Snelle levering van et bestelde en super goed verpakt Doos in doos

Super vlotte service!

Leuke producten en heel snel in huis, dik tevreden!

Snel, goed verpakt, is toch porcelein, goede prijs

Snelle levering en product dat bij levering licht beschadigd was zonder problemen en binnen 3 dagen opnieuw toegestuurd gekregen . Top service!

heel snel verstuurd

voldoet volstrekt aan de verwachtingen

De kwaliteit voldoet, het aangeschafte product (Tuingereedschapstoeltje / Esschert Design) verving het vorige identieke zitje dat volstrekt vernield werd door UV-straling. Het huidige gaan we dus uit de zon houden. Wij betalen voor de dingen die we aanschaffen wat we er voor over hebben. De prijs bij DecoAction kan best de vergelijking met de goedkopere webshops doorstaan en wijkt daar niet echt van af.

Slecht door voor gls te kiezen

10-2-2021 besteld zou eigelijk 11-2-2021 geleverd moeten worden door weer en Corona 24 uur vertraagt 12-2-2021 wort geleverd en dat is nu veranderd in 15-2-2021 het is een kado wat nu te laat komt en ja dit komt ook door het te laat aanbieden van het pakket bij gls

Hallo, Spijtig om te horen. Pakket is op 10-2 besteld worden voor 14.00 uur. En door ons dezelfde dag overhandigd worden aan GLS. Echter heeft deze vertraging opgelopen door het weer en corona zoals u zelf al schrijft. Het valt te betreuren dat uw pakket hierdoor te laat aankomt. Maar heeft in dit geval niets te maken dat deze te laat aangeboden zou zijn aan GLS. Sneller dan dit is helaas niet mogelijk. met vriendelijke groet DecoAction Freddy

tevreden

eerlijke prijs snelle vlotte levering

veel leuke artikels

Doet wat het zegt. Uitstekende kwaliteit van de artikelen.

snel in huis

snelle service ondanks dat het eerst niet voorradig was

perect

Goede kwaliteitsproducten en zeer snelle levering

Heel positief.

Mooie producten en snel geleverd kortom prima

Alles tip top in orde.

De bestelling is goed en vlug geleverd. De accessoires zijn mooi en volledig zoals de beschrijving in de webshop. Ben heel tevreden.

Zeer snelle reactie op email.

De artikelen worden zorgvuldig ingepakt en op tijd geleverd. Een top zaak. Je krijgt altijd antwoord op je vragen. Echt super.

Mooi spul en goed en netjes afgeleverd

Koop hier zeker nog meer ! Mooi spul

Fijne online winkel ervaring.

Makkelijk bestellen, betalen en de volgende dag in huis. Netjes verpakt. Originele verjaardags cadeautjes zijn zeer goed ontvangen. Zeker een aanrader voor een volgende keer.

Super ! Topservice!

Binnen 2 dagen had ik het binnen!

ruime keuze, correcte en snelle levering

prachtige website met duidelijke werking. Duidelijke informatie,

Leuke cadeau

Heb de kikker thermometer cadeau gegeven. Het viel erg in de smaak. Leuk design. Een erg snelle service. Top!

Bestelling nooit ontvangen

Op de track&trace van GLS staat dat het product is afgeleverd, maar ik heb nooit iets ontvangen.

Hallo, Erg vreemd u heeft nooit met ons contact opgenomen dat u uw bestelling niet heeft gekregen. Vandaar nu ook de reactie via Kiyoh. Als u ons in de gelegenheid stelt om het te laten onderzoeken dan vinden we vast een oplossing. Als de oplossing uiteindelijk zou zijn om een nieuw exemplaar op te sturen is dat ook geen probleem. Enkel betreuren wij het zeer dat u geen contact met ons heeft opgenomen enkel via Kiyoh een beoordeling plaats. Wij zullen alsnog aan onze vervoerder vragen of ze kunnen achterhalen waar uw pakket afgeleverd worden is. met vriendelijke groet DecoAction Freddy Na onderzoek blijkt pakket geleverd te zijn. Aangenomen door een collega en toen verloren gegaan. Ondanks dat hebben wij besloten om een nieuw artikel toe te sturen. Geleverd op 28-01-21 helaas geen reactie terug ontvangen met vriendelijke groet DecoAction Freddy

Goede prijs kwaliteit verhouding. Mooier dan op de afbeelding.

Snel, en mooi product

Fijne ervaring, makkelijk,snel, stevig verpakt.

vlotte levering. Kwaliteit volledig volgens beschrijving

Voldoet volledig aan de opgegeven kwaliteit

Kwaliteit en prettige klantenservice

Klantenservice was goed bereikbaar, prettig aan de telefoon en enorm hulpvaardig. Snelle levering, goed verpakt en een prachtige windgong! Super

Over DecoAction

In de webwinkel van DecoAction kun je heerlijk rond gaan kijken. Je vindt hier de mooiste tuinaccessoires, woonaccessoires, wanddecoraties en deuraccessoires. Je kunt hier voor jezelf veel leuke dingen aanschaffen, maar ook voor je beste vriend of vriendin kun je hier leuke dingen voor bijvoorbeeld een verjaardag of voor een andere gelegenheid. √ Gratis verzending vanaf € 50,00 √ Geldt voor NL en B. √ 14 kalenderdagen Retourrecht √ Heeft u een vraag? ma-vr 09.00-19.00 Tel: +31(0)315-655078 √ Voor 14.00 uur besteld.98% wordt de volgende werkdag geleverd! √ Track & Trace: volg uw pakket bij GLS transport √ Achteraf betalen via Afterpay