Eerlijke informatie, supere service, top ondersteuning!

Vanaf het eerste contact kreeg ik een gevoel van tevredenheid en geruststelling, Zoveel informatie en een prachtige begeleiding. Het was niet simpel om mijn serre te bouwen door het groot niveauverschil toch is alles gelopen als een vloeiend beekje. Het in elkaar zetten was genieten van begin tot aan de voltooiing. Vanaf nu is het genieten van alle plantjes die ik nu kan opkweken in deze prachtige serre.

De zaakvoerder heeft kennis van zaken en is steeds meteen bereikbaar en beschikbaar om te helpen met raad (bij het opzetten van een serre) en daad (toen bleek dat een ruit gebroken was bij de levering). Steeds werden alle vragen vriendelijk verwelkomd en naar alle tevredenheid snel opgelost. Topservice.

Aankoop van serre Splendid en toebehoren,

Duidelijke uitleg vóór aankoop. Korrekte en vlugge levering. De bijgeleverde handleiding voor het opzetten van de serre is duidelijk. Kijk ook even naar de video voor bijkomende details. Er ontbraken enkele bouten in het pakket. Een volledig pakket bouten werd de volgende dag reeds geleverd. Een bijbestelling van toebehoren werd na een dag geleverd.

Perfecte aflevering en compleet

Zeer correcte leverancier en perfect afgeleverd. In elkaar zetten was een leuk verzet tijdens Corona. Ik heb er echt van genoten. Handleiding zeer duidelijk en geen enkel onderdeel ontbrak. Serre ziet er ook zeer mooi uit.

Koop er met gerust hart, doen wat ze zeggen

In Februari een tuinkas ACD R204H gekocht. Werd inderdaad binnen 14 dagen geleverd zoals men aangaf op site, een dag van tevoren wordt je gebeld voor levering en wordt tijd met je afgesproken. Bij het uitladen ( 14 dagen later) voor het plaatsen van deze kas was er helaas een dakraam kapotgegaan bij het oppakken. Kristof heeft mij hierbij goed geholpen, reageert snel op vragen via e-mail. Kas met 2 personen geplaats in 8 uur tijd stond deze in zijn geheel. Zeer blij mee.

Betrokken en snel antwoord op vragen, goed bereikbaar vriendelijk.

Onlangs 307H kas gekocht in zwart met verlengde deur inclusief montage. Ik heb deze laten aanbrengen op een zelf gemetseld muurtje ivm wat extra hoogte. Dit was geen probleem. Ik heb een tekening van de maatvoering van de kas ontvangen en dit muurtje volgens tekening gemaakt. Er zijn duidelijke afspraken gemaakt over de levering en alles is perfect gemonteerd door vriendelijke en vakkundige mensen. al met al zeer tevreden over de kas en de levering.

Prima service.

Zeer goeie service, alles in orde.

Heel vriendelijke gerant en personeel met een enthousiaste en deskundige uitleg

Toen we uitleg vroegen over de aankoop van een serre, kregen we direct een vriendelijk, duidelijk en enthousiast antwoord en werden alle mogelijke serres voorgesteld. De serre werd op tijd geleverd met de nodige uitleg. Voor vragen konden we altijd bellen of mailen. Mooie grote winkel, met groot assortiment planten, lekkere bakprodukten zoals de grote vierkante confituurtaart, maismengeling voor de kippen, compost voor in de serre... Grote keuze...

Ben heel tevreden van mijn aangekochte ACD serre, TOP!

Vriendelijke, correcte en snelle service

We hadden een zeer goeie ervaring met dit bedrijf: snelle en kwalitatieve afhandeling en vriendelijke opvolging! Top!

Vriendelijk onthaal en deskundige uitleg!

Bij tuincentrum Depreitere heb je de ruimste keuze aan serres + alle nodige uitleg en handige tips.

ZEER VRIENDELIJK PERSONEEL EN ZEER GOEDE SERVICE

Serre goed geplaatst en OK.

Deskundige uitleg, correcte verkoop en opvolging! Echt een aanrader👍

Goede service, kwalitatief goede serre en Kristof behulpzaam en vriendelijk zoals altijd.

Goede service, goede info ,kwalitatief een goede serre en uitbater Kristof behulpzaam en vriendelijk zoals altijd.

Super goede service, niets op aan te merken. Vriendelijk personeel. Top

Correct

👍

Alles goed verlopen zonder problemen

Steeds vriendelijk , vragen worden onmiddellijk beantwoord.

Als je uitleg vraag over iets niets is te veel

Altyd even vriendelijk en grote keuze en ordelijk 👍👍👍

Voldoende tijd voor de klant nemend, geen tekort aan uitleg

Prima Klant iw koning Goede tips Kon meermaals teruggaan om uitleg te vragen toen ik even vast zat

Vriendelijke maar tegelijk professionele aanpak.

Ik had nu al wel ervaring met serres van ADC, maar de begeleiding bij Tuincentrum DEPREITERE is top. Ik kan geen negatieve punten opnoemen, alles zoals het hoort. Een goeie service op lokaal niveau.

super service

super service

supergoe.

Zeer goede service zowel voor als na de aankoop!!

Prima diensten

Zeer goede service !

heel goede uitleg + service nadien

Een heel vriendelijk onthaal - grondige uitleg over zowel de kwaliteit als alle opties die mogelijk waren. Na levering, zeer vlugge plaatsing. Ook snelle service nadien

Zeer klantvriendelijk en professioneel

Kristof is een super vriendelijke en hartelijke zaakvoerder. Hij gaf ons een heel professionele uitleg over de verschillende ACD - serres. We zijn dan ook 100% tevreden over de aankoop die we op zijn aanraden deden. Wij hadden een klein probleem bij de levering van onze serre maar dat werd door Kristof en zijn collega’ s onmiddellijk opgelost. Tuincentrum Depreitere is zeker een aanrader !

Over Tuincentrum DEPREITERE bvba

www.Tuinserres.com www.Tuinkassen-specialist.nl