Uitstekende analyse en probleemoplossing.

Even een belletje met Buurs over een CV storing. Telefonisch uitleg wat de verschijnselen waren met de druk in het systeem. Conclusie was dat de druksensor af en toe haperde, waardoor de CV in storing ging. De volgende morgen werd het pakketje netjes bezorgd. Ik heb zelf als handige Harry de sensor vervangen en daarmee was hrt probleem opgelost. De juiste analyse en conclusie, top verzorgd en goede service.

Ik beveel Buurs aan.

Heel vlotte levering, je kunt bellen voor informatie, ze leggen het goed uit. Kortom een prima bedrijf daarom geef ik 5 sterren.

Om 12 u. besteld, volgende dag 11 u. In huis.

Montage drukvat is fluitje v.e. cent. Baxi Gavina brand weer als tierelier. Buurs betrouwbaar en degelijk

Als fouten gemaakt worden , worden ze snel opgelost.

Fouten maken is niet erg goed oplossen is belangrijk. Buurs lost snel op.

Snelle levering.

De levering ging heel snel.

Snelle en correcte levering

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Prima, correct en snel.

Spoedlevering aangevraagd ..én dt is gerealiseerd. ! Binnen 20 uur de bestelling in huis.

Klantgericht en uitstekend advies.

Klantgericht en uitstekend advies.

Helaas had postNL het pakket niet bezorgd. Dank aan Buurs voor de zeer snelle en adequate reactie op mijn melding. Binnen een dag had ik het bestelde in huis.

zeer tevreden

duidelijke website en perfecte levering.

Goed geregeld en op tijd binnen

Goed geregeld en op tijd ontvangen

.........

Erg snel en voor een goede prijs

Het product is erg snel geleverd en voor een erg goede prijs. Het was boven verwachting.

Zeer snel geleverd. Vrijdag 16.45 uur besteld en zaterdag 12.30 uur bezorgd.

Heel goed.

Duidelijk verhaal en snel geleverd

Goed product, werkt naar behoren en netjes verpakt.

Top bedrijf

Ik had rvs aansluit slangen besteld, de pakking hierin word normaal niet mee geleverd, maar had dat wel verwacht. Na een belletje had ik ze de volgende dag kosteloos in huis. Goeie service’

Gewoon goed

Goede prijs , goed artikel, goede levering.

super

Bestelling binnen 24 uur geleverd, geweldig toch! En echt voordeliger dan elders.

Snelle levering goed verpakt

Dank voor de snelle levering. Had alleen voor mijn grotere aankoop wat korting verwacht. Zou fijn zijn als er ook een optie voor betalingen via creditcard toegevoegd kan worden.

Adequate hulp op afstand. Perfect gedaan.

Na wat problemen met een bestelling zeer vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan!top

Klantgericht

Nadat bleek dat er langere levertijd was op het bestelde artikel, hebben zij me geholpen met een goed alternatief en zelfs een verloop erbij geleverd. Super!

Prima prijs, origineel materiaal

Prima prijs. Snelle verzending en je krijgt de originele delen. ( in het verleden bestelde ik ergens Geberit sticks en dan kreeg ik andere). Dit zijn de originele.

vlotte afhandeling netjes verstuurt

lekker vlot verstuurt en goed aangekomen

goede service en scherpe prijs.

altijd weer supersnel geleverd