Niks op aan te merken perfect service

Duidelijke website en qua bezorging ook snel geleverd. En de goed veilig verpakt.

Vaste klant - altijd topservice

Het leukste en 1 vd belangrijkste dingen is dat de website up to date is qua stock, beschikbaarheid ed. Keep it going !!

super!!

snelle levering. goed verpakt. als ik weer iets nodig heb dan bestel ik zeker hier weer,

Als je van je auto houdt, dan belandt je een keer bij CarClean!

Ik ben in de loop der jaren achter het bestaan van CarClean gekomen en had ik dat maar eerder gedaan. Veel producten, ruime keuze, duidelijke uitleg bij elk product met veel reviews van populaire producten. Bovenal is de verzending altijd spoedig en uitstekend verpakt. En wat de kers op de taart is, zijn de vele informatieve filmpjes op YouTube hoe je een auto reinigt of een product goed toepast. De filmpjes zijn van goede inhoudelijke kwaliteit met de juiste details over tips. Erg goed. Ik kan iedereen CarClean van harte aanbevelen.

Altijd goed

Ik bestel al jaren en dat gaat altijd goed. Ook hun whatsapp werkt prima en krijg ik altijd deskundig persoonlijk advies binnen een dag. Vroeger kreeg je nog wel eens een cadeautje (vaak proefflaconnetje van iets of poetsdoekje) bij je bestelling, maar dat is nu helaas niet meer.

Top site

Gekocht wat ik zocht en snelle levering, dat is wel anders dan die site met de blauwe flesjes die menig keer zonder opgaaf van reden laat levert. Nee hoor niets dan lof over carclean.com

Goed product snel binnen

Prima geregeld

Lees hieronder !

Super service en ontzettend snelle levering ! Een voorbeeld voor vele internet shops !!!

Uitstekende producten en advies

Altijd goede ervaringen.

Duidelijke website, grote keuze, eerlijke prijzen en snelle verzending...kortom, top!

Al ruim 10 jaar mijn adres voor mijn auto producten

Ik bestel al ruim 10 jaar mijn auto schoonmaak spullen bij Carclean.com. De leveringen zijn altijd op tijd geweest en de pakketten zijn goed en stevig ingepakt zodat er niets kapot gaat of gaat lekken. Meestal zit er een goody bij, maar de bruikbaarheid ervan varieert per bestelling. Waar ik erg over te spreken ben is de forum van Carclean.com. Daar kun je heel veel ideeën opdoen over je schoonmaak klus en natuurlijk de gebruikerservaringen nalezen over de producten die bij carclean.com besteld kunnen worden.

Vaak besteld, altijd goed

Diverse producten besteld. Alles binnen no time in huis. Fijn ook, de priductreviews op de site.

Zeer tevreden,groot aanbod,snelle levering,....

Topproducten en snel geleverd

Helemaal super!

Prima, maar informeer je klanten

Opzich meestal een prima bedrijf, echter nu duurde het leveren langer omdat het druk was. Ze informeren dan helaas niet, moet ik zelf achterkomen door te contacten omdat ik geen track en trace / pakket heb. Stukje klantenservice mag in dit soort gevallen wel door de klant te informeren dat het product later komt.

Hoi Gijs! Bedankt voor je beoordeling! Oh jee, we waren hier voorheen in geautomatiseerd: niet op tijd verzonden -> mailtje de deur uit. Maar sinds ons nieuwe systeem is dit nog niet geïmplementeerd. Niet fijn voor jou in dit geval en ik snap heel goed dat dat niet optimaal is. We hebben ook nog niet goed het overzicht welke orders er dan precies te laat de deur uit zijn gegaan en kunnen daarom ook met de hand niet makkelijk actief informeren. We zijn er mee bezig om hiervoor iets te vinden. Gelukkig komt het niet heel vaak voor, maar dat neemt niet weg dat dit beter moet. Dus bedankt voor je kritische en terechte review en graag tot snel! Tim

Ruime keuze. Altijd aanbiedingen. Snelle levering. Fijne overzichtelijke webshop. En ook in de winkel zelf wordt je altijd fijn geholpen. En kan je terecht voor advies. Advies waarbij je niet het duurste product wordt aangesmeerd.

Prettige ervaring

Goeie prijs kwaliteit verhouding en spullen waren snel binnen

Helemaal top

Goeie beschrijving bij de producten en snelle levering.! Helemaal top geregeld

Was perfect

Besteld op een duidelijke site , snel gekregen , alles ok ! Zo moesten ze allemaal zijn

betrouwbaar en correct

De bestelde producten waren keurig verpakt en zijn op tijd geleverd. Bij het bestellen op de site direct kunnen vinden waar ik naar op zoek was en de levering was goed verzorgd.

helder, snel & compleet

Wederom een prettige ervaring op de website de producten te kunnen vinden die aansluiten bij mijn behoeftes, passende aanbieding gevonden en na het bestellen heldere communicatie en snelle levering.

Doet wat het moet doen, perfect...

Fijne producten, snel geleverd en alles volgens afspraak

Ik vind het ideaal dat producten eerst getest zijn en dat van meerdere merken zo een goed assortiment is samengesteld.

uitstekend !

zoals altijd : topproducten aan topservice , snel en goedkoop geleverd en netjes verpakt . ik koop hier al jaren en zal dat nog jaren doen

Huygensstraat 35

2652 XK Berkel en rodenrijs