goede service en scherpe prijs.

altijd weer supersnel geleverd

Snel en correct geleverd. Goede service.

Snel en correct geleverd. Goede service. De thermostaat bleek niet te matchen met mijn warmtepomp. Binnen enkele dagen mijn geld terug!

Snel en goed geleverd

Het schakelrelais voor de warmtepomp werd snel en goed geleverd. Het product was snel te vinden op de website

Goed en snel

Prima kwaliteit, snel geleverd. Kan niet beter.

Snelle afhandeling

Snelle afhandeling

Zeer klantvriendelijk en snel verzonden

Vergeten aan te vinken dat de bestelling moest worden opgestuurd. Mailtje gestuurd, waarop ik meteen een reactie kreeg. Verzendkosten overgemaakt en de volgende dag was de bestemming in huis. Prima service!

Prima geholpen en geadviseerd , deskunidig.

Prima geholpen , deskundig en alle tijd genomen om mijn vragen te beantwoorden. Ik kende Buurs niet.

Snel

Snel geleverd goed product

Scherpe prijs en snelle levering

Buurs bood precies wat ik zocht voor een scherpe prijs. De spullen waren netjes en degelijk verpakt en werden de volgende dag geleverd.

Ruim assortiment, snelle correcte levering

Ruim assortiment met goede prijzen. Ook telefonisch goed bereikbaar en super geholpen. Enige opmerking (klein puntje, of het ligt aan mij) ik vind het zoeken op de site wat lastig.

scherpe prijzen en snel geleverd

ruime keuze, scherpe prijzen en snel geleverd

Snelle bezorging en duidelijk e website.

Goede service.

Geweldig pompschakelaar

Pompschakelaar werkt goed hij gaat exact bij 30 graden aan mijn oude deed het niet meer makkelijk te installeren.

Duidelijke informatie bij de producten op de website. Nette prijzen en snelle levering.

Correct bedrijf met vlotte afhandeling.

Het ontvangen thermostaat materiaal bleek na ontvangst toch niet toepasbaar voor mij. Geen probleem om het te kunnen retourneren. De terugbetaling heeft inmiddels plaatsgevonden. Een betrouwbaar bedrijf waar ik zeker, indien noodzakelijk, weer een bestelling zal plaatsen. Klasse!

Al vele keren besteld en altijd top voor elkaar.

Niet duur, Snel besteld, goed verpakt en Snel geleverd.

Niets aan toe te voegen. Gewoon top.

Makkelijk besteld, vlot geleverd

Website is duidelijk, eenvoudig te bestellen en vlot geleverd. Geen problemen ondervonden.

Wordt goed geholpen snelle levering uitstende service

Prima, snel geleverd

Precies wat je verwacht

Goede en snelle service

Bestelling geplaatst en zoals beloofd voor bepaalde tijd besteld volgende dag in huis.

Betrouwbaar bedrijf

Mijn eerste bestelling kon niet geleverd worden, de voorraadindicatie klopte niet. Hoewel ik hier zelf even achteraan moest gaan ben ik vervolgens wel erg vriendelijk en passend geholpen. Restitutie ging vlot. Mijn tweede bestelling ging foutloos en snel. Prijzen zijn fair. Ik zou hier zo weer bestellen.

Komt afspaak na

Slimme thermostaat

Ik heb naar een slimme thermostaat gezocht en vond die voor een goede prijs bij Buurs en hij werd ook snel geleverd

makkelijk bestellen en snelle levering.

Bedrif was voor ons onbekend. Heeft ons vertrouwen gegeven, door het snel terugboeken van een dubbele betaling. Super !

Handelsstraat 11 8263 BE Kampen