Snelle bezorging prima kwaliteit

Lastminute besteld, toch tijdig geleverd volgens bericht

Correcte afhandeling van de bestelling

Mijn bestelling was keurig verpakt en op de afgesproken tijd afgeleverd. Prima!

Een leuke webwinkel om wat te bestellen !

Een botervloot besteld maar wij kregen niet de juiste, telefonisch contact gehad, de volgende dag was het al geregeld. De verkeerde bestelling werd door de chauffeur meegenomen en de juiste bestelling kregen wij direct geleverd.

Bestelde artikelen snel en correct ontvangen. Voldeed aan mijn verwachting

Die is goed

mijn ervaring was goed

Prima, volgende dag in huis..

Heel tevreden

Mijn Bestelling was vlug bezorgd. Netjes verpakt. Ik ben heel tevreden

Mooie decoratie

Snel geleverd, goed verpakt. Staat mooi aan de muur.

Een mooie paraplu binnen korte tijd keurig bij mij bezorgd. Goed ingepakt!

Goede ervaring

de bestelling tot aflevering was en is goed in orde

Prima product, was blij dat ik hem bij deze online winkel kopen kon

Goed ,leuk, zeehond ,voor mijn vijver ,erg blij mee , leuk dat ik hem hier kopen kon, heel veel online uitverkocht! Snelle levering

Dol gelukkig met onze zeehond als deco voor in onze vijver

Ziet er zeer reeel uit en kwalitatief goed voor de prijs

niet helemaal positief

Pakketjes was super snel verstuurd en thuis ontvangen super fijn! Maar de verpakking doos was 4x zo groot als het pakketjes wat erin en opgevuld met papier wat ik persoonlijk verspilling vind. Het kleine doosje waar hen dan wel in zat was niet goed opgevuld. Hierdoor zijn de boekensteunen die ik had besteld op verschillende plekjes beschadigt, lak die eraf gesprongen is.

Dank voor uw reactie. Spijtig om te horen artikelen worden altijd in een omdoos verzonden. Deze kan soms iets groter uit vallen dan nodig is. Artikelen worden in de originele verpakking verzonden en het is helaas niet mogelijk deze allemaal te controleren. Meldingen van schade's worden altijd behandeld en opgelost. Mits deze bij ons gemeld worden. Spijtig dat wij het nu pas horen via een review en niet eerder. met vriendelijke groet DecoAction Freddy

Leuk assortiment

Leuke site om te shoppen. Prijs / kwaliteit is perfect Met nog vragen kan je altijd nog bellen en wordt je keurig te woord gestaan. Het enige - puntje is de bezorging. Misschien beter met DHL of post nl in zee? ???

Snelle verzending

Snelle verzending

geweldig

snelle correcte levering van zeer mooie artikelen

Mooi product (emaille huisnummer) en veel sneller geleverd dan was aangegeven.

Mooi product (emaille huisnummer) en veel sneller geleverd dan was aangegeven.

Goede correspondentie en snelle levering

Snelle levering en degelijk product

mijn metalen wanddecoratie is erg mooi en degelijk. Tevens snel geleverd.

Slecht!

Ik ben niet tevreden. De sluitdop van de spaarpot sloot niet af. Als ik het product wou terugsturen, werd gevraagd dit aangetekend te doen. Wat neerkomt op alweer een extra kost. Bij andere firma's kun je gratis retourneren, wat jullie vragen vind ik er echt over.

Goedemiddag, Spijtig om te lezen Als een klacht terecht is worden de kosten altijd vergoed door ons. Aangetekend retour sturen is niet verplicht zeker niet bij een artikel van een dusdanig laag bedrag. Is enkel een advies om te doen bij dure artikelen. met vriendelijke groet DecoAction Freddy

Vlotte,vriendelijke en verzorgde dervice

Zal in toekomst niet twijfelen om nog aan decoaction te bestellen!

Super service‼️

Artikel snel verzonden, helaas kon de chauffeur van GLS mijn adres niet vinden en kreeg ik de melding dat het pakket niet geleverd kon worden omdat het adres onjuist zou zijn. Mailtje gestuurd naar decoAction, kreeg binnen 10 minuten een telefoontje dat het artikel binnen 1 uur alsnog geleverd zou worden. Het duurde iets langer maar dan werd het artikel iets later toch nog bezorgd. Super service‼️

Plectrum

Ik heb de levering aangepast en is prima opgepakt.

Goede Service

Gelijk de volgende dag in huis en super goed ingepakt

Over DecoAction

In de webwinkel van DecoAction kun je heerlijk rond gaan kijken. Je vindt hier de mooiste tuinaccessoires, woonaccessoires, wanddecoraties en deuraccessoires. Je kunt hier voor jezelf veel leuke dingen aanschaffen, maar ook voor je beste vriend of vriendin kun je hier leuke dingen voor bijvoorbeeld een verjaardag of voor een andere gelegenheid. √ Gratis verzending vanaf € 50,00 √ Geldt voor NL en B. √ 14 kalenderdagen Retourrecht √ Heeft u een vraag? ma-vr 09.00-19.00 Tel: +31(0)315-655078 √ Voor 14.00 uur besteld.98% wordt de volgende werkdag geleverd! √ Track & Trace: volg uw pakket bij GLS transport √ Achteraf betalen via Afterpay