Super gedaan! Prachtig afgewerkt! Zeer tevreden!

Super gedaan! Prachtig afgewerkt! Zeer tevreden! Een dikke 10/10 verdiend. Ik kijk al uit naar de volgende keer.

Dank je wel voor je mooie review!

Goede service en super kwaliteit

Twee prachtige broeken besteld en op tijd geleverd. Voldoet zeker aan de verwachting en voor een betaalbare prijs. Zeer tevreden over de broeken en zeker ook over het vriendelijk contact. Een aanrader om hier te bestellen.

Dank je wel voor je mooie review!

Goede pasvorm, maken altijd wat ik wil. Ook de grote moeilijke maten. En niet duur

Goed bezig

Snel met reageren en op de hoogte houden,mooi produkt

Zit als gegoten

Witte lak broek aangehad op Ibiza, samen met glanzende rib top en Amerikaans vlaggetje. Zat echt als gegoten, voelde echt tegek. Kwam met gemak in vip gedeelte. Heel erg bedankt, het heeft me mooie ervaringen opgeleverd :)

Dank je wel voor de mooie review!

Vreselijke stinkende kleding!

Catsuit besteld, maten klopten niet doordat ze gegokt had op een maat die ik per ongeluk vergeten was door te geven. Krijg dus een rare catsuit binnen die ontzettend naar sigaretten rook stonk. Ze had mij kunnen bellen voor de maat ipv te gokken. In eerste instantie reageerde ze echt heel fel en onredelijk maar uiteindelijk bood ze haar excuses aan en heeft ze met spoed een nieuwe gemaakt. Eind goed al goed zou je zeggen. Maar deze dame vindt het de normaalste zaak om kleding op te sturen die stinkt! Ja de maten klopte nu wel maar het is ondraagbaar. Haar antwoord: stop het maar ik de wasmachine. Maar daar had ik geen tijd meer voor, op vrijdag komt de bestelling binnen en op zaterdag moest deze aan. Ik heb nu dus €110 betaald voor een catsuit die ik niet aan kan. Naast dat ik geen geldboom op mijn rug heb groeien vind ik vooral haar reactie echt grof en respectloos. Nooit meer! En ik zal dit ook aan iedereen vertellen.

Dank je wel voor je review. Vervelend dat ik niet aan je verwachtingen heb kunnen voldoen. Conform de regels van het consumentenrecht heb ik alle oplossingen geboden. Ik heb met spoed een nieuwe catsuit voor je gemaakt. Deze was op tijd bij je binnen, en paste goed, maar volgens jou niet draagbaar. Helaas heb jij je niet aan de regels gehouden wat betreft het retourneren. De eerste catsuit heb ik tot op heden niet retour ontvangen.

Precies als omschreven, en perfect passend

Jurkje besteld met extra aangegeven maten in het commentaar, en precies passend geleverd. Ga ik zeker vaker doen!

Dank je wel voor de mooie revieuw!

Goede service, mooie kleding!

Bedankt! Alles verliep precies zoals beloofd bij aankoop. En het eindresultaat is heel erg mooi!

Dank je wel voor de mooie revieuw!

Persoonlijke aandacht over maat vd kleding en levertijd. Je voelt je een welkome klant.

Dank je wel voor de mooie revieuw!

zoals gebruikelijk een goede service

zie hier boven

Dank je wel voor de mooie revieuw!

Anders dan op de foto zeer nep en slechte kwaliteit

Dat dus

Wat vervelend om via een review te lezen dat u niet tevreden bent en niet eerst mij heeft benaderd. Inmiddels op meerdere manieren geprobeerd om u te bereiken, helaas zonder resultaat. Het telefoonnummer dat u heeft opgegeven is nummer dat niet in gebruik is. Jammer dat we hierover niet kunnen overleggen. Ik heb dezelfde broek gemaakt als op de foto in de kleur die u heeft aangevinkt. U heeft gekozen voor de snakeprint dat is inderdaad een andere stof dan die op de foto. Via een link bij de beschrijving van de foto kunt u de kleuren bekijken. Wat is er nep en slecht aan de stof?

De broek die ik besteld heb is helemaal wat ik ervan verwachtte!

Prima ervaring, Briefjes reageert ook snel per mail. Mijn bestelling duurde iets langer maar ze heeft me daar direct over geïnformeerd. En uiteindelijk viel het nog reuze mee.

Dank je wel voor de mooie revieuw!

Prima kwaliteit, fit en uitstraling. Goede, prettige communicatie. Prima!

Mooi, sexy en kwalitatief

Dank je wel voor de mooie revieuw!

Brizjied maakt hele mooie kleding op afspraak.

Fijn contact over details en snelle response op vragen. Altijd spannend om maatwerk online te bestellen maar met haar uitvoerige meetinstructies was het resultaat top. Materiaal en afwerking is van hoge kwaliteit. Heel mooi!

Dank je wel voor de mooie revieuw!

Persoonlijke service en direct contact over bestelling

Je bent geen nummer maar als klant een persoon.

Dank je wel voor de mooie revieuw!

Prachtige lak kleding die mooi blijft!

Prachtige lak kleding die mooi blijft!

Hier is de keuze reuze.

Je kan alles in allerlei kleuren krijgen. Het wordt voor jou gemaakt.

Geweldige service

Ivm specifieke wensen meerdere keren contact gehad en altijd geweldig geholpen.

Dank je wel voor de mooie revieuw!

Mooie kwaliteit kleding en duidelijke communicatie

Goede communicatie met de verkoper. Keurig een update gehad wanneer het klaar was. Verder was het kledingstuk dat ik besteld had erg mooi gemaakt en past perfect. Heel erg blij mee.

Dank je wel voor de mooie revieuw!

Mooi product voor een goede prijs

Goede en snelle communicatie. Ze heeft voor mij een catsuit op maat gemaakt. Heel blij mee!

Dank je wel voor de mooie revieuw!

prachtig vakwerk, precies als besteld

het setje past precies, zit heerlijk en werd binnen de termijn die was aangegeven bezorgd

Prachtige lak kleding

Stuk voor stuk prachtige lak kleding en een vriendelijke en mee denkende service.

Dank je wel voor de mooie revieuw!

Eenvoudige communicatie en levering volgens afspraak.

Goede terugkoppeling. Begrijpt snel wat je wilt en levert dat dan ook. Prima kwaliteit en levert keurig binnen de afgesproken termijn.

Maatwerk, betaalbaar, conform afspraak

Net geen 5 volle sterren omdat voor een kleine aanpassing er de nodige moeite gedaan moet worden. Komt goed en ze fixed het vast.

Over Brizjied Fashion

Al sinds 1998 specialist op het gebied van exclusieve trendy uitgaanskleding en promotionele kleding. Altijd origineel en op maat gemaakt voor hem en haar. Persoonlijk contact. Bestel uit de collectie of laat een eigen idee exclusief voor jezelf maken.