Prima leveringen en mooie website.

Eerste keer besteld en tot nu toe goed bevallen.

Steeds waar voor je geld

Steeds wat ik zoek voorhanden. Correcte prijzen, vlotte levering. Communicatief en klantgericht.

Vlugge en correcte levering, aanvaardbare limiet ivm transportkosten, attentie was een surplusje.

Vlotte accurate afhandeling.

Vlotte afwerking. Bezorgtijd erg laat.

Alles prima en snel geleverd!

Altijd goed geholpen, goeie spullen. Een genot om mee te werken

Zeer tevreden, kwaliteits spullen

Super fast delivery, top quality

Really like the service of Carclean. The delivery was very fast and the product “BH auto-clay” better than i expected. Will order again!

Zeer goede velgenreiniger!!!

Zeer goede velgenreiniger !!!

top!

breed aanbod, snelle levering.

Zoals altijd super!!!

Service blijft top!!!!

Prima shop, komt afspraak na

Snelle levering en goede beoordelingen. Mooie community (combinatie van specialisten en amateurs) zit er omheen. Dus oprechte ervaringen zonder dat er een (door Carclean) gekochte productinformatie tussen zit. Aan Carclean de ‘schone’ (haha) taak om deze kwaliteit van goede reviews (ook de slechte!) te borgen en niet -zoals de Consumentenbond- gekocht te worden door fabrikanten.

Zeer tevreden van de producten en de levertermijnen

Kwalitatief en deskundig advies

Altijd antwoord op mijn vragen, het beste en ook een eerlijk advies. Leuke acties om toch hoge kwaliteit producten voor soms een leuk prijsje!

Prima ! Product voldoet aan beschrijving

Snel geleverd, mooi product. Veel schuim wat veel vuil opneemt !

Snelle levering, goede prijs

Bij Carclean heb ik ruime keuze uit poetsmiddelen voor de auto. Daarbij wordt snel geleverd en is de prijs ook prima.

Mooie kwalitatieve producten, snel geleverd

Bestel nu al een tijd mijn poetsspullen bij carclean. Kwalitatieve spullen -en altijd snel geleverd. Mijn “to-go” site wanneer ik spullen nodig heb voor de auto:) fijne zaak!

Op tijd en netjes ingepakt.

Goede service en meedenkend!

Wilde een grotere bestelling doen, echter was niet alles op voorraad. Goed geholpen en zelfs een alternatief aangeboden gekregen. Maar ik wilde alsnog het product dat niet op voorraad was. En daardoor alsnog na bijna twee maanden, alsnog de korting gekregen die destijds van toepassing was. Dat niet altijd alles goed op voorraad is, zal mede komen door de huidige Coronacrisis.

Goed assortiment en website

Juiste assortiment voor mijn (en ik denk iedere) auto. Erg makkelijk om met de filters de juiste producten te vinden. Het enige minpuntje is dat de grotere verpakkingen al een tijdje niet beschikbaar zijn. Het gaat hier onder andere om Gyeon foam 4 ltr en Gyeon iron 4 ltr. Je gebruikt hier behoorlijk veel van en de kleinere verpakkingen zijn een stuk duurder.

Suuuper good

Best prices, fast delivery! Always a plleasure to buy!

Een zeer goed team met een neus voor details.

Ik ben via een kennis op deze webshop terecht gekomen en het fijne eraan is dat ze een eigen forum ernaast opgebouwd hebben. Vooraleer je dus uit die duizenden producten moet gaan kiezen, kun je eerst daar eens gaan kijken, zoeken op ervaringen met bepaalde producten en advies inwinnen. Dit helpt enorm bij de keuze van je producten. Daarnaast is de respons van de medewerkers met enorme kennis van de webshop behoorlijk goed. Heb je een vraag dan krijg je ook vrijwel direct een reply met uitleg. Ik voel me hier gewaardeerd als newbie detailer en niet zomaar een nummertje waaraan ze zoveel mogelijk willen verkopen. Hou deze vaandel hoog Carclean !

Goede service en producten

Mooi assortiment met nuttige reviews en goede service.

Goede borstel fijn ding. Maar let op behoorlijk dik dus let of je er wel tussen kan komen.

De bestelling was beschadigd aangekomen

Stelt echt nooit teleur

Als je bij Carclean besteld wordt je echt nooit teleurgesteld. Levering is nagenoeg altijd de volgende dag. Bereikbaarheid voor vragen is top en vriendelijkheid ook. Ik heb nog nooit iets terug hoeven sturen omdat het niet goed verpakt of beschadigd was. Als alle webshops zo zouden zijn zou het internet een stuk fijne plek zijn om te shoppen!

Over Carclean.com

Je houdt van auto’s. Je wilt jouw mooie auto goed onderhouden. Maar waar haal je in één keer alles wat je nodig hebt, wanneer jij dat wilt? Bij de beste shop die ook nog eens snel levert. Bij Carclean.com! We hebben producten in verschillende prijsklassen en kwaliteiten. Maar wat je ook zoekt; je krijgt van ons altijd een goed en eerlijk advies. Bestel je voor 21.00 uur en is alles op voorraad? Dan gaat jouw bestelling dezelfde dag nog bij ons de deur uit. Omdat wij begrijpen dat je jouw bestelling snel in huis wilt hebben. Bovendien is de verzending bij een bestelling vanaf € 50,- al gratis!