Overzichtelijke productkeuze, levering na bestellen een dag later. Uitstekende service. Jammer dat PostNL om duistere redenen niet thuis afleverde, maar bij een PostNL punt. Klacht naar Carclean gestuurd, die binnen een werkdag werd beantwoord; grote klasse. Nadat ik pakket opgehaald had, bleek een product beschadigd, ook dit is snel en met oog voor de klant opgelost. Ik kom zeker terug

Zeer snelle service

Top site

Heel behulpzaam bij vragen van mijn kant. Eerste keer Glas Coating op dure nieuwe velgen aangebracht. Duidelijk uitleg en het werkte perfect. Ik heb al meerdere spullen bij hun besteld omdat ik een auto tuner ben. Ik blijf bij hun bestellen. Top site.

Goed, mooie website, alles duidelijk.

Dit was de eerste keer dat wij iets besteld hebben bij u. We zijn goed tevreden hoe alles is afgehandeld, ook incl. de bezorging.

Heel tevreden

Ruim gamma en voorraad, goeie website en snelle levering

uitstekend !!

snelle levering en nog betaalbaar ook!

alles goed

goed bedrijf

Fijne service

Duidelijke site, wel veel spullen dus je ziet als leek/poetsbeginner door de bomen het bos niet. Maarrrr...dan stel je een adviesvraag en die wordt snel, uitgebreid en vriendelijk beantwoord waardoor je toch je keuze kunt maken en de goede spullen krijgt. Voor een OK-prijs.

Betrouwbaar bedrijf

Alles snel geleverd en goed verpakt. Ik heb er niks op aan te merken. Er zat gratis een Monello sleutelhanger bij mijn bestelling. De filmpjes op YouTube zijn leuk en informatief. Wat ook fijn is, geen verzendkosten boven de vijftig euro. Ga zo door!

Product is op tijd afgeleverd en was de goedkoopste op dat moment. Volgende maal kies ik weer voor Carclean.

Goed advies, snelle levering

Goed en uitgebreid advies, snelle levering

Goede service.

oke, maar jammer dat niet alle producten voorradig waren

3 van de 5 te bestellen producten waren "uitverkocht "en niet te leveren, verder het overige goed en snel binnen.

Prima webshop, duidelijke omschrijving van het product, makkelijk bestellen en snelle levering.

Goede service. Goede producten

Goede keuzemogelijkheden. Goede producten. Duidelijke site en goede levering

Top-ervaring!

Zoals altijd hele duidelijke communicatie. Snelle afhandeling en correcte levering.

Zeer goed spul het is mooier als nieuw

Zeer goed spul het glim en de krasjes zijn voor 99% weg

Perfect.

Alles goed duidelijk en producten snel in huis.

Vriendelijke en correcte leverancier

Vriendelijke communicatie en correcte levering

snelle levering van goede producten.

ik zit nooit vast aan 1 merk dus ik kijk altijd wat er in de aanbieding is. zo kun je van alles proberen. ik ben nog nooit teleurgesteld door een product wat ik hier gekocht heb. en de levering is zo snel als jij het wilt.

Snelle levering, heel compleet en top producten

Ik ben heel tevreden over het hele concept van Carclean. Producten zijn goed omschreven en op Youtube vind je genoeg filmpjes met uitleg van de werkingswijze van de producten. Elke keer word ik verrast met de resultaten van de verschillende producten. Als je vragen hebt , wordt er snel en vakkundig gereageerd. Carclean......ik blijf nog wel ff een (tevreden)klant.......

Alles keurig geleverd en optijd geleverd zoals besteld.

Alles keurig geleverd en optijd geleverd zoals besteld. Verwachtingen nagekomen en de revieuws kloppen bij de artikelen.

Leuke set

Producten makkelijk te vinden en goede omschrijving

Goede omschrijving van de producten en goede kwaliteit

Bedrijfsgegevens

Huygensstraat 35

2652 XK Berkel en rodenrijs

010-2661050

[email protected]

Over Carclean.com

Je houdt van auto’s. Je wilt jouw mooie auto goed onderhouden. Maar waar haal je in één keer alles wat je nodig hebt, wanneer jij dat wilt? Bij de beste shop die ook nog eens snel levert. Bij Carclean.com! We hebben producten in verschillende prijsklassen en kwaliteiten. Maar wat je ook zoekt; je krijgt van ons altijd een goed en eerlijk advies. Bestel je voor 21.00 uur en is alles op voorraad? Dan gaat jouw bestelling dezelfde dag nog bij ons de deur uit. Omdat wij begrijpen dat je jouw bestelling snel in huis wilt hebben. Bovendien is de verzending bij een bestelling vanaf € 50 gratis!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.