Snelle bezorging van gekozen hoeslaken

Superfijne kussens, snel verzonden

Wij kochten mahoton melody kussens, ze werden de volgende werkdag verzonden en slapen superfijn!

Kan weer heerlijk slapen zonder rug problemen

De Matrastopper zorgt dat mijn rug de ondersteuning krijgt die het nodig heeft. de kwaliteit is uitstekend. De order van bestelling tot levering verliep soepel met duidelijke communicatie, top!

Een 4-seizoenen dekbed en een hoofdkussen besteld super snel geleverd!

Super goed.

Snelle reactie op vraag en heel goed opgelost. Super matrasshop is zeker een aanrader. Vriendelijke groet

Al eerder besteld bij dit bedrijf en nu weer gekozen want goed!

Al eerder besteld bij dit bedrijf en toen prima service verleend en snelle levering. Dus nu opnieuw via dit bedrijf.

Fantastisch matras

Heerlijk matras slaapt lekker en de tijk is zeer goede kwaliteit

Goede levering, makkelijke bestelling

Alles duidelijk en een vriendelijke chauffeur om het matras te brengen. Jammer dat ik niet op de hoogte was dat er op die dag zou worden geleverd, en dat is toch een minpuntje.

Correct en snel

Gemakkelijk en correct

Prima, alles naar wens

Alles is prima uitgevoerd.

Mooi product

Ziet er mooi en warm uit Netjes afgewerkt 1e nacht erop geslapen. Had het smoor heet. Iets te zeg maar haha. Voor de echte kou kleuren is het zeker een aanrader

Prima en snelle service.

snelle levering en het juiste product dat was besteld. Goed kussen.

Prijs zit goed maar service kan beter

Geen verwittiging van moment van levering en de lattenbodem werd voor de voordeur achter gelaten. Verschillende schroeven ontbraken voor de montage van de latten.

Fijn matras en topper

Fijn matras en topper

klantvriendelijk goede service

Kocht zelfde kussen wat ik had online, maar model en hoogte bleek toch veranderd in de jaren. Had er ook nog een andere bijgekocht. Helaas voor mij te hoog, maar super service kon het retourneren.

Goeie communicatie

De spullen waren niet direct leverbaar maar daarvan werd meermaals correct melding gemaakt. Prima dus.

Prima, snel besteld en geleverd!

Bekend met het product, daarom snel besteld en achteraf betalen na ontvangst. Ideaal geregeld!

Deze matrashop verdient een zeer dikke tien.

Prima afhandeling, zeer tevreden.

Snel

Besteld en correcte levering

Goede service snelle levering Goede prijs

direct uitgebreid antwoord op mijn vragen

direct uitgebreid antwoord op mijn vragen