Goed geregeld.

Goed.

Ondanks dat alles niet voorradig was wel snelle en goede levering.

Prettige website en vriendelijke en behulpzame mensen aan de telefoon. Levering naar wens verlopen.

Goede service en producten

CarClean levert een goede service en ook de producten in het assortiment zijn van kwaliteit.

Snelle levering.

Goed, overzichtelijke site en snel geleverd ga zo door

Goed . Worden goede producten geleverd

Top producten

Snelle levering en top producten

Overzichtelijke website, snelle levering en een klein proef cadeautje!

Mede dankzij de reviews van producten op de website krijg je een beter beeld van het product door de ervaringen van anderen. Dit zorgt er vaak voor dat je een product, uiteraard ook na eigen onderzoek en research naar het product, je toch besluit aan te schaffen. Vaak worden twijfels die je in eerste instantie had beantwoord door de ervaringen van anderen. De kleine proef cadeautjes die je bij een bestelling erbij krijgt is weer een goede incentive om naar andere producten te kijken voor een volgende bestelling bij CarClean. Super leuk om iets extra's te krijgen bij je bestelling en voor CarClean uiteraard gewoon een slimme zet :)

Top snelle levering

top producten

Tire gekocht

Mega snel geleverd! Aanrader van formaat deze webshop!

Top service en een zeer uigebreid assortiment

Top bedrijf, zeer veel producten beschikbaar in verschillende categorieën. Altijd netjes op tijd geleverd en anders wordt en netjes gecommuniceerd waarom het een dag langer kan duren. 10/10!

Echt de aller beste service

Er is werkelijk niet 1 bedrijf/(web)winkel met een betere service dan deze! Altijd, mocht er al een probleem voordoen, wordt dit zeer netjes opgelost. Zo ook met mijn defecte machine. De knop was niet goed meer. Kreeg gratis een compleet nieuw apparaat. En dat was niet alles! Kreeg er zelfs nog een cadeau bij! Dit verzin je toch niet? Echt, mocht je iets nodig hebben om je auto te behandelen, haal het hier! Advies en service is niets minder dan een hele dikke vette 10+!

Goed advies

Wij hadden witte verfspetters op de auto. Wel honderden. Hun advies was de auto te gaan kleien. Zo’n setje was nog geen 30 eur. Een stoel naast de auto gezet en lekker op mijn gemak de mini gekleid. Heel rustig wrijven op elke verfstip maakt hem steeds kleiner totdat hij verdween. Uiteindelijk 2 dagen bezig geweest maar alles is eraf. Bedankt voor het juiste advies carclean!

De levering is naar verwachting maar niet boven mijn verwachting.

Super zeer tevreden

Eindelijk weer eens een webshop waar je op bouwen kunt.

Eindelijk weer eens een webshop die doet wat er beloofd wordt; gewoon lekker snel én correct leveren. Dat geeft vertrouwen voor nu en voor de toekomst.

Goede service en snelle levering. De klantenservice is ook goed en kundig.

Snelle service.

Hoge mate van service voor een goede prijs

Kort voor 21.00 een bestelling geplaatst, en alles de volgende dag keurig geleverd. Prijzen ook altijd goed. Fijne service en betrouwbaar bedrijf!

Super advies en klantvriendelijk

Zoals altijd goed advies en leuke attentie bij de bestelling

Bestelling komt netjes verpakt aan en op tijd, ondanks de vertraging door sommige vervoerder ivm Corona

Bij dit bedrijf bestel ik al jaren..snelle levering

De shop van carclean is zeer uitgebreid.. Alles voor normale prijzen.

Duidelijk, snel en goed!

Duidelijke site , alles is goed te vinden! Snel in huis zonder problemen goed verpakt! Gewoon een goeie site voor je was/poets en onderhouds producten!

Top !

Altijd ruime keuze, snel geleverd en af en toe een extraatje bij de bestelling. Nog nooit problemen gehad ! Carclean is de eerste site waar ik op zoek ga naar detail producten.

Meer service dan gevraagd

Naast de de door mij gekozen producten. Allen voorzien van een goede omschrijving en gebruikerservaring. Nog een extra product ontvangen. Top

Over Carclean.com

Je houdt van auto’s. Je wilt jouw mooie auto goed onderhouden. Maar waar haal je in één keer alles wat je nodig hebt, wanneer jij dat wilt? Bij de beste shop die ook nog eens snel levert. Bij Carclean.com! We hebben producten in verschillende prijsklassen en kwaliteiten. Maar wat je ook zoekt; je krijgt van ons altijd een goed en eerlijk advies. Bestel je voor 21.00 uur en is alles op voorraad? Dan gaat jouw bestelling dezelfde dag nog bij ons de deur uit. Omdat wij begrijpen dat je jouw bestelling snel in huis wilt hebben. Bovendien is de verzending bij een bestelling vanaf € 50,- al gratis!