snelle levering goede service

Het bestellen ging supersnel en er volgde meteen een bevestiging. Met 2 dagen had ik een levertijd en het pakket werd netjes bezorgd in de pakketautomaat

top service, snel afgehandeld, goede communicatie.

vrijdagmiddag besteld, zaterdagmiddag geleverd. 3 verschillende producten besteld. Alles in 1 verzending geleverd. Keukenboiler ondertussen geplaatst en in werking. Tot hiertoe doet hij zijn werk zoals beschreven. Zéér tevreden.

Goede website met duidelijke uitleg en snelle levering.

Heb vorstvrije buitenkraan aangeschaft. Enige probleem toch wel het gat van 30 mm boren. Uiteindelijk ook dat gelukt. Kraan werkt prima, met vorst moet zich noch bewijzen. Zeer tevreden.

Prima bedrijf

Je kunt er van op aam

Redelijk goed

Boj de toelevering naar buurs werd mij een ontvangst moment gegeven door de post app maar bleek achteraf het pntvangst moment va buurs te zijn maar een dag later als mog netjes ontvangen.

Super eerst duidelijke uitleg gehad en toen snel mijn cv knoppen in huis

Het telefonische contact met een dame aan de lijn , zij begreep gelijk mijn vraag. Waardoor ik gelijk een bestelling heb geplaatst. En nu geniet dmv bezuinigingen met de Heimeier open//dicht cv radiator knoppen. De thermostatische knoppen verwarmden mijn “onbenutte “ruimtes mee. Dus ivm bezuinigen kan deze knopwissel zeker uit. Fijn opgelost met de duidelijkheid die ik telefonisch vooraf kreeg. Was iemand” met “kennis van zaken.

Zeer goede service en snelle levering.

Zeer goede service en een snelle levering.

Snel geleverd tegen uitstekende prijs

Snel geleverd tegen uitstekende prijs

Vlotte levering.

Product zoals beschreven ontvangen. Voldoet aan de verwachtingen.

Keurige levering, Buurs een aanrader

Keurige levering, Buurs een aanrader

Volgens afspraak

Makkelijk

Toegankelijke bestel procedure en levering volgens afspraak

Stekker bezorging tegen goede prijs

Snelle service en goed geprijsd.

Boiler terugslagklep

Snelle levering. Prima kwaliteit.

Ok

Ok

1 verbeter puntje.

Doosje waarin de waterslagdemper inzat was open gescheurd. Rubberen ringetje los in te grote verpakkingsdoos.

Supersnelle service/bezorging.

Bestelling was er zeer snel en goed verpakt. Bij de aansluitset voor de Watts OneFlow zat een duidelijke handleiding.

Kleden nog niet uitgepakt dus nog niet te beoordelen, maar wel helemaal volgens afspraak bezorgg

Snelle en nette levering

Snelle en nette levering

Prima service en goed bereikbaar voor vragen

Voor het installeren van de slimme thermostaat mijn vragen goed beantwoord

Ruim aanbod. Snelle correcte levering

Ruim product aanbod . Overzichtelijke informatieve site.

Beter wordt het niet zou iedereen een voorbeeld aan moeten nemen

Erg goed in advies en afhandeling ga zo door

Goede service op mijn vraag via de mail per omgaande antibiotica gekregen.

Prima. Snel geleverd.

Precies het artikel waar ik lang naar heb gezocht voor een goede prijs. Een wasmachine-lekbak in een kleinere maat dan standaard.

Snel en betrouwbaar

Bestelproces klantvriendelijk. Artikel goed verpakt en snel geleverd. Top.

Handelsstraat 11

8263 BE Kampen