Veel producten, mooie site, snelle verzending

Zoals al vermelde veel producten, nadeel daarvan is dat het moeilijk kiezen is, zeker als veel producten nog geen reviews hebben. Daar kunnen ze wellicht iets mee, misschien zelf producten testen?

Geweldige webshop voor een schone auto!

Ik bestel al een tijdje bij Carclean en ik ben ontzettend tevreden over de webshop, service, aanbod, prijzen en de service!

Perfect, zoals altijd eigenlijk!

Spulletjes besteld om een boot te voorzien van glascoating. Helaas verkeerde verzendadres ingegeven na het bestellen, maar gelukkig met de whatsapp nog laat op de avond een nieuw afleveradres door kunnen geven. Direct op de ochtend van verzending een bevestiging van adres wijziging gehad en tijdig de spulletjes ontvangen. Service zoals altijd super goed, vriendelijk en snel!

Good qualitiy products

Really fast shipping, very happy with my order.

Levering had sneller gemogen

Bestelling geplaatst op zaterdag en zou dinsdag geleverd worden. Aan einde van de dag kreeg ik te horen dat de bestelling vertraagd was maar zeker woensdag geleverd zou worden. Ook woensdag niks ontvangen. Zelf contact opgenomen en bleek dat het product niet op voorraad was. Op de website stond van wel. Er werden mij twee opties geboden, een ander product maar dit was niet interessant of wachten op het product wat ik besteld had. Ik koos voor het laatste. Uiteindelijk heb ik de bestelling 1,5 week later ontvangen en kreeg ik een gratis droogdoek ter waarde van €7,50. Ik ben blij met de droogdoek die ik als service ontvangen heb, al had ik het wel fijn gevonden om op de hoogte gehouden te worden van de status van mijn order ipv dat ik er zelf om moest vragen. Dit is misschien een verbeterpunt voor CC. Voor de rest ben ik altijd heel tevreden met de service.

Goed en overzichtelijk, snelle levering dus prima

Weer eens een bestelling ontvangen van carclean en zoals altijd keurig en snel geleverd. Dik tevreden weer, waren wat problemen met de online betaling met ideal maar was in no time opgelost.

Een goed product, super

Een goed product super

Uitstekende service. Uitstekend assortiment. Uitstekende productomschrijvinng

Altijd zoals het zijn moet. Ben al een aantal jaar klant, nooit teleurgesteld. De samples zijn eruit, dat is jammer. Evenals de probeerverpakkingen die met grote bestellingen weleens meekwamen.

snel en betrouwbaar

3 maal een bestelling geplaats. Carclean heeft een groot assortiment van producten die lang niet in iedere autoshop te vinden zijn. De prijzen vallen mee en in mijn geval waren de bestellingen altijd binnen 24 uur bezorgd.

Een betrouwbare webshop die ik zeker aan iedereen aanraad

Ik heb al verschillende keren bij deze webshop besteld, en altijd alles mooi op tijd geleverd gekregen. Alleen door het succes van de actie op koningsdag, was hun bestelling later dan voorzien door dat ze door hun stock zaten, maar het werd heel snel en professioneel opgelost en een paar dagen later had ik mijn product thuis. Ze houden je ook goed op de hoogte over je bestelling als die eens een keertje een paar dagen later aan komt. Het is bij mij maar een keer voorgevallen al de andere keren had ik het gelijk het op hun site staat. Ik ben zeer tevreden van deze webshop ze komen hun dingen na zoals het hoort.

Top bedrijf

Ik koop al jaren mijn poetsspullen bij jullie. Goede overzichtelijke site, makkelijk bestellen en als de bezorger zijn best doet is het ook snel geleverd. Zijn er problemen met een bezorger dan word dat goed opgepakt.

Een snelle levering en een perfect product

alles zo geregeld

duidelijke product info en demo's op youtube kwamen goed van pas.

Vlotte levering en service

Top webshop

In het groot aanbod van kwaliteitsproducten staan de mensen van Carclean klaar om je goed en zo nodig uitgebreid advies te geven. Correcte prijzen. In een ideale online wereld zou iedere webshop zo moeten werken. Je praat nog met een écht iemand en niet met een of andere chatbot.

Bij Carclean heb je goede service 1 product had gelekt op transport. Kreeg keurig netjes een nieuwe fles opgestuurd.

Goede prijzen, snel en vakkundig advies

Voor ‘nieuwe’ auto advies gevraagd en steeds snel ontvangen. Daarna op koningsdag met korting besteld en artikelen snel in huis. Ook achteraf nog snel antwoord op vraag over mijn producten. Uitgebreid assortiment tegen scherpe prijzen dus zeer tevreden!

Top bedrijf met goede service

Al haren klant en tot op heden zeer tevreden over het geleverde.

Ik zocht naar leer reinigers en voeding voor me interieur en zag door de bomen het bos niet meer. Dus belde gewoon even op en werd super geholpen door het team. Eerlijk en goed advies gehad met betrekking tot mijn auto. Welk jaar die kwam en het merk. Met deze info konden ze me perfect helpen en heb op hun advies die spullen gekocht. Al met al een goeie en professionel bedrijf die achter hun producten staan en met de klant mee denken. Ik ga er zeker meer bestellen

Top service. snelle levering

Top service snelle levering.

Al jaren tevreden klant bij Carclean

Goede prijzen snelle verzending, kortom helemaal goed.

Goede info en levering.

Het mooie is dat je in het forum heel veel informatie van gebruikers kunt vinden en dat je dan de besproken producten, naar wens, kunt bestellen. Dit is een community van ervaringsdeskundigen en experts, heb ik het idee, waar alle kennis gedeeld wordt en vragen beantwoord. Ik heb de producten nog niet gebruikt, daarom geen beoordeling maar, Maguiars, zal wel weer helemaal prima zijn.

Nette snelle bezorging. Enige puntje dat het op een andere dag werd aangeleverd als ik aangegeven heb.

Proffesioneel

Alles netjes en duidelijk. 2x besteld in korte tijd na de goeie ervaring. Alles word voortaan via carclean gekocht voor de auto’s

Bedrijfsgegevens

Huygensstraat 35

2652 XK Berkel en rodenrijs

010-2661050

[email protected]

Over Carclean.com

Je houdt van auto’s. Je wilt jouw mooie auto goed onderhouden. Maar waar haal je in één keer alles wat je nodig hebt, wanneer jij dat wilt? Bij de beste shop die ook nog eens snel levert. Bij Carclean.com! We hebben producten in verschillende prijsklassen en kwaliteiten. Maar wat je ook zoekt; je krijgt van ons altijd een goed en eerlijk advies. Bestel je voor 21.00 uur en is alles op voorraad? Dan gaat jouw bestelling dezelfde dag nog bij ons de deur uit. Omdat wij begrijpen dat je jouw bestelling snel in huis wilt hebben. Bovendien is de verzending bij een bestelling vanaf € 50 gratis!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.