Positief

Gedegen uitleg i.v.m .aankoop serre ter plaatse. Goede en snelle communicatie via e-mail. ik ben een tevreden klant.

Goed ontvangen.Serre binnen 2 weken geleverd.Vroeger dan op voorhand gezegd!

Vlot eerlijk en service

Van uitleg tot kopen top service

Erg goede service

Tunnelserre gekocht. Bij de levering was er even wat onduidelijkheid. Uiteindelijk na het weekend geleverd. Dit was een verbeterpuntje, maar dat is dan ook het enige. We hadden wat vragen bij de opbouw van de serre, hier kregen we altijd direct antwoord op. Er moest nog wat nageleverd worden, maar dit werd ook direct met de leverancier geregeld. Erg tevreden over het fijne contact met Kristof. Ook een dikke plus van dit bedrijf is dat er geen extra verzendkosten wordt gerekend voor het transport naar Nederland.

Heel duidelijke uitleg

Zonder afspraak onmiddelijk geholpen en op alle vragen een duidelijk antwoord gekregen. Heel handig dat er veel modellen in de winkel staan en dat je zo alles op voorhand kan bekijken. Professionele en heel vriendelijke hulp gekregen.

super bedrijf, vlotte samenwerking, zeer goede service

307H acd serre gekocht, hier goedkoper dan ergens anders. Zeer vlot mailverkeer. Een onderdeel te kort , geen probleem. Je bent een persoon , geen nummer. Een echt voorbeeld van een firma hoe het overal zou moeten zijn. Proficiat

Alles is heel goed gegaan, van levering tot plaatsing.

Alles tiptop inorde, heel mooi materiaal.

uitstekend

op zondag storm, serre volledig stuk, zondag mail gestuurd met de vraag voor een offerte, maandag al reactie correcte prijs, en zeer vriendelijk. 3 dagen op voorhand een telefoontje wanneer ze de serre gingen komen plaatsen zeer tevreden

Super service!

Ik heb een uitbreiding op mijn Elegant kas aangeschaft en een vernieuwing van de folie. De prijs was heel redelijk en de zorg waarmee de bestellingsopname gebeurde was groot. Nadat de bezorging vanuit de fabrikant niet vlekkeloos verliep, zorgde Tina en Kristof dat alles nog prima voor elkaar kwam. Dit is fijn zaken doen!

Beter kan moeilijk

Ik heb in het begin getwijfeld omdat er onmiddellijk de volledige prijs van de serre in het Winkelmandje kwam. Na overleg werd een voorschot + betaling saldo na plaatsing overeengekomen. Misschien kunnen jullie deze mogelijkheid voorzien bij de bestelling zodat klanten niet worden afgeschrikt. Een klein probleempje met de schuifdeur werd na een telefoontje de dag zelf opgelost. Alle medewerkers, zowel bedienden als plaatsers, waren zeer vriendelijk , correct en vakkundig.

Werkelijk uitmuntend bedrijf.

Uiterste snel en correct geholpen met mijn vragen en besteling. Toen ik aangaf dat de kas een ACD piccolo 04 bij een andere aanbieder goedkoper was, kreeg ik direct een heel goed aanbod waardoor ik meer kreeg dan ik had gevraagd. Zeer vriendelijk en correct geholpen en binnen enkele uren antwoorden op vragen. De levertijd was gepland op 6-10 weken. Echter na 4 weken stond het transportbedrijf al op de stoep. Zending geheel correct en onbeschadigd geleverd. Al het bestelde zat erbij. Kortom een 10 voor dit bedrijf!

Snelle reactie en super service en mensen die met je mee denken

Hele fijne service. De mensen denken met je mee en helpen je waar nodig. Snelle reactie bij vragen en hele mooie kwaliteit kas geleverd

Perfecte service

Perfecte service

Perfecte communicatie en resultaat naar belofte

Sinds het eerste contact ging alles vlot. Alles was duidelijk, geen ommewegetjes en duidelijke communicatie. Dit leidde ook naar een heel snelle beslissing. De levertermijn werd meer dan stipt nageleefd. Levering op en top in orde met een duidelijke handleiding van de producent. Ook er na nog vragen gesteld waar naar direct gevolg aan gegeven werd. Ik ben héél blij met mijn keuze. De serre kon ik perfect op bouwen, zonder problemen.

