Het jurkje past perfect

Brizjied heeft een heel mooi jurkje gemaakt. Ik wilde een spannend zwart lak jurkje. Een bestaand model met een aantal aanpassingen, dat was geen probleem. Na het passen bleek dat de taille nog wat ingenomen moest worden. We hebben vlot en goed contact hierover gehad. Ze heeft een aantal coupenaadjes aangebracht. Binnen 2 dagen had ik het jurkje al weer terug. En het zit nu mooi aangesloten, helemaal als gegoten dus. Ben er super blij mee! Dank Briezjied!

Goede kwaliteit en fijne prijzen

Persoonlijk en snel

Een op maar gemaakte lak chaps Perfect

Goede communicatie

Had een broek besteld en dat ging even langer duren omdat het stof op was en er nieuwe onderweg was , vond ik fijn dat jullie dat mij melden

Prima service goede communicatie

Mooie spullen netjes gemaakt

Mooi matriaal netjes gemaakt

Volgens afspraak geleverd

Goede maat en mooi afgewerkt.

Mooie product snelle levering conform afspraak

Alles op maat gemaakt, vooraf netjes afgesproken gemaakt waardoor we het konden dragen naar een beurs.

Goede kwaliteit

Netjes geleverd conform de vraag en aanvullende wens, perfect!

Dikke prima

Prima service, snelle reactie, mooie kleding

perfecte service en prachtige kleding

het rokje en de top zijn weer perfect op maat, heerlijk

Ze gebruikt duurzame materialen en vlotte directe communicatie

Inmiddels diverse kledingstukken laten maken Worden bijna daaglijks gedragen en zijn allemaal nog in perfecte staat I'm lovin' it Brizjied !! ;-)

Vakwerk.

Vakwerk.

Snel, helder, vriendelijk en mooie kwaliteit

Het contact met Brizjied verliep lekker vlot per email. Ik had foto's van voorbeelden inclusief maten gemaild en deze heeft ze samen met mijn wensen tot een mooi eindresultaat gebracht en binnen de afgesproken tijd verzonden Ik ben zeer tevreden over het eindresultaat, ga zeker weer bestellen!

Plezierig en meedenkend

Plezierig en meedenkend en correcte communicatie.

Mooie kwaliteit. Goede service, meedenkend ook in oplossingen. Zou zeker weer bestellen

Mooie broek

Mooi model van broek - spijtig dat de stof niet ietsje dikker is.

Supermooi jurkje

Mooie kwaliteit kunstleer, prachtig gemaakt, zit perfect en voelt vanbinnen heerlijk zacht aan. Mooie zwarte rits achter. Zonder overdrijven: perfect.

Perfecte service

Kleding ziet er top uit en zit heerlijk

Top product.

Product zoals op de foto.

Top product.

Product zoals op de foto.

mijn ervaring is goed

ik had een kleur besteld die door de verkoper als slecht werd omschreven zij heeft dit aan mijn laten weten en ik mocht een andere kleur kiezen

Snel en correct

Snel en correct geleverd

perfect!!

Brizjied gaf snel antwoord op alle vragen en was erg hulpvaardig om tot een correcte bestelling te komen. Mooie kwaliteit van de lak, perfect gemaak

leuke en trendy kleding

Prima leuke en trendy dingen ik zeg probeer het eens

Punterdiep 10

8032TV Zwolle

Over Brizjied Fashion

Al sinds 1998 specialist op het gebied van exclusieve trendy uitgaanskleding en promotionele kleding. Altijd origineel en op maat gemaakt voor hem en haar. Persoonlijk contact. Bestel uit de collectie of laat een eigen idee exclusief voor jezelf maken.