snel prima verloop nippels

Gewoon bestellen, en de juiste spullen gekregen.

Goede kwaliteit voor een goede prijs

Zeer snel geleverd.

Perfect geregeld

Alles goed geregeld

Correcte levering

Ik heb het product gekregen dat ik besteld heb, voor een goede prijs. De levering duurde weken langer dan aangegeven via de website.

Vriendelijk telefonisch contact

Top, geheel tevreden.

Morgen bezorgd betekent bij Buurs een week wachten...

Na 6 dagen wachten toch maar even gebeld. "Ja, 't komt eraan."

perfecte klantenservice

ik had twee lekbakken voor de wasmachine/droger nodig die de volgende dag geplaatst zouden worden. Omdat ik zeker wilde zijn dat ik ze de volgende dag in huis had heb ik voordat ik mijn bestelling plaatste eerst telefonisch contact gezocht. Een vriendelijke medewerker gaf in eerste instantie aan dat hij dat niet kon garanderen maar als ik mijn bestelling direct zou plaatsen zou hij het in de gaten houden en ervoor zorgen dat de mijn bestelling nog diezelfde dag verzonden zou worden. De volgende dag om 11:00 uur had ik de bakken in huis. Dus ik vind Buurs een prima bedrijf dat nakomt wat ze beloven! Qua prijs waren ze ook nog een van de goedkoopste.

Snelle levering, prima service

Goede kwaliteit die super snel geleverd is

Prima service.

Aardig, op tijd

Geweldige service, en snelle levering.

Dit bedrijf zit in mijn favorieten opgeslagen, mocht ik ze ooit weer nodig hebt.

Lekker snel

Top geregeld

prima product voor een redelijke prijs

goede service

Snelle levering en scherpe prijs

We zochten naar reservesleutels voor onze vorsvrije buitenkraan, Als eerste leverancier kwam bol.com naar voren. Daar zagen we dat het artikel geleverd zou worden door Buurs. Op de site van Buurs bleek dat zij het artikel aanzienlijk goedkoper konden leveren dus hebben we daar 2 stuks besteld. De volgende dag werden de sleutels geleverd. Wij zijn zeer tevreden

Snelle zending

Na montage nog wel eens horen klappen in de leiding. Is dit normaal?

Top ,snelle service

Ik heb voor het eerst iets besteld bij buurt maar heel tevreden met snelle levering van het pakje .Top

Product is snel en netjes geleverd.

Bestelling is snel en goed afgehandeld.

Netjes geregeld en goede prijs

snelle levering en goede prijs

was opzoek naar een onderdeel voor een stortbak en hier gevonden.

Makkelijk te bestellen en snelle levereing

Goede prijskwaliteitsverhouding, snelle verzending, echt top

Goede prijskwaliteitsverhouding, snelle verzending, echt top

Goed product,en snelle levering

Goed product en snelle levering

Snelle levering.

Goede service. Snelle bezorging.

Snel geleverd maar met foutje

Bestelling was snel geleverd. Overzichtelijke website. Bij uitpakken van pakket bleek er een fout geleverde artikel in te zitten. Heb hier over gebeld en werd vriendelijk te woord gestaan. Ze zouden het goede en bestelde artikel alsnog leveren maar na 4 dagen nog het artikel niet ontvangen. Ik hoop het binnenkort toch nog te ontvangen.

Bestelde is snel geleverd en de prijs bij Buurs was ook goed.

Top firma

Ik heb nog nooit een firma meegemaakt die zo snel leverd. Nogmaals een top firma.