Zeer complete en goede carcare shop.

Ondanks er recent wat producten niet op voorraad zijn is er toch ruim aanbod van goede producten. Sowieso goede service en krijg altijd een extraatje, das aardig! Bestel hier al jaren.

Snel en juist

Altijd snelle verzending. Goede producten aan eerlijke prijs.

Goed bedrijf

Personeel weet waar ze het over hebben, de bediening is dan ook goed en vakkundig. De artikelen zijn goed maar soms wel aan de prijs.

Top geregeld bij Carclean

Goede service, Sterk aanbod, Prima prijzen, Snelle levering, En altijd een presentje bij je bestelling. Al met al top geregeld bij Carclean!

Altijd goed

Nooit problemen mee , snelle service , altijd leuk met wat gratis erbij om te testen. Mooie aanbiedingen

Altijd goed bij Carclean

Altijd prettig om spullen te kopen bij Carclean. Mooie showroom met veel spullen op voorraad. Vakkundig word je altijd geholpen met veel kennis en advies over de producten die ze verkopen.

Deze product beveel ik echter De plasic onder de bumper van mijn E classe amg ziet er weer perfect uit Was met aanraking geweest met polisch gaf witte strepen aan En dit zat er zeker 8 maanden erop Tot ik een besluit heb genomen voor een goede product Dank zij carlean Deze product is echt professioneel Ben er zeer blij ermee

Geweldig wat ik nodig heb is altijd op voorraad en snelle levering

Zie boven

vlotte levering

Snelle levering en goede kwaliteit

Mijn ervaring met Carclean is zeer positief , een snelle feedback, levering en top kwaliteit producten

"Carclean is Top"

Kan Carclean aan iedereen aanbevelen !!!

goeie hulp voor beschrijving en wat je nodig hebt

heb een uitgebreid geprek gehad wat je het beste voor wat kunt gebruiken. bedankt

Goed zeer

Ik ben tevreden over de service, gemakkelijke site, ik vond het product snel, mooie beschrijving. zeer snel op tijd aangekomen geweldige service, bedankt

Mooie producten, goede service

Ruime keuze, snelle levering, goed advies. Volgende keer bestel ik er weer.

Snelle levering en altijd n aardigheidje erbij om te proberen!

Snelle levering van producten, scherpe prijzen en goed spul. Ook altijd iets leuks erbij om te proberen. Bestel graag bij car clean .

Netjes optijd en goed

Top site

Zeer duidelijke site en snelle levering product doet wat de site vermeld top zal iedereen het aanbevelen eens naar de site van carclean. Com te gaan bvd Willy

Goede overzichtelijke site en snel verzonden.

Prima bedrijf om je detailing goodies te kopen

Livraison rapide, grand choix de produits !!!

Livraison rapide et emballage soigné. Large choix de produits et de marques différentes.

Vlug geleverd, en altijd iets gratis Doe zo verder!

Prettige Website en snelle levering

Het product wat wij hebben besteld is perfect en voldoet helemaal aan onze verwachtingen! Snelle levering...

Al jaren perfecte en snelle service

Bestel al jaren bij carclean mijn meeste producten. Nog steeds is de service super.

Uitstekend geholpen in de winkel

Ondanks corona toch even naar de winkel gereden. Daar, achter plexiglas en met mondkapjes op, super goed geholpen. Er werd alle tijd genomen en heb uitstekend advies gekregen en duidelijke uitleg over de uiteindelijke producten om de leren stoelen in de auto een opfrisbeurt te geven. Ik kom terug.

Ik vond het een zeer uitstekend product.

De service is goed, de levering was ook snel.

Over Carclean.com

Je houdt van auto’s. Je wilt jouw mooie auto goed onderhouden. Maar waar haal je in één keer alles wat je nodig hebt, wanneer jij dat wilt? Bij de beste shop die ook nog eens snel levert. Bij Carclean.com! We hebben producten in verschillende prijsklassen en kwaliteiten. Maar wat je ook zoekt; je krijgt van ons altijd een goed en eerlijk advies. Bestel je voor 21.00 uur en is alles op voorraad? Dan gaat jouw bestelling dezelfde dag nog bij ons de deur uit. Omdat wij begrijpen dat je jouw bestelling snel in huis wilt hebben. Bovendien is de verzending bij een bestelling vanaf € 50,- al gratis!