Snel en perfect geleverd

Netjes geleverd zoals besteld. Snel met extra gratis item!

Uitstekend!

Gewoon super

Goede spullen, altijd leuk geholpen

Snelle levering. Goed verzorgd.

Zoals gewoonlijk

Perfecte site voor het vinden van auto detailling producten Groot forum met alle antwoorden op je vragen en heel veel reviews bij alle (veel verkochte) producten zodat je precies weet wat je moet bestellen.

Fijn shoppen

Voor ieder wat wils. Veel verschillende merken en producten. Goede reviews die duidelijk terug te vinden zijn op de site. Carclean is voor mij echt een aanrader.

Was het maar overal zo

Topservice. Voor de bestelling gebeld met een medewerker om te vragen wat ik precies nodig had. Meteen persoonlijk contact. Naderhand ging er met een besteld product iets niet goed. Het vervangende product is gelijk nagestuurd en ik kon verder. Toppie.

Mooie producten

Het autowassen en poetsen heeft voor mij een nieuwe dimensie gekregen. Top!

Snel en duidelijk advies waar je wat mee kunt.

Prima. Niks op aan te merken.

Wat je ziet op de site krijg je ook. Netjes verpakt en ook op tijd geleverd via Post NL.

Subliem

Makkelijk in bestellen, snel in leveren. Goed in verpakken.

Alleen de prijs voor gratis verzending mocht iets zakken .

geweldig

goed advies mooie producten en een geweldige nazorg.

Snel geleverd en het juiste product voor een goede prijs.

Snelle levering en goede prijs.

Snelle levering van een topproduct!

zo als het moet zijn, maar niet altijd is

Makkelijk bestellen en snelle levering

Makkelijk bestellen en snelle levering

Al jaren een prima zaak

Goede klanten service met behulpzaam personeel

Alles ok

Alles ok

Prima webshop en alles keurig op tijd geleverd

Na lang zoeken, lezen van reviews en doornemen van productgegevens heb ik een mooie wishlist samengesteld op carclean. Uiteindelijk besteld. Levering was prima met zelfs een extra (gratis) droogdoek. De producten deden alles wat ik had gelezen op de site. Carclean heeft er weer een blije klant bij.

Uitstekend!!

Super snel bezorgd en top kwaliteit spullen, Raad het 100% aan!

vlot en klantvriendelijk

Vlotte en correcte levering en snel geholpen bij vragen.

Goede producten en goed geholpen

Bij Carclean een aantal producten van Poorboys Worms besteld om met mijn auto aan de slag te gaan. Omschrijving van de producten is goed op de website en de reviews hielpen om uiteindelijk de keuze te maken. Ook het forum op de website helpt om het juiste product te kiezen. De levering van de producten liep even vertraging op, maar na contact met de klantenservice werd dit prima verholpen en netjes opgelost. Kortom prima service!

Goede duidelijke website en snelle levering

Mooie duidelijke website, zeer groot assortiment, snelle verzending en afhankelijk van PostNL ook bijna altijd snelle levering. Mocht je in de buurt zijn, ook een mooie winkel met altijd goed advies! Jammer alleen dat het goede spul niet goedkoop is, anders hadden ze zeker een 10 gehad.

Vandaag besteld morgen in huis

Over Carclean.com

Je houdt van auto’s. Je wilt jouw mooie auto goed onderhouden. Maar waar haal je in één keer alles wat je nodig hebt, wanneer jij dat wilt? Bij de beste shop die ook nog eens snel levert. Bij Carclean.com! We hebben producten in verschillende prijsklassen en kwaliteiten. Maar wat je ook zoekt; je krijgt van ons altijd een goed en eerlijk advies. Bestel je voor 21.00 uur en is alles op voorraad? Dan gaat jouw bestelling dezelfde dag nog bij ons de deur uit. Omdat wij begrijpen dat je jouw bestelling snel in huis wilt hebben. Bovendien is de verzending bij een bestelling vanaf € 50,- al gratis!