Snel

Snel

Snelle correcte levering

Goed.

Geweldig!!

Zeer tevreden over product en zeer snelle levering.

Fijn gesprek gehad.

Super fijn om iemand aan de telefoon te krijgen die weet waarover hij praat en mij hierdoor een heel goed passend advies voor mijn probleem kon geven. Door zijn advies zitten de oekrainse vluchtelingen lekker warm op mijn boot. Nogmaals hartelijk bedankt hiervoor. Warme groet, Peter Boender

Ladomat besteld en is niet compleet

ik heb met het bedrijf gemaild (21-12-2022) maar geen reactie meer ontvangen nu (24-1-2023)

Prima en snelle bezorging

Op maandag besteld en op dinsdag ontvangen. Makelijk aan te sluiten

Fantastisch Tevreden Klant

Vlotte Levering Prima zo Tevreden Klant dus Onderdeel past en werkt naar tevredenheid.

Gied

N

Gewoon prima

Alles binnen 1 dag ontvangen

snel geleverd, dan ik had verwacht---binnen 24 uur

tot twee keer toe, verkeerde item geleverd

Had een Kickspace plintradiator besteld, werd lekker snel geleverd. Echter de mee bestelde grille was voor een kleiner model. Gebeld, vervanging was weer snel binnen. Maar...... ook dit keer weer het kleinere model. Weer gebeld, reactie was: ligt dus op verkeerde locatie, stuur nu nieuwe af. Tot zo ver net aan positief. Maar een excuus(wat hier zeker op zijn plaats was) ho maar. Gemiste kans.

Goede service snelle levering

Duidelijke beschrijving op de site snelle levering

Gevraagd product, een Comap handwiel, is prompt en gaaf geleverd.

Snelle levering , volgens afspraak

Alle onderdelen meegeleverd zoals afgesproken

Goede oplossing

Het bestelde artikel was niet op voorraad dus hebben ze een goed alternatief geboden en daarna snel geleverd.

Snelle correcte levering

Duidelijke website, bestelling was zo geregeld.

snel en volgens afspraak

snelle en vlotte afhandeling van bestelling en conform afspraak

Snel en correct

Snel en correct

Met 1 woord prima

Prima en snelle lering wat ik besteld had online

Goed en snel!

Pompschakelaar merk Robot snel geleverd. Mooi product, eenvoudig aan te sluiten en een goed prijs.

Zeer snelle levering

Mijn bestelling werd zeer snel geleverd. Een eerdere bestelling was fout gegaan maar kreeg de dag er na het juiste artikel. Kortom Zeer tevreden.