Levering was prima

Bestelling op tijd en op maat geleverd, prima. Minpuntje was dat onderdeel niet voorradig was toen ik wilde bestellen. Je kan aangeven dat je bericht krijgt wanneer onderdeel weer voorradig is. Helaas nooit melding gekregen.

Goed advies en er wordt met je meegedacht wat je wel en niet nodig hebt. Snel verzonden en keurig ingepakt

Voor herhaling

Snelle levering groot aan bod van producten

Goede producten

Goede producten

Top kwaliteir

Snelle levering en kvaliteit is erg hoog

Betrouwbaar adres met kwaliteit

Koop hier zo nu en dan poetsmiddelen en dergelijke. Toch net die spullen die niet zomaar in de winkel liggen, toch meer next level. Prijzen zijn dan ook nog ok. Levering altijd netjes. Een tevreden klant.

Heldere uitleg producten, en snelle levering

Met name de You tube filmpjes hebben mij als beginner geholpen. Als je deze voorkennis niet hebt dan is het aanbod aan producten vrij divers en kan je vervolgens de weg wel eens kwijtraken. De producten werden snel geleverd (volgende dag).

positief

geweldig, nooit meer zemen aanbevolen bij familie en vrienden

Top bedrijf!

Bedrijf wat achter zijn producten staat met de juiste uitleg. Ben al jaren klant en blijf dat ook. Mvg Ferrand

Duidelijke site

Klantvriendelijk, snelle levering.

perfecte service

aan te raden

Leuke en informatieve website voor autoliefhebbers.

Ik heb reeds een paar zaken besteld en zal in de toekomst alleen maar hier bestellen. Ze hebben alles en meer wat ik zoek. De prijzen zijn goed. Levering is altijd snel. En niet onbelangrijk, ze zijn zeer informatief. Ze hebben leuke filmpjes met duidelijke uitleg op een niet al te serieuze manier.

Goed spul en vriendelijke mensen

Ik koop graag bij carclean, Verkopen goede kwaliteit.

Gewoon goed

goed ontvangen

Snelle levering en zeer netjes verpakt

Timing van levering zoals weergegeven op de website en mijn bestelling was heel netjes verpakt, hetgeen een fijn gevoel gaf en ook passend voelde bij het uitpakken van een premium car cleaning product. Kortom een goed gevoel bij mijn bestelling bij Carclean.com.

Snelle levering , mooi assortiment

Mijn ervaring met carclean is zeer goed. Mooi assortiment en snel geleverd.

Goed advies en persoonlijke aandacht

Ik kom met enige regelmaat bij Carclean, en iedere keer valt me weer op dat ze echt persoonlijke aandacht hebben, luisteren naar wat je wil, en daar een goed advies over geven. Prima winkel.

Uitstekend geholpen nog net op tijd voor sluitingstijd. Of net niet maar iig mijn benodigdheden kunnen krijgen. Dus zéér tevreden!!

Betrouwbaar, eerlijk & snel

Niets dan goede ervaringen met Carclean. Ik heb zo'n beetje alles hier besteld, van de polijst machines, hoge druk reiniger en alle bijbehorende spullen. Erg fijne zaak, goed & eerlijk advies en snelle levertijden.

Goede service in de winkel, aanrader

Had een product nodig voor mijn auto en omdat ik toch in de buurt was ben ik naar de shop gereden. Verkoper wilde graag even de auto zien om te kijken wat de beste oplossing was. Na enkele minuten cleanen een passend product en advies meegekregen. Top service en geen spijt dat ik fysiek naar de winkel ben geweest.

Veel kennis en uitstekende service

Ben naar de winkel gegaan nadat ik CarClean op internet had gevonden. Ik wilde persoonlijk advies als newbie. Nou, dat advies heb ik ruimschoots gekregen daar. Men nam echt de tijd om mij alles uit te leggen. Ik werd niet gepusht om allerlei dure producten aan te schaffen en de diverse alternatieven werden benoemd. Super tevreden over dit super bedrijf. Absoluut een aanrader!

Was super

Ging ff iets niets goed.maar dit werd verholpen binnen 4 minuten

Super goede service

Bij de producten op de site staat steeds de juiste uitleg zodat je weet voordat het product wat je koopt dient ook vind ik leuk dat als je voor een groter bedrag besteld je meestal een extra attentie krijgt zo leer je ook weer nieuwe producten of doeken of eender wat kennen en gebruiken

Snelle levering is voor mij zeer belangrijk

Huygensstraat 35

2652 XK Berkel en rodenrijs