Topservice

Na twijfelen toch maar een aankoop gedaan bij CarClean.com en ik moet zeggen, ben uiterst tevreden, het kon gewoon niet beter, alles is netjes op tijd geleverd en kreeg er zelfs een cadeautje bij. Superservice, ga zo door.

Carclean is een zeer overzichtelijke site en zeer goeie service . Ik raad het iedereen aan bij hen te bestellen

Duidelijk, compleet & de beste prijs.

Als basic beginnende detailer zoek je naar een one-stop shop. Een (online-)shop met een breed en diep assortiment, duidelijke omschrijvingen bij producten, goede zoekfunctie en ruimte voor reviews van klanten. Tevens bevat het forum een schat aan informatie voor beginners! Carclean.com is voor mij DE webwinkel om mijn jarenlange 'hobby' nu, met de juiste materialen en kennis, uit te breiden naar een passie: het detailen van (in mijn geval) auto's!

top bedrijf

eigenlijk kan dit heel kort, geweldige service & genoeg keuze site is klant vriendelijk en overzichtelijk meestal 1 product gratis meegeleverd

Wederom super

Zoals gewoonlijk werden alle producten snel geleverd en goed verpakt.

Ziet er netjes uit en snel geleverd

Ik zal de producten, eker bij vrienden aanraden.

Snelle levering en correcte prijs

Titel spreekt voor zich

goed, stipt en vlot

Top bedrijf

Al jaren koop ik bij dit bedrijf. Altijd goede ervaringen

Alle producten waren op voorraad en werden snel en in goede staat geleverd. Zelfs nog een product cadeau gekregen.

Het is een goed bedrijf met goede producten en een zeer goede service voor- en na verkoop!

Snelle levering en goed verpakt

Een product was niet voorradig maar kreeg snel bericht dat het weer voorradig was. Daarna snel geleverd.

Bestellingen worden altijd perfect afgehandeld

Alles perfect in orde

Uitstekend, van bestelling tot levering.

Top shop! Aanrader!

Goede producten voor mensen die hun auto goed willen onderhouden. Ruim aanbod en goede prijs/kwaliteit verhouding. Daarnaast goede service en ondersteuning bij vragen. Leuk forum met tips en trucks!

Super webshop

Zeer vaak besteld bij CarClean. Altijd snel geleverd volgens afspraak en top kwaliteit.

Prima samenwerking en snel geleverd

Zelfs de nazorg was perfect geregeld.

Goede service en een snelle levering

Goede site overzichtelijk en een zeer vlotte levering.

Geweldige mooie (web)shop en vakkundig personeel

Ik was voor het eerst in de winkel te Berkel en Rodenrijs. Naast een uitgebreid assortiment, hebben ze verstand van zaken en word je op een goede en juiste manier geadviseerd.

Geweldig.

Zeer duidelijke site, snelle service. Soms zijn er leuke attenties bij een bestelling.

Wederom uitstekend.

Zoals altijd... makkelijk besteld, op tijd verzonden en keurig afgeleverd.

Snelle levering, juiste prijs, prima producten!

Dit bedrijf weet heel goed wat de goede producten zijn om aan te bevelen. En de producten zijn correct geprijsd. Facturatie gaat ook vlot. Top!

Carclean, altijd goed.

Mooi assortiment, snel en uit voorraad geleverd.

Superfijne winkel

Superfijne winkel, je vind er letterlijk alles wat je nodig hebt om je auto letterlijk in nieuwstaat te maken :-)

Uitstekende service en kennis.

Het feit dat de het team van carclean oprecht, servicegericht en elke klant van klein tot groot serieus neemt is zeer prettig te noemen. Ook toen ik het een en ander wou omruilen, geen ja maar. Geen enkel probleem gaan we doen en binnen no time geregeld.

Over Carclean.com

Je houdt van auto’s. Je wilt jouw mooie auto goed onderhouden. Maar waar haal je in één keer alles wat je nodig hebt, wanneer jij dat wilt? Bij de beste shop die ook nog eens snel levert. Bij Carclean.com! We hebben producten in verschillende prijsklassen en kwaliteiten. Maar wat je ook zoekt; je krijgt van ons altijd een goed en eerlijk advies. Bestel je voor 21.00 uur en is alles op voorraad? Dan gaat jouw bestelling dezelfde dag nog bij ons de deur uit. Omdat wij begrijpen dat je jouw bestelling snel in huis wilt hebben. Bovendien is de verzending bij een bestelling vanaf € 50,- al gratis!