Vlotte levering.

Vlotte correcte levering deurklopper specht.

Uitstekend!

Ik vond alles goed aan deze winkel: de producten die ik had besteld zijn prima beschreven op de site en goed verpakt aan mij bezorgd. De kwaliteit is prima. Het zal een shoppingsadresje worden.

Snel geleverd. Ik had een typefout gemaakt in het leveroingsadres en dat is heel netjes opgelost, het is een dag later op het juiste adres opnieuw bezorgt, hele goede service!

Prima mailcontact, snelle en goede levering

Klantvriendelijk en snelle levering!

Ik had een aantal windspinners nodig, deze waren niet meer op voorraad, eigenaar heeft ze meteen besteld bij de leverancier zodat ik ze nog op tijd had voor een Event. Top Service en mooie windspinners!

Zaterdag avond besteld dinsdag geleverd prima service

netjes ingepakt en bezorgd

Duidelijke website en snelle levering

Leuke cadeaus, die makkelijk te bestellen zijn en die na een paar dagen geleverd worden

Betrouwbaar en snelle levering! 10+ !

Echte aanrader. Snelle en korrekte afhandeling. Telefonisch bereikbaar. Zeer tevreden.

Mooie dingen en snel geleverd

Een hele goede service

Olie geur branders

Snelle levering.Ze zijn in het echt mooier als op het plaatje.Jammer dat er op eentje een heel klein beschadiging in zit maar het valt niet op.

Bestelling verloopt naar wens

Bestelling verloopt vlot. Accurate levering. Product voldoet aan verwachtingen.

Produkten waren precies zoals ze werden afgebeeld dus ben ik tevreden.

Ze zijn zoals ik verwacht had.

Netjes verpakt

Prachtige producten en uitstekende service!

Helaas is de bijzondere klok die ik bestelde onderweg beschadigd geraakt. Contact opgenomen en er is direct een nieuwe klok opgestuurd. Wat een service!

Lang moeten wachten

Product is prima, maar enkele maanden op moeten wachten, helaas.

Positief

Positief

Vlotte levering!

Dat wat ik besteld had kreeg ik heel snel. Met de bezorging,.en daar kunt u niets aan doen, ging het niet helemaal goed. De dag waarop het pakket zou aan komen kwam mij niet uit en.ik heb aangegeven wanneer wel en toch kwam het aan op de dag dat.het mij niet uit kwam. Het moest dus bij de buren afgeleverd zouden.

Op tijd en goed verpakt maar product viel tegen

Het vogelhuisje is aan elkaar geniet en de nieten steken uit zijn dus niet plat. Het was bestemd als een cadeautje maar dit wilde ik niet weggeven zo slecht afgewerkt opening volgens mij ook nog te klein.

Top bedrijf

Vlotte verzending en een mooi produkt. Betrouwbaar adres, niet onbelangrijk. Als het uitkomt zal ik er zeker weer iets bestellen.

Geleverd zoals verwacht

Mijn metalen wanddecoratie is geleverd zoals op afbeelding was weergegeven. Netjes en zeer verzorgd ingepakt en geleverd op de afgesproken termijn. Top !

Heel correct.

Het was beter dan ik dacht, echt mooi. Perfect op het juiste adres geleverd.

helemaal top

Ongevraagde service

Tweemaal een bestelling gedaan(elke bestelling onder de €50) op de zelfde dag. Bij beide bestellingen dus ook verzendkosten.(€ 10). De bestelling kwam in een bezorging, de verzendkosten van €10 zijn terug gestort. Goede ongevraagde service.

Perfect.

Voor het eerst iets besteld bij deze webwinkel, een gietijzeren tuinslanghaspel voor aan de muur met de hop en kikker met gouden kroontje erg leuk, zeer snelle bezorging een zeer goede prijs ook en product is zoals op de site getoond. Een prima webwinkel.

Snel afgeleverd!

Zeer tevreden.

Over DecoAction

In de webwinkel van DecoAction kun je heerlijk rond gaan kijken. Je vindt hier de mooiste tuinaccessoires, woonaccessoires, wanddecoraties en deuraccessoires. Je kunt hier voor jezelf veel leuke dingen aanschaffen, maar ook voor je beste vriend of vriendin kun je hier leuke dingen voor bijvoorbeeld een verjaardag of voor een andere gelegenheid. √ Gratis verzending vanaf € 50,00 √ Geldt voor NL en B. √ 14 kalenderdagen Retourrecht √ Heeft u een vraag? ma-vr 09.00-19.00 Tel: +31(0)315-655078 √ Voor 14.00 uur besteld.98% wordt de volgende werkdag geleverd! √ Track & Trace: volg uw pakket bij GLS transport √ Achteraf betalen via Afterpay