Prima product - helaas gebedel om goede punten achteraf

Ik stel het niet op prijs om omgevraagd te worden lastig gevallen met enquetes die bedelen om een hoge score. Daarom laat ik dit aspect altijd meewegen in de beoordeling van een webwinkel.

Goedemorgen, Spijtig dat u er zo over denkt. Er wordt automatisch een mail gestuurd waarin vriendelijk wordt gevraagd of u ons wilt beoordelen. De keuze is uiteraard aan u om dit wel of niet te doen. Dit word enkel gedaan om te kijken waar wij onze service verder kunnen verbeteren. Deze reactie zal niet aan u verzonden worden om verdere ongevraagde mails naar u te sturen. met vriendelijke groet DecoAction Freddy

Prima levering en leuke shop.

Helemaal happy

goede verzendwijze

snelle reactie en verzending

goed en snelle levering

Heel goed en snelle levering

Precies wat ik zocht

Te laat

Ik kreeg de levering te laat waardoor ik het niet als kado weg kon geven. Het was wel netjes en beschermd verpakt.

Spijtig om te horen. Even nagekeken waar het fout is gegaan. Artikel is op donderdag de 13de besteld worden. Gelijk verzonden en op maandag de 17 geleverd worden. Helaas is het pakket niet gelijk de volgende werkdag geleverd worden maar pas op maandag na het weekend. Voorraad artikelen worden hebben een levertijd van 1-2 werkdagen wat ook gelukt is. Enkel viel er in uw geval een weekend tussen. Een optie was geweest om te kiezen voor een zaterdag levering Levertijd van 1-2 werkdagen is wel gewoon gelukt. Enkel in uw geval was het ongelukkig dat het weekend er tussen viel met vriendelijke groet DecoAction Freddy

Mooi product en snel geleverd!

Iets meer communicatie had ook gemogen t.a.v., latere levering

Zeer tevreden over wat ik bestelde

Op de levering was wel erg lang wachten. Een berichtje hierover was wel fijn geweest....

Product zoals omschreven

Duidelijke afbeeldingen, product zoals omschreven. Goed verpakt. Top! Ga zo door.

Bestellen en bezorgen ging heel vlot.

Het is vrij eenvoudig om een mooi product te vinden. Het afhandelen van de bestelling en betaling gaat gemakkelijk en snel. Wel jammer dat de puzzel in eerste instantie niet op voorraad was.

Keurig op tijd

Mooie puzzel

Netjes afgeleverd

Netjes verpakt

Leuke decoratie kikker gekocht

Leuke kikker gekocht, welke nu ter decoratie bij de vijver staat. Bestelling verliep makkelijk, snelle verzending, netjes verpakt.

Doet wat het zegt.

De theelicht kandelaars met droogbloemen zijn heel mooi ze werden op tijd geleverd en ik zou zeker nog een keertje bestellen.

Erg leuk

De bestelling ging goed, netjes gemeld dat de bestelling iets later kwam. Kon eenvoudig opgehangen worden, staat erg leuk!!

Vlotte levering , verzorgd door een vriendelijk persoon , bedankt daarvoor.

Goede website

Vlot en netjes verpakt afgeleverd.

Mooie wanddecoratie die vlot en goed verpakt is afgeleverd.

Mooie producten voor aantrekkelijke prijs

Mooie deurmatten gekocht voor een aantrekkelijke prijs. Nadat ik geïnformeerd had naar de verzending kreeg ik snel reactie en een keuze om te wachten of mijn geld terug. Ik ben blij dat ik gewacht heb want ze zijn super.

Perfecte verpakt en snelle levering

Goede snelle service

Super blij

Goed product, snelle levering, te grote verpakking

Ik had een koelblikje besteld. Die werd snel geleverd, super! Maar de kartonnen doos was wel erg groot voor zo’n klein blikje.

Dank voor uw feedback. Dit klopt we verpakking onze blikken in een wat ruimere doos. Heeft te maken met het volgende. Deze blikken zijn toch wel kwetsbaar kunnen ingedrukt worden als de doos te klein is.

Snelle levering, product was zoals omschreven.

De inhoud was goed verpakt!

Het was spannend hoe de inhoud er uit kwam. Viel mij in alles mee! Super blij dat het goed is gegaan!!

Over DecoAction

In de webwinkel van DecoAction kun je heerlijk rond gaan kijken. Je vindt hier de mooiste tuinaccessoires, woonaccessoires, wanddecoraties en deuraccessoires. Je kunt hier voor jezelf veel leuke dingen aanschaffen, maar ook voor je beste vriend of vriendin kun je hier leuke dingen voor bijvoorbeeld een verjaardag of voor een andere gelegenheid. √ Gratis verzending vanaf € 50,00 √ Geldt voor NL en B. √ 14 kalenderdagen Retourrecht √ Heeft u een vraag? ma-vr 09.00-19.00 Tel: +31(0)315-655078 √ Voor 14.00 uur besteld.98% wordt de volgende werkdag geleverd! √ Track & Trace: volg uw pakket bij GLS transport √ Achteraf betalen via Riverty