Heb correct en snel mijn bestelling ontvangen

Was de eerste keer dat ik bij jullie bestel en ga dit zeker nog eens doen.

Complete levering goed verpakt

Veel poetsspullen gekocht en alles kwam netjes verpakt per post binnen. Dank!!

Goed advies, fijne producten.

Zonder enige poets ervaring wil ik mijn buscamper polijsten, met machine, en in de was zetten. Op advies van Carclean bepaalde producten gekocht. Op YouTube het filmpje m.b.t. polijsten en poetsen van Carclean bekeken en begonnen met polijsten en poetsen. Het resultaat mag er wezen. De witte lak was wat dof/stroef en nu glimt de camper mooi. Nog niet helemaal klaar omdat een bus best veel werk is en het weer ook niet meewerkt. Carclean, bedankt voor het advies.

deskundig advies en snelle levering

Deskundig advies en snelle levering zijn kenmerken welke het carclean-team hoog in het vaandel dragen, doe zo verder...

Uitstekend..

Uitstekende service goede producten voor ieder wat wils. Soms weet ik gewoon niet wat ik moeten kiezen zoveel producten zijn het Snel geleverd het zou wat goedkoper mogen zeker als je bijna elke maand +/- 100 tot 200 euro besteld Het enigste minpunt is dat deze beoordeling ongeveer 10 mailtjes in me inbox waren. Vrij vervelend

Hi Stephan, Dankjewel voor je fijne beoordeling! We zijn nieuwsgierig naar de mails die je noemt. Teveel mails vinden wij ook heel irritant. Maar voor Kiyoh zelf zou je maar één mailtje mogen ontvangen. Misschien bedoel je andere mails? Wil je ons even mailen (haha, serieus) met wat uitleg over welke mails het gaat, dan kunnen we dat nakijken en verbeteren! Dankjewel en tot de volgende keer! Tim

Verzendkosten te hoog

Product aanbod mag wat groter. Ik ben nu alsnog genoodzaakt om als bedrijf bij meerdere winkels in te moeten kopen. Wat mij opviel is dat de verzendkosten duurder worden namate er minder wordt besteld. Dit zorgt ervoor dat als ik snel even iets nodig heb voor een klus de volgende dag, ik de hoofdprijs betaal. Mijn gyeon wetcoat was op en moest incl verzendkosten meer dan %30 betalen als bij mijn reguliere website.

Hallo Dennis, Dankjewel voor je beoordeling! Wij hebben momenteel bijna 3000 verschillende producten op voorraad. Met nog meer producten of merken zijn we bang dat de keuze echt overweldigend wordt voor de meeste bezoekers. Ik denk dat onze verzendkosten redelijk zijn? Vanaf € 50 gratis en daaronder een kleine bijdrage. Vergeet niet dat PostNL ons ongeveer € 6 per zending rekent en dat de verpakking ook ongeveer € 1,50 kost en dan natuurlijk nog wat arbeidsloon. Bij elkaar kost één pakketje zo'n € 9 aan kosten waar wij maar een paar euro van doorrekenen. Ik heb even je bestelling opgezocht. Het flesje wetcoat heeft een verkoopprijs van € 14,99 er is dan niet genoeg ruimte om je minder dan € 5 aan verzending door te rekenen, omdat er simpelweg onderaan de streep ook iets moet overblijven. ;) Tim

Super firma

Snelle levering. Verpakking uitstekend verzorgd.

Mooie producten snel binnen

Als hobby de auto in nieuw staat proberen te houden met Producten van Gyeon lukt dat goed. En houden lang hun kwaliteit

Mijn vaste shop voor car detailings producten

Scherpe prijs en snelle verzending. Breed assortiment.

Goeie producten, makkelijk te gebruiken

Ik heb producten aangereikt gekregen van een vriend die ook met jullie producten werkt. Echter niet voor het reinigen van een wagen maar het reinigen van de helm en moto. Ik was verrast bij het gebruik van het product dat dit zo een goed en mooi resultaat had

Snel en correct

Aankopen worden snel en netjes verpakt geleverd. Ook twee keer een mail gestuurd m.b.t. advies over het verwijderen van vingerafdrukken en hoe je een product het beste kunt gebruiken, binnen een dag een helder antwoord. Aanrader!

Ales perfect

Dankiwel super products

Uitstekend!!

Al vele bestellingen gedaan en altijd top !! Ik kan niets negatief vermelden, altijd juiste orders, snel geleverd en heel belangrijk vind ik dat de website up to date is qua stock voorraad. Er is niets zo ellendig dan stock aan te geven en dan een mail te krijgen dat je moet wachten, als ik stock bestel betekent het dat ik het ook direct nodig heb. Top aan het ganse team, blijf zo verder doen !!

