Filters

9

mooi prodUkt

product was goed omschreven snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
4

Tegenvallend product en tegenvallende reactie op reclame mijnerzijds

Heb een dienblad besteld en ontvangen. Een groot model "Aap noot Mies", d.w.z. een opdruk van de 17 afbeeldingen van het leesplankje van 100 jaar geleden. Aflevering, verpakking e.d. netjes. Helaas: de opdruk van de 17 afbeeldingen vielen niet keurig op de bodem van het dienblad. Maar het geheel was ongeveer één cm naar boven opgeschoven, zodat de bovenkant van 6 bovenste afbeeldingen in de rand van het dienblad afgedrukt waren. Ik besloot het artikel niet terug te sturen, maar wèl op 10-11-2020 een mail te sturen met mijn onvrede. Inclusief de overweging om mij een goed exemplaar toe te sturen. Kreeg per ommegaande een reactie van dhr Schoppers van DecoAction met de mededeling, dat de door mij gewraakte opschuiving bij dit model normaal was. Ondanks dat ik had aangegeven, dat ik reeds een kleiner exemplaar in bezit had (via Bussink Deventer Koek), van dezelfde producent, waar de afbeeldingen keurig op de bodem geplaatst zijn. Heb besloten (na een korte reactie naar DecoAction) hier verder geen werk van te maken.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Spijtig om te horen. U had gewoon zoals gebruikelijk is gebruik kunnen maken van het 14 dagen retourrecht dat u heeft. Echter gaf u al gelijk aan dat u deze niet wilde terugsturen ivm de kosten. U had dan gewoon uw aankoopbedrag teruggekregen en als uw klacht terecht was ook de kosten van het retour sturen vergoed gekregen. Heb ook aangegeven dat de overige dienbladen die wij op voorraad hebben allemaal hetzelfde waren. En dat het dan ook alle schijn had dat dit normaal was. Dat ze aan de bovenkant tegen de rand aan zaten. En dat een ander model opsturen dan ook geen zin had omdat ze allemaal gelijk zijn. met vriendelijke groet DecoAction Freddy

10

Zeer tevreden

Vlugge levering en zoals omschreven

  • Aanbevelen? Ja
9

Klantvriendelijk en snel

Van het bestelde product, waren er onvoldoende beschikbaar, maar toch werd daar snel een oplossing voor gevonden en dito geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
9

Super

Alles tip top in orde

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima klantenservice.

Tweemaal de Olielamp starter set / PeriGlass gekocht. De olielampjes zagen er niet mooi als nieuw uit, zaten krassen in. Contact opgenomen met DecoAction, zeer snel een reactie gekregen met oplossing voor het probleem. Toen twee nieuwe olielampjes gekregen, waarvan eentje wederom bekrast. Uiteindelijk 3 olielampjes retour gedaan, wat nog wel een gedoe was, want deze moesten opgehaald worden door een chauffeur (i.p.v. dat je zelf naar een postkantoor kon gaan om ze af te leveren) en het was nogal onduidelijk wanneer ik die chauffeur dan voor m'n deur kon verwachten. Uiteindelijk een hele hoop gedoe voor één goed olielampje. Wel goeie klantenservice.

  • Aanbevelen? Ja
9

Uistekend

Snelle levering tegen goede prijs en uitstekende service. Betrouwbaar bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service, snelle levering

's middags besteld en de volgende dag in huis! Wel jammer dat er geen verzendbevestiging verzonden is, ik wist niet dat de bezorger langs zou komen. Netjes ingepakt, voldoende bescherming zodat 't product niet beschadigd.

  • Aanbevelen? Ja
8

Realistisch gefotografeerd op de website en snelle levering.

Mijn eerste ervaring met Deco Action is zeer goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede ervaring

Vlotte regeling goede kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
8

Vlot

Alles wat jullie beloven wordt ook zo uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige service

Voorbeeld direct toegestuurd en makkelijk om te bestellen. Bestelling direct verwerkt, snel afgeleverd, prima aflevering. En de prijs is ook prima.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering van product dat aan onze verwachtingen voldeed.

Attente hulp bij bestelling; geleverd volgens afspraak (binnen 24 uur); kwaliteit van het product voldeed aan al onze verwachtingen.

  • Aanbevelen? Ja
10

snelle levering

duidelijke omschrijving snelle levering goed verpakt

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima geholpen

Ga zo door

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle bezorging prima kwaliteit

Lastminute besteld, toch tijdig geleverd volgens bericht

  • Aanbevelen? Ja
8

Reageert vlot op vragen

Correcte afhandeling van de bestelling

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima!

Mijn bestelling was keurig verpakt en op de afgesproken tijd afgeleverd. Prima!

  • Aanbevelen? Ja
8

Een leuke webwinkel om wat te bestellen !

Een botervloot besteld maar wij kregen niet de juiste, telefonisch contact gehad, de volgende dag was het al geregeld. De verkeerde bestelling werd door de chauffeur meegenomen en de juiste bestelling kregen wij direct geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Bestelde artikelen snel en correct ontvangen. Voldeed aan mijn verwachting

  • Aanbevelen? Ja
8

Die is goed

mijn ervaring was goed

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima, volgende dag in huis..

Prima

  • Aanbevelen? Ja
9

Heel tevreden

Mijn Bestelling was vlug bezorgd. Netjes verpakt. Ik ben heel tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie decoratie

Snel geleverd, goed verpakt. Staat mooi aan de muur.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed

Een mooie paraplu binnen korte tijd keurig bij mij bezorgd. Goed ingepakt!

  • Aanbevelen? Ja

Over DecoAction

In de webwinkel van DecoAction kun je heerlijk rond gaan kijken. Je vindt hier de mooiste tuinaccessoires, woonaccessoires, wanddecoraties en deuraccessoires. Je kunt hier voor jezelf veel leuke dingen aanschaffen, maar ook voor je beste vriend of vriendin kun je hier leuke dingen voor bijvoorbeeld een verjaardag of voor een andere gelegenheid. √ Gratis verzending vanaf € 50,00 √ Geldt voor NL en B. √ 14 kalenderdagen Retourrecht √ Heeft u een vraag? ma-vr 09.00-19.00 Tel: +31(0)315-655078 √ Voor 14.00 uur besteld.98% wordt de volgende werkdag geleverd! √ Track & Trace: volg uw pakket bij GLS transport √ Achteraf betalen via Afterpay

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd