Prima producten en uitstekende levering

Texeler dekbed besteld. Mooi product en snel geleverd.

perfecte levering

post 1 dag later maar pakket goed inorde afgeleverd.

goede spullen en vlotte levering en fijn achteraf betalen.

goede spullen en groot assortiment en het is fijn dat je achteraf kunt betalen. vlotte levering.

Correct en snel geleverd!

Voordelige prijs

Prima meegedacht

Bestelde een hoeslaken dat niet leverbaar was. Zou nagestuurd worden. Model werd echter niet meer geleverd. Oplossing was goed, ik kreeg een duurdere versie in precies dezelfde kleur zonder erom te hoeven vragen.

Goed matras

Nog maar kort geprobeerd. Maar tot nu toe slaapt het matras erg lekker. Levering was prima. Nog even meegeholpen naar boven te slepen.

Alles is goed verlopen

Wel moest ik nog een keer bellen waar mijn bestelling bleef. Een dag later kreeg ik mijn bestelling binnen via de post. (Brievenbuspakket)

Persoonlijke reacties

Prima product vs prijs

doen wat ze beloven

Mooi product, prima afhandeling

Niet zoveel op aan te merken; product prima, goed verpakt, etc. Alleen had ik een sneller ontvangst verwacht; tegenwoordig ben je gewend dat als iets [op voorraad] is, je dat binnen 1 tot 2 dagen binnen hebt; dat was nu niet het geval, duurde ik geloof (bijna) een week.

Alles origineel en supersnel geleverd

Alles origineel en supersnel geleverd

Top product

Ben super tevreden met het dekbed Texeler met satijn. Heerlijk warm.

prima!

gekozen voor gerecycled dons. dekbed. prima duurzaam product en ook gewoon betaalbaar.

Top bedrijf met de beste prijs en snelle levering

Eerst telefonisch uitleg en advies gekregen daarna via de website bestelt voor de beste prijs Kortom Top

Kom zeker terug!

Snel verstuurd!

prima bedrijf

ik had een fout gemaakt in mijn bestelling bericht gestuurd zeer snel hersteld door het bedrijf snelle levering zou hier zeker weer een bestelling doen prima bedrijf

Mijn eerste bestelling

Mijn eerste keer besteld bij Matrasshop en ik ben er erg tevreden over. Het pakket had ik in 2 dagen in huis en was keurig verpakt in een doos. Ik ben blij met de Texeler onderdeken en kan deze winter warm slapen.

Lange levertijd

Product geleverd zoals omschreven, maar duurde ruim 1,5 week voordat deze bezorgd werd. Dat was vooraf niet bekend.

Goede service, achteraf wilde ik een andere uitvoering van het kussen, een mail gestuurd, direct reactie en ze hebben mijn order veranderd. Snelle levering!

Dik Hollands dekbed

Snelle levering. Echt een heerlijk dekbed top kwaliteit. Warmte klasse 1 . Met dit dekbed heb je het nooit meer koud. Zeker een aanrader voor koukleumen.

Ik had hier al een paar keer eerder een hoofdkussen besteld en ook nu weer. Ik heb grote waardering voor de service en klantvriendelijkheid van dit bedrijf. Gemaakte afspraken worden perfect nagekomen. Van mij krijgt dit bedrijf als beoordeling een dikke tien!!

Het mooie kussen werd snel geleverd en goed verpakt…

Goedenservice

Denken met je mee voor een goede oplossing.

Product op voorraad en snel geleverd!

Topservice!

prima service