nog niet ontvangen

29 - 9 besteld niets ontvangen 8-10 7-10 een mail gestuurd geen andwoord

Ongemotiveerd ongeïnteresseerd

Bij buurs bestel ik nooit meer wat!! omdat ze me niet wilde helpen maar ook omdat ze me eerst anderhalve week aan het lijntje houden. Reageren niet op mail zijn bot aan de telefoon ,, ik heb nu geen zin om uw mailtje op te zoeken" en de week erop dezelfde man aan de lijn...had namelijk zn naam genoteerd beweert hij glas hard dat ik de vorige keer zn collega aan de lijn had en dat hij het niet goed had gedaan..

Prima kacheltje en snelle levering. Goed verpakt.

Erg tevreden over Buurs!

Fijn bedrijf, besteld en volgende dag in huis

Zeer degelijke verpakking en netjes op tijd geleverd

voor het eerst bij u wat besteld en het ziet er prima uit en het werkt zo als ik het had verwacht prima tot de volgende bestelling.

Vlotte opvolging

Er wordt tijdig verwittigd wanneer het pakket zal arriveren en de tijdspanne die wordt aangekondigd wordt ook gerespecteerd.

Goede service snelle afhandeling

Een bedrijf dat een dikke pluim verdiend

Slecht, veel te lange levertijd.

Op de 16e besteld met een levertijd van 1 tot 3 dagen en uiteindelijk pas de 25e geleverd zonder enige communicatie.

Gedaan wat afgesproken

Prima comm en levering

Mijn bestelling was perfect verzorgd

Heel rap verzonden

Het pakt is heel rap gekom n'a 2 dagen al bedank hier voor

Nest rookmelder besteld

Ik had op een donderdag een Nest Rookmelder besteld. De site gaf niet aan dat deze niet op voorraad was, wel stond er voor 17:00 besteld de volgende dag geleverd. Vrijdag is er niet geleverd. Op maandag heb ik gebeld en toen bleek deze niet op voorraad te zijn en in backorder te staan. Later in de week werd de rookmelder wel geleverd. Alleen bleek de houdbaarheidsdatum in 2028 te liggen. Dat betekent dat deze al in 2018 geproduceerd was. Ik zal daarom ook geen tweede bestellen.

goede service en snelle levering

mijn bestelling was snel geleverd en na telefonisch contact voor een incompleet onderdeel werd direct een nieuwe verzonden.

Correct gehandeld, zoals het hoort

Na telefonisch contact, via de webshop bestelt. Volgende dag prompt geleverd. Top.

Volgens afspraak

De bestelling nog niet ontvangen en ook geen reactie op mail

Apart dat ik een mail krijg om te beoordelen, terwijl ik gisteren heb gemaild met de vraag waar de bestelling blijft. Nog niets ontvangen en ook geen reactie op mijn mail. Meer dan 1 ster kan daarom ook niet geven.

Goede prijs en snel geleverd

Een ruim assortiment voor een goede prijs en snel geleverd. Duidelijke communicatie.

Alles naar wens gekregen

Prijs / kwaliteit uitstekend. Super snelle levering de volgende dag al

Deskundig advies en de beste prijs

Telefonisch zeer goed geadviseerd en het product was nergens goedkoper te vinden. Een dag na aankoop had ik het product in huis.

mocht wat vroeger geleverd worden

beetje gewacht maar zal wel aan postnl liggen

Snel en correct

Snelle levering en correct uitgevoerd. Alles duidelijk op website

Verzendkosten niet duidelijk

Na komen is belangrijk.

Tot heden pakket nog niet ontvangen