correcte levering op tijd.

bestelde artikel goed verpakt op tijd geleverd

super snel en zeer goed verpakt!!

Top!!!!

bestelling was zeer snel in huis. En goed ingepakt.

Netjes en snel

overzichtelijke website, snelle levering en uitstekend product

De bestelde bolzepen ruiken heerlijk.

Snelle en correcte levering

Ik had een tuinspiegel besteld en was verbaasd hoe snel deze toekwam: veilig en goed ingepakt. Tevreden!

De levering was snel en op het juiste moment

zeer correcte opvolging en bij vragen direct antwoord

super team, zeer medewerkend , goede communicatie !

WAUW!

Zeer betrouwbare webshop met zeer snelle verzending. Het artikel werd ook goed ingepakt, waarvoor dank! Hier koop ik graag opnieuw. BEDANKT!

Vlotte service en levering, heel blij mee!

Uitstekende ervaring, kom zeker terug op jullie site!

fabuleus

Mooi materiaal, prachtig, en een uitstekende service!

Top Winkel, met een top Service. Met Eerlijkheid.

De medewerker van DecoAction is eerlijk en betrouwbaar. Ook als er iets niet goed (fabriek fout) probeert hij zo snel mogelijk met een gepaste oplossing te komen.

Zeer vlugge levering

Mooie voordeur naamplaat, een aanrader voor accessoires, veel leuke dingen om je huis te verfraaien

Goede levering, mooi product

Heb de decoratieve camera besteld, veel onderdelen hadden bij de verzending kunnen beschadigen. Het zat echter zo goed ingepakt dat dit niet gebeurd is. Heel blij om, want ik vind de camera echt super.

Mooie producten met snelle levering.

Veel keus uit mooie producten. Levering is snel en goed te volgen dmv track and trace. Product is op tijd aangekomen en ziet er goed uit.

Bestellen gaat eenvoudig met een goede snelle levering met track&trace. Product eveneens van goede kwaliteit

Uitstekend, snelle levering, goede kwaliteit

Zeer goede en snelle levering. Prima verpakt. Zeer tevreden. Zal 't zeker aanbevelen bij vrienden.

Vlotte en snelle levering, klantendienst zeer behulpzaam bij afhandeling van probleem.

snel geleverd (ondanks dat het langer zou duren wegens corona) blij met mijn botervloten ik geef niet zo gauw een 10, maar ik heb hier niets op aan te merken

Tevreden met de aankoop en komt overeen met wat je online gezien hebt.

Prima.

1 artikel was niet goed aangekomen heb gelijk een nieuw artikel toegestuurd gekregen.

Vlotte levering en leuke producten . Onze dochters waren dolblij met de regenmeter.

Mooie producten van goede kwaliteit

Uitstekende service!!

Post.nl was helaas te ruw met mijn pakket omgegaan, waardoor het beschadigd aankwam. Nadat ik gebeld had, en er een foto van gemaild had, kreeg ik zeer spoedig Hetzelfde artikel kosteloos toegestuurd! Grote complimenten!! En hartelijk Dank!!

De deurbel is heel mooi met een mooi sterk geluid. De honden tegeltjes zijn ook super mooi. Ik ben er heel tevreden mee!

snelle levering, degelijk spul

positief

Over DecoAction

In de webwinkel van DecoAction kun je heerlijk rond gaan kijken. Je vindt hier de mooiste tuinaccessoires, woonaccessoires, wanddecoraties en deuraccessoires. Je kunt hier voor jezelf veel leuke dingen aanschaffen, maar ook voor je beste vriend of vriendin kun je hier leuke dingen voor bijvoorbeeld een verjaardag of voor een andere gelegenheid. √ Gratis verzending vanaf € 50,00 √ Geldt voor NL en B. √ 14 kalenderdagen Retourrecht √ Heeft u een vraag? ma-vr 09.00-19.00 Tel: +31(0)315-655078 √ Voor 14.00 uur besteld.98% wordt de volgende werkdag geleverd! √ Track & Trace: volg uw pakket bij GLS transport √ Achteraf betalen via Afterpay