Prima assortiment en snelle levering

Positief.

Goede winkel

Snelle levering Goed product Beschrijving waar het product voor te gebruiken is kan duidelijker

Prettige site

Duidelijke site, snelle verwerking en levering. Netjes ingepakt

Goede site waarop alles makkelijk te vinden is.

Heel tevreden.

Manlief heeft het uitgezocht voor zijn verjaardag en is er tevreden mee. Alleen werd het niet thuis bezorgd, moest het ophalen bij een servers punt in mijn woonplaats.

Uitstekende service, binnen 24u geleverd.

Zeer snelle levering en top producten aan een scherpe prijs.

Uitstekend.

Een erg goede en overzichtelijke website. Alles wat je zoekt voor je auto kan je hier vinden. De prijzen zijn goed en de levering ook. Om 15:45 had ik wat besteld en de volgende ochtend om 11:00 had ik het in mijn handen.

Goede services

Goede en snelle levering snelle reactie op bellen

Snelle uitstekende levering

Goede producten en zeer tevreden!

Snelle service en levering

Bestellingen werden altijd razend snel geleverd. Leuk is ook dat je nog wel eens een gratis item erbij kreeg geleverd om te testen

Zeer goed.

Goed verpakt en snel verzonden en altijd iets extra's erbij. Producten zijn zoals gewoonlijk zeer goed.

Alles naar wens

Goed verpakt, snel verzonden, leuk extra cadeau

Je krijgt wat je besteld

Snelle levering en degelijk geprijsd

goed en direct leverbaar,-

goed tevreden.

Uitstekend!

Vooraf geïnformeerd naar een product wat ik niet kon vinden waarop ik super snel antwoord kreeg. 's avonds de bestelling geplaatst en de volgende dag in huis met zelfs een leuk cadeautje :)

Top geholpen

Post nl was het pakket kwijt geraakt en Carclean heeft het snel afgehandeld met Post nl

Zeer snel geleverd

Kortom ze doen wat ze beloven. 💯

Breed en diep assortiment, met persoonlijk advies al je even belt

Je wordt goed en persoonlijk geadviseerd! Ik heb even gebeld, en kreeg vrij snel iemand met praktijkervaring aan de lijn. Op zijn advies het product online besteld en het werkte perfect!

Weinig woorden nodig zie aantal sterren spreekt voor zich

Top zaak

Zeer goed overzicht van de producten en heel veel keus ,en zeer snelle levering van de bestelde producten .

Snelle levering, heel tevreden.

Prima prijs en snelle verzending.

Goed product voor een nette prijs en snelle verzending. De verzendkosten waren ook erg redelijk. Prima in orde dus allemaal.

Snel geleverd , komt afspraken na. Wat mij betreft kan niet beter.

Top website!

Overzichtelijke indeling op de website waardoor het aangenaam is om te shoppen! Snelle verzending en goede kwaliteitsproducten!

Over Carclean.com

Je houdt van auto’s. Je wilt jouw mooie auto goed onderhouden. Maar waar haal je in één keer alles wat je nodig hebt, wanneer jij dat wilt? Bij de beste webshop die ook nog eens snel levert. Bij Carclean.com! <br/><br/> We hebben producten in verschillende prijsklassen en kwaliteiten. Maar wat je ook zoekt; je krijgt van ons altijd een goed en eerlijk advies. Bestel je voor 22.00 uur en is alles op voorraad? Dan gaat jouw bestelling dezelfde dag nog bij ons de deur uit. Omdat wij begrijpen dat je jouw bestelling snel in huis wilt hebben. Bovendien is de verzending bij een bestelling vanaf € 50,- al gratis!