, overzichtelijke webshop. Ook het verzenden van de producten was uitstekend en goed verpakt.

Wat Carclean betreft oke!

Bestellen en verwerken van de ging prima. Bij de vervoerder zat de bottleneck. mijn order werd een dag later afgeleverd. Vervelend zeker als je erop zit wachten.

Ha Him, Dankjewel voor je herziene review! Blij mee! We hebben voor jou wel een melding bij PostNL neergelegd, zodat hij het hopelijk de volgende keer voor jou beter doen. Want we snappen heel goed dat het vervelend is! Tot de volgende keer! Tim

Snelle levering en duidelijke communicatie

Uitstekend!

Top, tip top!

Kan niet anders zeggen dan top site, top service en super snel verzonden. Wij zijn fan en zullen nog vele bestellingen plaatsen bij carclean! Het forum en de Facebook groep maken het zoeken naar benodigde producten nog gemakkelijker. Goed werk beste mannen!

Mooie spullen. Snel geleverd en netjes verpakt. Zeer tevreden.

goed product

ben tevreden.

Uitstekend bedrijf

Goede producten, snelle levering en bij vragen duidelijke uitleg en advies

Mooi product en snel geleverd

Producten gekocht via website die makkelijk en overzichtelijk is Producten snel geleverd en netjes verpakt zo verpakt dat Producten niet kunnen beschadigingen zeer tevreden.

Uitleg over de producten is prima Bestellingen snel verstuurd

Geweldige produken

Pruducten werken volledig naar behoren, graag weer.

Top shop!

Zeer fijne webshop met duidelijke omschrijvingen bij de producten. Mooi assortiment en er zijn zelfs video’s van de meeste producten. Daarnaast zeer gebruiksvriendelijke en mooi vormgegeven website en werd ik erg blij van C.E.E.S (bestel zelf om erachter te komen wie dat is) ;-) enige puntje wat ik heb is de filter functie die bied nu niet de filtering die ik wilde toepassen. Eindconclusie is dat ik hier zeker nogmaals ga bestellen!

goeie producten. netjes op tijd geleverd

Wordt super geholpen goeie uitleg over de producten en snelle levering

Kwaliteit spul en snel geleverd

Op aanraden van mijn zoon wat artikelen gekocht, microvezel doeken, polijst schijven en een karamelschijf. Hij had klei, prep, een machine en een tas vol flessen voor het polijsten en coaten. Weer een gladde en strakke auto waar het water vanaf rolt. Gisteren een 2e bestelling gedaan met emmers, apc en woolie’s voor de velgen, en ja vandaag al geleverd !

Een grote teleurstelling

De bijgeleverde spuitschoefdop paste niet op de fles.. gelukkig had ik er zelf een die wel paste.. een grote teleurstelling voor mn eerste bestelling..

Hoi Rudy, We hebben al even contact gehad en daaruit bleek dat het flesje van een andere shop was. :) Geeft niet, maar als je de review zou willen aanpassen, dan zijn wij helemaal gelukkig. Tot de volgende keer! Tim

Bedrijfsgegevens

Huygensstraat 35

2652 XK Berkel en rodenrijs

010-2661050

[email protected]

Over Carclean.com

Je houdt van auto’s. Je wilt jouw mooie auto goed onderhouden. Maar waar haal je in één keer alles wat je nodig hebt, wanneer jij dat wilt? Bij de beste shop die ook nog eens snel levert. Bij Carclean.com! We hebben producten in verschillende prijsklassen en kwaliteiten. Maar wat je ook zoekt; je krijgt van ons altijd een goed en eerlijk advies. Bestel je voor 21.00 uur en is alles op voorraad? Dan gaat jouw bestelling dezelfde dag nog bij ons de deur uit. Omdat wij begrijpen dat je jouw bestelling snel in huis wilt hebben. Bovendien is de verzending bij een bestelling vanaf € 50 gratis!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.