Goede service, klok was een dag later bij ons in huis. Netjes verpakt.

Prima kwaliteit en snelle levering.

Prima kwaliteit en snelle levering.

duidelijk....en correcte info

1ste keer....info goed.... correctheid qua stock.

Prachtig

De tuinsteker in de vorm van een motor was prachtig. De persion die het kado kreeg was verbluft van de details en super blij. De levering was ook heel goed. Kundig en stevig ingepakt zodat het kado niet zo beschadigen

Teleurgesteld

Artikel beschadigd. Deze beschadiging is niet bij transport ontstaan

Prachtig nummerbordje

Helemaal zoals verwacht.

Goed verzorgd ontvangen.

Keurig verpakt. Blij mee voor mijn verzameling. Wel kritiek op GLS. Zij nemen het niet zo nauw met de bezorgtijden. Komen een uur buiten de bloktijd en bezorger reageert heel nonchalant.

Alles keurig aan geleverd en super blij met ons schilderij. De zeilboten.....

leuk ,maar niet helemaal compleet, ook geen gebruiksaanwijzing.

ja ik heb een vraag, het ziet er leuk uit, heb er zelf ook een, maar bij die van mij kreeg ik er kleurstof bij en die ik besteld heb vorige week, was kadootje voor iemand, pakte het uit, maar er zit geen kleurstof bij! waarom niet en hoe kom ik er aan? ook de gebruiksaanwijzing ontbreekt. als u me die toestuurt, krijgt u een 10!

Hallo, Spijtig om te horen. Het was de laatste die we nog hadden. Normaal zit er een klein zakje met kleurstof bij dit controleren wij niet iedere keer. Als wij weer nieuwe binnen krijgen kan ik indien er een gebruiksaanwijzing inzit deze naar u toe mailen. mvg Freddy

Snel

Snelle levering en mooi product, exact zoals op de website staat vermeld.

Snel geleverd.

Mooi materiaal.

Netjes en in goede staat geleverd

Snel en goed geleverd

Bedankt voor de waterpas-sleutelhangers.

Snelle levering, prima product

Snelle levering van prima producten.

Product zoals op foto en snelle verzending.

Ik zou mail met track and trace krijgen. Nooit ontvangen, maar produkt na 1 dag al in huis!

mooi valt wel klein uit

mooi maar valt klein uit

Alles perfect

Goede service, snelle reactie

Leuke producten, snelle reactie. Alleen jammer dat het via GLS verstuurd wordt... Pakket was op totaal verkeerd adres afgeleverd.

Top rappe levering

Niet erg klantvriendelijk

Ik kreeg een link voor het aanpassen van de afleverdatum die verlopen was. Contact gezocht met de klantenservice maar die gaf aan dat het juist verstuurd was en ze helaas niets meer konden doen. Ze hadden hier nog geen klachten over gehad. Niet erg meedenkend. Jammer hiervoor

Goedendag, Spijtig om te horen mails worden vroegtijdig verzonden zodat deze nog aangepast kunnen worden. Was ook duidelijk zichtbaar in de mail die u aan mij mailde, deze was 24 uur eerder verzonden worden. Een pakket dat reeds geladen is en de chauffeur mee aan het rijden is kunnen we op dat moment niet wijzigen. Enkel nog stoppen en dan een nieuwe datum afspreken. Na kort overleg werd toen besloten om de gok te wagen dezelfde dag. met vriendelijke groet Freddy

Goed product, snelle levering

Het product is zoals op de foto. En het is enorm grappig in mijn mini vijver

snel en correct

Ik heb wel de indruk dat prijzen gestegen zijn, maar dat zal wel bij de huidige inflatiecijfers horen. de bestelling, betaling en levering gebeurden correct, zoals het hoort. groeten, luk

Snel en goed verpakt

Snel en goed verpakt

Snelle levering en leuke spullen

Een leuk assortiment tuin artikelen en een snelle levering als je wat besteld. Ik ben zeer tevreden.

Over DecoAction

In de webwinkel van DecoAction kun je heerlijk rond gaan kijken. Je vindt hier de mooiste tuinaccessoires, woonaccessoires, wanddecoraties en deuraccessoires. Je kunt hier voor jezelf veel leuke dingen aanschaffen, maar ook voor je beste vriend of vriendin kun je hier leuke dingen voor bijvoorbeeld een verjaardag of voor een andere gelegenheid. √ Gratis verzending vanaf € 50,00 √ Geldt voor NL en B. √ 14 kalenderdagen Retourrecht √ Heeft u een vraag? ma-vr 09.00-19.00 Tel: +31(0)315-655078 √ Voor 14.00 uur besteld.98% wordt de volgende werkdag geleverd! √ Track & Trace: volg uw pakket bij GLS transport √ Achteraf betalen via Afterpay