Eindelijk iets dat echt werkt tegen hars

Everything perfect

Great shop if you are looking for car care products. You can find all you need in one place. Very nice and professional. Would recommend.

Duidelijke website, snelle levering voor scherpe prijs

Duidelijke website, snelle levering voor scherpe prijs

Foutje van PostNL, pakketje zoek. Snel opgelost en product opnieuw verzonden.

Makkelijk te bestellen en snelle levering !

Snel en professioneel

Super goed geholpen. To the point en helder. Daarnaast online ook snelle levering.

Heel goed product!

Gewoon heel goed

Is een goede site ik bestel alles voor mijn auto, alles komt op tijd en netjes verpakt zonder beschadigingen.

Duidelijke uitleg over product, snelle levering.

Ik zocht iets voor mijn cabriokap schoon te maken en kwam op deze website uit. Prima en duidelijke uitleg over het product wat ik gemakkelijk kon bestellen. Super snelle levering. Nu nog gaan uit proberen.

Precies zoals je verwacht

Al enkele jaren koop ik mijn autowas spullen bij Carclean naar tevredenheid. De service is goed men heeft echt verstand van de producten die worden verkocht. Zowel de fysieke winkel als de webshop bieden de dezelfde kwaliteit.

Top en snelle levering

Veel keuze, goede prijs en snelle levering, wat moet een mens nog meer, TOP

Gewoon goed

Site best wel duidelijk en snelle levering. Heb tot nu toe slechts 1 item besteld en gekocht, dus veel ervaring heb ik nog niet met het bedrijf.

perfecte afhandeling

bestelling en bezorging zoals beloofd.

Snelle levering en goed verpakt.

De leveringen zijn steeds op tijd en professioneel ingepakt.

Goede producten snelle levering

Groot assortiment voor een redelijke prijs.

Grote keuze en snelle service

Steeds correct en snel geleverd.

Great and fast

Ze controleren de bestelling en kijken of alles bij elkaar past. Als je misschien iets fout hebt gedaan mailen ze om te vragen het alsnog anders moet. Het was stukken goedkoper dan in Nederland inclusief verzenden en import kosten. Ik kom zeker terug om wat te bestellen.

Dé shop voor al je auto cleaning producten.

Volledig assortiment voor in- en exterieur met duidelijke instructies en meestal alles op voorraad.

Door de apk

Uilaatgasmeting is goed

top

goed bedrijf verkopen goede producten

Geweldig.

Ik shop graag bij carclean omdat ze een heel uitgebreid assortiment hebben. Alles is duidelijk afgebeeld en duidelijk omschreven. Je vind àlles gemakkelijk terug onderverdeeld onder categorieën.

Al het gewenste op voorraad en snel in huis

Na wat rondkijken op internet terecht gekomen bij Carclean.com. Ze bieden diverse merken in diverse prijsklasse. Allemaal goed terug te vinden in een duidelijke webshop waarbij het kiezen op beoordeling, merk of prijs geen probleem is. Nooit meer zoeken naar oude bestellingen. Account aanmaken en favorieten opslaan, winkelmandje vullen en gaan!

Erg goed!

Onlangs heb ik telefonisch advies gevraagd aan 1 van de medewerkers. Super aardig en erg goed geholpen! Deskundig advies gekregen en de medewerker nam alle tijd voor mij. Top!

Zeer vriendelijk en uitstekend advies

Zoals gebruikelijk werd ik weer vriendelijk en deskundig geholpen. Er is altijd tijd voor uitleg als ik ergens naar vraag en dat is erg plezierig.

Huygensstraat 35

2652 XK Berkel en rodenrijs