Altijd goed en snel

Tja wat valt er te zeggen, netjes verpakt abel snel verzonden altijd perfect

Top bedrijf

Ruim assortiment, goede service, snel antwoord op vragen gewoon een top zaak

Top bedrijf

Bestelde materiaal voldoet prima aan de verwachtingen. Bestelling goed te traceren en op tijd afgeleverd!

ruim assortiment

men kan kiezen uit een ruim assortiment met duidelijke omschrijving en reviews. De betaling verloopt vlot en levering is snel en correct.

everything went smooth

All in perfect condition.

Superservice!!!

Snelle correcte levering en de verrassingen zijn altijd geweldig!

Topservice

Totnogtoe, en al jaren na elkaar, levert Carclean een onberispelijke service. De bestellingen worden vliegensvlug geleverd en vaak kan je genieten van mooie kortingen of voordelige deals.

Snel en goed geholpen

Snel en goe dgeholpen

Snelle levering, uitstekend product dat echt werkt.

Ik heb een neutrale velgenreiniger gekocht, die ijzeroxides zou oplossen. Dit product is duur maar ook wonderbaarlijk, alles is terug netjes gereinigd. Andere weliswaar goedkopere producten werkten niet. Top!

Keurig en snel geleverd.

Een 9....

het adres voor al je detailspullen

zeer goede ervaring met carclean altijd correct en snel zeker een aanrader en altijd een leuke extra bij de bestelling wat zeer leuk is

Goed en ruim aanbod

Gevarieerd aanbod van alle autoproducten die je nodig hebt

Snelle levering en goeie producten

snel geleverd, producten zoals beschreven, goeie kwaliteit.

Groot aanbod van vele merken snelle levering en extra gift. Doe zo verder carclean ;)

Gewoon top!

Gewoon zeer correct en top producten, alsook levering zoals vermeld staat! Een echte aanrader.

snelle levering en goede service

ik koop alleen maar bij carclean want ze zijn snel en betrouwbaar.....

Niets op aan te merken !

Snelle levering, natuurlijk zoals gewoonlijk weer iets vergeten te bestellen. Snelle communicatie ! Oplossing gekregen ! Kortom, een bedrijf waar de klant nog koning is. Hulde !

prima producten voor goede prijs

goede duidelijke website, prima producten voor een goede prijs. snelle levering en producten altijd degelijk verpakt. tot nu toe steeds een gratis aardigheidje bij bestelling gekregen ook leuk.kortom zeer tevreden.

Goed werkend spul

Goed werkend spul waar ik lange tijd plezier van zal hebben.

Topservice, ...

levering, communicatie enz top

Snelle levering, goede uitleg v producten.

Geweldige producten

Heel tevreden over de producten. Netjes geleverd. Wel jammer dat we bij zo een bestelling een belachelijk potje was gratis krijgen. Dit verdween meteen in de vuilbak

Een onlineshop met goede producten voor mijn auto

Er is voldoende keuze om producten aan te schaffen voor het onderhoud van de eigen auto. De website is goed georganiseerd, zoeken gaat eenvoudig. Het afronden van een bestelling is ook simpel. De levertijd van de aankopen is goed. Kortom: Carclean is een aanrader om je onderhoudsproducten voor je auto/motor te kopen!

Over Carclean.com

Je houdt van auto’s. Je wilt jouw mooie auto goed onderhouden. Maar waar haal je in één keer alles wat je nodig hebt, wanneer jij dat wilt? Bij de beste webshop die ook nog eens snel levert. Bij Carclean.com! We hebben producten in verschillende prijsklassen en kwaliteiten. Maar wat je ook zoekt; je krijgt van ons altijd een goed en eerlijk advies. Bestel je voor 21.00 uur en is alles op voorraad? Dan gaat jouw bestelling dezelfde dag nog bij ons de deur uit. Omdat wij begrijpen dat je jouw bestelling snel in huis wilt hebben. Bovendien is de verzending bij een bestelling vanaf € 50,- al gratis!