Snelle levering en goede communicatie

ik heb het Texeler kussen besteld. Lijkt in begin een beetje hard, maar nu naar paar dagen bevalt hij goed. Je kan er ook wol uithalen, dus misschien dat ik dat wel doe. Verder is de levering sneller gegaan dan verwacht en je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang en de track and trace

Snel ontvangen, goede prijs.

Sneller gekregen, dan verwacht.

"Top "

Goede en stevige hoeslakens, die prachtig om onze 32 hoge matrassen passen. En prachtig blijven liggen. Hotel waardig!

Correcte levering.

De producten waar ik naar op zoek was werden snel en correct uitgeleverd.

goede service netjes op tijd bezorgd

Netjes op tijd bezorgd

Brilliant service

We live in the UK but wanted a particular product that we could not find there. We found the Matrasshop on line and enquired whether they would be prepared to ship an order to us and they were happy to do that. So we placed an order and it has now been delivered to us, very securely packed and we have been very impressed with the service we have had from the Matrasshop. Uitstekend!

Uitstekende service en heel vriendelijk!

Heel klantgericht, vriendelijk en ongedwongen geholpen. En ik kreeg goede informatie en service.

Zeer goed !

prettig en goed geholpen

Vlot antwoord op mijn vragen en de toegestuurde produkten waren zoals beschreven en verwacht.

Snelle levering goede afhandeling Product zoals beschreven

Zeer tevreden!

Snel telefonisch overleg na plaatsen bestelling.

Retourkosten zijn voor eigen rekening

Voor het kopen van een hoofdkussen door COVID-19 besloten om deze te bestellen i.p.v. fysiek naar de winkel te gaan. Kans bestaat dat deze dan niet goed is en teruggestuurd moet worden. Dit was ook het geval echter zijn de verzendkosten voor eigen rekening. Hoewel dit vermeld staat is het aan te bevelen om net als concurrenten een service aan te bieden waar de retourkosten voor het bedrijf zijn. Met name in deze tijden. Dit maakt het niet aantrekkelijk om nog iets bij matrasshop.com te bestellen.

Supersnel en netjes verpakt geleverd.

Ik ben zeer tevreden over Matrasshop.

Zou niet weten hoe het beter kan...

Een wolk van een dekbed gekocht, levering prima, alles op tijd, vriendelijke meneer die afleverde, niets op aan te merken! Alle waar is naar zijn geld, 100 % ganzendons gewoon heerlijk, geen koude voeten meer.. Slapen als een roos dus..... Als ik een minpuntje mag geven aan de fabrikant...bij een vier seizoenen dekbed is een opberghoes heel handig, heb ik wel bij andere merken gezien... Mvg A. Lauret

prima service, prima product

kussens besteld, werd netjes gebeld dat deze wat later kwamen. Slaap weer lekker

Had van te voren eerst even gebeld met Matrasshop voor wat extra info over het Polydaun Zenzo Onyx dekbed. Ik werd vriendelijk te woord gestaan. Nadat ik het dekbed besteld had, werd het zoals beloofd, de volgende dag bezorgd. Ik ben super tevreden met mijn Zenzo dekbed ( echt een aanrader - het is echt als geen ander) Dit werd hier op Matrasshop.com ook nog voor een hele goeie prijs aangeboden! Kortom, ik ben helemaal tevreden.

Donsdeken

Toen ik mijn doos opendeed overviel me een doordringende stank. Alsof je op een boerderij bent beland. Ik dacht, hopelijk gaat de geur weg na enkele uren luchten... Ondertussen zijn we een week verder en hangt het toch best dure donsdeken van 220 euro nog te luchten, maar de stank is nog steeds niet te harden. Teleurgesteld!

still waiting for the delivery!

still waiting for the delivery!

Het kussen is super, vanaf nu geen hoofdpijn meer bij het ontwaken.

Top team, top service

Het telefonisch gesprek was hartelijk. Toen ik de dekbedden op een ander adres wilde laten bezorgen, is dit direct aangepast. Een deel van de levering moest uit Duitsland komen. Dit betekende dat de levertijd iets langer zou zijn. En toch ging het zo snel! Belangrijk om te melden: de dekbedden die ik heb aangeschaft bij matrasshop waren veel goedkoper dan andere zogenaamd voordelige webwinkels!

top service

was zeer positief. kon nog telefonisch overleggen en kreeg uitsteken advies

Snelle levering en prima service.

Kussens gekocht via de site. Helaas achteraf de verkeerde besteld. Een kort telefoontje was voldoende om ze te mogen ruilen. Uitermate vriendelijk te woord gestaan.

Lekker warm dekbed

Dekbed is erg lekker goede prijskwaliteit verhouding! Blij mee. Mvg Mevr Scholten

Uitstekend!

Online bestelling gedaan. Moest zelfs geen voorschot betalen. Alles netjes geleverd zoals afgesproken. Ben super content van de communicatie en service.