Snelle levering goed verpakt

Snelle levering goed verpakt.

company recommendable👍👍👍

everything as described and very fast shipping

• Poleciłbyś nas? Yes

Heb meer had dan ik had besteld

Ik vind dit leuk als er iets extra,s bij is en had nog nooit eerder besteld heb het nog niet gebruikt zal wel super zijn dank u

Top producten maar een minpunt

Ik heb zeer handige producten gekregen maar er was een groot nadeel, mijn velgenreiniger is volledig uitgelopen in de besteldoos. Verder een goede site

Zoek niet verder, dit is de perfecte shop

Carclean heeft een prima assortiment producten. carclean=cleancar en ik ben fan

Snel, klantvriendelijk en professioneel

Nu zo'n 7 jaar klant hier als Detailer. Zeer vlot bedrijf. Altijd behulpzaam en nemen de tijd voor je. Zeker een aanrader!

Top shop !

Het was echt een top ervaring met dit online shop

Altijd goede service

Ik bestel al meerdere jaren bij Carclean. Zowel telefonisch als in de showroom zijn de medewerkers altijd bereidt om mij van goed advies te voorzien. Daarnaast hebben ze een mooi forum waar nog veel meer kennis te vinden. Is er iets mis met een product? Carclean lost het altijd passend op. Zeldzaam goede dienstverlening.

Schitterend

Snelle service, top producten, ook steeds bereid om te helpen bij de juiste keuze. En steeds een leuke gadget er gratis bij

Snelle levering, prima producten

Eerste ervaring is erg goed, snelle levering en prima producten. Zelfs een klein extraatje .

Snelle en correcte levering!

Interessante prijzen, breed assortiment en snelle levering.

Snelle levering met een uitstekende assortiment en strakke aanbiedingen.

Goede prijs kwaliteit, ruime voorraad en supersnel geleverd

Supersnelle verzending, goed contact met service en bij grotere bestellingen meestal gratis goodies.

Bliksem snel en eerlijk prijs

Heel tevreden over bestellingen

Top assortiment en service

Altijd tijd voor een goed advies.

Altijd leuk als je een extraatje krijgt!

Snelle service, snelle levering en een extraatje krijgen bij je bestelling 👍

Super duidelijke communicatie, heerlijk

Het hele bestelproces is super duidelijk, gemaakte afspraken perfect nagekomen. Tevens een leuk gebaar met de gratis sample

Top, snel en informatief

Orders zijn altijd prima voor elkaar, vaak iets extra's of die ene vergeten poetsdoek der bij. Super service

Keurige afhandeling. Snelle levering. Ook fijn dat het via Post.nl gaat, kan je zelf beslissen waar het bezorgd wordt.

Kennis, vooruitstrevend en klantvriendelijk.

Als online klant kan ik Carclean alleen maar aanbevelen aan auto liefhebbers voor veel poetsplezier...

Overzichtelijk en vlot

Mijn ervaring bij Carclean.com is uiterst goed, er is altijd iemand die u te woord staat met de nodige uitleg en de prijzen zitten ook goed, doe zo verder :)

Positief

Is zeer goed.

Heel tevreden

Heel tevreden

Alles wat je als klant verwacht

Regelmatig besteld en altijd alles snel en compleet geleverd. Advies ook goed en duidelijke website.

Altijd top!

Ik bestel graag bij carclean. Goed advies, fijne producten.

Over Carclean.com

Je houdt van auto’s. Je wilt jouw mooie auto goed onderhouden. Maar waar haal je in één keer alles wat je nodig hebt, wanneer jij dat wilt? Bij de beste webshop die ook nog eens snel levert. Bij Carclean.com! <br/><br/> We hebben producten in verschillende prijsklassen en kwaliteiten. Maar wat je ook zoekt; je krijgt van ons altijd een goed en eerlijk advies. Bestel je voor 22.00 uur en is alles op voorraad? Dan gaat jouw bestelling dezelfde dag nog bij ons de deur uit. Omdat wij begrijpen dat je jouw bestelling snel in huis wilt hebben. Bovendien is de verzending bij een bestelling vanaf € 50,- al gratis!