Slimme thermostaat

Ik heb naar een slimme thermostaat gezocht en vond die voor een goede prijs bij Buurs en hij werd ook snel geleverd

makkelijk bestellen en snelle levering.

Bedrif was voor ons onbekend. Heeft ons vertrouwen gegeven, door het snel terugboeken van een dubbele betaling. Super !

Precies ontvangen wat je besteld

Als al gezegd: precies gekregen wat ik heb besteld. Is dat goed besteld of goed goed verstuurd. We laten het in het midden.

Snel. Goedkoop!

Snel, goedkoop!

Vanaf 2007 is Buurs voor mij al een positieve partij

Al sinds onze 1e contacten in 2007 t/m vorige week in november 2023 regelmatig met Buurs te maken gehad ivm destijds aangekochte CV installatie en daarbij behorende artikelen. Vrijwel jaarlijks onderhoud door Johan of andere monteurs gedaan. Incidenteel zelf wat onderdelen vervangen. Een belletje en dat werd netjes en vlot in orde gebracht. Soms even telefonische ondersteuning gehad en altijd bereid om advies te geven. Jongstleden een vreemde storing. Een paar keer contact gehad en ik kon kiezen om een vervangende sensor via pakketpost te ontvangen of de volgende dag elkaar hier in de buurt te ontmoeten. Dat laatste gedaan. Sensor ontvangen en direct geplaatst. Zo moeilijk is dat niet. Achteraf de nota en uiteraard direct voldaan. Voor € 13,78 weer lekker warm. Met groeten en bedankt.

Toegankelijke duidelijke website, scherpe prijzen, klantenservice goed bereikbaar en snelle levering conform afspraak.

Vlot, corrrect,

Snelle levering.

Product OK

Volgende dag al in huis.

Goed prijs-kwaliteitverhouding, snelle levering conform afspraken

In 1 zijn: prima leverancier, zeker aan te bevelen

geweldig

super snelle levering

prima service en snelle levering

Snel buidelijk en correct

er is niets verplicht bij een verzoek

Top dat ik gelijk werd terug gebeld na mijn mail

geweldig

snel, en doet het goed fijne geiser.

geweldig bedrijf,snelle service,en goeie spullen

zie hier boven een tevreden klant

Keurig op tijd geleverd

Goed bedrijf

Niet geleverd

Besteld/betaald 5-11 helaas tot op heden 13-11-2013 niets ontvangen

gewoon goed

Geleverd volgens afspraak. Netjes verpakt.

Ik ben blij en ook natuurlijk mijn hondje

Zeer correct en snelle levering

Fijne site, goedkoper dan Bol.

Snelle levering en juiste artikelen

Goede ervaring. Onderdelen zijn op tijd binnengekomen. Enige bijzonder was dat ze niet in originele verpakking zaten. Maar ze doen het prima en zijn wel originele onderdelen.

Alles volgens afspraak en verwachting

Snel en netjes

Gewoon goed