Snelle levering van mooie producten

Levering wederom snel Zeer tevreden met het ruime aanbod van auto producten

Zoals altijd: vlekkeloos!

Nog nooit iets te klagen gehad over Carclean. Ze zijn gewoon supergoed in hun vak.

Goede overzichtelijke site met goede produkten aan een goede prijs. Goede service en als je iets wilt vragen altijd klaar voor te antwoorden. En dan een pluspunt altijd iets gratis bij je bestelling toegevoegd. Doe zo verder!

Besteld binnen 24 uur in huis helemaal top

Besteld en binnen 24 uur afgeleverd helemaal top

Snel

Snel, accuraat

Top CARCLEAN shop !

Altijd snel geleverd , veel keuze , TOP

Besteld en volgende dag in huis. Alle producten zaten goed ingepakt. Ruime keuze en veel op voorraad. Dikke aanrader.

Prettig!

Volledig assortiment. Fijn navigeren over de site. Netjes verpakt en snel geleverd.

Product doet wat het belooft, was alleen te vinden bij Carclean.com. Een winkel om te onthouden dus.

Fijne site met korte en duidelijke uitleg bij de producten.

Zeer fijne ervaring

Heel gemakkelijke site om de juiste producten te vinden. Scherpe prijzen en snel geleverd. Top!

Duidelijke website en product snel geleverd.

Alles wat je nodig hebt.

Snelle levering ruime keuze. Ik gebruik altijd de meest verkocht en best beoordeelde producten ideaal.

Altijd snelle levering en veel keuze in materialen.

Zodra de bestelling geplaatst is krijg je al heel snel bericht dat de verzending klaar om verzonden te worden. Volgende dag in huis. Top!

Prima duidelijke site! Het enige wat ik als tip mee zou geven is als je iets op je verlanglijstje heb staan, je ook een optie kan toevoegen of het in je lijstje moet blijven staan of niet. Dat is handig als je vaker wat wil bestellen:).

Service

De mensen bij carclean zijn altijd bereid om mee te denken, zowel in product keuze als levering van artikelen. Nu een paar bestellingen gedaan, en er zullen vast mee volgen.

Top zaak!

Via via gaf een vriend mij de tip om eens bij carclean te kijken. Ik had nog nooit van deze winkel gehoord. Eenmaal aangekomen was ik onder de indruk van alles wat er werd aangeboden. Alles van wassen tot poetsen en voor ieder budget wat. Ik had wat vragen en deze werden duidelijk beantwoord. Bij mijn aankoop werd ik verrast met een klein cadeautje, altijd leuk. Hier ga ik vaker naar toe!

goed snel in huis

Altijd top service

Altijd goed en duidelijk antwoord , vele producten op voorraad en soms ook leuke goodies erbij

Snelle levering en duidelijke uitleg van de produkten

Snelle levering van de bestelling. Duidelijke uitleg van de produkten.

Duidelijk en op tijd

Wat ik het meest kan waarderen aan Carclean, is de duidelijke productomschrijving op de website. Als leek/hobbyist scheelt dit best wat trial and error in het maken van een keuze. Levering is altijd netjes verpakt en op tijd geleverd.

Goede producten, fijne service

Heb een fles Poorboys World Spray and Wipe - 946ml om mijn wagen ermee te kleien. Dit ging perfect en weekte het vuil supersnel los. Aan de telefoon ben ik vriendelijk te woord gestaan en het juiste advies gekregen hoe het beste te kleien. Goed dus voor een volgende keer...

Zeer ruime keuze

Zeer ruime keuze en zeer snelle levering.

Fantastisch bedrijf.

Geen betere zaak om je detailing spullen te kopen dan bij CarClean. Al jaren een tevreden klant en beveel dit bedrijf van harte aan.

Over Carclean.com

Je houdt van auto’s. Je wilt jouw mooie auto goed onderhouden. Maar waar haal je in één keer alles wat je nodig hebt, wanneer jij dat wilt? Bij de beste shop die ook nog eens snel levert. Bij Carclean.com! We hebben producten in verschillende prijsklassen en kwaliteiten. Maar wat je ook zoekt; je krijgt van ons altijd een goed en eerlijk advies. Bestel je voor 21.00 uur en is alles op voorraad? Dan gaat jouw bestelling dezelfde dag nog bij ons de deur uit. Omdat wij begrijpen dat je jouw bestelling snel in huis wilt hebben. Bovendien is de verzending bij een bestelling vanaf € 50,- al gratis!