prima webshop

alles wat je nodig hebt om de auto/bus om de juiste manier schoon te krijgen. veel keus en goeie omschrijvingen .

Goede producten en goede service.

Steeds goede producten en snelle levering. Filmpjes op You Tube zijn ook super !!

Super mooi!

Veel keus, goede beschrijvingen, veel informatie dmv filmpjes en dergelijk, als ik een vraag heb krijg ik persoonlijk antwoord. Snel geleverd. Weinig tot geen teleurstellingen. Toppers!

Op tijd en compleet geleverd

Alles TOP! Nooit wat te klagen bij Carclean.com

Zoals altijd weer een vlotte transactie. Zeer uitgebreid aanbod, duidelijke en overzichtelijke webshop, goede communicatie en snelle verzending. Kortom kan niet beter! A+++

Goed advies . En het product, doet wat je er van verwacht.

Snel en volgens afspraak.

Zoals het hoort!

Zeer goede hulp

Zeer goede communicatie en raadgevende informatie gekregen van carclean.

Betrouwbaar en snelle levering

Voor de tweede keer iets gekocht bij carclean en beide keren een snelle levering. Ook ben ik tevreden over de producten. Volgende keer zal ik hier weer bestellen.

Goed bedrijf alles goed op tijd geleverd zonder mankementen ik zou het iedereen aanraden

Alles tip top afgeleverd en perfect op tijd

De service is in 1 woord fantastisch

Professionele hulp en informatie

Elke bestelling was snel geleverd , met track and trace en aan zeer goede prijs

Goede site en had de producten die ik nodig heb zo gevonden

Goede site en producten duidelijk en snel vindbaar

2de Paasdag bestelling geplaatst en vandaag het pakket in ontvangst mogen nemen. Prijzen liggen lager dan de webshop waar ik voorheen bestelde. Tot nu toe ben ik tevreden en zal hier zeker weer bestellen.

Doet wat het moet doen: drogen

Perfect, goede droger, zonder strepen.

Fijne producten

Snelle levering.

Prima ervaring. Snelle levering, leuke site.

Snelle reactie op vragen en een snelle levering van de producten

Supersnelle correcte levering

Op dinsdag bestelling geplaatst, 1 dag later bestelling al binnen. Goed verpakt. TOP!

Overzichtelijke website, goede producten.

Goede beschrijving van de producten, snelle levering en duidelijke communicatie.

fijne webshop en snelle levering

Fijne producten en duidelijke uitleg erbij. Aanrader!

Snelle levering.

Producten waren voorradig. Waren goed verpakt en snel geleverd.

Super snelle levering

Veelzijdigheid aan artikelen en merken en super snelle levering

Zeer goede service met kennis van zaken

Ik ben altijd juist en snel bediend geworden. Deze lieden hebben duidelijk kennis van zaken. Een echte aanrader

Zo als altijd weer top geregeld bij de jongens van CarClean. Ben benieuwd hoe goed de clawtool zijn werk zal doen en de microvezel wash.

Over Carclean.com