Goede producten en snelle service

Meerdere bestellingen gedaan en elke keer snel geholpen. Binnen 24 uur in huis. Producten zijn duurder dan andere winkels (lees: Action enzo) maar de kwaliteit maakt dit het zeker waard. Ga hier zeker nog meer bestellen

Ben tevreden

Proper , correct en betrouwbaar zijn ze .

Snelle, goede service

Altijd professioneel en snel bezorgd!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle service en goede prijzen.

Al je spullen makkelijk te vinden op de site en verzenden gaat snel en goed verpakt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Wheelwax besteld en het werd de volgende dag volgens afspraak geleverd, keurig !

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Groot assortiment, scherpe prijzen, snelle levering en altijd een "goodie" :-)

Mijn vaste shop als ik spullen nodig heb om onze auto's te onderhouden. Het assortiment is zeer uitgebreid en biedt alles wat je nodig hebt om jouw auto in topconditie te houden. De prijzen zijn meer dan concurrerend en de kwaliteit van de geleverde spullen is uitstekend. De bestelling is meestal na een dag in huis behalve als je in het weekend besteld zoals ik; dan duurt het wel tot maandag (dat is schrikken ;-) ) tot je aan de gang kunt. Bestellingen worden altijd goed verpakt geleverd en Carclean doet er altijd wel een goodie / freebie bij. Zoeken voor een duppie goedkoper doe ik sowieso niet. Carclean is the place to be!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer vlotte levering en grote keuze

Via www diverse producten besteld en deze de dag erna al geleverd gekregen. Website zeer efficiënt ingericht met duidelijke info bij de diverse producten

Zeer tevreden !

Snelle levering en zeer uitgebreid aanbod! Ook extra documentatie van producten en met als pluspunt een cadeautje .

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooi assortiment, snelle levering.

Wij bestellen al vele jaren onze onderhoudsmiddelen bij Carclean. Op basis van de informatie en reviews is het prettig Een goede keuze te maken. Kleine verbetertip: leveringsdatum en tijd is niet te kiezen, met het risico niet thuis te zijn.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed advies, nette prijzen, snelle leveringen

Telefonisch advies gevraagd over een matte leder balsem voor mijn lederen stoelen. Ik gebruikte altijd gliptone leather conditioner, welke een prima matte finish geeft, maar de ledergeur die het product meegeeft was mij even wat te sterk. Als alternatief werd leathertech moisture infusion gel cream aanbevolen, een hele mond vol, maar vandaag toegepast en is inderdaad een prima alternatief met nauwelijks een geur en ook een matte finish. Erg fijn. Bedankt voor het adviea

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima service, snel en goed geleverd!

Prima geleverd!

Goede webshop

Ruim assortiment met hoge kwaliteit producten. Af en toe had ik moeite om een specifiek product te vinden dat ik zocht, omdat er zo'n groot aanbod was. De bestelling was de volgende dag geleverd en netjes verpakt, inclusief gratis samples.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede, snelle en correcte service!!

Goede, snelle en correcte service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer vriendelijk, zeer goede service!

Had een probleem met mijn bestelling en hebben dit zeer snel opgelost. Erg vriendelijk!

Perfecte service

Snel antwoord bij vragen of ondersteuning. Zeer snelle verzonding. Top

• Zou u ons aanbevelen? Ja

's-avonds besteld en de volgende ochtend in huis! bizar snel!!! :)

niet alleen de order super snel afgehandeld maar ook netjes en verzorgd verpakt

Goede website

Zeer snelle toezending

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer klantvriendelijk en snelle levering.

Makkelijk online besteld en snel in huis.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel geleverd tegen goede prijs

Snel geleverd. Overzichtelijke site met veel info. Goede prijzen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel en correct geleverd + een cadeautje bij deze bestelling

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer snelle en correcte levering

Positieve ervaring met de snelle en correcte levering van het produkt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bestelling steeds in orde, snel thuisgeleverd en elke keer een leuk cadeautje erbij!

Super levering

Ik had in de avond een mooie machine besteld met extra fles wax en in de ochtend was het al geleverd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en goede prijs/kwaliteit.

Verkopen merkproducten tegen lage prijs.

Helemaal top!

'S avonds besteld. Andere dag netjes geleverd. Met een gratis doek er bij. Volgende bestelling zeker weer hier.

Over Carclean.com

Je houdt van auto’s. Je wilt jouw mooie auto goed onderhouden. Maar waar haal je in één keer alles wat je nodig hebt, wanneer jij dat wilt? Bij de beste webshop die ook nog eens snel levert. Bij Carclean.com!

We hebben producten in verschillende prijsklassen en kwaliteiten. Maar wat je ook zoekt; je krijgt van ons altijd een goed en eerlijk advies. Bestel je voor 22.00 uur en is alles op voorraad? Dan gaat jouw bestelling dezelfde dag nog bij ons de deur uit. Omdat wij begrijpen dat je jouw bestelling snel in huis wilt hebben. Bovendien is de verzending bij een bestelling vanaf € 50,- al gratis!

Filter op Taal