Prima bedrijf.

Ruime keuze aan producten, overzichtelijke website, goede uitleg over het product als je nog twijfelt over een product dan kan dat goed helpen snelle levering en keurig verpakt dit bedrijf is zeker een aanrader.

Goed advies

Op basis van advies een aankoop gedaan en die bevalt prima.

Alles wat je nodig hebt, snel en netjes geleverd

Is iets op voorraad (en dat is gelukkig veel), zijn je bestelde artikelen snel genoeg geleverd. Het verpakken doen ze ook duidelijk met grote zorg, zodat je artikelen ook onbeschadigd aankomen. Ik bestel al lang bij Carclean.com en ben tevreden over hun assortiment. Ik kan alles vinden wat ik nodig heb om mijn auto (en soms ook andere) tiptop te houden.

Gewoon top!

De zon begon weer steeds vaker te schijnen, dus het was weer tijd om e.e.a. aan te schaffen om de auto weer te laten blinken. Een keuze gemaakt uit het ruime assortiment van Carclean, voor 21.00u een bestelling gedaan, welke dezelfde dag nog werd verzonden. De volgende dag had ik het pakket al thuis, netjes verpakt. Dat weekend gelijk aan de slag gegaan met de ontvangen spulletjes en de auto stond er weer tiptop bij. Tot de volgende dag de hele auto weer onder het saharazand zat... Echter heeft Carclean hier natuurlijk ook geen invloed op haha. Kortom zeer tevreden en ik blijf een terugkomende klant.

Vele jaren al tevreden klant

Heb wederom een bestelling geplaatst en is weer snel geleverd. Wat mij wel is opgevallen is dat er nu niet meer een extraatje wordt meegeleverd wat in het verleden wel het geval was zeker als men voor meer dan €100,- had besteld, is een klein beetje jammer

Snelle en nette verzending

Heb spulletjes aangeschaft voor het schoonmaken van de softtop van mijn Fiat 500 en de wetcoat van Gyeon. Spullen werden keurig verpakt en snel geleverd. Ervaringen met de producten moeten nog blijken.

Zeer goede ervaring

Zeer snelle levering en netjes verpakt. Jammer dat ze niet op zaterdag open zijn.

Customer service nextlevel

Ruime product aanbod en ook in een oogopslag zichtbaar of iets op voorraad is. Dat is nog weleens ander bij verschillende andere webshops. Er word goed meegedacht door Carclean als de voorraad toch niet klopt krijg je een andere kleur toegestuurd. Dit word telefonisch of via e-mail kenbaar gemaakt. Ook als er een verkeerd onderdeel is geleverd weet de Customer service daar raad mee. Dit word dan ook heel netjes afgehandeld. Top ga zo door.

Zeer fijn product.

Zeer tevreden, auto's niet meer dof. Mooie glans. Schuimt lekker.

Goede en snelle service

Gewoon goede een kwalitatief fijne producten tegen ook nog eens goede prijzen.

Aanrader

Voor de beginnende of gevorderde detailer een ruime keuze aan kwaliteitsproducten! Heldere uitleg bij ieder product, eerlijke prijzen en snelle levering, kortom een aanrader!

Altijd snel, en correct geleverd aan de juiste prijs

De producten zijn meestal op voorraad, en worden aan een correcte prijs aangeboden, snelle levering, wat wil je nog meer?

Goede omschrijving van de artikelen en ruime keuze

De webshop voor wie van detailen houdt.

Ruime assortiment en voorraad, veel productinformatie en snelle levering.

Levering is goed

Spullen zijn netje verpakt, mag wel wat minder plastic gebruikt mogen worden, en een aardigheidje word altijd gewaardeerd door je klanten

Altijd top-service

Niks op te zeggen, ik ben klant sinds 2021 en steeds uitstekend service met juiste prijs-kwaliteit tov andere gelijkaardige websites. Zoals vroeger op schoolrapporten kon gestaan hebben: "Doe zo voort :)".

Bestellen en snel verzonden

Zoals genoemd bestellen en verzenden super, helaas de bezorgdienst helemaal ruk, pakket bij een ander punt afgegooid als geselecteerd en die was in het weekend gesloten dus kon mijn pakket pas na het weekend ophalen.

Zoals altijd Carclean is gewoon top. Veel keus in producten. Goeie prijs en snelle verzendingen!

Top !!

Alles zoals aangeboden !

Alles prima!

Goede prijs kwaliteit verhouding en snelle verzending! Alles top!

Prima Alles naar wens.

Super firma, top!

Veel keuze, zeer snelle levering en top service!

Pettige en goede informatie

Op de hoogte gehouden, wanneer product weer leverbaar zou zijn en op tijd uitgeleverd.

Goed bedrijf met snelle voorradige levering

Bestel hier regelmatig. Duidelijk winkel website, wat voorradig is, snelle levering. evt voor vragen hebben ze hun eigen forum/fb filmpjes voor HowToDo. Top winkel, en blijf mijn spullen hier bestellen. Mis wel de de kleine gratis goodies, ipv puntensysteem.

Over Carclean.com