Goed assortiment en snelle afhandeling

Al jaren bestellen wij onze poetsmiddelen bij Carclean vanwege hun uitgebreide assortiment, scherpe prijzen en snelle afhandeling.

Zeer klantgericht

Breed assortiment, fijne medewerkers en een snelle verzending.

Heel snel en correct geleverd, met extra cadeau’s

Super !

Snelle service, alles tip-top ! 😉

Zeer snelle levering

Op de dag na bestelling geplaatst te hebben bezorgd, super !

Goed advies

Ik ben in de winkel producten wezen kopen en ik werd erg goed en uitgebreid geholpen door medewerker, ik kom zeker terug .

Super service.

Énorme keuze, ondersteund door een forum waar je veel uit kan leren. Vandaag bestellen is de dag erna geleverd! Top! Alleen de fles van Monello Non Ferro 500 ml bleek niet echt sterk te zijn jammer genoeg.

Een hele fijne webshop, overzichtelijk met reviews van andere gebruikers. En wat ook belangrijk is, is een snelle levering van het bestelde product. Al met al, een goede service!

Geweldig assortiment

Goed advies op de website, snelle levering!

Zeer uitgebreid aanbod en zeer snelle levering.

De productomschrijvingen en beoordelingen van andere klanten zijn zeer handig in de zoektocht naar het juiste / beste product, want door het grote aanbod is het zeer moeilijk om de juiste keuze te maken. Een tool waarin wordt gevraagd wat voor auto je hebt, met de leeftijd, staat van de lak, ... en wat je wil bereiken, waarna je een stappenplan krijgt met wat je moet doen en welke producten hiervoor nodig zijn, zou wel zeer handig zijn.

Perfecte service!

Compleet DAP EVO PLUS setje gekocht. Tijdig geleverd, volledig en goed ingepakt.

Gewoon goed

Alles netjes verpakt en op tijd geleverd.

Ik ben zeer tevreden en zal vaker bij jullie bestellen!

Mijn bestelling is een dag later aangekomen dan gepland maar dit komt door de uitzonderlijke situatie waar we ons momenteel in bevinden. Mijn bestelling zat heel mooi verpakt, goed beschermd en zelfs nog een extra'tje erbij gekregen. Ik ben zeer tevreden over heel het proces van bestellen tot aankomen van de producten!

Vertrouwd en professioneel.

Goed advies en een snelle service. Geen gedoe van dat is de duurste dus de beste, nee gewoon een goed advies dat werkt.

Prima product, goed advies, goede levering

Een mooie keuze uit mooie produkten. Direct en zeer goed advies. Prima levering en uitstekend service.

Goed assortiment en personeel met veel kennis. Ondanks mijn onkunde en vele vragen altijd subliem geholpen!

snelle service!

cadeaubonnen besteld, netjes verpakt en snelle levering.

Uitstekend, uiteraard.

Zoals altijd bij Carclean, perfect en snel geleverd. Zelfs nog een gratis product bijgeleverd. Helemaal top en zeer aan te raden!

Heb s avonds bestelling per ongeluk dubbel gedaan en dit werd s avonds nog rechtgezet en het geld teruggestort. Perfecte service

Super tevreden

Ik ben super tevreden over de service van carclean. Pakketje besteld en de volgende dag geleverd. Ook weer een paar gratis samples ontvangen, wat altijd leuk is! Ik ga zeker nog eens bestellen!

Topservice

Zeer correcte en snelle levering

Fijne site, duidelijke omschrijvingen

Fijne site, duidelijke omschrijvingen, veel keus, soms mooie aanbiedingen

Snelle en goede service

Duidelijke omschrijving van producten,prijzen zijn goed,snelle levering en aangenaam om een kleinigheid als extra te krijgen. thanks

Toppie geregeld in deze gekke tijd😇

Mijn bestelling keurig op tijd geleverd..!! Zoals altijd bij carclaen een leuk presentje erbij, toch leuk dat ze dat doen..!!

Over Carclean.com

Je houdt van auto’s. Je wilt jouw mooie auto goed onderhouden. Maar waar haal je in één keer alles wat je nodig hebt, wanneer jij dat wilt? Bij de beste webshop die ook nog eens snel levert. Bij Carclean.com! <br/><br/> We hebben producten in verschillende prijsklassen en kwaliteiten. Maar wat je ook zoekt; je krijgt van ons altijd een goed en eerlijk advies. Bestel je voor 22.00 uur en is alles op voorraad? Dan gaat jouw bestelling dezelfde dag nog bij ons de deur uit. Omdat wij begrijpen dat je jouw bestelling snel in huis wilt hebben. Bovendien is de verzending bij een bestelling vanaf € 50,- al gratis!