Goede webwinkel

Duidelijke website met alle benodigde info. Voorraad van de artikelen staat aangegeven en indien voorradig zijn de artikelen snel geleverd. Alles zit netjes verpakt om kans op schade bij transport te minimaliseren. Wel vraag ik me af of deze bescherming niet op een andere manier kan. Begrijp met niet verkeerd, het werkt goed maar voor mijn gevoel gooi ik veel plastic weg iedere keer.

Hoi Dennis, Dankjewel voor je review en het delen van je zorgen over de verpakking. Wij gebruiken luchtzakjes die van gerecycled plastic zijn gemaakt en ook weer 100% gerecycled kunnen worden. We hebben hiervoor gekozen, omdat deze bescherming het lichtst is om te verzenden en dat scheelt op jaarbasis heel veel kilo's in het totaalgewicht van onze verzendingen. Ook zorgen deze zakjes ervoor dat we met minder schade en lekkages te maken krijgen. Alles bij elkaar zorgt het ervoor dat dit de meest milieubewuste keuze is. Als we kartonstrips zouden gebruiken, weegt dat bijvoorbeeld een stuk meer en bovendien heeft dat een minder goede fixerende werking en dus meer kans op lekkages. Als je nog vragen hebt, dan weet je ons te vinden! Tim

Goede kwaliteit en snel geleverd

Droogdoeken besteld. Drogen als een woestijn. Blij mee.

Snelle service, zelfs de retourafhandeling gaat snel.

Prima levering en prima product

De IK-foam sprayer besteld. Was snel geleverd en de sprayer doet het goed. Geeft een goed foamlaag.

Altijd alles goed geregeld

Levering zeer goed aftersales super!

Besteld: Doos 1: flessen en jerrycans Doos 2: AVA p60 Doos 1, de ciao Insetti had gelekt. Goed om te testen of als je in de fles knijpt deze ook afsluit en niet lekt. Bij gebruik van de AVA schoot de slang koppeling los. Aftersales naar volle tevredenheid: een nieuwe kleine fles ciao insetti en een nieuwe Ava slang. Bedankt Carclean, hoe jullie dit soort zaken oppakken en oplossen is een 10+!

Hi LvP, Top dat je tevreden bent, maar je hebt wel wat pech gehad met je bestelling zeg! Gelukkig hebben we het netjes voor je kunnen oplossen. Groeten, Tim

snelle levering goed verpakt

Mijn aankoop was een cadeau voor iemand anders. Carclean leverde mijn bestelling snel en keurig verpakt. Het cadeau werd zeer gewaardeerd, omdat het goede kwaliteit producten zijn.

Mooie acties en snelle service

Steeds goede uitleg , en geregeld mooie acties , en snelle service , absoluut top om bij carclean al je producten aan te kopen

Top shop

Zeer overzichtelijke shop met veel merken en keuze .

Super ervaring

Super veel informatie kunnen vinden op de website en video’s op youtube. Ik had geen idee wat je precies nodig hebt maar hierdoor heb ik toch een goede keuze kunnen maken en zo een prima starters pakket bij elkaar gezocht. Groot assortiment, snelle levering en fantastische service. Echt een goede ervaring tot in de puntjes verzorgd.

Snelle levering, correcte prijzen

Koop regelmatig producten bij Carclean. Meestal alles op voorraad en snel geleverd

uitgebreid assortiment, snel geleverd

Uitgebreide keuze. Misschien wel teveel. Zoekfilters vind ik niet altijd even goed/te beperkt in te stellen. Er staat duidelijk bij de producten of iets op voorraad is. Dat wordt vervolgens ook snel geleverd. Verder ook duidelijke uitleg en adviezen op de website te vinden bij de producten en productgroepen.

Hoi Michel, Dankjewel voor je review! En je hebt gelijk, soms hebben we teveel en is het lastig kiezen (keuzestress) ook zijn de filters nog matig. Maar we zijn druk bezig om ook dat te optimaliseren! Tot snel! Tim

Bedrijfsgegevens

Huygensstraat 35

2652 XK Berkel en rodenrijs

010-2661050

[email protected]

Over Carclean.com

Je houdt van auto’s. Je wilt jouw mooie auto goed onderhouden. Maar waar haal je in één keer alles wat je nodig hebt, wanneer jij dat wilt? Bij de beste shop die ook nog eens snel levert. Bij Carclean.com! We hebben producten in verschillende prijsklassen en kwaliteiten. Maar wat je ook zoekt; je krijgt van ons altijd een goed en eerlijk advies. Bestel je voor 21.00 uur en is alles op voorraad? Dan gaat jouw bestelling dezelfde dag nog bij ons de deur uit. Omdat wij begrijpen dat je jouw bestelling snel in huis wilt hebben. Bovendien is de verzending bij een bestelling vanaf € 50 gratis!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.