Top service, snel levering . S’avond bestelling geplaatst in de drukke december maand volgende dag bezorgd. Blij mee

Heel.goed snelle levering

Snelle levering en goed verzonden

Lampenolie bestellen is altijd wat precair, maar DecoAction verzend het snel en supergoed verpakt.

Duidelijke info, goed verzorgd

Het is duidelijk hoe de bestelling verloopt. Pakketje kwam op tijd. Goed verpakt en in e staat afgeleverd. Heel mooi produkt.goed

Snelle levering, goed produkt

Snelle levering, goed produkt

Fantastische binnen fontein

Fantastisch binnenzonwering gekocht. Orginele uitstraling. Goede orginele producten.

Ik houd niet van gebedel om reviews

Het aantal mailtjes wat je krijgt na aankoop en daarna gebedel om beoordelingen heel erg vervelend!!!! Product was prima overigens.

Goedendag, Heel erg spijtig om dit zo te lezen. Dat u gefrustreerd raakt van de vele mailtjes is uiteraard niet onze bedoeling. Maar een reactie kan onze service weer verbeteren vandaar dat ook wij reviews verzamelen. mvg DecoAction Freddy

klasse bedrijf

zeer gevarieerde artikelen van mooie en betaalbare kwaliteit

Mijn eerste bestelling product nog mooier dan op de site de volgende dag geleverd een aanrader

Wat ik had besteld zat keurig netjes verpakt

Zoek je kwaliteit, hier neem je geen risico

De 2 items waren van uitzonderlijke mooie kwaliteit en super snel geleverd, verpakt zoals het moet.

Alles goed

Van bestelling tot levering alles goed. Goede prijs, duidelijke communicatie en levering volgens toezegging. Goed verpakt en in mijn geval ook speciaal aangepast aan het artikel. Compliment voor de creatieve geest die dit ingepakt heeft.

Ik ben zeer tevreden over DecoAction

Het product voldoet aan de verwachting, snelle levering.

Een aanrader

Zeer mooie toekan

Bij decoaction een tuin toekan besteld. 2 dagen later al in huis en in het echt is die nog mooier. Heel blij mee. Morgen laat ik de toekan ook aan mijn moeder zien en de kans is zeer groot dat ik m dus nog een keer ga bestellen. Bedankt decoaction

netjes en correct ga zo door

mijn ervaring netjes en verzorgd

Snelle bezorging

Helaas was er een deeltje dubbel geklapt. Heeft waarschijnlijk in de verpakking iets te veel ruimte gehad waardoor het bij het schuiven in de doos de boven kant geraakt heeft en dubbel is geklapt. De oplossing is denk ik tussen 2 kartonnetjes vastzetten zodat dit niet kan gebeuren

Mooie paraplu

Mooie grote paraplu voor weinig geld. Hartelijk dank.

Ik ben zeer tevreden over DecoAction

Snelle levering, mooie wanddecoratie exact zoals verwacht op grond van uitstekende webshop.

Positieve ervaring

Product zoals verwacht, vlotte snelle levering, geen enkele aanmerking, doe zo verder!

Leuke producten snelle levering

2 bewaarblikken van Ot en Sien gekocht. Veel voordeliger dan de winkel van Bol. Ook nog met de verzendkosten erbij. Snel en goed geleverd en goed ingepakt. Zien er leuk uit.

zeer tevreden, vandaag besteld , morgen geleverd , netjes verpakt

zeer stipt bedrijf, is de tweede maal dat ik bij jullie bestel, vlotte afwerking en voldoet volledig aan wat een klant kan wensen

goed produkt

Prima snelle levering, artikel was zoals beschreven.

Het artikel was netjes verpakt en werdt volgens afspraak binnen 2 werkdagen geleverd. Ik ben zeer tevreden.

Leisteen thermometer

Jammer dat het binnenste plastic is. Anders wel mooi. Dank u.

Over DecoAction

In de webwinkel van DecoAction kun je heerlijk rond gaan kijken. Je vindt hier de mooiste tuinaccessoires, woonaccessoires, wanddecoraties en deuraccessoires. Je kunt hier voor jezelf veel leuke dingen aanschaffen, maar ook voor je beste vriend of vriendin kun je hier leuke dingen voor bijvoorbeeld een verjaardag of voor een andere gelegenheid. √ Gratis verzending vanaf € 50,00 √ Geldt voor NL en B. √ 14 kalenderdagen Retourrecht √ Heeft u een vraag? ma-vr 09.00-19.00 Tel: +31(0)315-655078 √ Voor 14.00 uur besteld.98% wordt de volgende werkdag geleverd! √ Track & Trace: volg uw pakket bij GLS transport √ Achteraf betalen via Riverty