Top kwaliteit! Snelle levering

Top kwaliteit! Snelle levering

Topservice

Particulier.Probleem: auto witte lak.Vol met kleine geel/oranje spikkels.Wassen/ hoge druk geen resultaat.Naar Carclean ( woon in de buurt) Probleem voorgelegd.Aantal oorzaken besproken.Medewerker mee naar buiten.Aantal poets/polijst middelen geprobeerd.De juiste gevonden.Met de juiste aankoop naar huis en aan het werk.Probleem verholpen ik blij.Prima service waardoor ik de juiste aankoop heb gedaan!

Breed assortiment, snelle levering en super service. En op de forum kan je ook veel handige info en tips vinden.

Grote keuze, snelle levering

Carclean heeft een breed assortiment aan auto poets producten en levert snel. Soms is zoeken wat moeilijk met trefwoorden omdat er veel producten opkomen waar je doorheen moet bladeren.

Duidelijke website, zeer behulpzame klantenservice bij rechtstreeks contact, snelle levering. Alles prima!

Goede service wordt goed geholpen ook als je meerdere vragen hebt, En wat meer tijd vraagt . En fijne producten om mee te werken tot de volgende bestelling. .

Prima advies en levering van artikelen

Zoekende naar goede spullen om mijn Youngtimer in top conditie te brengen telefonisch contact gehad en een prima advies ontvangen. De medewerkers denken met je mee en zijn niet uit op winst maximalisatie door je de duurste producten te verkopen.

Goede dienst&product.

Goede site om toch iets meer te vinden als in de klassieke winkels. Kwaliteit.

Duidelijke website en snelle levering

Zoals altijd volgens verwachting

Perfecte service, goed assortiment en prijzen

Duidelijke website, goede ondersteuning via site, WhatsApp, forum en Facebook. Goede prijzen en perfecte service (ook als iets niet goed is of werkt). Aanrader

Snelle levering !

Top Service

Top Service, was iets niet op voorraad en netjes een mail met oplossingen!

Mooi bedrijf met goeie service

Overzichtelijke website, groot assortiment, snelle levering, de producten worden goed ingepakt, altijd een leuk extraatje bij elke bestelling. Enige wat opviel was dat er veel producten niet op voorraad waren(zoals p&s producten, monello foam, verschillende borstels).

İk

Simpelweg de beste winkel als het aankomt op verzorging van de auto

Favoriete webshop voor auto verzorging. Duidelijks site, gigantisch assortiment, uitgebreide uitleg en transparante prijzen en niet te vergeten het forum die geweldig is!

Beste prijs en snelle levering

Topzaak voor je carcleaning/detailing benodigdheden

Doordat de webshop gekoppeld is aan het forum, kom je makkelijk vanuit je schoonmaak vraagstukken uit bij de verschillende producten die de webshop aanbiedt (die integratie kunnen ze zelfs nog meer verbeteren als ze zouden willen). De webshop zelf is simpel en duidelijk, filters zijn bruikbaar en zouden (indien producten zelf ook met meer detail worden geregistreerd) indien gewenst nog kunnen worden uitgebreid.

snelle en juiste levering van goede producten.

iedere levering is in orde. Nog geen slechte ervaring mee gehad en reeds meerdere bestellingen geplaatst

Je vindt wat je zoekt!

Deze site met zijn uitgebreid gamma aan topproducten, is heel duidelijk wat betreft ervaringen gebruikers en hoe producten te gebruiken met bovenop een aanbeveling voor andere producten Topsite!!

Super levering

Snel en goed geleverd!

Super spullen

Werkt goed Snelle levering top bv

Alles perfect!

Ruime keuze aan producten op de webwinkel. Bestelling snel geleverd en goed verpakt bedankt!

goede ervaring top

Een fijne zaak om te kopen, goede webshop

Mijn volgende bestelling zeker hier

Over Carclean.com

Je houdt van auto’s. Je wilt jouw mooie auto goed onderhouden. Maar waar haal je in één keer alles wat je nodig hebt, wanneer jij dat wilt? Bij de beste shop die ook nog eens snel levert. Bij Carclean.com! We hebben producten in verschillende prijsklassen en kwaliteiten. Maar wat je ook zoekt; je krijgt van ons altijd een goed en eerlijk advies. Bestel je voor 21.00 uur en is alles op voorraad? Dan gaat jouw bestelling dezelfde dag nog bij ons de deur uit. Omdat wij begrijpen dat je jouw bestelling snel in huis wilt hebben. Bovendien is de verzending bij een bestelling vanaf € 50,- al gratis!