artikel voldoet niet aan verwachtingen

spinner opgehangen maar draait niet

Produkt ziet er goed en is netjes verpakt

Het geleverde ziet er goed uit en is heel goed verpakt

Eenl botervloot besteld snel geleverd en goed verpakt

Levering was snel.

De boom was goed verpakt, maar desondanks wat kromgetrokken.

Snel geleverd voor een mooie prijs

Wij kenden dit werkje. Klaprozen van metaal. Deco Action had dit in het assortiment voor een aantrekkelijke prijs. Snel en onberispelijk geleverd.

Zeer tevreden !!

Snelle levering, product goed ingepakt, zeer tevreden klant

super

Zeer tevreden, goed geregeld op de datum en tijd is het ook afgeleverd👍

Geen oordeel

Ik kan echter geen oordeel geven aangezien ik na een week nog steeds niets ontvangen heb.

Beste, Spijtig om te lezen dat uw bestelling nog niet geleverd worden is. Deze is op 16 december bij ons afgehaald worden. Zie in het systeem dat deze vandaag 23 december in uitlevering is. Door bijzondere omstandigheden was uw pakket nog niet uitgeleverd worden. Een kort mailtje naar ons toe en alles was misschien wat duidelijker geweest. met vriendelijke groet DecoAction Freddy

Slecht

Bestelde artikel kon niet worden besteld omdat webshop niet was aangepast op tijd. Andere webshops hadden al wel gedaan!

Dank voor uw reactie. Spijtig om te horen daar u direct geïnformeerd bent dat het artikel niet meer leverbaar was. U heeft toen voor een alternatief gekozen en het verschil aan geld is toen teruggeboekt worden. Helaas kan het een keer voorkomen dat onze leverancier het artikel uit de collectie haalt. Hier worden wij helaas niet over geïnformeerd. In uw geval hadden wij dit nog niet aangepast op onze website.Maar dachten het toch netjes opgelost te hebben door u direct te informeren. met vriendelijke groet DecoAction Freddy

Snelle levering. Prima gereageerd op de vraag of product inderdaad op voorraad was en op tijd geleverd zou worden!

Buitenland?

Ik ben woonachtig in Spanje, waar bestellingen niet bezorgd worden. Mijn bestelling wordt via familie meegenomen, dus helaas nog wachten tot het volgende familiebezoek.

Goedemorgen, Dank voor uw feedback. Wij leveren standaard naar Nederland, België, Duitsland en Frankrijk. Overige landen is enkel mogelijk in overleg. Dit omdat de kosten voor het opsturen vaak zo hoog zijn dat er vanaf wordt gezien. Dit is dan ook de reden dat wij dit niet standaard aanbieden. Spijtig dat uw beoordeling gebaseerd is op het feit dat wij niet naar Spanje leveren. met vriendelijke groet DecoAction Freddy

Besteld en snel ontvangen

bestelling snel ontvangen.

mijn bestelling ontvangen met latere betaling was geen probleem.

Prima eerste ervaring!

Snel geleverd en goed verpakt!

Gemiste kans

Op de site stond bij het bestelde artikel dat het er binnen 2 dagen zou zijn, bij de bevestiging werd gemeld 5-8 werkdagen en uiteindelijk werden het 2 weken. Op zichzelf geen onoverkomelijk iets, maar niet waar je dus op kunt rekenen. Daarnaast heb ik er zelf 2x achteraan moeten mailen en werd ik niet pro-actief vanuit het bedrijf geïnformeerd. De reactie was dat het een externe (leverancier) factor was die de vertraging veroorzaakte. Begrijpelijk, maar informeer dan je klant hier over. Ben klantgericht, pro-actief en transparant. Wat mij betreft helaas een gemiste kans en je krijgt nooit een tweede kans om een eerste indruk te maken. Misschien nog eens een herkansing bieden?

Dank voor uw feedback. Op dit punt heeft u zeker gelijk dit moet nog verbetert worden. Er wordt aan gewerkt maar gaat toch nog wel eens fout. Uw feedback is dan ook zeker welkom zodat hier verder aan gewerkt kan worden. Hebben nog niet direct een oplossing aangezien het ook met drukte en te weinig handen te maken heeft. met vriendelijke groet DecoAction Freddy

Erg leuke originele producten en snelle en correcte levering.

Binnen 2 dagen had ik mijn bestelling al binnen.

Perfect geregeld

Alles goed ontvangen en naar wens

Ik had een windstekker met een bruine raaf besteld maar die hadden ze niet meer en ik kreeg in de plaats de gekleurde raaf zonder meer kost Hij is super en ik was blij met deze oplossing. Daarom verdienen ze 10 op 10 en ook voor de vriendelijkheid en vlugge afhandeling. Groetjes Chantal

Keurig verpakt en geleverd

Snel geleverd en ik ben helemaal tevreden !!! Bedankt !

Slechte service

Het artikel was erg beschadigd en het persoonlijke kaartje zat er niet bij

Beste vd Plas, Spijtig om allemaal te lezen zeker omdat wij geen melding van een schade hebben gekregen. Schades worden altijd vergoed! Er wordt dan gewoon een nieuw artikel naar u op gestuurd. Wel erg jammer dat wij niet van u de gelegenheid daartoe hebben gekregen. Wat het cadeaubericht betreft excuus hiervoor wordt normaal een briefje met de tekst op de doos geplakt. Is in uw geval niet goed gegaan. met vriendelijke groet Freddy

Een prima eerste kennismaking.

Mooie producten, goede prijsstelling, vlot verzonden. Kortom: wij zijn zeer tevreden.

Slecht

Slecht,omdat de verzendkosten voor eigen rekening zijn,als je iets retour stuurt

Goedemiddag, Dank voor uw feed back. Echter wordt dit duidelijk vermeld op de website. Dat u als klant de verzendkosten voor het retour sturen zelf dient te betalen. Uitzondering hierop is natuurlijk wanneer een product beschadigd aankomt deze kosteloos retour gestuurd mag worden. Ook wordt het volledige aankoopbedrag teruggeboekt naar u als klant inclusief de verzendkosten die u heeft betaald voor het opsturen. Dit was in uw geval echter niet het geval daar uw aankoop boven de 50 euro ( geen verzendkosten) was en gekozen worden is om achteraf te betalen via Afterpay.

Netjes op tijd en goed verpakt!

Over DecoAction

In de webwinkel van DecoAction kun je heerlijk rond gaan kijken. Je vindt hier de mooiste tuinaccessoires, woonaccessoires, wanddecoraties en deuraccessoires. Je kunt hier voor jezelf veel leuke dingen aanschaffen, maar ook voor je beste vriend of vriendin kun je hier leuke dingen voor bijvoorbeeld een verjaardag of voor een andere gelegenheid. √ Gratis verzending vanaf € 50,00 √ Geldt voor NL en B. √ 14 kalenderdagen Retourrecht √ Heeft u een vraag? ma-vr 09.00-19.00 Tel: +31(0)315-655078 √ Voor 14.00 uur besteld.98% wordt de volgende werkdag geleverd! √ Track & Trace: volg uw pakket bij GLS transport √ Achteraf betalen via Afterpay