mooi op tijd geleverd

voor herhaling vatbaar, de bestelde producten voldoen aan mijn eisen.

Prettig

Super snelle levering, in combinatie met goed uitleg via Youtube. Breed assortiment, alleen sommige producten werken toch minder dan gedacht. Hieruit moet nog een betere ervaring worden aangebracht door mensen. Persoonlijk advies is wel echt geweldig en nemen goed de tijd je ook het juiste product aan te bevelen

zeer tevreden

werkt perfect

Snel en altijd op voorraad.

Fijn en snel!

Werd snel geleverd

Nadat ik de videos had gezien heb ik wat spullen gekocht Site is duidelijk Producten kwamen netjes en snel aan

Top !

Snelle levering. Perfecte na service , een klein probleempje met 1 item, dag nadien reeds een vervanging in de bus .

Netjes geleverd

Goede producten en snelle levering

Goede producten en snelle levering

Niets op aan te merken, prima winkel!

Al meermalen auto was materiaal gekocht en alles zonder enig probleem geleverd gekregen. Niets op aan te merken, snelle levering en goede prijzen.

Top service, snelle levering

Makkelijke en duidelijke website. Gemakkelijk alles te bestellen en zeer snel thuis geleverd.

Duidelijke site, leuke instructievideo’s en vlotte levering!

Ik had een aantal tutorialvideo’s bekeken op YouTube en deze waren zoal amuserend als informatief. Hierop besloten een aantal producten te bestellen via de site. Snelle levering is wat ik kreeg! Al met al zeer tevreden.

Netjes geregeld

Netjes geregeld

Altijd goed geregeld

Al 8 jaar klant en hele goede ervaring. Als er onverhoopt iets mis is dan staan ze direct klaar en lossen ze het netjes op. Netjes verpakt en op tijd in huis.

Goede service en snelle levering

Het is altijd prettig om spullen te bestellen bij Carclean. Zij leveren snel en goed. Alleen jammer dat ze geen ‘cadeautjes’ meer in de doos doen, dat was altijd wel leuk…

Uitstekende klantgerichte service

Bestel al jaren bij Carclean, tot volle tevrenheid. Volg de forums en de YouTube filmpjes voor de nieuwste tips en tricks. Erg onderhoudend. Bestellen is een piece of cake. Artikel opzoeken aanklikken en betalen. Volgende dag in huis. Voor mij is Carclean de nummer een.

Goed advies, vriendelijke en vlotte service

Goed advies, vriendelijke en vlotte service. Pakket wordt snel verstuurd, klantenservice is goed bereikbaar.

ervaring

iets bestellen thuis wachten dat het aankomt

Top service!

Bestelling, betaling en levering verliepen allemaal perfect. Ik had een foutje gemaakt bij m'n bestelling. Dit werd zeer behulpzaam opgelost door Johan. Echt een aanrader.

Alles goed geregeld

Alles op voorraad en snelle en tijdige levering

Prima service, snel verzonden

Snel en correcte levering

De bestelde production werden zoals afgesproken snel en correct geleverd

En je kan ook gewoon bellen als je iets wilt weten

Nog steeds 5 sterren

Ik bestel hier al aardig wat jaartjes, en altijd meerdere bestellingen per jaar, nog steeds zeer tevreden.

Weer top perfect geholpen

Na wederom een bestelling en advies vooraf erg blij met Carclean. Bestelling snel en volledig geleverd en goed ingepakt. Kennis is aanwezig en de uitgebreide beschrijving bij de producten helpen met kiezen. Auto’s staan weer te stralen.

Huygensstraat 35

2652 XK Berkel en rodenrijs