Veel kennis, goed prijs

Fijne shop met veel kennis, ruime voorraad en nette prijzen.

Producten snel geleverd top..,en goed verpakt .

Ik heb helaas de producten nog niet kunnen gebruiken door de weersomstandigheden. Maar ik hoor hele goede berichten over de gekochte prudukten.

Super site, duidelijke uitleg, snel geleverd.

Altijd goed

Uitstekend!

Erg fijne webwinkel met heel veel keuze en snelle bezorging.

Voortreffelijk!

Snelle levering en top advies

Supernette en snelle levering

Ik heb in tijden niet meegemaakt dat een pakket zo netjes ingepakt was! Toch heel fijn als je de net nieuwe spulletjes zo uitpakt. Voor mijn bestelling ben ik telefonisch zeer kundig te woord gestaan. En eind van de middag besteld en de volgende dag stond het er al.

Fijne duidelijke site. Goed forum. En super service.

Snele levering

Snele levering

Een geweldig product, cleaner gekocht en de werking daarvan is perfect.

Helemaal top, goed advies en verstand van zaken

Het is prettig om je passie voor auto's mooi onderhouden kunt delen met specialisten die liefde voor hun vak uitstralen en veel kennis van zaken hebben.

Profesioneel bedrijf in detailprodukten voor zakelijk en particulier.

Goede know how en advies van diverse merken voor onderhoud, auto/motor/boot.

Door de video's artikelen gekocht. Snel ontvangen en het werkt ook gewoon perfect!

Ha Rob, Wat tof dat je onze video's hebt bekeken en dat het naar verwachting werkt. Daar worden we blij van! Tot snel! Tim

perfecte levering

producten zijn goed te vinden op jullie web shop en ook de levering is perfect verlopen.

Delivered as promised

Snelle correcte levering .. prijs ook goed.. zeker een aanbeveling.

Denken goed mee en zeer service gericht

Had wat kleine spullen nodig maar alleen grote verpakkingen op voorraad, hebben ter plekke een assortment samengesteld. Ook mee gelopen naar auto om probleem te bekijken en advies te geven.

Bijna altijd perfect

Hele fijne winkel, alleen is het soms jammer dat producten langere tijd niet verkrijgbaar zijn.

Ha Sebastiaan, Vinden wij ook jammer hoor! Balen we zelfs erg van. Maar het blijft een uitdaging om alles op tijd in ons magazijn te krijgen en te houden. Onze spullen komen uit alle hoeken van de wereld en dat maakt het soms een onhandige uitdaging. We doen ons best om het zoveel mogelijk allemaal op voorraad te houden. Tot snel! Tim

Zoals het overal zou moeten

Behalve een deugdelijk onderbouwd advies over producten, waarderen ze het als je nadien zelf weer serieuze feedback geeft met suggesties en aanvullingen over de verwerking ervan. Dat zie je wel eens anders.....

Klei, cleaner en wax gekocht, vandaag de motorkap als eerste geprobeerd. Fijn zo'n rode auto met doffe lak. Eerste resultaat goed, andere keer verder en de rest doen. Test van motorkap in ieder geval goed

Correct en snel

Carclean heeft correct en snel een bijzonder fijn product geleverd. De beschrijving was heel adequaat en het product zelf, zoals gezegd, van prima kwaliteit.

Top !

Goed spul , en gezien de 5 ltr is het nog voordelig ook , hier doe ik wel een jaartje mee.

Top ervaring

Nadat ik wat vragen had over het polijsten van mijn camper kreeg ik verschillende opties en adviezen om dit te doen. Uiteindelijk gekozen voor de elektrische optie waarbij ik het basis pakket bij Carclean heb besteld. Fijne snelle adviezen, goeie kwaliteit van de producten en snelle bezorging. Kortom, hier heb je wat aan. Top! Dank jullie wel! Groet Rob.

Geweldige service, snelle levering

Mijn bestelling werd afgeleverd in een PostNL kluis. Na het invoeren van de pincode ging de kluisdeur niet open, hoorde wel een getik. Deze handeling divers malen uitgevoerd maar de deur bleef dicht. Probleem gemeld bij PostNL en bij Carclean. Bij PostNL kom je terecht in een bureaucratisch moeras. Garclean echter, stuurde binnen de kortste keren opnieuw mijn bestelling (nu naar mijn huisadres) zonder extra kosten. Het enige wat ik bij Carclean hoefde te doen was een onderzoeksformulier van PostNL naar waarheid te ondertekenen. Top service.

Geweldige services

Goede producten voor een mooie prijs en snel geleverd.

Mooie, goede producten en uitstekende levering

Inmiddels al drie keer diverse spullen besteld en telkens weer een snelle levering. Wat ik erg prettig vind zijn de vele reviews die mensen plaatsen over hun ervaringen met de producten wat de keuze soms wat eenvoudiger maakt. Ruime keuze aan producten en de prijzen zijn op redelijk niveau als andere webshops. Ook op diverse autoforums komt Carclean vaak positief naar voren als verkooppunt voor goede autoverzorgingsproducten. Een combinatie van al deze zaken zorgt er voor dat ik hier sneller zal bestellen dan andere webshops.

Huygensstraat 35

2652 XK Berkel en rodenrijs