Zeer fijne producten!

Super snelle levering

Geen 10 gegeven omdat ik beetje baal dat 3 van de 4 producten die ik heb besteld niet het resultaat gaven waar ik op hoopte of wat er in de beschrijving stond

Goede en overzichtelijke webwinkel

Via via te horen gekregen dat ik een bepaald soort coating nodig had voor mijn ruit vd motor. Via google hier terecht gekomen en het product bestled en idd de volgende dag in huis. Ik heb geen 10 gegeven omdat ik het jammer vind ( mijn mening ) dat de fysieke winkel ( ik woon in de buurt ) niet op zaterdag open is. Dus : goede webwinkel - goede service Een webwinkel waar je blij van word.

Top bedrijf

Bestelling geplaatst voor 22:00. Volgende middag pakketje netjes keurig verpakt binnengekregen. Kreeg er zelfs een klein cadeautje bij, zeker te waarderen! Zal de volgende bestelling, als het gaat om auto schoonmaakproducten, zeker hier plaatsen!

Super product met uitstekend advies en supersnelle levering

Advies gevraagd over hoe intens in lak ingevreten vogelpoepschade te behandelen. Advies opgevolgd met bestelling product. Topresultaat: lakschade helemaal hersteld zonder de minste restverschijnselen

Goede prijs, snelle levering

Fijne website met goede keus. Bestelling werd netjes verpakt geleverd.

Enthousiaste mensen die je een goed advies geven

Goed advies gekregen over de keuze van de te gebruiken pads

Supersnelle levering en de extra gratis spulletjes die je erbij krijgt zijn altijd leuk!

Super! Koop hier al jaren met veel plezier

Snel, goede informatie

Bestelling was snel geleverd, de sollen die niet op voorraad waren ook snel erna binnen gekregen, en ze hadden het netjes op de pakbon aan gegeven. Ruime keuze in het assortiment!

Top !

Zeker een aanrader!

Ben alleen niet blij met Kiyoh , kan grijze letters en omlijning kader bijna niet Zien . Doe eens gewoon zwart wit .

Snelle levering, scherpe prijs !

Bestelling ging vlot, levering snel. Nette verpakking. Scherpe prijs !

Nette prijzen en snelle levering. Top!

Nette prijzen en snelle levering. Top! Een compleet assortiment, kortom een fijne winkel.

zeer tevreden

Good

For this moment i am happy and have nothing to complain for :)

Kennis van zaken, nette prijzen en snelle levering. Top!

Product na 1 dag al geleverd. En werkt super!

Vlotte levering

Alles goed ontvangen ,maar nog niet kunnen gebruiken

Top service!

Goede producten, snelle levering en (altijd leuk) een klein aardigheidje toegevoegd! Zeer tevreden.

Ze hebben goede service en leggen alles goed uit. Ze geven niet zomaar producten maar leggen uit waarom welke beter is

Snelle levering met uitstekende producten

Betrouwbare leverancier met snelle levering en uitstekende producten tegen goede prijzen.

Goede middelen!

Auto blinkt;)

snelle prima levering

Goede toegankelijke website, bestelde attributen netjes verpakt en alles snel geleverd. Niks mis mee en helemaal tevreden!

super snel bezorgd. Dat zie je niet vaak.

De 303 aerospace protectant is het beste betaalbare interieur product dat ik gebruik. Dat tegen een scherpe prijs!

Producten besteld dag nadien al geleverd. En de producten werken ook nog waar ze voor dienen echt top. Bestel zeker nog. Doe zo verder🔝👌

Over Carclean.com

Je houdt van auto’s. Je wilt jouw mooie auto goed onderhouden. Maar waar haal je in één keer alles wat je nodig hebt, wanneer jij dat wilt? Bij de beste webshop die ook nog eens snel levert. Bij Carclean.com!

We hebben producten in verschillende prijsklassen en kwaliteiten. Maar wat je ook zoekt; je krijgt van ons altijd een goed en eerlijk advies. Bestel je voor 22.00 uur en is alles op voorraad? Dan gaat jouw bestelling dezelfde dag nog bij ons de deur uit. Omdat wij begrijpen dat je jouw bestelling snel in huis wilt hebben. Bovendien is de verzending bij een bestelling vanaf € 50,- al gratis!