Niet erg klantvriendelijk

Ik kreeg een link voor het aanpassen van de afleverdatum die verlopen was. Contact gezocht met de klantenservice maar die gaf aan dat het juist verstuurd was en ze helaas niets meer konden doen. Ze hadden hier nog geen klachten over gehad. Niet erg meedenkend. Jammer hiervoor

Goed product, snelle levering

Het product is zoals op de foto. En het is enorm grappig in mijn mini vijver

snel en correct

Ik heb wel de indruk dat prijzen gestegen zijn, maar dat zal wel bij de huidige inflatiecijfers horen. de bestelling, betaling en levering gebeurden correct, zoals het hoort. groeten, luk

Snel en goed verpakt

Snel en goed verpakt

Snelle levering en leuke spullen

Een leuk assortiment tuin artikelen en een snelle levering als je wat besteld. Ik ben zeer tevreden.

Gebrek aan communicatie

4 maanden moeten wachten op een artikel. Nauwelijks communicatie van de webwinkel. Meerdere keren zelf contact opgenomen. Dit had heel anders gekund. Uiteindelijk artikel nog niet op voorraad en maar gekozen voor een ander type. Was de eerste maar gelijk ook de laatste keer dat ik hier besteld heb.

Beste Ron. Dank voor je feedback ging hier om een nieuw artikel dat in december binnen zou komen. En deze termijn werd helaas meermaals verschoven. Hebben het wel op de website aangepast maar u hierover niet voldoende direct geïnformeerd. Dat kan zeker beter. met vriendelijke groet DecoAction Freddy

vlot gegaan

goede ervaring

Mooi product..stond wel een verkeerde afmeting op de website waardoor het kleiner uit viel dan verwacht

mooi materiaal, mooie klank

mijn windgong kon niet op tijd geleverd worden. Zeer positief benaderd door decoaction. Heb windgong ontvangen op tijdstip dat mij was toegezegd.

Zeer snelle en nette levering

Info op site was duidelijk en correct. Aankoop en afhandeling was makkelijk en veilig. Levering was snel via GLS.

Snelle levering en afhandeling ook na “kleine” klacht snel en netjes opgelost

Ondanks een Chinees foutje, snelle en nette afhandeling, prima prijs kwaliteit en service. Hier kun je met een gerust hart iets bestellen.

Er was iets verkeerd gegaan met de levering, heb telefonisch contact gehad en het pakje werd de andere dag al opgehaald. Een dag later werd het goede pakje al afgeleverd. Prima service dus.

Heel klantvriendelijk

Mijn bestelling was na 1 dag al geleverd. Helaas was deze beschadigd. Per mail een melding gemaakt en binnen 25uur een reactie ontvangen. 48uur later had ik een onbeschadigd product ontvangen. Mijn ervaring is heel positief. Complimenten voor de service.

Leveren niet het product wat wordt aangeboden

Leveren niet het product wat wordt aangeboden. Het product wordt mooier voorgesteld als het werkelijk is.

Dank voor uw reactie. Dit is reeds in de beschrijving vermeld worden dat er ook hout in zit. Hebben nu de titel ook aangepast zodat het nog duidelijker geworden is. Het geleverde artikel is wel hetgeen ook op de foto getoond wordt.

Zou ik weer bestellen

Leuk assortiment tegen een leuke prijs. Goed verpakt verzonden en goede kwaliteit.

Snelle levering en precie swat ik zocht: TOP

Geweldige kwaliteit.

Prachtig nummerbord en een heel goede kwaliteit.

Aardig

Achterkant twee dingetjes afgebroken Maar op het oog zorgvuldig ingepakt Weet niet waar het fout is gegaan Andere bezorgdiensten??

Leuke dingetjes voor een aantrekkelijke prijs

Zag jullie valentijnsaanbieding in Maxmagazine en ben toen op de site gaan kijken. Partner 8s weg van olifantjes. En laat er nu een prachtig verliefd koppel olifanten op de site staan!

Perfect verpakt en snel bezorgd

Jammer dat 1 steen van de vlinder los zat

Mooie producten, duidelijke site en keurige, snelle levering. Ook het terug boeken bij uitverkochte producten ging zonder problemen en vlot binnen 24 uur.

Mooi product en snelle levering

Snel geleverd. Goede communicatie. Mooi product

Door omstandigheden bij de fabrikant/importeur moest ik lang wachten op m’n vogeltjes. Ik heb hier een paar keer contact over gehad met DecoAction. Zeer vriendelijke meneer. Ook hij kon niets meer dan wachten op de importeur. Inmiddels ontvangen. Heel goed verpakt, zeker gezien de vogeltjes best breekbaar zijn. En…. Ze zijn nog leuker in het echt dan op de foto!

Heel tevreden

Na het bestellen van een wanddecoratie werd het product direct verzonden en de volgende dag geleverd. Het zat netjes en veilig verpakt.

Over DecoAction

In de webwinkel van DecoAction kun je heerlijk rond gaan kijken. Je vindt hier de mooiste tuinaccessoires, woonaccessoires, wanddecoraties en deuraccessoires. Je kunt hier voor jezelf veel leuke dingen aanschaffen, maar ook voor je beste vriend of vriendin kun je hier leuke dingen voor bijvoorbeeld een verjaardag of voor een andere gelegenheid. √ Gratis verzending vanaf € 50,00 √ Geldt voor NL en B. √ 14 kalenderdagen Retourrecht √ Heeft u een vraag? ma-vr 09.00-19.00 Tel: +31(0)315-655078 √ Voor 14.00 uur besteld.98% wordt de volgende werkdag geleverd! √ Track & Trace: volg uw pakket bij GLS transport √ Achteraf betalen via Afterpay