Prima product

Erg netjes en zorgvuldig ingepakt.

Netjes en snel geleverd

Nvt

Mooi product, snelle verzending

Zeer snelle verzending, artikel zeer goed verpakt.

Goede kwaliteit en snelle levering

Mijn bestelling van hetzelfde artikel werd elders geannuleerd. Dan is het fijn dat DecoAction het artikel op voorraad heeft en snel kan leveren.

fantastisch

snel geleverd en met zorgt verpakt

Goede service goed verpakt

Mooi product echter met lichte schade

Mooie standaard met zwaluwen. Volgens afspreek geleverd. Echter na het uitpakken, constateerden wij enkele kleine deukjes in de standaard. Aangezien het geheel op een plek staat waar deze deukjes niet of nauwelijks opvallen, hierover niet gereclameerd, maar jammer is het wel.

Klopper ophanging was scheef geboord. Vogeltje hing scheef aan de deurklopper.

Gaatjes voor de ophanging van het vogeltje op de klopper waren scheef geboord. Vogeltje hing daardoor scheef op de deurklopper. Voor ons een typisch gevalletje van goedkope Chinese rommel gekocht en doorverkocht door een bedrijf (Deco Action in dit geval) die zijn product controle duidelijk niet op orde heeft. Habibabi snel geld maken.

Spijtig om te horen. Is een veel verkocht artikel om ieder artikel te controleren is helaas niet mogelijk. Als een vogeltje er scheef op zit valt dit eigenlijk gelijk op. U heeft het over scheef geboorde gaatjes op de onder plaat had graag een foto ontvangen

Alles top!

Super origineel fotolijstje gekocht, ik dacht: voor dat geld zal het wel niet veel zijn maar het tegendeel was waar! Mooi lijstje, goed ingepakt, keurig verstuurd.

Prima webwinkel

Prima webwinkel, fraai geprijsd. Artikel kostte in andere winkels 30-60 euro meer. Artikel kwam overeen met de foto en de beschrijving, snel en goed verpakt geleverd.

Snelle en nette afhandeling bestelling

Besteld via de site maar las dat het in de buurt was waar ik het af kon halen, bestelde bleek alleen niet op voorraad maar was binnen weekje binnen, na bericht afgehaald in Dinxperlo, na contante betaling wat ook allemaal duidelijk vermeld staat. dus top geregeld, je kan het natuurlijk ook laten bezorgen.

Woord en daad

Bestelling makkelijk te maken, duidelijkheid ,wanneer te leveren . Product is precies zoals beschreven .

Snelle verzending en prachtig item

Metalen muurgekko besteld. Op Google-afbeeldingen ben ik nog niet zo'n mooie tegengekomen. Hele schappelijke prijs. Chapeau voor DecoAction!

Prachtig

De botervloot is prachtig en praktisch

Zeer snelle levering met prima pakketservice

Snelle verzending en volgende dag reeds ontvangen. Erg blij met GLS als pakket leverbaar. Erg slechte ervaring met andere bedrijven.

Snelle levering en mooi produkt

Produkt is zelfs mooier dan ik dacht Keurig geleverd: snel.en goed verpakt

Zeer vlotte levering met het gemak van achteraf betalen.

Een zeer overzichtelijke site, die ook nog snel is. De bestelling gin eenvoudig. De levering was verrassend snel. Het pakket werd al bezorgd nog voordat wij de mail met track and trace hadden ontvangen.

Maakt waar hetgeen op de site staat

Het product komt overeen met hetgeen op de site staat. Een prima prijs/kwaliteit vergelijking. De bestelling/verzending etc. ging vlot. Kortom: een heel tevreden klant!

Zeer oplossingsgericht

DHL kon ons huisnummer niet vinden en heeft product teruggestuurd. Na een mail gestuurd te hebben naar de leverancier heeft de medewerker bij Deco Action dit op een zeer snelle accurate wijze opgelost. Dank voor de snelle hulpvaardigheid. Ook het product is prima! Heel blij mee.

Heb een hele mooie botervloot gekocht. Precies zoals verwacht. Hij was keurig verpakt zodat hij veilig 2 dagen later bij mij thuisbezorgd werd. Ben er blij mee en staat heel mooi bij mij in de keuken te pronken.

Fantastisch product, snelle levering

Heb er voor het eerst iets gekocht. Een fantastisch kado voor lieve vrienden. De prijs was erg laag vergeleken met andere aanbieders van soortgelijke producten. Maar ik was overrompeld door het product bij aflevering. Hij is prachtig en echt super gedetailleerd. Mijn ervaringen zijn dus goed.

Top service!

Dat wat ik heb besteld kwam heel goed beschermd verpakt binnen. Ik kon mijn bestelling goed volgen en het was snel bezorgd! Ik zou hier zéker nog eens wat bestellen!

besteld direct opgestuurd en stevig verpakt anagekregen!

perfect

Deftige levering en goed artikel!

Ik ben content van de snelle levering en het mooie artikel!

Mooie artikelen en goede service

Probleem door verzending beschadigd artikel werd direct opgelost.

Keupenstraat 33 7091xe Dinxperlo

Over DecoAction

In de webwinkel van DecoAction kun je heerlijk rond gaan kijken. Je vindt hier de mooiste tuinaccessoires, woonaccessoires, wanddecoraties en deuraccessoires. Je kunt hier voor jezelf veel leuke dingen aanschaffen, maar ook voor je beste vriend of vriendin kun je hier leuke dingen voor bijvoorbeeld een verjaardag of voor een andere gelegenheid. √ Gratis verzending vanaf € 50,00 √ Geldt voor NL en B. √ 14 kalenderdagen Retourrecht √ Heeft u een vraag? ma-vr 09.00-19.00 Tel: +31(0)315-655078 √ Voor 14.00 uur besteld.98% wordt de volgende werkdag geleverd! √ Track & Trace: volg uw pakket bij GLS transport √ Achteraf betalen via Riverty