Communicatie zeer slecht

De pelletkachel is geweldig!!! Wat betreft de levering ging het niet zoals het hoort.. Totaal geen communicatie wanneer de kachel geleverd zou worden. Hebben zelf een paar keer gebeld maar ook geen duidelijk antwoord helaas….

product snel geleverd

Prima product. Snelle levering.

Goed geregeld

Fijne website, mail ter bevestiging, goed product, snel geleverd

Top, Duidelijke uitleg. Wordt advies gegeven over de mogelijkheden. Op tijd geleverd.

Fijne service

Helaas niet zoals aangegeven de volgende dag in huis, maar wel persoonlijk aan de deur geleverd

Gewoon goed.

Gewoon zoals het hoort.

Alles correct!

Snel en correct afgehandeld!

Ruim assortiment, snelle levering

Ik kon precies vinden wat ik hebben wilde, voor een scherpe prijs. Mijn bestelling werd snel geleverd.

Gekregen, waar ik om gevraagd heb.

Vanaf de bestelling, op de hoogte gehouden waar het pakket zich bevond. Levering op tijd.

Vlotte levering van onze bestelde boiler met aansluitset

Duidelijke website, concurrerende prijzen en vlotte levering. Prima geregeld dus, ook voor de particulier

Goede snelle afhandeling, materiaal in orde.

De precieze inhoud van het aansluitpakket, qua maatvoering zou nog beter kunnen.

Goede website Ruime keuze Snelle levering

Goede spullen en snelle levering!

Zoals gezegd goede spullen en snelle levering, niet in een doos zoals de meeste leveranciers doen met kleine spullen maar gewoon in een enveloppe..snel en doeltreffend!

Zeer ontevreden

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen

Snel en goed.

Na bestelling snel thuis en goed product.

Snelle levering.

Wij waren iets vergeten te bestellen en belden na of we dat nog konden bijbestellen. Er werd ons uitgelegd hoe we dat moesten doen zonder verzendkosten te betalen omdat onze eerste bestelling meer dan 30 euro bedroeg. Dit vonden we een fijne klantvriendelijke service.

Prima; goede prijs en snel geleverd!

Prima ervaring!

Gematigd

Bezorging eerder dan aangegeven, ik was toevallig thuis. Model ophoger was niet conform het bestelde, de foto. Het pakket had wel een overzicht van materialen, maar géén werkbeschrijving! Grote naden tussen de lades, ook niet conform de foto.

Correcte levering

Aantrekkelijke prijs en correcte levering.

Probleemloze bestelling

Vloerverwarming Pompschakelaar gekocht. Het bestelproces was soepel en zonder problemen. Het duurde wel langer dan verwacht voordat de bestelling geleverd werd dus daarom 4 ipv 5 sterren.

Levering boven verwachting en goed verpakt.

Maakte mezelf ongerust met reviews op trustpilot. De score is niet al te best daar. Maar klagers zijn vaker en meer online dan de tevreden klant. Nou ik ben tevreden. Nadat het één dag langer duurde gaan bellen. De verkoper heeft de bestelling opgezocht in het systeem en dezelfde dag verzonden.

Snel m,n vraag beantwoord!

Snelle levering , alleen een beetje onhandig dat er een leverings bon van bleu solid bij was ,waar de pelletkachel 100 € goedkoper is !

Helemaal goed

Buitenkraan gekocht en volgende dag binnen. Nette prijs goed verlopen.

Product wat op voorraad en binnen 3 dagen na bestelling in huis.