Prima klantenservice.

Tweemaal de Olielamp starter set / PeriGlass gekocht. De olielampjes zagen er niet mooi als nieuw uit, zaten krassen in. Contact opgenomen met DecoAction, zeer snel een reactie gekregen met oplossing voor het probleem. Toen twee nieuwe olielampjes gekregen, waarvan eentje wederom bekrast. Uiteindelijk 3 olielampjes retour gedaan, wat nog wel een gedoe was, want deze moesten opgehaald worden door een chauffeur (i.p.v. dat je zelf naar een postkantoor kon gaan om ze af te leveren) en het was nogal onduidelijk wanneer ik die chauffeur dan voor m'n deur kon verwachten. Uiteindelijk een hele hoop gedoe voor één goed olielampje. Wel goeie klantenservice.

Uistekend

Snelle levering tegen goede prijs en uitstekende service. Betrouwbaar bedrijf.

Goede service, snelle levering

's middags besteld en de volgende dag in huis! Wel jammer dat er geen verzendbevestiging verzonden is, ik wist niet dat de bezorger langs zou komen. Netjes ingepakt, voldoende bescherming zodat 't product niet beschadigd.

Realistisch gefotografeerd op de website en snelle levering.

Mijn eerste ervaring met Deco Action is zeer goed.

Goede ervaring

Vlotte regeling goede kwaliteit

Vlot

Alles wat jullie beloven wordt ook zo uitgevoerd

Geweldige service

Voorbeeld direct toegestuurd en makkelijk om te bestellen. Bestelling direct verwerkt, snel afgeleverd, prima aflevering. En de prijs is ook prima.

Snelle levering van product dat aan onze verwachtingen voldeed.

Attente hulp bij bestelling; geleverd volgens afspraak (binnen 24 uur); kwaliteit van het product voldeed aan al onze verwachtingen.

duidelijke omschrijving snelle levering goed verpakt

Prima geholpen

Ga zo door

Snelle bezorging prima kwaliteit

Lastminute besteld, toch tijdig geleverd volgens bericht

Correcte afhandeling van de bestelling

Mijn bestelling was keurig verpakt en op de afgesproken tijd afgeleverd. Prima!

Een leuke webwinkel om wat te bestellen !

Een botervloot besteld maar wij kregen niet de juiste, telefonisch contact gehad, de volgende dag was het al geregeld. De verkeerde bestelling werd door de chauffeur meegenomen en de juiste bestelling kregen wij direct geleverd.

Bestelde artikelen snel en correct ontvangen. Voldeed aan mijn verwachting

Die is goed

mijn ervaring was goed

Prima, volgende dag in huis..

Heel tevreden

Mijn Bestelling was vlug bezorgd. Netjes verpakt. Ik ben heel tevreden

Mooie decoratie

Snel geleverd, goed verpakt. Staat mooi aan de muur.

Een mooie paraplu binnen korte tijd keurig bij mij bezorgd. Goed ingepakt!

Goede ervaring

de bestelling tot aflevering was en is goed in orde

Prima product, was blij dat ik hem bij deze online winkel kopen kon

Goed ,leuk, zeehond ,voor mijn vijver ,erg blij mee , leuk dat ik hem hier kopen kon, heel veel online uitverkocht! Snelle levering

Dol gelukkig met onze zeehond als deco voor in onze vijver

Ziet er zeer reeel uit en kwalitatief goed voor de prijs

niet helemaal positief

Pakketjes was super snel verstuurd en thuis ontvangen super fijn! Maar de verpakking doos was 4x zo groot als het pakketjes wat erin en opgevuld met papier wat ik persoonlijk verspilling vind. Het kleine doosje waar hen dan wel in zat was niet goed opgevuld. Hierdoor zijn de boekensteunen die ik had besteld op verschillende plekjes beschadigt, lak die eraf gesprongen is.

Dank voor uw reactie. Spijtig om te horen artikelen worden altijd in een omdoos verzonden. Deze kan soms iets groter uit vallen dan nodig is. Artikelen worden in de originele verpakking verzonden en het is helaas niet mogelijk deze allemaal te controleren. Meldingen van schade's worden altijd behandeld en opgelost. Mits deze bij ons gemeld worden. Spijtig dat wij het nu pas horen via een review en niet eerder. met vriendelijke groet DecoAction Freddy

Leuk assortiment

Leuke site om te shoppen. Prijs / kwaliteit is perfect Met nog vragen kan je altijd nog bellen en wordt je keurig te woord gestaan. Het enige - puntje is de bezorging. Misschien beter met DHL of post nl in zee? ???

Over DecoAction

In de webwinkel van DecoAction kun je heerlijk rond gaan kijken. Je vindt hier de mooiste tuinaccessoires, woonaccessoires, wanddecoraties en deuraccessoires. Je kunt hier voor jezelf veel leuke dingen aanschaffen, maar ook voor je beste vriend of vriendin kun je hier leuke dingen voor bijvoorbeeld een verjaardag of voor een andere gelegenheid. √ Gratis verzending vanaf € 50,00 √ Geldt voor NL en B. √ 14 kalenderdagen Retourrecht √ Heeft u een vraag? ma-vr 09.00-19.00 Tel: +31(0)315-655078 √ Voor 14.00 uur besteld.98% wordt de volgende werkdag geleverd! √ Track & Trace: volg uw pakket bij GLS transport √ Achteraf betalen via Afterpay