perfect

goede service had 6 lampen besteld helaas was er 1 kapot kreeg gelijk een nieuwe perfecte service snelle levering

Keurig verpakt, zodat geen beschadigingen kan optreden

Spullen zijn goed aangekomen. Leuke product. Het duurde een aantal weken voodat ik het in huis had. Waarschijnlijk had ik tijdens bestelling niet goed opgemerkt dat het niet voorradig was.

Horen, zien en zwijgen !

Waren een tijd niet op voorraad. Afgelopen week besteld en ontvangen. Ben zeer tevreden, staan erg leuk op de kast.

Alles goed geregeld

Prima service, snelle levering.

Prettige winkelervaring

Mooie en overzichtelijke site. Veel keuze, en prijzen vallen mee. Bestelproces is eenvoudig en wordt snel en correct afgehandeld.

In het echt nog mooier dan op de afbeelding

Snelle levering en goed beschermd verpakt.

Snelle levering, verpakking viel tegen.

Het dienblad was niet in beschermende binnenverpakking verpakt waardoor het beschadigd had kunnen raken.

...

Had eerst geen bevestiging ontvangen van bestelling maar dat was zeer snel verholpen. Toch nog een vrij snelle levering naargelang de kerstdagen. Top

Niets te veel gevraagd

Eigenlijk een dag te laat met bestellen van een kerstkado, maar door de snelle verwerking en verzending alles toch nog op tijd in huis - iedereen blij - topklasse!

Goede levering

Mooi product, in goede staat afgeleverd.

Prima zaak

Goede en vriendelijke service ontvangen

Helaas verzending met schade ontvangen.

Maar netjes en snel opgelost, goede service. Artikel netjes en een mooie prijs kwaliteit verhouding. Zeer tevreden over dit bedrijf, zeker een aanrader.

Eerlijke site

Levering zoals beloofd. Productbeschrijving is juist.

Goede webshop

Werd goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling.

Snel in huis

Eenvoudig te bestellen, snel in huis en stevig en goed verpakt.

Hele fijne webshop

Snelle levering, goed verpakt en het product wat ik heb gekocht was veel goedkoper dan bij andere webshops! Prijs kwaliteit verhouding is uitstekend! Allerlei betaalmogelijkheden kortom alles perfect verlopen. Graag tot een volgende keer!

Het voldoet aan mijn verwachtingen

Is mooi.

Super goed

Na een telefoontje alles geregeld

Goed klantcontact, prima verzorging.

Even zelf de bestel bevestiging moeten vragen, maar dan direct een persoonlijke vriendelijke reactie. Snelle levering.

Vlotte levering.

Vlotte correcte levering deurklopper specht.

Uitstekend!

Ik vond alles goed aan deze winkel: de producten die ik had besteld zijn prima beschreven op de site en goed verpakt aan mij bezorgd. De kwaliteit is prima. Het zal een shoppingsadresje worden.

Snel geleverd. Ik had een typefout gemaakt in het leveroingsadres en dat is heel netjes opgelost, het is een dag later op het juiste adres opnieuw bezorgt, hele goede service!

Prima mailcontact, snelle en goede levering

Over DecoAction

In de webwinkel van DecoAction kun je heerlijk rond gaan kijken. Je vindt hier de mooiste tuinaccessoires, woonaccessoires, wanddecoraties en deuraccessoires. Je kunt hier voor jezelf veel leuke dingen aanschaffen, maar ook voor je beste vriend of vriendin kun je hier leuke dingen voor bijvoorbeeld een verjaardag of voor een andere gelegenheid. √ Gratis verzending vanaf € 50,00 √ Geldt voor NL en B. √ 14 kalenderdagen Retourrecht √ Heeft u een vraag? ma-vr 09.00-19.00 Tel: +31(0)315-655078 √ Voor 14.00 uur besteld.98% wordt de volgende werkdag geleverd! √ Track & Trace: volg uw pakket bij GLS transport √ Achteraf betalen via Afterpay