Good

For this moment i am happy and have nothing to complain for :)

Kennis van zaken, nette prijzen en snelle levering. Top!

Product na 1 dag al geleverd. En werkt super!

Vlotte levering

Alles goed ontvangen ,maar nog niet kunnen gebruiken

Top service!

Goede producten, snelle levering en (altijd leuk) een klein aardigheidje toegevoegd! Zeer tevreden.

Ze hebben goede service en leggen alles goed uit. Ze geven niet zomaar producten maar leggen uit waarom welke beter is

Snelle levering met uitstekende producten

Betrouwbare leverancier met snelle levering en uitstekende producten tegen goede prijzen.

Goede middelen!

Auto blinkt;)

snelle prima levering

Goede toegankelijke website, bestelde attributen netjes verpakt en alles snel geleverd. Niks mis mee en helemaal tevreden!

super snel bezorgd. Dat zie je niet vaak.

De 303 aerospace protectant is het beste betaalbare interieur product dat ik gebruik. Dat tegen een scherpe prijs!

Producten besteld dag nadien al geleverd. En de producten werken ook nog waar ze voor dienen echt top. Bestel zeker nog. Doe zo verder🔝👌

Goed produkt mooi op tijd

Goed contact na mijn foutieve adres invulling is na contact direct aangepast

Snel geleverd, snel antwoord op vragen

Goede betrouwbare firma

Zeer vlotte levering...prima materiaal...mag enkel volledig gemonteerd geleverd worden vind ik ...je moet zelf de schijf monteren en de handgreep...(Dap900)

Sneller levering met goede telefonische informatie gehad over het product.

UITSTEKEND

Top webshop!

De bestelde producten werden keurig geleverd met een extraatje. Alles was goed verpakt, in een omdoos

Top !

Veel keuze , scherp prijzen en snelle levering. Als extraatje nog een gratis geurhanger [meloen] erbij gekregen , die overigens heerlijk ruikt. Thnx , en tot een volgende keer !

super

het product voldoet aan mijn verwachting .snelle levering prima website

Top bedrijf!

Groot assortiment aan spullen.Die je vrijwel nergens anders kan krijgen.

Fantastische service!

Nog nooit zo snel en keurig geholpen als bij Carclean. Mijn bestelling was binnen een paar minuten verzonden en kwam daags nadien aan in België. Top!!!

Tip top in orde

Alles werd prima enop tijd geleverd . Dik in orde .

Goede site, goede uitleg van de producten en snelle levering

Door de verschillende beschrijvingen een keuze kunnen maken in wat te kopen. Duidelijke uitleg bij de producten heeft daarbij enorm geholpen.

Prima advies

Goed advies gekregen In de winkel

Prima product, snelle levering

Het product werd de volgende al dag geleverd, had wel gevraagd om aflevering bij een Post NL agentschap maar werd bezorgd op mijn huisadres. Gelukkig was er iemand thuis. Is waarschijnlijk iets mis gegaan. Voor de rest TOP.

Correcte en snelle levering

Goede produkten

Over Carclean.com

Je houdt van auto’s. Je wilt jouw mooie auto goed onderhouden. Maar waar haal je in één keer alles wat je nodig hebt, wanneer jij dat wilt? Bij de beste webshop die ook nog eens snel levert. Bij Carclean.com!

We hebben producten in verschillende prijsklassen en kwaliteiten. Maar wat je ook zoekt; je krijgt van ons altijd een goed en eerlijk advies. Bestel je voor 22.00 uur en is alles op voorraad? Dan gaat jouw bestelling dezelfde dag nog bij ons de deur uit. Omdat wij begrijpen dat je jouw bestelling snel in huis wilt hebben. Bovendien is de verzending bij een bestelling vanaf € 50,- al gratis!