Zoals ik gewend ben snel en goed

Produkt is top en de communicatie met carclean ook top

Veel keuze, top produkten, goede service!

Ben onder de indruk van het assortiment, de kwaliteit van de produkten en de service. Kortom tot de volgende keer!

Alles volgens afspraak

Nooit problemen

zeer goed

alles zeer goed

Altijd snelle en goede levering!

Een fijne website met veel producten. Snelle levering zoals altijd! Zeer tevreden.

Makkelijk en snelle service

Gebruiksvriendelijk webshop en snelle service, en keurig verpakt. Zeker voor herhaling vatbaar !!

Goede shop

Goede shop, snelle levering en als je vragen hebt worden deze snel en correct beantwoord.

Snel en makkelijk

Snel besteld,cprrect geleverd

Top geregeld

Fijne zaak met een goede levering, verpakking en webshop. Kunnen velen nog wat van leren.

Snel en perfect geleverd

Vriendelijke, kwaliteit en meedenkend!

Gewoon uitstekend en zeker het forum waar je advies kunt vinden is geweldig . Producten en levertijden zijn top

Fijne site

Duidelijke site, erg goede, gespecialiseerde producten

Duidelijke site, erg goede, gespecialiseerde producten

Eerlijk en goed advies, alles keurig verpakt en snel verzonden

Wat een fijne plek om je spulletjes te kopen! Ik hou van de uitgebreide tips en do's and dont's in de filmpjes, als beginner kan je zo echt wel fouten voorkomen of net even fijner werken, het zit hem soms in de details ;) Alles is stipt op tijd verzonden. M'n auto is nu echt supermooi!

Helemaal goed product netjes verpakt en keurig geleverd

Eerste keer dat ik heb besteld bij car clean het product werd goed verpakt de volgende dag geleverd, ook de track en trace werkt prima

Prima, snelle levering

Prima producten, snelle levering.

Snel en netjes weer geleverd top!

Snel en netjes geleverd. Goed ingepakt de producten konden niet schuiven in de doos. Jerrycan in een zak gesealed zodat het niet in de doos lekt.

Superbe!

Uitstekende service van Carclean en haar medewerkers. Vakkundig, vriendelijk en meedenkend met jou als klant. Alles perfect verpakt en snel verzonden, ook naar Frankrijk! Superbe!

Prima eerste indruk

Mijn eerste bestelling gedaan en goede eerste indruk. Netjes verpakt en snel geleverd.

Goede uitleg in de filmpjes

In de webshop op m’n gemak alle detail spullen bij elkaar gezocht. Voor 21:00 bestel, Volgende dag 14:30 was t binnen.

Perfecte service

Bestelling gedaan die snel geleverd werd. Miste een deel van de bestelling maar dat kwam de volgende dag. Via de mail snelle en goede uitleg over de bestelling. Ga zeker nog eens bestellen.

top service

Snelle correcte levering, duidelijk website en topproducten. Ik had een verlanglijstje gemaakt en net toen ik wou bestellen werd de website vernieuwd. Ik was één van de accounts waarbij het fout liep. Kon niet meer inloggen. Eens dit terug in orde was kreeg ik het aangemaakte verlanglijstje echter niet meer te zien. Op een heel deskundige manier verder geholpen. Zelfs op zondag deed men er alles aan zodat ik mijn producten toch tijdig kon bestellen. Vooraleer ik mijn aankopen doe kijk ik eerst hoe een bedrijf scoort op vb. Trustpilot, etc. Vind dit een belangrijk gegeven.

Fantastisch geholpen

In de showroom geweest om mijn bestelling op te halen, hiervoor ook voor extra informatie. Zeer goed en professioneel geholpen door de jonge die er stond. Zeker een aanrader. Vaker besteld en zeker niet de laatste keer

Over Carclean.com