Een prima eerste kennismaking.

Mooie producten, goede prijsstelling, vlot verzonden. Kortom: wij zijn zeer tevreden.

Slecht

Slecht,omdat de verzendkosten voor eigen rekening zijn,als je iets retour stuurt

Goedemiddag, Dank voor uw feed back. Echter wordt dit duidelijk vermeld op de website. Dat u als klant de verzendkosten voor het retour sturen zelf dient te betalen. Uitzondering hierop is natuurlijk wanneer een product beschadigd aankomt deze kosteloos retour gestuurd mag worden. Ook wordt het volledige aankoopbedrag teruggeboekt naar u als klant inclusief de verzendkosten die u heeft betaald voor het opsturen. Dit was in uw geval echter niet het geval daar uw aankoop boven de 50 euro ( geen verzendkosten) was en gekozen worden is om achteraf te betalen via Afterpay.

Netjes op tijd en goed verpakt!

Vertraagd, maar wel mooie producten

Helaas was de bestelling vertraagd, ik heb zelf contact moeten opnemen hiervoor. Ze gaven aan dat ze me niet tijdig hebben kunnen informeren door de drukte. Daarna goed contact gehad. Producten i.p.v. 1 tot 2 werkdagen na 2,5 week in goede staat ontvangen

Goede service en mooie wanddecoratie

Via internet waren wij op zoek naar een rode wanddecoratie en wij vonden er een bij jullie bedrijf. Het is een mooi vorm gegeven decoratie (rode bloemen met donkere stelen) die goed staat op onze witte wand. De decoratie was goed verpakt en eenvoudig op te hangen. Wij zijn er erg blij mee en het past goed bij onze strakke inrichting en het is helemaal onze stijl.

Correcte en goede service

Snelle en correcte verzending

Snel en efficiënt

Snelle levering, goede communicatie.

Mooi

Goede levering

Mooi product en goede levering,

Snelle levering. Goed verpakt.

Heb er ook niet lang op hoeven wachten. Zat goed verpakt, ik zou jullie bij iedereen aan raden. En het is in werkelijkheid nog mooier, dank daar voor.

Snel geleverd. Alles was breekbaar maar superveilig ingepakt dus in perfecte staat geleverd. De goederen waren even mooi als ze op de website voorgesteld werden. Ik ben een heel tevreden klant.

super snelle levering

Super snelle levering. Goed verpakt. Product is precies als de foto. Erg blij mee.

Super snel, goede service

Mijn bestelling kwam super snel, helaas 1 van de glazen lantaarns gebroken. Na het verzenden vann1 mail kreeg ik direct een nieuwe toegestuurd. Ook deze snel geleverd.

Dienblad beschadigd

Ik had een dienbladen set besteld. Verpakking was erg goed (kreeg het bijna niet open) maar het grootste blad was beschadigd. Heb hier geen melding van gemaakt, wilde de bladen graag direct gebruiken. Maar wel teleurstellend natuurlijk.

Vriendlijk Personeel goede comunicatie

Dienbladen besteld waren beschadigd bij levering verpakking beschadigd ,na contact met Deco Action :geld terug gestort,comunicatie liep prefect .

niet goed

Pakket is naar een verkeerd GLS depot gestuurd, daardoor een dag langer onderweg. De doos was beschadigd, hierdoor ook het bestelde product. De website is duidelijk en overzichtelijk, het bestelde product was mooier dan op de site. De verzending en de omgang met de pakketten laat zeer te wensen over. Dit is de reden dat ik u niet aan zou bevelen.

Dank voor uw reactie. Spijtig om te horen dat het pakket beschadigd aangeleverd worden is. Jammer dat het aan de vervoerder ligt dat u ons niet aanbeveelt. Echter ervaringen uit het verleden leert ons dat dit ook bij andere pakketdiensten wel voorkomt helaas. Maar houden het in de gaten met vriendelijke groet Freddy

Snelle levering en blij met product

24u na plaatsen bestelling werd het pakket al thuis geleverd. Daarvoor vriendelijke communicatie over de levering. Ik ben tevreden!

Alleen jammer dat de vervoerder, GLS, het pakket voor de deur neer zet als er niemand thuis is. Had ook mis kunnen gaan!

Product kapot ontvangen

Helaas het product niet in goede orde ontvangen. Tijdens het mailcontact geeft DecoAction het volgende aan: “Het door u bestelde insectenhuis behoord tot de goedkoopste die wij verkopen. Dit artikel van life garden is daardoor ook van mindere kwaliteit dan de duurdere insectenhuizen.” Oftewel voor €16,00 (exclusief verzendkosten) mag je een insectenhuis verwachten die geopend is, dingen kapot van zijn en waarvan de lijm loslaat. Het geven van een leuk cadeau zat er dus helaas niet in. Ook negeerde DecoAction in de eerste reactie het hele feit dat de insectenhotel kapot was, maar ging juist door over de sticker die niet plakte, waardoor het leek of het product al geopend was. Een teken van het spijtig te vinden dat ik het product in kapotte staat moest ontvangen was dus ver te zoeken. Ik wilde in eerste instantie geen review schrijven en het proberen via de mail op te lossen, maar helaas kreeg ik daar geen begripvolle reacties.

Hallo Dank voor uw reactie.Allemaal zeer vervelend om te horen. Echter wel jammer dat u niet gereageerd heeft op de mail om het product terug te sturen. U had dan uw geld terug kunnen krijgen of het product kunnen omruilen. met vriendelijke groet DecoAction Freddy

leveringstijd misleidend

er staat levering binnen een paar dagen, maar kregen al snel bericht dat het product n.a.w. was. he t is 7 weken later geleverd. het art is oke. maar vind het wel misleidend. gr Harrie.

Dank voor uw reactie. Klopt het door u bestelde artikel bleek achteraf niet meer op voorraad bij onze leverancier te zijn. Dit was toen u bestelde nog niet aangepast op de website en ook nog niet bekend bij ons. Wij proberen dit zo goed mogelijk bij te houden maar gaat helaas weleens mis.Excuus hiervoor. met vriendelijke groet DecoAction Freddy

Netjes bezorgd

Als was het niet op voorraad is het toch snel gekomen. Mijn moeder is er erg blij mee. Bedankt

Vlotte afhandeling

vriendelijk, proffesioneel hulpvaardig!

Professionele uitleg bekomen over artikel via telefoon voor bestelling, na bestelling snelle levering en prima verpakking.

Over DecoAction

In de webwinkel van DecoAction kun je heerlijk rond gaan kijken. Je vindt hier de mooiste tuinaccessoires, woonaccessoires, wanddecoraties en deuraccessoires. Je kunt hier voor jezelf veel leuke dingen aanschaffen, maar ook voor je beste vriend of vriendin kun je hier leuke dingen voor bijvoorbeeld een verjaardag of voor een andere gelegenheid.<br><br> √ Gratis verzending vanaf € 50,00 √ Geldt voor NL en B.<br> √ 14 kalenderdagen Retourrecht<br> √ Heeft u een vraag? ma-vr 09.00-19.00 Tel: +31(0)315-655078<br> √ Voor 14.00 uur besteld.98% wordt de volgende werkdag geleverd!<br> √ Track & Trace: volg uw pakket bij GLS transport<br> √ Achteraf betalen via Afterpay