Alles naar wens en op afgesproken datum geleverd en professioneel gemonteerd

Zeer goed advies aan de telefoon. Uitstekend advies voor de keuze van accessoires.

Dik in orde

Vriendelijke ontvangst. Duidelijke uitleg. Professionele opvolging.

Vlotte service

Serre geleverd en geplaatst door team met ervaring en oog voor detail... Ik beveel een aankoop bij hen zeker aan. Pro over de ganse lijn !

Goede service en uitleg

We hebben een serres gekocht bij tuincentrum depreitere. We kregen een zeer goede uitleg over de verschillende mogelijkheden. We hebben deze dan online besteld via tuinserres.com, een goede website waar je alles terug kunt vinden. Na de levering bleek een glas van de serre gebroken. Er is onmiddellijk initiatief genomen en we hebben het gebroken glas kunnen ruilen tegen een nieuw. De telefonische en echte contacten zijn steeds vriendelijk en behulpzaam. Bedankt voor de goede service!

Duidelijke uitleg, vlotte samenwerking, goede service.

Voor de aankoop werd duidelijke informatie gegeven over de serre zelf met de mogelijkheden. Na aankoop werd alles goed opgevolgd. Bij een vraagstelling werd direct antwoord gegeven. Heel vriendelijk en behulpzaam.

snelle levering en keurig verzorgd

Mooie tuinkas gekocht. Sneller geleverd dan van te voren was aangegeven. Bij vragen wordt er snel gereageerd en zeer vriendelijk geholpen.

Positief

Gedegen uitleg i.v.m .aankoop serre ter plaatse. Goede en snelle communicatie via e-mail. ik ben een tevreden klant.

Goed ontvangen.Serre binnen 2 weken geleverd.Vroeger dan op voorhand gezegd!

Vlot eerlijk en service

Van uitleg tot kopen top service

Erg goede service

Tunnelserre gekocht. Bij de levering was er even wat onduidelijkheid. Uiteindelijk na het weekend geleverd. Dit was een verbeterpuntje, maar dat is dan ook het enige. We hadden wat vragen bij de opbouw van de serre, hier kregen we altijd direct antwoord op. Er moest nog wat nageleverd worden, maar dit werd ook direct met de leverancier geregeld. Erg tevreden over het fijne contact met Kristof. Ook een dikke plus van dit bedrijf is dat er geen extra verzendkosten wordt gerekend voor het transport naar Nederland.

Heel duidelijke uitleg

Zonder afspraak onmiddelijk geholpen en op alle vragen een duidelijk antwoord gekregen. Heel handig dat er veel modellen in de winkel staan en dat je zo alles op voorhand kan bekijken. Professionele en heel vriendelijke hulp gekregen.

super bedrijf, vlotte samenwerking, zeer goede service

307H acd serre gekocht, hier goedkoper dan ergens anders. Zeer vlot mailverkeer. Een onderdeel te kort , geen probleem. Je bent een persoon , geen nummer. Een echt voorbeeld van een firma hoe het overal zou moeten zijn. Proficiat

Alles is heel goed gegaan, van levering tot plaatsing.

Alles tiptop inorde, heel mooi materiaal.

uitstekend

op zondag storm, serre volledig stuk, zondag mail gestuurd met de vraag voor een offerte, maandag al reactie correcte prijs, en zeer vriendelijk. 3 dagen op voorhand een telefoontje wanneer ze de serre gingen komen plaatsen zeer tevreden

Super service!

Ik heb een uitbreiding op mijn Elegant kas aangeschaft en een vernieuwing van de folie. De prijs was heel redelijk en de zorg waarmee de bestellingsopname gebeurde was groot. Nadat de bezorging vanuit de fabrikant niet vlekkeloos verliep, zorgde Tina en Kristof dat alles nog prima voor elkaar kwam. Dit is fijn zaken doen!

Beter kan moeilijk

Ik heb in het begin getwijfeld omdat er onmiddellijk de volledige prijs van de serre in het Winkelmandje kwam. Na overleg werd een voorschot + betaling saldo na plaatsing overeengekomen. Misschien kunnen jullie deze mogelijkheid voorzien bij de bestelling zodat klanten niet worden afgeschrikt. Een klein probleempje met de schuifdeur werd na een telefoontje de dag zelf opgelost. Alle medewerkers, zowel bedienden als plaatsers, waren zeer vriendelijk , correct en vakkundig.

Werkelijk uitmuntend bedrijf.

Uiterste snel en correct geholpen met mijn vragen en besteling. Toen ik aangaf dat de kas een ACD piccolo 04 bij een andere aanbieder goedkoper was, kreeg ik direct een heel goed aanbod waardoor ik meer kreeg dan ik had gevraagd. Zeer vriendelijk en correct geholpen en binnen enkele uren antwoorden op vragen. De levertijd was gepland op 6-10 weken. Echter na 4 weken stond het transportbedrijf al op de stoep. Zending geheel correct en onbeschadigd geleverd. Al het bestelde zat erbij. Kortom een 10 voor dit bedrijf!

Snelle reactie en super service en mensen die met je mee denken

Hele fijne service. De mensen denken met je mee en helpen je waar nodig. Snelle reactie bij vragen en hele mooie kwaliteit kas geleverd

Perfecte service

Perfecte service

Perfecte communicatie en resultaat naar belofte

Sinds het eerste contact ging alles vlot. Alles was duidelijk, geen ommewegetjes en duidelijke communicatie. Dit leidde ook naar een heel snelle beslissing. De levertermijn werd meer dan stipt nageleefd. Levering op en top in orde met een duidelijke handleiding van de producent. Ook er na nog vragen gesteld waar naar direct gevolg aan gegeven werd. Ik ben héél blij met mijn keuze. De serre kon ik perfect op bouwen, zonder problemen.

Correcte afhandeling van aankoop met een uitstekende after sales service.

Prima presentatie van de serres op de website, vlugge respons op bijkomende vragen tijdens de aankoopfase, correcte, volledige en tijdige levering gevolgd door een duidelijke manual met een uitstekende opvolging van het project door de verkoper!

Superfijn

Super en zeer vlotte medewerking. Snelle reactie en vlotte correcte levering

Absoluut betrouwbaar en goed adres. Zeer aan te raden

Kas gekocht. Goede informatie en begeleiding. Altijd zeer behulpzaam op ieder terrein.Heb geen enkel negatief punt te melden.

Heel vlotte samenwerking.

Onze keuze voor aankoop van een serre hadden we eerst telefonisch besproken met Kristof. Dit was een eerlijk en duidelijk gesprek. Na aankoop hebben we alle info grondig verkregen via mail en is de levering vlot verlopen. Heel erg tevreden met onze aankoop!

Proactieve service

De ervaring werd gekenmerkt door een snelle & duidelijke communicatie. De levertijden waren door covid langer dan normaal, dat werd heel professioneel en helder opgevolgd. Een raamopener was tijdelijk niet beschikbaar, dat werd vanzelf gerefund en uit de order gehaald. En eens terug beschikbaar, ook proactief terug aangeboden voor levering. Kortom: topservice, zelden op dit niveau ervaren!

Stalpaertstraat 2 8680 Koekelare

Over Greentus.eu | Tuinserres.com