Snelle levering en keurige prijzen

Een overzichtelijke website met ruime keuze, goed gesorteerd, keurige prijzen en snelle levering.

snelle levering, goed product!

Mooie aankoop

Vlot geleverd en mooie aankoop

Niet meedenken, niet flexibel

Echt slecht! De producten zijn denk ik goed, deze hebben we vanwege een komende verjaardag nog niet uitgepakt maar we wilden voor ca. € 65,00 aan cadeaus bestellen, doordat een aantal producten niet op voorraad waren andere keuzes gemaakt waardoor de rekening € 49,85 bedroeg, gebeld met het bedrijf en gevraagd of ze desondanks een gratis verzending konden doen, “stuur maar een mail, dan kijken we wel”. De reactie op de mail - niet mogelijk.......(deze marge zat er niet in).......€0,15 ....... andere bestelling gemaakt met twee producten die we eigenlijk niet wilde om toch maar een gratis verzending te hebben. Niet meedenkend......

Helaas gaat het hier niet om 1 order zoals meneer aangeeft. De keuze is gemaakt om 50 euro aan te houden omdat deze vraag regelmatig voorkomt. Niet zoals meneer denk dat hij de enige is. Vandaar dat er ook aan dit bedrag wordt vast gehouden. Het klopt dat meneer artikelen had besteld die niet op voorraad waren stond op de website vermeld. Bij een order waar artikelen worden gekocht die niet op voorraad zijn wordt de order gezamenlijk verzonden dus alles in 1 keer. Zodra de artikelen binnen zijn die niet op voorraad zijn en waar dit bij vermeld wordt op onze website. met vriendelijke groet DecoAction Freddy

Bestelde artikel in goede staat en zeer snel bezorgd

Voor een zeer goede vriendin heb ik een keramieken botervloot met de afbeelding van een hert besteld. Deze is de daarop volgende dag al bij haar bezorgd. Een heel klein minpuntje: ik heb geen Track- & Tracenummer mogen ontvangen.

Goede prijs

Leuke sleutelhanger en snel service

Prima in orde

Het bestelde was keurig ingepakt en een zeer vlotte bezorging. Deze webshop is zeker een aanrader!

Goed product

Het is goed aangekomen en binnen de beloofde levertijd van 2 dagen.

duidelijke site snelle levering

Het bestelde artikel was conform de afbeelding. Bij de bevestiging van de bestelling werd er aangegeven dat er een track and trace bericht zou volgen zodra het artikel verstuurd werd. Helaas is die niet verzonden met als gevolg dat de besteller GLS voor een gesloten deur kwam.

Prima snelle levering, prima kwaliteit....aanrader dus!

Prima kwaliteit, snelle levering, prima dus!

Goed en snel geleverd

Goed, klantvriendelijk en goed bereikbaar

Product en levering prima

Productaankoop en bezorging lopen helemaal zoals verwacht.

Prima bedrijf en snelle levering!

Mooie 3D metalen wanddecoratie met zwemmende school vissen besteld. Staat erg leuk aan mijn muur. Makkelijk te bestellen en werd snel en netjes geleverd!

leuke botervloot!

Jammer dat de andere botervloten allemaal uitverkocht zijn.... Maar ik ben blij met deze. Mooi verpakt, en veilig aangekomen.

Super mooie artikelen

snelle en goedverpakte levering

Product voldoet aan mijn verwachtingen

Ondanks fletse kleuren wel tevreden

Op de foto’s zijn de kleuren van de wanddecoratie ‘planeten’ feller. Zeker als er licht op schijnt valt de fletse kleur oranje wat tegen. Maar het object hangt aan de muur en ik ben ondanks dat wel tevreden. Ik beveel deze decoratie niet aan want ik wil wel een beetje uniek blijven!! Het object was verpakt in een ondiepe doos en waarschijnlijk tussen andere pakketjes een beetje in de verdrukking gekomen. Enkele metalen onderdelen waren wat verbogen.

Voldoende

Produckt en levering perfect. Levertijd was wat lang.

Een goede notenkraker snel verstuurd

Een fijne notenkraker en wanneer je de schroefdraad invet, draait hij als een tierelier!

Snel correcte levering

Het is de 2de maal dat ik een bestelling plaats en 2x dat het correct en vlot verloopt . Goede prijzen en top dat je pas moet betalen na levering

Toppie

Snelle levering, glaasje gebarsten, kreeg gelijk nieuw opgestuurd waarvoor dank.

Je krijgt wat je ziet en snelle levering !

Mooie artikelen, snelle levering.

Product zoals omschreven, snelle levering, mag achteraf betalen. Prima webwinkel.

Over DecoAction

In de webwinkel van DecoAction kun je heerlijk rond gaan kijken. Je vindt hier de mooiste tuinaccessoires, woonaccessoires, wanddecoraties en deuraccessoires. Je kunt hier voor jezelf veel leuke dingen aanschaffen, maar ook voor je beste vriend of vriendin kun je hier leuke dingen voor bijvoorbeeld een verjaardag of voor een andere gelegenheid. √ Gratis verzending vanaf € 50,00 √ Geldt voor NL en B. √ 14 kalenderdagen Retourrecht √ Heeft u een vraag? ma-vr 09.00-19.00 Tel: +31(0)315-655078 √ Voor 14.00 uur besteld.98% wordt de volgende werkdag geleverd! √ Track & Trace: volg uw pakket bij GLS transport √ Achteraf betalen via Afterpay