Precies wat ik wil

Snelle goede levering

Goede website! Snelle levering!

Super mooi om mee te werken

Super mooi om mee te werken mooie kleur droogt snel ik ben zeer tevreden

Mooie regenmeter

Precies zoals omschreven en verwacht en netjes bezorgd

Snelle levering, altijd netjes verpakt

Olie via internet? Dat gaat prima via DecoAction. Altijd goed verpakt dus komt helemaal goed aan. Ben vaste klant voor de parafine-olie.

Goede service, snelle levering

Na een klein foutje( kreeg 1 vlinder i.p.v. 2) was het na een belletje snel geregeld en kreeg ik de 2e alsnog de volgende dag.prima geregeld!

keurig

we hadden 1 ding en dat perfect

Van verzending tot de aflevering...perfect

Heel transparant naar betaling en levering van het artikel

perfect

Mooie artikelen en fantastische service en uitermate klantvriendelijk!

een mooi product tegen een mooie prijs

Een mooi product die overeenkomt met wat op de site staat vermeld. Snel leverbaar en een hele nette service en bediening !

Goed kwaliteit

Spijtig dat product niet op voorraad was

Snelle levering, goed materiaal

Op tijd geleverd zoals afgesproken. Materiaal dat werd geleverd was van goede kwaliteit.

Goede communictie...prima afgeleverd!

Vlotte en goede afwerking

1 artikel was beschadigd. Zonder problemen werd het opgelost.

Optijd geleverd. Leuke items.

Net echte schildpad

Het schildpad beeldje was heel goed verpakt en snel geleverd. Ik ben er heel blij mee.

Is op afgesproken datum afgeleverd

Is op afgesproken datum afgeleverd

Snelle levering en mooi product

Heel goede service

Heel goede service.

Goed, snel en goede kwaliteit

Prijs kwaliteit verhouding heel goed

Goed bereikbaar bij vragen. Op tijd geleverd. Alles prima en goede prijs

Op tijd geleverd!

Fijn dat het product te bestellen was voor een goede prijs!

Top service, snel levering . S’avond bestelling geplaatst in de drukke december maand volgende dag bezorgd. Blij mee

Heel.goed snelle levering

Snelle levering en goed verzonden

Lampenolie bestellen is altijd wat precair, maar DecoAction verzend het snel en supergoed verpakt.

About DecoAction

In de webwinkel van DecoAction kun je heerlijk rond gaan kijken. Je vindt hier de mooiste tuinaccessoires, woonaccessoires, wanddecoraties en deuraccessoires. Je kunt hier voor jezelf veel leuke dingen aanschaffen, maar ook voor je beste vriend of vriendin kun je hier leuke dingen voor bijvoorbeeld een verjaardag of voor een andere gelegenheid. √ Gratis verzending vanaf € 50,00 √ Geldt voor NL en B. √ 14 kalenderdagen Retourrecht √ Heeft u een vraag? ma-vr 09.00-19.00 Tel: +31(0)315-655078 √ Voor 14.00 uur besteld.98% wordt de volgende werkdag geleverd! √ Track & Trace: volg uw pakket bij GLS transport √ Achteraf betalen via Riverty