Goed kwaliteit

Spijtig dat product niet op voorraad was

Snelle levering, goed materiaal

Op tijd geleverd zoals afgesproken. Materiaal dat werd geleverd was van goede kwaliteit.

Goede communictie...prima afgeleverd!

Vlotte en goede afwerking

1 artikel was beschadigd. Zonder problemen werd het opgelost.

Optijd geleverd. Leuke items.

Net echte schildpad

Het schildpad beeldje was heel goed verpakt en snel geleverd. Ik ben er heel blij mee.

Is op afgesproken datum afgeleverd

Is op afgesproken datum afgeleverd

Snelle levering en mooi product

Heel goede service

Heel goede service.

Goed, snel en goede kwaliteit

Prijs kwaliteit verhouding heel goed

Goed bereikbaar bij vragen. Op tijd geleverd. Alles prima en goede prijs

Op tijd geleverd!

Fijn dat het product te bestellen was voor een goede prijs!

Top service, snel levering . S’avond bestelling geplaatst in de drukke december maand volgende dag bezorgd. Blij mee

Heel.goed snelle levering

Snelle levering en goed verzonden

Lampenolie bestellen is altijd wat precair, maar DecoAction verzend het snel en supergoed verpakt.

Duidelijke info, goed verzorgd

Het is duidelijk hoe de bestelling verloopt. Pakketje kwam op tijd. Goed verpakt en in e staat afgeleverd. Heel mooi produkt.goed

Snelle levering, goed produkt

Snelle levering, goed produkt

Fantastische binnen fontein

Fantastisch binnenzonwering gekocht. Orginele uitstraling. Goede orginele producten.

Ik houd niet van gebedel om reviews

Het aantal mailtjes wat je krijgt na aankoop en daarna gebedel om beoordelingen heel erg vervelend!!!! Product was prima overigens.

Goedendag, Heel erg spijtig om dit zo te lezen. Dat u gefrustreerd raakt van de vele mailtjes is uiteraard niet onze bedoeling. Maar een reactie kan onze service weer verbeteren vandaar dat ook wij reviews verzamelen. mvg DecoAction Freddy

klasse bedrijf

zeer gevarieerde artikelen van mooie en betaalbare kwaliteit

Mijn eerste bestelling product nog mooier dan op de site de volgende dag geleverd een aanrader

Wat ik had besteld zat keurig netjes verpakt

Zoek je kwaliteit, hier neem je geen risico

De 2 items waren van uitzonderlijke mooie kwaliteit en super snel geleverd, verpakt zoals het moet.

Alles goed

Van bestelling tot levering alles goed. Goede prijs, duidelijke communicatie en levering volgens toezegging. Goed verpakt en in mijn geval ook speciaal aangepast aan het artikel. Compliment voor de creatieve geest die dit ingepakt heeft.

Ik ben zeer tevreden over DecoAction

Keupenstraat 33

7091xe Dinxperlo

Over DecoAction

In de webwinkel van DecoAction kun je heerlijk rond gaan kijken. Je vindt hier de mooiste tuinaccessoires, woonaccessoires, wanddecoraties en deuraccessoires. Je kunt hier voor jezelf veel leuke dingen aanschaffen, maar ook voor je beste vriend of vriendin kun je hier leuke dingen voor bijvoorbeeld een verjaardag of voor een andere gelegenheid. √ Gratis verzending vanaf € 50,00 √ Geldt voor NL en B. √ 14 kalenderdagen Retourrecht √ Heeft u een vraag? ma-vr 09.00-19.00 Tel: +31(0)315-655078 √ Voor 14.00 uur besteld.98% wordt de volgende werkdag geleverd! √ Track & Trace: volg uw pakket bij GLS transport √ Achteraf betalen via Riverty