leveringstijd misleidend

er staat levering binnen een paar dagen, maar kregen al snel bericht dat het product n.a.w. was. he t is 7 weken later geleverd. het art is oke. maar vind het wel misleidend. gr Harrie.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Dank voor uw reactie. Klopt het door u bestelde artikel bleek achteraf niet meer op voorraad bij onze leverancier te zijn. Dit was toen u bestelde nog niet aangepast op de website en ook nog niet bekend bij ons. Wij proberen dit zo goed mogelijk bij te houden maar gaat helaas weleens mis.Excuus hiervoor. met vriendelijke groet DecoAction Freddy

Netjes bezorgd

Als was het niet op voorraad is het toch snel gekomen. Mijn moeder is er erg blij mee. Bedankt

Vlotte afhandeling

vriendelijk, proffesioneel hulpvaardig!

Professionele uitleg bekomen over artikel via telefoon voor bestelling, na bestelling snelle levering en prima verpakking.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Kriem om te retourneren, slechte klantenservice.

Retourneren mag je mooi zelf uitzoeken. Nog nooit zoveel gedoe gehad, ging volledig mis. Fout van DHL dus kon DecoAction niet veel aan doen, maar dit alles had wel voorkomen kunnen worden als zij een retourlabel bij aankoop hadden verschaft. Ben er veel tijd aan kwijt geweest en naar m’n geld kan ik fluiten. Heel jammer, maar ik shop in het vervolg bij de grote online shops waar je iig van vlotte afhandeling en geld terug verzekerd bent.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Goedendag, Spijtig om te lezen. U had de mogelijk om te kiezen tussen een retouretiket of het zelf regelen. U heeft gekozen het zelf te doen. Ook de reactie naar mijn geld kan ik fluiten is niet correct. Wij hebben het pakket retour ontvangen en zullen het aankoopbedrag ook binnen de wettelijke termijn aan u terugboeken. met vriendelijke groet Freddy

Goede service en vlotte levering

Goede service en snel geleverd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

prima geregeld, alles snel en goed verpakt ontvangen

Jammer vind ik dat de artikelen niet incl. BTW geprijsd zijn en pas bij het eindtotaal de prijs incl. BTW vermeld wordt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Dank voor uw reactie. Alle prijzen op de website worden inclusief BTW vermeld. Echter in de winkelwagen wordt de BTW los getoond. Maar het totale bedrag veranderd niet dit is het bedrag dat op de website bij het artikel wordt vermeld. met vriendelijke groet Freddy

Pluspunten

Veel keus, mooie producten, snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Fast and easy order process and delivery.

Limited number of pictures for (some) articles

• Communicatie

Pluspunten

snelle service

Ben tevreden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Veel te lang moeten wachten op de tweede levering. Op de website stond dat het product in voorraad was

• Communicatie

Pluspunten

Ben zeer tevreden over men aankoop. Vlotte communicatie. Correcte levering. Ik beveel het iedereen aan.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Communicatie

Pluspunten

Snel, goedkoop, maar daarbij goede producten die keurig verzorgd verpakt zijn, waardoor ze onbeschadigd aankomen. Ik was zeer verrast. Dit bedrijf is een aanrader.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit

Pluspunten

Ik ben zeer tevreden. De boom is een echte eyecatcher!! Nergens vond ik hem goedkoper dan op Decoaction, en dan nog zonder verzendkosten. Ook de levering verliep heel erg vlot!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Communicatie

• Kwaliteit

Pluspunten

Duidelijke communicatie, snelle levering.

Geen.

• Communicatie

Pluspunten

op vragen per mail, snel een antwoord

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Communicatie

Pluspunten

Supersnelle levering, product voldoet aan verwachting. Zeer tevreden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Communicatie

Pluspunten

correcte bestelling afgeleverd

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Communicatie

Pluspunten

Goede levering in deugdelijke verpakking

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Communicatie

Over DecoAction

In de webwinkel van DecoAction kun je heerlijk rond gaan kijken. Je vindt hier de mooiste tuinaccessoires, woonaccessoires, wanddecoraties en deuraccessoires. Je kunt hier voor jezelf veel leuke dingen aanschaffen, maar ook voor je beste vriend of vriendin kun je hier leuke dingen voor bijvoorbeeld een verjaardag of voor een andere gelegenheid.

√ Gratis verzending vanaf € 50,00 √ Geldt voor NL en B.
√ 14 kalenderdagen Retourrecht
√ Heeft u een vraag? ma-vr 09.00-19.00 Tel: +31(0)315-655078
√ Voor 14.00 uur besteld.98% wordt de volgende werkdag geleverd!
√ Track & Trace: volg uw pakket bij GLS transport
√ Achteraf betalen via Afterpay