Superleuk product maar met veel te hoge verzendkosten

Leuke flamingogieter maar lijkt op de foto veel groter dan in het echt, dusneven afmetingen erbij

Dank voor uw reactie. Afmetingen worden vermeld in het vakje specificaties. Verzendkosten zijn helaas bij goedkopere artikelen in verhouding hoog. Maar komt doordat het door de grote als pakket verzonden wordt. met vriendelijke groet DecoAction Freddy

Keurig

Mooi naambord besteld, netjes afgeleverd in een redelijke termijn

Prima in orde

Levering was er de volgende dag. Goed verpakt. Aanrader!

Slecht

Nog niets ontvangen, en dat na bijna 2 maanden

Goedendag, Spijtig om te horen maar zou graag van u horen om welke bestelling het gaat. Aangezien de uitnodiging om een review te schrijven pas wordt verzonden nadat de bestelling is opgestuurd. Onder de naam Henk kan ik geen openstaande bestelling vinden. Zou dan ook graag van u vernemen om welk ordernummer het gaat. Dan kan ik het hier uitzoeken met vriendelijke groet DecoAction Freddy ps Was even zoeken maar toch gevonden. Het ging om een bestelling van een artikel wat op dat moment niet meer op voorraad was. Pakket is op 07-09-2023 verzonden worden en zou op 08-09-2023 geleverd zijn volgens de gegevens van onze vervoerder. Nieuwe opgestuurd op 18-09-23 Geleverd op 19-09-23 volgens het systeem van de vervoerder.

super mooi spul

Heerlijk ouderwets gietijzer, dat gaat lang mee. Veel keus en iemand aan de telefoon die verstand heeft van zakenman

Nooit van gehoord. Maar prima prijs en snelle bezorging

Klantvriendelijk

Goede service, beantwoord mail snel, echt aan te raden.

Super kwalitiet

Top bedrijf

Gemakkelijk en Snel Geleverd

Snelle levering, Zoals beloofd. Meteen antwoord op mijn vragen.

Ik ben zeer tevreden

En ik ben blij met mijn aankoop

Prima producten en fijne communicatie!

Prima producten en fijne communicatie!

ondanks bericht dat het pakket op het verzamelpunt zou liggen was hier niets bekent gaarne nadere in

klantenservice nihiel

Goedemorgen Heer Wolters, Dank voor uw reactie. Heb het even nagekeken. Zover ik kan zien in het systeem van GLS. Heeft men u niet thuis aangetroffen bij de aflevering. Is er een niet thuis bericht aangemaakt en daar op heeft men geen reactie ontvangen. Ook hebben wij geen mail of telefoon van u gekregen dat het pakket niet afgeleverd zou zijn. Hierdoor is het niet mogelijk dat wij reageren aangezien wij niet op de hoogte waren. Het pakket wordt nu aan ons retour gestuurd, wat wilt u dat wij met uw bestelling doen? Graag ontvang ik een mailtje van u hierover met vriendelijke groet DecoAction Freddy Ps. Deze mail wordt automatisch naar u gemaild Reactie klant beste freddy pakket ontvangen bij deze nog dank voor de moeite gr

Mooi product!

Mooi product, goede webshop en direct geleverd! Snelle reactie naar aanleiding van een vraag. Aanrader!

Geen op of aanmerkingen

Prachtige collectie, goede service en afhandeling.

Goed product en netjes verpakt

Product zoals verwacht, en netjes verpakt. Zeer tevreden

Snelle service en levering

Leuk, en kwaliteit is heel goed

geweldig

het is een mooi product en snel geleverd en zeer goed verpakt

Leuk!

Ziet er leuk uit.

Heel prettig winkelen

Na veel gezoek op het internet, vond ik bij DecoAction precies waar ik naar op zoek was! En het werd de volgende dag al bezorgd, dus ook nog voor ik het de dag erna nodig had om cadeau te geven aan mijn schoonzoon, die het helemaal fantastisch vind en de rest van de verjaardagsvisite vond het ook al zó leuk dat het even van hand tot hand ging om te bekijken..:-)

2 buiten haken met vlinder gekocht en dacht dat ze veel kleiner waren maar prima en ook niet duur en snel geleverd!

Ik heb over niets te klagen bij DecoAction

Een correcte en vlotte levering met daarenboven een zeer mooi product, in dit geval een snijplank uit bamboe.

Levering goed en snel.

Mooi, elegant, verzending duurde erg lang

Eeg blij met mooie bordje. Alleen heel erg lang moeten wachten tot het er was.

Bij het invoeren van het woonadres ging het fout. Het gebruikte systeem kan alleen met toevoegingen als a b c omgaan waardoor huisnummer en toevoeging samen gevoegd werden. Werd keurig contact met mij opgenomen via het vermelde telefoonnummer en werd het adres en toevoeging handmatig ingevoerd i.p.v 9-22 werd er 9/22 van gemaakt.

Over DecoAction

In de webwinkel van DecoAction kun je heerlijk rond gaan kijken. Je vindt hier de mooiste tuinaccessoires, woonaccessoires, wanddecoraties en deuraccessoires. Je kunt hier voor jezelf veel leuke dingen aanschaffen, maar ook voor je beste vriend of vriendin kun je hier leuke dingen voor bijvoorbeeld een verjaardag of voor een andere gelegenheid. √ Gratis verzending vanaf € 50,00 √ Geldt voor NL en B. √ 14 kalenderdagen Retourrecht √ Heeft u een vraag? ma-vr 09.00-19.00 Tel: +31(0)315-655078 √ Voor 14.00 uur besteld.98% wordt de volgende werkdag geleverd! √ Track & Trace: volg uw pakket bij GLS transport √ Achteraf betalen via Riverty