Topservice.

Bestelling mooi snel geleverd...en van topkwaliteit...wat kun je nog meer willen?

Denkt mee in oplossingen

Blijft vriendelijk en beleefd en doet moeite om het product geheel naar wens te krijgen. Heb nu twee keer iets besteld wat niet gelijk was door mijn fout doet ze veel moeite om het toch goed te krijgen

Dit was mijn 2e bestelling bij Brizjied. De eerste was al prima en deze is dat ook weer! Wat is het ook een genot om in een broek rond te lopen die werkelijk niemand anders heeft...de eerste complimenten zijn al binnen..!

Prachtige items, geweldige communicatie

Brizjied is een fantastisch in haar werk en levert top kwaliteit items, helemaal op maat gemaat. De communicatie met Brizjied liep ontzettend soepel en we zouden haar dan ook aanraden bij iedereen die in interesse heeft in haar ontwerpen.

Goede service en communicatie

De skinny nepleren broek zit als gegoten en is van goede kwaliteit. De skinny zit uiteraard strak en geen naden die loskomen oid. Verder is het lekker dunne stof wat heerlijk zit en voel je de stof ook nog goed zitten. De broek is ook casual te dragen en netjes af te kleden.

Goed, optijd ontvangen en passend!

Op de website staat beschreven hoe je eenvoudig je maten opneemt.

Top product

Hele goede service

Veel complimenten gekregen voor mijn pak. Zeer tevreden over de service helemaal tevreden.

Was zeer goed

Goed geholpen denkt mee en mooie broek

het is gewoon goed

ik ben ge woon tevreden dit is de 5 broek

Zeer netjes en snel geholpen. Ook denkt Brizjied goed mee.

Mooi gedaan!

Super goed met die ritsen!

Prima communicatie

Alles netjes op maat! Blij mee

Zeer vriendelijk en meedenkend

Neemt de tijd geeft aandacht en probeert problemen goed op te lossen

Mooi product.

Bestelling was van uitstekende kwaliteit. Ben een heel tevreden klant.

Mooi product.

Fijn dat de kleding niet meer naar rook ruikt. Top. Je wast de kleding. Ik merk wel dat het leren rokje nog nat was. Dus tip .... product meteen uitpakken en uithangen. Heel veel succes met je werk. Fijne dag Elly

Dank je wel voor je review!

Mooie broek, vermaken minder

Per mail de maten doorgegeven van een goed passende broek, de ontvangen broek heeft een totaal andere maat waardoor ik hem opnieuw moet laten vermaken. Verder is het een mooie broek.

Helaas lees ik nu via een review dat de maat niet goed was. Soms komt het voor dat het maken niet in 1x goed gaat, daarom geef ik de garantie voor het gratis aanpassen. Er waren mij inderdaad maten doorgegeven die ik bij het maken gebruikt heb. Is daar iets mis gegaan? Heel jammer dat er geen contact is geweest, want dit had eenvoudig opgelost kunnen worden.

accuraat en zeer behulpzaam

Mijn broek is binnen korte tijd erg ,mooi gemaakt en prescies de goede maat, ik heb een extra lengtemaat, zo mooi en passend kan ik ze nergens anders krijgen

Product is zoals beschreven

Naar het aangeschafte product was ik al een tijdje op zoek, ik was op zoek naar een mooie kwaliteit en wilde daar ook wel iets meer geld voor uitrekken. Levering duurde vrij lang maar dat was aangegeven op de website.

Dank je wel voor je mooie review! Helaas lukt het niet om sneller de kleding te maken. Er zit veel werk in om een kledingstuk te maken. Voor zover ik weet duurt het altijd rond de 14 werkdagen of langer, wanneer je kleding op maat laat maken.

Reageert snel, geduldig, meedenkend en snelle levering.

prima kwaliteit

komen afspraken goed na en houden je prima op de hoogte.

Heel mooi

Zat heel mooi om de lichaam.

Dank je wel voor je mooie review!

Mooi product en mooie afwerking.

Helaas ruikt de kleding vreselijk naar rook. Echt een min punt.

Dank je wel voor je review. Ik begrijp dat het niet fris ruikt. Nadat ik het produkt klaar heb leg ik het buiten om te luchten, kennelijk is dat helaas niet afdoende. Wel hebben we nog fijn email contact gehad en ben ik ermee bezig.

Makkelijk bestellen en mooi geleverd product

Mooi en kwalitatief product ontvangen.

Punterdiep 10 8032TV Zwolle

Over Brizjied Fashion

Al sinds 1998 specialist op het gebied van exclusieve trendy uitgaanskleding en promotionele kleding. Altijd origineel en op maat gemaakt voor hem en haar. Persoonlijk contact. Bestel uit de collectie of laat een eigen idee exclusief voor jezelf maken.