Goed geholpen

10 jaar geleden hier een kussen besteld dat aan vervanging toe was. Nieuw kussen gekozen, bleek toch te hoog te zijn en was beschadigd. Mocht het gewoon omruilen voor een lagere variant, had al een nieuwe in huis voordat ik de oude opgestuurd had. Super geholpen, erg tevreden!

Prettig contact, product zoals geadverteerd.

Levering liep vertraging op maar werd, na telefonisch contact, op de hoogte gehouden. Prettig contact met Daan. Wellicht had Matrasshop.com zelf een mail kunnen sturen om mij op de hoogte te houden van de vertraging.

Snelle reacties

Bestelling duurde even maar aftersales perfect

Wij hadden een dekbed besteld maar helaas in de verkeerde maat. Deze omruilen was geen probleem. Top service. Reageert redelijk vlot via email. Ga hier gerust kopen.

Alles goed verlopen zeer tevreden.

Site en service is goed. Producten zijn van goede kwaliteit

goeie kwaliteit

Mijn eerste gedachte na het uitpakken , een dunne quilt,maar we zullen zien in de winter .Tot nu toe, wel aanrader.

Vriendelijk, prima service en goede prijs

Voor matrasshop gekozen omdat zij de scherpste prijs hadden voor de uitstekende hoofdkussens die we weer wilden hebben. Vlot geleverd en vriendelijke reactie

Prima dekbed, maar levering door post nl is waardeloos

Post.Nl laat ons thuis wachten op afgesproken zaterdagmiddag. Maar ze kwamen niet opdagen en zeggen dat ze ons gemist hebben. Vervolgens moeten wij het pakket zelf 2 dagen later ergens gaan ophalen

Correct en prima

Het bestelde product kende ik, toen ik toe was aan een nieuw kussen, ben ik gaan zoeken en bij dit bedrijf uitgekomen. Zij leverde correct en snel, dus prima.

Prima kussen, snel geleverd

Blij mee.

Uitstekend!

Goede service. Snelle levering

Besteld en volgende dag geleverd

Niets moeilijk. Besteld en geleverd. Dekbed voldoet goed. Verstuurd met Postnl. Is super. Je wordt regelmatig op de hoogte gehouden.

Heel goed, om naar terug te keren

Product dat ik wilde hebben was hier het goedkoopst . Besteld , kreeg bevestiging via mail . En een mail dat het verzonden was met een track and trace code. Verder geen onnodige mails maar alleen wat nodig is, een verademing . Snelle bezorging , goed verpakt en goede prijs . Aanrader.

Kwaliteit

Goed geholpen in de winkel

Gedegen advies voor een nieuwe boxspring. Mooie kwaliteit en een heerlijk ligcomfort.

Goede ervaring!

Ik heb telefonisch contact opgenomen voor het advies van een specifiek kussen. De uitleg was erg helder, en na bestelling had ik het kussen de volgende dag in huis! Een erg prettige ervaring.

Goed stevig kussen

Goed stevig kussen voor mooie prijs. Deze was overal €10 duurder. Wel bijna 2 weken moeten wachten totdat die thuis kwam. Goed verpakt.

Zie hier onder

Het ligt goed Geen kllachten

Snel en correct

snel en en correct geleverd

Alles goed verlopen, volgens afspraak

Vriendelijke en hulpvaardige klantendienst. Levering zoals afgesproken. Top.

Snel en soepel geregeld

Bestelling kwam zeer vlot, bezorging super

Vriendelijke service

Vriendelijke service en goede communicatie

Fantastisch!

Snelle levering,goede service. Fijne klantvriendelijkheid en een fantastisch dekbed!

Zeer snelle levering

Goede en duidelijke communicatie en zeer snelle levering.