Top perstang, met klein minpuntje

Kwaliteit van de geleverde (gehuurde) tang was top. Aanpersen van koppelingen werkte uitstekend. Zeker een aanraden. Beetje zure nasmaak: Ik had gevraagd om de tang op maandag/dinsdag te bezorgen, zodat ik er dinsdag mee aan de slag kon (eerder kon ik helaas niet). Helaas werd de tang al op zaterdag bezorgd, waardoor ik twee extra dagen huur moest betalen. Volgens de regeltje op de site klopt dat exact, alleen had ik hier zelf geen invloed op. Desalniettemin; aanrader voor de huur van een perstang.

uitstekend

Snelle levering.

Duidelijk en snel

Duidelijk en sneller dan verwacht zeer tevreden

Bestelling goed afgewerkt alles goed verlopen.

Maar 1 keer een bestelling gedaan en hierbij is alles prima verlopen.

goede prijs, snelle nette levering

de prijs van de Geberit duofresh blocks is erg scherp. De levering bijzonder snel, de volgende werkdag, en via een brievenbuspakje, zodat ik niet thuis hoefde te blijven. Kortom ik vind dit een super bedrijf.

vriendelijke mensen met kennis van zaken

prima geholpen en de juiste materialen ontvangen

Top service en prima product

Ik heb een gewapende slang besteld voor mijn CV installatie. Vooraf had ik telefonisch contact gehad over of deze slang de bocht zou kunnen halen. Dat kon en na mijn bestelling had ik de slang de volgende dag in huis. Hij paste prima en ik ben er blij mee.

Goede prijs en snelle verzending.

Goede prijs en snelle verzending.

Medewerker had mij netjes geholpen. Het pakket was netjes ingepakt. Buurs was de goedkoopste

Geweldig geholpen,denken met je mee

Topservice ontvangen bedankt.

Klantvriendelijk

Uitstekende service, snel en klantvriendelijk zijn de kernbegrippen!

goed geregeld

Goede service. Duidelijke communicatie. Gunstige prijs .

Snelle levering en prima prijs

Onderdelen werden snel geleverd, met een prima prijs.

Product ziet er goed uit

Niets dan lof

Helaas was het door ons bestelde product voor ons niet juist. Keurig geregeld met terugsturen, en ook het geld was snel weer teruggestort. Niets dan lof!

Hoede prijs en snelle levering

Prima product en goede prijs, snel geleverd. Ben zeer tevreden

precies wat nodig en mooi op tijd

precies wat nodig en mooi op tijd

snelle levering goede service

Het bestellen ging supersnel en er volgde meteen een bevestiging. Met 2 dagen had ik een levertijd en het pakket werd netjes bezorgd in de pakketautomaat

top service, snel afgehandeld, goede communicatie.

vrijdagmiddag besteld, zaterdagmiddag geleverd. 3 verschillende producten besteld. Alles in 1 verzending geleverd. Keukenboiler ondertussen geplaatst en in werking. Tot hiertoe doet hij zijn werk zoals beschreven. Zéér tevreden.

Goede website met duidelijke uitleg en snelle levering.

Heb vorstvrije buitenkraan aangeschaft. Enige probleem toch wel het gat van 30 mm boren. Uiteindelijk ook dat gelukt. Kraan werkt prima, met vorst moet zich noch bewijzen. Zeer tevreden.

Prima bedrijf

Je kunt er van op aam

Redelijk goed

Boj de toelevering naar buurs werd mij een ontvangst moment gegeven door de post app maar bleek achteraf het pntvangst moment va buurs te zijn maar een dag later als mog netjes ontvangen.

Super eerst duidelijke uitleg gehad en toen snel mijn cv knoppen in huis

Het telefonische contact met een dame aan de lijn , zij begreep gelijk mijn vraag. Waardoor ik gelijk een bestelling heb geplaatst. En nu geniet dmv bezuinigingen met de Heimeier open//dicht cv radiator knoppen. De thermostatische knoppen verwarmden mijn “onbenutte “ruimtes mee. Dus ivm bezuinigen kan deze knopwissel zeker uit. Fijn opgelost met de duidelijkheid die ik telefonisch vooraf kreeg. Was iemand” met “kennis van zaken.

Zeer goede service en snelle levering.

Zeer goede service en een snelle levering.