Snel en accuraat

Top winkel met goede spullen en uitstekende service

Top winkel met goede spullen en uitstekende service

Gewoon super service kan er niks anders van maken. Topbedrijf

Toppers!!

Zoals altijd super

Leuke spullen en snelle levering

Zoals het hoort!

De website is overzichtelijk, bestellen gaat makkelijk en je bestelling wordt netjes ingepakt en op tijd geleverd. Wat heb je nog meer te wensen? Hierdoor al meerdere malen hier een bestelling gedaan.

Vlotte service

Altijd een hele goede service, uitgebreid gamma, altijd de volgende dag in huis. Als ik 1 iets mag aan geven wat verbeterd kan worden, dan zou ik zeggen om de mensen een keuze te geven welke gratis cadeautje ze krijgen. Heb hier al een overvloed aan cadeau gekregen pads die ik eigenlijk zelden gebruikt

Veel keus Snelle bezorging

Topservice, lage verzendkosten en top of the line producten

Toppers zijn het!

Bestraling gedaan bij carclean. 1 product zat niet bij een set. Netjes opgebeld met de vraag of ze een vervangend product inplaats van het missende product erbij mogen doen. Krijg je dus echt top kwaliteit! Heel fijn dat het zo word opgelost. En natuurlijk een mooi cadeautje bij de bestelling!

Goede site snelle levering goed verpakt

ik heb al eerder online besteld goede ervaring.

Een goeie ervaring

De volgende dag persoonlijk geleverd door de dealer

Nette verzending en leuke kleine extra's

Duidelijke en goede website, zoals je tegenwoordig mag verwachten. De informatie over de detailing producten die ik wilde kopen was aanwezig en volledig (wel zo fijn als je geen professional bent) De verzending was erg netjes. Ik had onder andere wat foamen pads besteld, en die zaten netjes beschermd. Er zaten ook wat leuke folders bij die ik interessant vond om door te lezen. Ik kon duidelijk zien dat het met zorg verpakt was. Mijn autootje was blij met de spulletjes :)

Snel, duidelijk en eerlijk

Carclean is een fijne en overzichtelijke aanbieder, alles om hun heen spreekt van kennis en klantvriendelijkheid. De service bij vragen aan het personeel en het forum bieden net dat beetje extra! Bij problemen of klachten verhelpen ze dit super snel en staan ze altijd paraat. Daarnaast communiceren ze duidelijk bij problemen of leveringstijden via hun social media en nieuwsbrieven. Wat zou je nog meer kunnen wensen.

Top geregeld

Mooi snel besteld en snel geleverd precies wat ik zocht

Snelle levering met een leuke verassing erbij! Top :-)

Bestelling kwam op tijd binnen en zat wat folder materiaal bij en een extra verassing in de vorm van een interieur reiniger. Top !

Prima producten voor een goede prijs.

Een aantal microvezel doeken gekocht en wat shampoo. Snel geleverd voor een goede prijs. Zat zelfs nog een gratis goodie bij.

Super bedrijf

Niet duur kwaliteit spullen en hele goede service

Super tevreden , ga zo door, unieke service, prima prima !!!!

Ik ben echt super tevreden over Carclean. Enigste minpuntje is dat ik vaak een groot verpakking wil en die er af en toe niet is zodat je genoodzaakt bent om wat kleinere verpakkingen te kopen. De bestelservice is echt helemaal top, vandaag besteld en morgen in huis, zo hoort het gewoon, daar kunnen heel veel andere bedrijven nog een puntje aan zuigen. Ik zou graag binnenkort eens willen komen winkelen , na de vervelende corona. Ik moet er wel 170 kilometer voor rijden om er te komen maar heb dat er graag een keer voor over. Wil graag nog tekst en uitleg over verschillende producten maar dan onder vier ogen met een bakkie koffie erbij. Vriendelijke groeten van een zeer tevreden klant, WBM Doppen

Snel geleverd, breed assortiment

Voor mijn boot poetsmiddelen en schuurpapier gekocht. Keurig en snel geleverd, goed verpakt en met mails rond levering voorzien. Ik heb een nieuwe leverancier gevonden

Carclean goed, maar Postnl gooit roet in het eten

bestelling gedaan op dinsdag voor pasen, zodat ik vrijdag, zaterdag en zondag mijn auto kon polijsten. van carclean dezelfde dag nog een track en tracé ontvangen. maar door drukte bij PostNL het pakket pas op zaterdag middag ontvangen. toch nog iets aan de auto kunnen doen, maar lang niet alles wat de bedoeling was. hier kan carclean dus helemaal niks aan doen, maar het was toch jammer. wel geleerd dat ik voortaan nog eerder ga bestellen.

Een van de beste webshops voor auto-verzorgingsproducten

Erg goede webshop. Duidelijke website. Enorm uitgebreid product-aanbod. Volgens mij wel prima prijzen. Voorraad beoordeel ik niet want dat wisselt teveel. Verpakkingen zijn goed, stevig en veilig.

Gemakkelijk te bestellen, betalen en levering toppie

Optijd binnen, ruim assortiment lage verzendkosten

Over Carclean.com

Je houdt van auto’s. Je wilt jouw mooie auto goed onderhouden. Maar waar haal je in één keer alles wat je nodig hebt, wanneer jij dat wilt? Bij de beste shop die ook nog eens snel levert. Bij Carclean.com! We hebben producten in verschillende prijsklassen en kwaliteiten. Maar wat je ook zoekt; je krijgt van ons altijd een goed en eerlijk advies. Bestel je voor 21.00 uur en is alles op voorraad? Dan gaat jouw bestelling dezelfde dag nog bij ons de deur uit. Omdat wij begrijpen dat je jouw bestelling snel in huis wilt hebben. Bovendien is de verzending bij een bestelling vanaf € 50,- al gratis!