Top top top

Perfecte service

SUPER service en SUPER producten

De service is echt super, ben echt blij dat een bedrijf nog zulke service biedt en hoog in het vaandel heeft staan. Ze hebben een breed scala aan producten.

Goede webshop en een ruim assortiment!

Nu reeds meerdere keren besteld en alles was altijd correct en snel geleverd. Het ruime assortiment van verschillende merken is een groot pluspunt aangezien ik vroeger alles op verschillende webshops moest bestellen en verschillende keren verzending moest betalen. Doe zo voort!

Super goede website!

Echt heel tevreden over deze site, bestel hier zeker nog meer op. De levering is ook super goed en snel! Bij de bestelling zat er zelf een klein extratje bij was echt verrast toen het erbij zat.

Goede prijzen, snelle levering, mooi verpakt

Ondanks de aangekondigde problemen wegens corona en black friday toch alles vrij vlot geleverd gekregen!

Goede kwaliteit en een prima service

Er had een flacon gelekt maar na een belletje kreeg ik gelijk een nieuwe opgestuurd!

Snelle levering en prima product

Eerste keer en niet de laatste keer.

Eerste keer dat ik besteld heb. En zeker niet de laatste keer, alles keurig ingepakt en een leuk extraatje.

Snel en hulpvaardig

Goed advies en snelle levering.

Heel tevreden

Bestelling snel en netjes geleverd met leuk cadeautje erbij.

Alles snel en netjes geleverd

Ze doen gewoon wat ze beloven en zelfs een beetje meer.

Uitstekend.

Top service, kwaliteit en goed advies

Ga zo door!

Altijd correct

Altijd correct

De website voor zowel liefhebbers als professionals. Nog geen enkele slechte ervaring gehad. Correcte levering en service. Top!

Snel gevonden wat ik nodig heb

Mooie site en makkelijk om te zoeken wat ik nodig had. En het wordt snel geleverd. Mvg Bob Morpey

Top geregeld

Super geregeld ik ben heel blij de monello echt geweldig mooie doeken er bij en pepernoten

Super super superr!!!!!

Top service!!! En heel vriendelijk. Bedankt

Top.

Ben zeer tevreden,. Altijd op tijd. Goed spul.

Groot aanbod en correcte levering

Ruime keuze

Altijd goed

Snelle levering, ruim assortiment en goed geprijsd. Ook met regelmaat leuke aanbiedingen!

Goede service en snelle afhandeling

Carclean is dé winkel waar je moet zijn voor goede service, kennis en producten voor het schoonhouden, beschermen en onderhouden van je auto(s).

Fijne snelle service en vakkundig personeel.

Vriendelijke mensen die bereid zijn net iets meer te doen dan standaard service.

Voldoende keuze van producten. Snelle levering.

Fijne producten, snelle levering en prima service

Over Carclean.com

Je houdt van auto’s. Je wilt jouw mooie auto goed onderhouden. Maar waar haal je in één keer alles wat je nodig hebt, wanneer jij dat wilt? Bij de beste shop die ook nog eens snel levert. Bij Carclean.com! We hebben producten in verschillende prijsklassen en kwaliteiten. Maar wat je ook zoekt; je krijgt van ons altijd een goed en eerlijk advies. Bestel je voor 21.00 uur en is alles op voorraad? Dan gaat jouw bestelling dezelfde dag nog bij ons de deur uit. Omdat wij begrijpen dat je jouw bestelling snel in huis wilt hebben. Bovendien is de verzending bij een bestelling vanaf € 50,- al gratis!