Correcte afhandeling van aankoop met een uitstekende after sales service.

Prima presentatie van de serres op de website, vlugge respons op bijkomende vragen tijdens de aankoopfase, correcte, volledige en tijdige levering gevolgd door een duidelijke manual met een uitstekende opvolging van het project door de verkoper!

Superfijn

Super en zeer vlotte medewerking. Snelle reactie en vlotte correcte levering

Absoluut betrouwbaar en goed adres. Zeer aan te raden

Kas gekocht. Goede informatie en begeleiding. Altijd zeer behulpzaam op ieder terrein.Heb geen enkel negatief punt te melden.

Heel vlotte samenwerking.

Onze keuze voor aankoop van een serre hadden we eerst telefonisch besproken met Kristof. Dit was een eerlijk en duidelijk gesprek. Na aankoop hebben we alle info grondig verkregen via mail en is de levering vlot verlopen. Heel erg tevreden met onze aankoop!

Proactieve service

De ervaring werd gekenmerkt door een snelle & duidelijke communicatie. De levertijden waren door covid langer dan normaal, dat werd heel professioneel en helder opgevolgd. Een raamopener was tijdelijk niet beschikbaar, dat werd vanzelf gerefund en uit de order gehaald. En eens terug beschikbaar, ook proactief terug aangeboden voor levering. Kortom: topservice, zelden op dit niveau ervaren!

Zéér tevreden!

Prettige communicatie en heel vlot met het beantwoorden van vragen en mailverkeer. Kristof reageert meestal zeer spoedig! Ook de tijd tussen bestellen en de uiteindelijke levering wordt je op de hoogte gehouden van je bestelling en/of deze klaar is voor verzending. Ook de uiteindelijke levering is naar tevredenheid verlopen, Netjes en op de afgesproken tijd.

Goede dienstverlening en staan voor kwaliteit

Mijn ervaring is uiterst positief met dit tuincentrum. Geruime tijd heb ik mezelf georiënteerd op een goede tunnelkas. De website gaf alle basisinformatie maar ik had nog een paar vragen. Deze werden voor mijn bestelling netjes beantwoord. Door drukte bij leverancier, verliep de levering niet helemaal zoals het zou moeten. Na melding van mijn kant, werd er meteen actie ondernomen en alles uitgezocht. Tot de oplossing werd gevonden, stond ik in goed contact met een medewerker van het tuincentrum. De oplossing werd overigens snel gevonden naar mijn tevredenheid. Ik waardeer hun betrokkenheid en merkte dat zij het ook erg vervelend vonden dat dit niet liep volgens plan. Dit tuincentrum gaat voor kwaliteit. Ik raad hun zeker aan!

Eerlijke informatie, supere service, top ondersteuning!

Vanaf het eerste contact kreeg ik een gevoel van tevredenheid en geruststelling, Zoveel informatie en een prachtige begeleiding. Het was niet simpel om mijn serre te bouwen door het groot niveauverschil toch is alles gelopen als een vloeiend beekje. Het in elkaar zetten was genieten van begin tot aan de voltooiing. Vanaf nu is het genieten van alle plantjes die ik nu kan opkweken in deze prachtige serre.

De zaakvoerder heeft kennis van zaken en is steeds meteen bereikbaar en beschikbaar om te helpen met raad (bij het opzetten van een serre) en daad (toen bleek dat een ruit gebroken was bij de levering). Steeds werden alle vragen vriendelijk verwelkomd en naar alle tevredenheid snel opgelost. Topservice.

Aankoop van serre Splendid en toebehoren,

Duidelijke uitleg vóór aankoop. Korrekte en vlugge levering. De bijgeleverde handleiding voor het opzetten van de serre is duidelijk. Kijk ook even naar de video voor bijkomende details. Er ontbraken enkele bouten in het pakket. Een volledig pakket bouten werd de volgende dag reeds geleverd. Een bijbestelling van toebehoren werd na een dag geleverd.

Perfecte aflevering en compleet

Zeer correcte leverancier en perfect afgeleverd. In elkaar zetten was een leuk verzet tijdens Corona. Ik heb er echt van genoten. Handleiding zeer duidelijk en geen enkel onderdeel ontbrak. Serre ziet er ook zeer mooi uit.

Over Tuincentrum DEPREITERE bvba

www.Tuinserres.com www.Tuinkassen-specialist.nl