Supersnel antwoord, vlot geleverd

Ik had een nozzle nodig waarvan ik de precieze maat niet wist. Mijn vraag werd via de website supersnel beantwoord zodat ik meteen kon bestellen, vervolgens werd vlot geleverd.

Buurs had het product dat ik zocht voor een concurrerende prijs, de levering was snel en correct.

zeer tevreden over het product!

snelle levering, perfect produkt

Snelle correcte levering

Goede ervaring

Snel, goed en voor een mooie prijs.

Snel, goed en voor een mooie prijs.

Prima product voor goede prijs en snel geleverd.

Product voldoet aan de verwachtingen. Tevens is deze snel geleverd. Kan dit bedrijf zeker aanraden. Doet niets onder voor de grote webwinkels!

Fijn bedrijf, snelle levering tegen een goede prijs

Prijs/kwaliteit was dik in orde evenals de levering tot aan de vervoerder. Toen ging het mis. Aflevermoment stond op tussen 12 en 14 uur, maar er gebeurde niets. Dat werd uiteindelijk tussen 20 en 22 uur. Dat is vrij hinderlijk. Je stelt je er toch op in gezien het feit dat het geen buspakje is.

Keurig op tijd geleverd

Jammer dat na de bestelling totaal geen communicatie is over wanneer het pakket verstuurd of geleverd wordt.

Snelle en keurige levering

Snelle en keurige levering van een zeer goed product.

goed artikel, goede prijs, snelle levering

Alles zeer snel en correct verlopen. Prima verkoper.

Snelle levering en scherpe prijs.

Goed.

snelle en correcte levering

Na de bestelling via internet de volgende dag bezorgt Via track systeem is het tijdstip van levering door post nl keurig aangegeven en ook door Buurs via email

Er wordt geleverd maar niet conform eerdere belofte

Op de website wordt gezegd dat de dag na bestelling wordt geleverd. Dat kon niet waargemaakt worden. Uiteindelijk is met enkele dagen vertraging wel netjes geleverd.

het was maar een kleine bestelling. maar de mensen zijn vriendelijk...

ze zijn aardig.

Compleet assortiment, scherp geprijsd

Werkelijk ieder onderdeel van Bonfix is beschikbaar met uitstekende pricing. Helaas werd de belofte -voor 22 uur besteld, de volgende dag in huis- niet waar gemaakt. Bij nadere lezing moet, ook bij in voorraad zijnde goederen, voor 16 uur besteld worden. Daar mag Buurs wel duidelijker over zijn.

Snelle en correcte levering

supersnelle levering voor een concurrerende prijs

supersnelle levering voor een concurrerende prijs

Super snelle levering

Snelle levering en de juiste advies

Helaas problemen met de levering van een bestelling gehad, maar netjes hersteld

Bonfix RVS gasslang van 2 m besteld, helaas tot mijn verassing kreeg ik de versie van 1,5 m. Dus opgebeld naar telefoon nummer van Buurs, retourlabel ontvangen en nalevering onderweg. Tot mijn verbazing paar dagen later opnieuw de versie van 1,5m. Opnieuw opgebeld dat hier iets niet goed gaat, de Buurs medewerker heeft de zelfde dag de voorraad na laten kijken en persoonlijk de juiste gasslang de zelfde dag nog verstuurd. Ok, als consument is het zeer irritant als je net niet het juiste artikel geleverd krijgt, maar het kan natuurlijk een keer gebeurden. De servicedesk van Buurs was telefonisch goed bereikbaar, aanspreekbaar en oplossingsgericht. Vandaar deze 5 sterren, soms gaat er iets fout, hoe los je het op dat is wat ik belangrijk vindt.

Top !

Snelle leering met uitstekende service , communicatie Om je bestelling te volgen 👍

geweldig

precies bestelde snel ontvangrn

top!

Nette prijzen en snelle levering.

product is snel en netjes geleverd, van tevoren betalen vind ik belachelijk.

duurt lang eer ik iets kan bestellen omdat ik de eerste keer van tevoren moet betalen. privé kan ik mij dit voorstellen maar met een gerenommeerd bedrijf niet.

Correcte levering tegen eerlijke prijs.

Snelle levering, Prima product en goed te volgen via mail ect. Top!