Goede producten kosten ook wat !

Zeer goede producten om auto te verzorgen van A tot Z , wel aan een redelijke prijs maar dat moet je er voor over hebben , want per slot van rekening wil je zo lang mogelijk van je voertuig genieten .

Altijd top! Snelle levering en steeds correct

Groot assortiment en de volgende dag geleverd in België Altijd goed!

mooie producten snel geleverd

Groot en uitgebreid assortiment, duidelijke site en een goede prijs. Producten zijn goed verpakt

TOP

Op gevraagde dag geleverd en alles perfect en veilig verpakt. De gratis (bruikbare) attentie was ook leuk! Hier kopen we nog!

Uiterst behulpzaam

Ik heb niets dan lof te melden over CarClean. Ik heb een detailbedrijf en haal hier geregeld de benodigde spullen...het leuke vind ik dat ik altijd terecht kan met vragen en dat de antwoorden altijd gericht zijn op het verder helpen van de klant. Verder genoeg keuze in producten, de meeste bekende goede merken worden vertegenwoordigd. Bedankt CarClean en tot gauw weer!

Duidelijk, overzichtelijk, klantvriendelijk en snel

Super website met een goed assortiment. Snelle levering met een persoonlijke klantvriendelijke instelling.

Professioneel

Carclean is de enige winkel die ik ken met zoveel kennis en ruime keuze van producten.

Geweldig.

Makkelijk te bestellen en snel geleverd.

super

zoals gewoonlijk top advies en bestelling is snel in huis

Top spul, snel geleverd!

Super.

Zoals altijd een ruime keuze en snelle levering

Zoals altijd een zeer ruime keuze van producten voor iedere prijsklasse, altijd behulpzaam en een snelle verzedning, en zoals altijd een gratis product. ruime keuze voor ieder buget, en hele kundige medewerkers,

Prettige communicatie, snelle levertijden, goed assortiment

Ik krijg altijd snel een reactie op mijn vragen. Ruim assortiment, snelle levering. Ik haal nergens anders meer mijn autowas spullen.

Sort of okay

They are far from being customer centric. He matters even a mere spray which might be a gift with the parcel and which helps to apply the product. Yesterday i bought some more things with the value of 53 eur but i did not check out car clean i bought somewhereelse.

• Would you recommend us? No

Ruime keuze snelle levering

Prima omschrijving van de producten

zeer goed

snelle bezorging met een kleine kado top

Snelle levering en prima kwaliteit.

Mijn bestelling werd de volgende dag geleverd en ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de geleverde artikelen.

nog steeds Top

Al lang koop ik mijn auto onderhoud produkten bij Carclean,de service is nog steeds helemaal geweldig. Groot assortiment snelle levering en goede prijzen

Meermaals gekocht tot volle tevredenheid

Keer op keer een zeer snelle en goede service .

Valet pro foam Moder shampoo Leder cleaner gliptone Monello acuafobia En altijd dezelfde snel levering en goeie services.

enkel positieve ervaringen, ga zo door !!!

carclean.nl is een betrouwbare leverancier met een rapido levering. Hier zit je altijd goed !!! tevens krijg je extra's bij een bestelling.

Altijd perfecte afhandeling, correct en oprecht!

Niets mis mee

Niks mis mee

Service perfect Kennis perfect Producten perfect

Een mooi en ruim aanbod

...en bovenal een secure snelle levering, exact zoals vooropgesteld. Top!

Over Carclean.com

Je houdt van auto’s. Je wilt jouw mooie auto goed onderhouden. Maar waar haal je in één keer alles wat je nodig hebt, wanneer jij dat wilt? Bij de beste webshop die ook nog eens snel levert. Bij Carclean.com! We hebben producten in verschillende prijsklassen en kwaliteiten. Maar wat je ook zoekt; je krijgt van ons altijd een goed en eerlijk advies. Bestel je voor 21.00 uur en is alles op voorraad? Dan gaat jouw bestelling dezelfde dag nog bij ons de deur uit. Omdat wij begrijpen dat je jouw bestelling snel in huis wilt hebben. Bovendien is de verzending bij een bestelling vanaf € 50,- al gratis!