Uitstekend!

Goede service. Snelle levering

Besteld en volgende dag geleverd

Niets moeilijk. Besteld en geleverd. Dekbed voldoet goed. Verstuurd met Postnl. Is super. Je wordt regelmatig op de hoogte gehouden.

Heel goed, om naar terug te keren

Product dat ik wilde hebben was hier het goedkoopst . Besteld , kreeg bevestiging via mail . En een mail dat het verzonden was met een track and trace code. Verder geen onnodige mails maar alleen wat nodig is, een verademing . Snelle bezorging , goed verpakt en goede prijs . Aanrader.

Kwaliteit

Goed geholpen in de winkel

Gedegen advies voor een nieuwe boxspring. Mooie kwaliteit en een heerlijk ligcomfort.

Goede ervaring!

Ik heb telefonisch contact opgenomen voor het advies van een specifiek kussen. De uitleg was erg helder, en na bestelling had ik het kussen de volgende dag in huis! Een erg prettige ervaring.

Goed stevig kussen

Goed stevig kussen voor mooie prijs. Deze was overal €10 duurder. Wel bijna 2 weken moeten wachten totdat die thuis kwam. Goed verpakt.

Zie hier onder

Het ligt goed Geen kllachten

Snel en correct

snel en en correct geleverd

Alles goed verlopen, volgens afspraak

Vriendelijke en hulpvaardige klantendienst. Levering zoals afgesproken. Top.

Snel en soepel geregeld

Bestelling kwam zeer vlot, bezorging super

Vriendelijke service

Vriendelijke service en goede communicatie

Fantastisch!

Snelle levering,goede service. Fijne klantvriendelijkheid en een fantastisch dekbed!

Zeer snelle levering

Goede en duidelijke communicatie en zeer snelle levering.

Snelle afhandeling, mooi Produkt.

Aardige mensen aan de telefoon, fantastisch kussen, ook de slopen goeie kwaliteit.

Prima service!

Prima service en een hele fijne ervaring.

Uitgebreide informatie op de website over het aan te schaffen artikel.

Uitgebreide informatie op de website over het aan te schaffen artikel, zodat je overwogen keuze kan maken.

Komen afspraak na.

Zeer tevreden.

Dekbed besteld, snel geleverd, netjes verpak, erg tevreden

Ik wacht nog steeds

Mijn bestelling is nog steeds niet toegekomen. Geen idee dus wat de kwaliteit van de goederen betreft. Levering verloopt in ieder geval niet vlot. Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.

Geen matras, geen reactie.

Matras zou binnen twee weken geleverd worden, want het was op voorraad. Na tweeënhalve week nog niets ontvangen, ook geen mail over de verwachte leverdatum. Contact opgenomen via de mail met een vraag over de levertijd, geen reactie. Ben benieuwd of ik het matras nog ooit krijg! Is deze webshop wel bonafide?

Geweldig kussen

Natuurlatex kussens liggen heerlijk zacht en geven perfecte ondersteuning. Mijn ervaring met andere kussens (bijv veren) is dat ze in het begin van de nacht zacht voelen, maar al snel lig je met je hoofd in een kuiltje. Ander voordeel van deze t.o.v. andere natuurlatex kussens is dat deze over het hele kussen gelijk is, dus geen voorgevormde zones. Je kan dus prima op het randje van het kussen liggen en dezelfde ondersteuning voelen. Het mag dan wat kosten, maar hij is het meer dan waard!

perfect

Zondagavond besteld. Maandagmorgen al geleverd

Toch nog goed gekomen

Bestelling incompleet werd snel opgelost

zeer snelle levering!

Eerst via bol.com het verkeerde kussen geleverd gekregen, via matrasshop de volgende dag het juiste kussen in huis1