Goed advies, snelle levering

Goed en uitgebreid advies, snelle levering

Goede service.

oke, maar jammer dat niet alle producten voorradig waren

3 van de 5 te bestellen producten waren "uitverkocht "en niet te leveren, verder het overige goed en snel binnen.

Hoi Frans! Bedankt voor je beoordeling! Wij balen er ook van dat sommige producten voor lange tijd uitverkocht zijn/waren. Deels onze fout (te laat met inkopen), maar ook vanwege vertragingen die niet voorzien waren (productie en transport). Hopelijk doen we het qua voorraadmanagement het snel weer beter! Tot snel! Tim

Prima webshop, duidelijke omschrijving van het product, makkelijk bestellen en snelle levering.

Goede service. Goede producten

Goede keuzemogelijkheden. Goede producten. Duidelijke site en goede levering

Top-ervaring!

Zoals altijd hele duidelijke communicatie. Snelle afhandeling en correcte levering.

Zeer goed spul het is mooier als nieuw

Zeer goed spul het glim en de krasjes zijn voor 99% weg

Perfect.

Alles goed duidelijk en producten snel in huis.

Vriendelijke en correcte leverancier

Vriendelijke communicatie en correcte levering

snelle levering van goede producten.

ik zit nooit vast aan 1 merk dus ik kijk altijd wat er in de aanbieding is. zo kun je van alles proberen. ik ben nog nooit teleurgesteld door een product wat ik hier gekocht heb. en de levering is zo snel als jij het wilt.

Snelle levering, heel compleet en top producten

Ik ben heel tevreden over het hele concept van Carclean. Producten zijn goed omschreven en op Youtube vind je genoeg filmpjes met uitleg van de werkingswijze van de producten. Elke keer word ik verrast met de resultaten van de verschillende producten. Als je vragen hebt , wordt er snel en vakkundig gereageerd. Carclean......ik blijf nog wel ff een (tevreden)klant.......

Alles keurig geleverd en optijd geleverd zoals besteld.

Alles keurig geleverd en optijd geleverd zoals besteld. Verwachtingen nagekomen en de revieuws kloppen bij de artikelen.

Leuke set

Producten makkelijk te vinden en goede omschrijving

Goede omschrijving van de producten en goede kwaliteit

Goede voorlichting over product

Via de website en de filmpjes op YouTube en duidelijke informatie, Vooraf status klopt en alles snel in huis.

Snelle verzending keurig verpakt.

Goei zaak

Mooi aanbod op de site en snelle levering naar België

Er is een grote keuze van onderhoudsprodukten met degelijke omschrijving over het produkt . Alles was op voorraad en de levertermijn was dik in orde !

Snelle en vlotte levering

Het is makkelijk om de producten te zoeken en vinden. Zeer netjes ontvangen, de volgende dag al! Producten waren veilig en goed ingepakt. Wij waren al bekend met het product, maar nog niet met Carclean. Komen hier zeker terug!

Uitstekende service en verzending

Ik doe al jaren mijn boodschappen bij deze club, en ze hebben werkelijk mij nooit in de steek gelaten. Dus ik blijf hier lekker shoppen

Uitstekende service.

Al meerdere malen spullen besteld en laatst ook een cadeaubon voor een vriend.. Bestelde artikelen netjes en optijd bezorgd.

Even langs de winkel geweest. Had me van tevoren goed ingelezen maar kon toch nog door middel van advies twee betere producten aanschaffen. Erg blij met de expertise...!

Snel advies op maat!

Je kunt hier vragen stellen over wat je nodig hebt en krijgt dan snel en goed antwoord. Dat komt niet vaak meer voor bij webshops en is de reden dat ik altijd hier zal blijven bestellen.

Goede omschrijving, goede site

Besteld, netjes verzonden. Alles was duidelijk

Uistekend

Goede info, snelle levering en ruim aanbod

Bedrijfsgegevens

Huygensstraat 35

2652 XK Berkel en rodenrijs

010-2661050

[email protected]

Over Carclean.com

Je houdt van auto’s. Je wilt jouw mooie auto goed onderhouden. Maar waar haal je in één keer alles wat je nodig hebt, wanneer jij dat wilt? Bij de beste shop die ook nog eens snel levert. Bij Carclean.com! We hebben producten in verschillende prijsklassen en kwaliteiten. Maar wat je ook zoekt; je krijgt van ons altijd een goed en eerlijk advies. Bestel je voor 21.00 uur en is alles op voorraad? Dan gaat jouw bestelling dezelfde dag nog bij ons de deur uit. Omdat wij begrijpen dat je jouw bestelling snel in huis wilt hebben. Bovendien is de verzending bij een bestelling vanaf € 50 gratis!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.