helemaal top

Ongevraagde service

Tweemaal een bestelling gedaan(elke bestelling onder de €50) op de zelfde dag. Bij beide bestellingen dus ook verzendkosten.(€ 10). De bestelling kwam in een bezorging, de verzendkosten van €10 zijn terug gestort. Goede ongevraagde service.

Perfect.

Voor het eerst iets besteld bij deze webwinkel, een gietijzeren tuinslanghaspel voor aan de muur met de hop en kikker met gouden kroontje erg leuk, zeer snelle bezorging een zeer goede prijs ook en product is zoals op de site getoond. Een prima webwinkel.

Snel afgeleverd!

Zeer tevreden.

Makkelijk iets te bestellen en betaling uit te voeren. Snelle levering!

Mooi product ,alleen het in elkaar zetten ging lastig omdat de gaten niet goed overeen kwamen dit komt door het gietijzer proces .maar met flink wat kracht is het gelukt. Heb er nog 1 besteld voor de andere kant van het huis

Mooie klassieke deurbel voor een zacht prijsje

Ik heb bij DecoAction een klassieke deurbel besteld. Zo eentje met een klepel :-). Het bestelproces en de betaling waren uitstekend. Levering door GLS was ook prima. De bel zat verpakt in een ruime doos met veel vulling. De bel zelf is prachtig, mooi afgewerkt met een schel geluid dat bij mij zelfs op de zolder te horen is. Aanrader!

Koop daar met een gerust hart!

Mijn ervaring is erg goed. Ik bestelde windspinners en deze waren boven mijn verwachting! Ook de verzending en het inpakken erg zorgvuldig!

Duidelijke website. Vlotte bestelling en levering. Product voldoet aan verwachting.

Werkt zoals verwacht.

Eigenlijk een beetje te duur maar allez.

Snel en correct

Tja meer aan toe te voegen

Goed snel geleverd en netjes ingepakt.

Goedendag, Kunt u mij vertellen wat er niet werkt. U heeft geen klacht over een product bij ons geplaatst enkel een beoordeling. Als een artikel stuk is zou het zo prettig zijn om even contact met ons op te nemen. Dan kunnen wij het ook oplossen. Deze mogelijkheid wordt ons nu helaas door u ontnomen. Met vriendelijke groet DecoAction Freddy Wij hebben contact met de klant gehad. Het bleek om een vergissing te gaan verkeerde beoordeling geplaatst.

heb nog niets ontvangen

kan geen oordeel vellen.

Spijtig om te lezen wij hebben met u contact gehad hierover en hebben de onderstaande reactie via mail van u ontvangen. Nog even een reactie op mijn bestelling. Ik heb de mail verkeerd gelezen. Sorry. De haan is heel mooi, en staat prachtig bij de kip die ik al had. Mooi product. Met vr. gr. G.Holt

Uitzonderlijk mooi

Zeer mooi, dacht dat het kleiner ging zijn .. maar vindt het nog leuker in deze afmetingen vult onmiddelijk u muur . Zeer vlug geleverd .

Gewoon goed!

Het item wat ik wilde was uitverkocht. Ik heb toen gemaild met de vraag of het nog op voorraad kwam. Snel een antwoord terug gekregen. Later besteld en netjes op de hoogte gehouden. Goed verpakt verzonden en heel tevreden met de aankoop!

Snel geleverd, product is top!

Snelle levering en het produkt Is precies zoals beschreven en verwacht. En leuke prijzen! Super!

Snelle levering en keurige prijzen

Een overzichtelijke website met ruime keuze, goed gesorteerd, keurige prijzen en snelle levering.

snelle levering, goed product!

Mooie aankoop

Vlot geleverd en mooie aankoop

Niet meedenken, niet flexibel

Echt slecht! De producten zijn denk ik goed, deze hebben we vanwege een komende verjaardag nog niet uitgepakt maar we wilden voor ca. € 65,00 aan cadeaus bestellen, doordat een aantal producten niet op voorraad waren andere keuzes gemaakt waardoor de rekening € 49,85 bedroeg, gebeld met het bedrijf en gevraagd of ze desondanks een gratis verzending konden doen, “stuur maar een mail, dan kijken we wel”. De reactie op de mail - niet mogelijk.......(deze marge zat er niet in).......€0,15 ....... andere bestelling gemaakt met twee producten die we eigenlijk niet wilde om toch maar een gratis verzending te hebben. Niet meedenkend......

Helaas gaat het hier niet om 1 order zoals meneer aangeeft. De keuze is gemaakt om 50 euro aan te houden omdat deze vraag regelmatig voorkomt. Niet zoals meneer denk dat hij de enige is. Vandaar dat er ook aan dit bedrag wordt vast gehouden. Het klopt dat meneer artikelen had besteld die niet op voorraad waren stond op de website vermeld. Bij een order waar artikelen worden gekocht die niet op voorraad zijn wordt de order gezamenlijk verzonden dus alles in 1 keer. Zodra de artikelen binnen zijn die niet op voorraad zijn en waar dit bij vermeld wordt op onze website. met vriendelijke groet DecoAction Freddy

Bestelde artikel in goede staat en zeer snel bezorgd

Voor een zeer goede vriendin heb ik een keramieken botervloot met de afbeelding van een hert besteld. Deze is de daarop volgende dag al bij haar bezorgd. Een heel klein minpuntje: ik heb geen Track- & Tracenummer mogen ontvangen.

Goede prijs

Leuke sleutelhanger en snel service

Prima in orde

Het bestelde was keurig ingepakt en een zeer vlotte bezorging. Deze webshop is zeker een aanrader!

Goed product

Het is goed aangekomen en binnen de beloofde levertijd van 2 dagen.

Over DecoAction

In de webwinkel van DecoAction kun je heerlijk rond gaan kijken. Je vindt hier de mooiste tuinaccessoires, woonaccessoires, wanddecoraties en deuraccessoires. Je kunt hier voor jezelf veel leuke dingen aanschaffen, maar ook voor je beste vriend of vriendin kun je hier leuke dingen voor bijvoorbeeld een verjaardag of voor een andere gelegenheid. √ Gratis verzending vanaf € 50,00 √ Geldt voor NL en B. √ 14 kalenderdagen Retourrecht √ Heeft u een vraag? ma-vr 09.00-19.00 Tel: +31(0)315-655078 √ Voor 14.00 uur besteld.98% wordt de volgende werkdag geleverd! √ Track & Trace: volg uw pakket bij GLS transport √ Achteraf betalen via Afterpay