Zeer eenvoudig met bestellen

En super snel geleverd.

Zeer klantvriendelijk.

Overzichtelijk website en zeer klantvriendelijke medewerkers. Nadat ik mijn online bestelling had afgerond kwam ik er achter dat ik een aantal onderdelen verkeerd had besteld. De juiste producten waren iets duurder maar zonder problemen en zonder te hoeven bijbetalen hebben zij het omgezet en de volgende dag geleverd. Top!

Slecht retourproces

Op 08/05/2020 een slimme thermostaat besteld en terug gestuurd maar vandaag de dag 20/7/2020 retour nog steeds niet behandeld....

Er ontbrak wat in mijn zending na telefonisch contact werd het ontbrekende direct weer op gestuurd aan

zeer goedkoop

Levering 2 werkdagen neem ik op de koop toe.

Goede prijs snel geleverd

Op zich waren de producten in orde maar de zegels waren verbroken van 2 producten en de beschermende folie was reeds verwijderd alsook de boekjes.

Heb wat retour gedaan maar nog geen geld terug gehad

Hoor niks meer over mijn retour zending Ook moet je te veel verzendkosten dentale Ik betaalde 7 euro en verzenden was nog geen drie euro

Prima levering

Precies volgens afspraak

super snel en netjes verstuurd

Zo als het hoort.

Top levering.

Een bedrijf die nog wel zijn afspraak nakomt van de volgende dag leveren. En gebruikt dus geen corona excuus.

Snelle servisr, goede kwaliteit

Snelle service goede kwaliteit

Prima snel geleverd.

Duidelijke site. Goed op de hoogte gehouden van verloop bestellingen.

Slechte service, 4 dagen wachten op bestelling en bij retour na 3 weken nog geen geld terug

Toen ik bestelling deed zou het al je voor 23:00 besteld de volgende dag in huis zijn. Na 2 dagen gebeld en toen pas werd het verstuurd. Echter bleek het product niet geschikt te zijn, dus netjes in verpakking terug gestuurd. Dit op 11 juni aangekomen. Week later gebeld of het goed ontvangen is, dit bleek het geval. 29 juni weer gebeld want nog steeds geen geld retour gehad, dit zou meteen geregeld worden. Inmiddels is het 1 juli en nog steeds niks. Ga zo maar weer bellen, kortom slechte service.

Prima.

Bestelling vlot en correct afgewerkt.

nvt

nvt

Goed product

Volgens verwachting kunnen installeren. Duidelijke omschrijving en werkt goed.

Duidelijk en vlot.

Prettige site. Helder en vlotte afwikkeling.

Duidelijke site en snelle levering

Duidelijke site en snelle levering

Een woord: Uitstekend en snel.

Ook een woord : uitstekend en snel

Makkelijk te bestellen

Snelle service..

Zeer snelle levering

Zeer tevreden !!!!!

Bestelling was niet compleet, na een mailtje resterende item volgende dag in huis

goed, volgens afspraak en snel

overzichtelijke website, eenvoudig bestellen en levering volgens afspraak

Eenvoudig bestellen, redelijk vlot in huis

Jammer dat één artikel niet meteen geleverd is.

perfect

snelle levering tegen een zeer scherpe prijs