Heb een hele mooie botervloot gekocht. Precies zoals verwacht. Hij was keurig verpakt zodat hij veilig 2 dagen later bij mij thuisbezorgd werd. Ben er blij mee en staat heel mooi bij mij in de keuken te pronken.

Fantastisch product, snelle levering

Heb er voor het eerst iets gekocht. Een fantastisch kado voor lieve vrienden. De prijs was erg laag vergeleken met andere aanbieders van soortgelijke producten. Maar ik was overrompeld door het product bij aflevering. Hij is prachtig en echt super gedetailleerd. Mijn ervaringen zijn dus goed.

Top service!

Dat wat ik heb besteld kwam heel goed beschermd verpakt binnen. Ik kon mijn bestelling goed volgen en het was snel bezorgd! Ik zou hier zéker nog eens wat bestellen!

besteld direct opgestuurd en stevig verpakt anagekregen!

perfect

Deftige levering en goed artikel!

Ik ben content van de snelle levering en het mooie artikel!

Mooie artikelen en goede service

Probleem door verzending beschadigd artikel werd direct opgelost.

Direct iemand aan de telefoon

Doordat een van de artikelen niet direct leverbaar was kwam de bestelling niet af. Na een telefoontje dat direct werd opgenomen, bijzonder tegenwoordig, werd het opgelost en werden de wel voorradige items direct verzonden.

Ben tevreden met de koop bij decoaction

Mooie decoratie Heel goed en netjes verpakt

prima service

prima service!

Het bestelde artikel werd snel en keurig verpakt geleverd.

Snelle levering Perfect artikel

Mooi en vlotte levering

Moeilijk te bestellen maar toch gelukt , het was ook groter dan ik verwacht had . Maar wel zeer mooi. En ook vlotte levering , alleen moeilijk te volgen . Maar alles bij elkaar heel te vreden.

Dik tevreden

Goed product, snelle levering, goed verpakt

Snelle verzending, goede klantenservice

Product snel verzonden Snelle reactie van de klanten Service Zou het zeker aanraden hier te bestellen

verkeerd bezorgd

als afleveradres had ik een ander adres opgegeven. maar toch is het pak bij mij thuis afgeleverd. Jammer, want daardoor is het verrassingseffect van het cadeau (want dat was het) veel minder. het pak is wel vlot bezorgd.

Beste, Heb het even nagekeken maar pakket is afgeleverd worden op het door u opgegeven afleveradres. Denk dat er iets is misgegaan bij het plaatsen van de bestelling. Zal het hier ook nakijken of dit vaker gebeurd met vriendelijke groet DecoAction Freddy

Snelle en correcte service

Snelle en correcte service

Prima en snelle service!

Top!!

Op tijd bezorgt

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

Over producten positief ,bezorgtijd niet

Producten prima , goed verpakt, voldeden aan verwachtingen. Echter het heeft ruim 7 dagen geduurd voordat ik het pakket thuis kreeg terwijl er geadverteerd wordt met 1 a 2 werkdagen. Ik vind het niet erg om langer te wachten maar als je dat maar weet en niet adverteren met 1 a 2 dagen

Keupenstraat 33

7091xe Dinxperlo

Over DecoAction

In de webwinkel van DecoAction kun je heerlijk rond gaan kijken. Je vindt hier de mooiste tuinaccessoires, woonaccessoires, wanddecoraties en deuraccessoires. Je kunt hier voor jezelf veel leuke dingen aanschaffen, maar ook voor je beste vriend of vriendin kun je hier leuke dingen voor bijvoorbeeld een verjaardag of voor een andere gelegenheid. √ Gratis verzending vanaf € 50,00 √ Geldt voor NL en B. √ 14 kalenderdagen Retourrecht √ Heeft u een vraag? ma-vr 09.00-19.00 Tel: +31(0)315-655078 √ Voor 14.00 uur besteld.98% wordt de volgende werkdag geleverd! √ Track & Trace: volg uw pakket bij GLS transport √ Achteraf betalen via Riverty