Makkelijk bestellen, heldere taal en snel geleverd

Dit is een fijn bedrijf voor en om je poets spullen te bestellen. De reviews doen echt overkomen waardoor ik de juiste producten heb gekozen.

Een TOP bedrijf met een TOP service!

Vriendelijke ontvangst zowel telefonisch als in de zaak. Had een hogedrukreiniger gekocht maar deze ging stuk en na 1 maal te zijn gerepareerd meteen een nieuwe gekregen. Zo hoort het! Bedrijf geeft ook goed advies als je vragen hebt. Kortom TOP!

Alle goede merken onder 1 dak!

Alles gewoon top...

Impeccable service

Fast delivery and product match perfectly the order.

Goed product

Een vriend koopt bij jullie en raadde mij aan om dit ook te doen. Resultaat: Top!

Gemakkelijk te bestellen en netjes afgeleverd

Mooie site waar je leuke spullen kunt kopen Netjes een email en trackcode met het tijdstip van bezorgen

Goede producten en snel verzonden

Eerste keer hier besteld, maar dik tevreden

Duidelijke site

Duidelijke site, producten makkelijk te vinden met beschrijving, bijna alles was op voorraad en de prijs was goed.

Snelle levering, duidelijke website.

Fantastisch geholpen

Een app gestuurd ivm advies over wat voor wat op zwarte auto

Gewoon goed!

Goede en eerlijke producten, aangevuld met een goed, eerlijk en betrouwbaar bedrijf en je komt uit bij Carclean! Aanbevelenswaardig!

Goed spul en snel geleverd.

Top bedrijf!

Bekwame en vriendelijke mensen. Zeer snelle levering!

Top en snelle levering

Top en snelle levering

Het product is op tijd geleverd

Al meerdere malen spullen gekocht bij ze en altijd goed en vooral eerlijk advies. Denken met de klant mee. Klant met kleine portemonnee wordt net zo professioneel geholpen als iemand met grote beurs. Kan iedereen Carclean aanbevelen.

Altijd goed geholpen hier. Top!

Helaas hebben ze niet allen merken die ik gebruik in hun assortiment. Maar dit is wel een van de eerste webwinkels waar ik kijk als ik iets nodig heb.

Uitstekende klantenservice

Overzichtelijke site. Alles goed in categorieën verdeeld. En als je dan toch iets verkeerds besteld wordt je snel en erg goed geholpen.

Werkt prima

Droogt super

Geweldig ‼️

Snelle reacties op vragen. Snelle levering. Perfecte kwaliteit. Geen gezwam..... Echte aanrader!

Uitstekende hulp via klantendienst & snelle levering.

blij met mijn producten

met de monello producten blinken mijn auto's en motor enorm. ben er enorm blij mee

Snel, duidelijk, eerlijk.

Fijne webshop. Bestel hier meestal mijn autopoetsproducten. Eerlijke prijzen. Veel uitleg over de producten. Snelle leveringen.

Snel en beste prijs

Topkwaliteit merk producten voor de best prijs, dag erna geleverd.

Goede kwaliteit en snel geleverd

Online bestellen gaat altijd snel en gemakkelijk, de spullen zijn daarna vlot in huis. Ook als je even bij ze langs gaat is de service top en wordt je goed geholpen. Voor mij alleen Carclean!

Huygensstraat 35

2652 XK Berkel en rodenrijs