Kreeg het pakket in een dag geleverd. Netjes verpakt. Kortom tevreden.

Betonlook klok

Snel geleverd en in perfecte staat

Goed product en supersnel in huis

Het bouwpakket van de Uilklok was niet makkelijk, maar voorzien van een perfecte handleiding waardoor het goed te doen was. Jammer wel dat de houten onderdelen zoals de vele tandwielen geen functie hebben voor het uurwerk zelf, maar alleen voor het wekkertje. Daardoor beweegt er bij normaal gebruik niets. Verder een perfect pakket.

prima klantenservice

goede prijs/kwaliteitsverhouding voor leuke en aparte artikelen en goede service, men had mij per ongeluk het verkeerde artikel gestuurd (kerstdrukte) en nadat ik daar over had gebeld werd mij direct het goede artikel toegestuurd, prettige communicatie

Goed!

Snelle levering, persoonlijk contact ook prima

Had bij bestelling vergeten mijn huisnr te vermelden.Hierover een mail gestuurd en telefonisch doorgegeven. Alles is dik on orde gekomen.

Prima website en levering

Mooi product geleverd zoals beschreven, snelle levering.

Goed product. Snelle levering

Snelle en super service

"Klacht" netjes afgehandeld, zowel per mail als telefonisch snelle reactie.

Het is een mooi product

Super snel bezorgd

Fijn en flexibel bedrij

Ik kon heel makkelijk het bezorgadres aanpassen en ben heel blij met de bestelling.

Snelle verzending

Goede communicatie via de mail en snelle verzending. Erg blij mee!

Helemaal Top!

Ik was vergeten mijn adres volledig in vullen. Na 15 min. Werd ik al gebeld, zij hadden de fout al ontdekt. Wat een service!

Bestelde artikel mooier dan op de foto en binnen 24 uur in huis.

Veel goede dingen maar ook wel negatieve

Ik schreef me in voor de nieuwsbrief. Code die ik kreeg voor de 5 % korting kon ik nergens kwijt bij afrekenen dus niet gebruikt . Vier producten die ik wilde waren niet op voorraad. Goed: product dat ik wilde was er wel en middels snelle afhandeling op tijd en goed bezorgd

Dank voor uw reactie de kortingscode is op pagina 2 van de betaalgegevens in te vullen. Onderaan staat vermeld "Plaats kortingscode als u die heeft" Als u daarop klikt kunt u de code invullen. Door de enorme drukte lukt het ons helaas niet altijd alle producten op tijd te kunnen leveren met vriendelijke groet DecoAction Freddy

Goed en snel contact. Produkt was niet voorradig maar door snel schakelen toch een vergelijkbaar produkt snel ontvangen. Goede service.

Leuk !

Erg leuk tafereel !

mooi prodUkt

product was goed omschreven snelle levering

Tegenvallend product en tegenvallende reactie op reclame mijnerzijds

Heb een dienblad besteld en ontvangen. Een groot model "Aap noot Mies", d.w.z. een opdruk van de 17 afbeeldingen van het leesplankje van 100 jaar geleden. Aflevering, verpakking e.d. netjes. Helaas: de opdruk van de 17 afbeeldingen vielen niet keurig op de bodem van het dienblad. Maar het geheel was ongeveer één cm naar boven opgeschoven, zodat de bovenkant van 6 bovenste afbeeldingen in de rand van het dienblad afgedrukt waren. Ik besloot het artikel niet terug te sturen, maar wèl op 10-11-2020 een mail te sturen met mijn onvrede. Inclusief de overweging om mij een goed exemplaar toe te sturen. Kreeg per ommegaande een reactie van dhr Schoppers van DecoAction met de mededeling, dat de door mij gewraakte opschuiving bij dit model normaal was. Ondanks dat ik had aangegeven, dat ik reeds een kleiner exemplaar in bezit had (via Bussink Deventer Koek), van dezelfde producent, waar de afbeeldingen keurig op de bodem geplaatst zijn. Heb besloten (na een korte reactie naar DecoAction) hier verder geen werk van te maken.

Spijtig om te horen. U had gewoon zoals gebruikelijk is gebruik kunnen maken van het 14 dagen retourrecht dat u heeft. Echter gaf u al gelijk aan dat u deze niet wilde terugsturen ivm de kosten. U had dan gewoon uw aankoopbedrag teruggekregen en als uw klacht terecht was ook de kosten van het retour sturen vergoed gekregen. Heb ook aangegeven dat de overige dienbladen die wij op voorraad hebben allemaal hetzelfde waren. En dat het dan ook alle schijn had dat dit normaal was. Dat ze aan de bovenkant tegen de rand aan zaten. En dat een ander model opsturen dan ook geen zin had omdat ze allemaal gelijk zijn. met vriendelijke groet DecoAction Freddy

Vlugge levering en zoals omschreven

Klantvriendelijk en snel

Van het bestelde product, waren er onvoldoende beschikbaar, maar toch werd daar snel een oplossing voor gevonden en dito geleverd.

Alles tip top in orde

Prima klantenservice.

Tweemaal de Olielamp starter set / PeriGlass gekocht. De olielampjes zagen er niet mooi als nieuw uit, zaten krassen in. Contact opgenomen met DecoAction, zeer snel een reactie gekregen met oplossing voor het probleem. Toen twee nieuwe olielampjes gekregen, waarvan eentje wederom bekrast. Uiteindelijk 3 olielampjes retour gedaan, wat nog wel een gedoe was, want deze moesten opgehaald worden door een chauffeur (i.p.v. dat je zelf naar een postkantoor kon gaan om ze af te leveren) en het was nogal onduidelijk wanneer ik die chauffeur dan voor m'n deur kon verwachten. Uiteindelijk een hele hoop gedoe voor één goed olielampje. Wel goeie klantenservice.

Uistekend

Snelle levering tegen goede prijs en uitstekende service. Betrouwbaar bedrijf.

Over DecoAction

In de webwinkel van DecoAction kun je heerlijk rond gaan kijken. Je vindt hier de mooiste tuinaccessoires, woonaccessoires, wanddecoraties en deuraccessoires. Je kunt hier voor jezelf veel leuke dingen aanschaffen, maar ook voor je beste vriend of vriendin kun je hier leuke dingen voor bijvoorbeeld een verjaardag of voor een andere gelegenheid. √ Gratis verzending vanaf € 50,00 √ Geldt voor NL en B. √ 14 kalenderdagen Retourrecht √ Heeft u een vraag? ma-vr 09.00-19.00 Tel: +31(0)315-655078 √ Voor 14.00 uur besteld.98% wordt de volgende werkdag geleverd! √ Track & Trace: volg uw pakket bij GLS transport √ Achteraf betalen via Afterpay