Product werd heel snel geleverd!

Product werd snel geleverd en was conform verwachting.

Perfecte levering en goede spullen!

Materiaal van Dodo Juice is wat mij betreft het beste op de markt! Auto ziet er na elke wasbeurt weer stralend uit!

Gewoon super goed en snel

Al vele jaren dik tevreden.

Goede prijs kwaliteit verhouding. Prima service en snelle levering.

Perfect as always

Fast shipping, always add a offer to the package and great prices and products. Recommend to all my friends!

Aangename en overzichtelijke webshop.

Zeer goede ervaring. Aangenaam shoppen op een overzichtelijke webshop. Zeer snelle levering naar België. Alles was correct geleverd en een tof presentje bij de bestelling.

Attent en vriendelijk

De beste producten en een snelle levering tegen aanvaardbare prijzen

Betrouwbaar bedrijf

Bestelde goederen worden goed weergegeven op de website. Goederen worden keurig verzonden met t&t, goed verpakt (zou misschien met meer papier i.p.v. plastic beschermd kunnen worden).

Goed bedrijf met klantgerichte service!

Prettig bedrijf met goede adviseurs en persoonlijke benadering

Goede producten en correcte levering

Al jaren klant tot alle tevredenheid. Goed productassortiment !

duidelijke site en goede informatie

mijn ervaring met carclean is erg goed. Hebben verstand van zaken en voor iedereen wat wils. Niet merk gebonden en hierdoor veel keuze vrijheid.

Top service en snelle levering!

Producten waren volledig in orde en werden snel geleverd. Zeer tevreden over. Kortingsbon was ook makkelijk te gebruiken.

snelle service

hele snelle service

Carclean simply the best

Wat je dan ook nodig hebt om je auto goed te onderhouden Carclean heeft het . Een breed assortimenten . Duidelijk site , filmpje bij sommige producten . Echt super ! Je besteld er wat direct reactie direct verstuurd . Als komt binnen zoals je besteld ! Echt goed team ! Super ! Doe zo voort zou ik zeggen . Echt een aanrader !

Duidelijke website en snelle levering

Overzichtelijke website met producten en toelichting. Makkelijke bestelprocedure en directe levering de volgende dag. Niks op aan te merken!

Groot aanbod en snelle levering

Er is een divers en uitgebreid aanbod. De website is overzichtelijk opgebouwd in categorieën en de producten worden voorzien van een duidelijke uitleg.

Goed spul en zeer snel geleverd

Mooi pakket met juiste artikelen ontvangen...kon meteen aan de slag.

Top producten, site, uitleg en service!

Na een geweldige en proffesionele glascoating met Gyeon door DB Exclusive (aanrader), door DB Exclusvie naar Carclean verwezen voor het vervolg .. het "gewone wassen". De producten van Gyeon zijn werkelijk top. Carclean heeft een enorm aanbod van vele producten met duidelijke en eerlijke uitleg. De volgende dag ontvangen, proffesioneel verpakt en met zorg verzonden!

Top bedrijf

Zee tevreden over de aangeschafte producten en service van dit bedrijf, kreeg er zelfs nog wat gratis bij waar ik erg blij mee ben. Levertijd is ook super. Koop hier zeker nog vaker.

Super tevreden

Snel en goed geholpen.

Zoals altijd goed!

Goede overzichtelijke website, ruim aanbod en voorraad, goede communicatie en altijd snel geleverd!

Snele levering

Had een aantal dagen gelden een aantal producten besteld was netjes binnen 2 dagen binnen

Goede snelle service

Ruime keus aan producten/merken. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Topbedrijf

Alles goed bij Carclean. Duidelijke site, snelle levering. Uitsluitend topmerken. Da's allemaal prima.

Over Carclean.com

Je houdt van auto’s. Je wilt jouw mooie auto goed onderhouden. Maar waar haal je in één keer alles wat je nodig hebt, wanneer jij dat wilt? Bij de beste shop die ook nog eens snel levert. Bij Carclean.com! We hebben producten in verschillende prijsklassen en kwaliteiten. Maar wat je ook zoekt; je krijgt van ons altijd een goed en eerlijk advies. Bestel je voor 21.00 uur en is alles op voorraad? Dan gaat jouw bestelling dezelfde dag nog bij ons de deur uit. Omdat wij begrijpen dat je jouw bestelling snel in huis wilt hebben. Bovendien is de verzending bij een bestelling vanaf € 50,- al gratis!