Terug van weggeweest.....maar nu super vlot...👊👊👊👊

Tijdens de overname liep het niet zo lekker met de bestellingen...maar nu weer helemaal top....👍👍👍👍

Perfect, zeker aan te bevelen!

Al jaren tevreden klant!

Top kwaliteit haren, goede service!

Werk al jaren met Great Hair in mijn salon en nu ook met het mooie merk Double True voor de professionals.

Prachtige collectie tegen scherpe prijzen

great hair extensions de beste extensions

de beste extensions great hair en vaste klant al 10 jaar vorige week nog een bestelling gedaan heb graag extensions op voorhand hopelijk win ik mijn aankoopbedrag eens terug want ik heb al veel eurotjes gekocht dat zouw geweldig zijn want ik verjaar den 10 ste oktober nog een paar daagjes zouw van pas komen een mooi verjaardagscadeau

De beste kwaliteit en de snelste levering

De beste kwaliteit haarextensions, voor een scherpe prijs! Daarnaast heb ik om 21.00 besteld en had ik het de volgende dag in huis!

Slechte kwaliteit

Na jaren Balmain extension te hebben gebruikt, besloot ik om eens Dibiase uit te proberen. Spijt als haren op mijn hoofd, het haar breekt af, klit en verkleurd. Het is blijkbaar alleen te gebruiken met hun eigen verzorgingsproducten. Weggegooid geld! Na 4 weken eruit gehaald en weer terug naar Balmain. Uiteraard geen garantie of andere oplossing.

SUPER SLECHTE SERVICE!

Dinsdag bestelling geplaatst zou volgende dag geleverd worden. Niets gehad . Gebeld en kreeg te horen dat er 1 klipje niet op voorraad was . Erg slecht dat je niet op de hoogte word gebracht . Gezegd dat het klipje geannuleerd mag worden als ze de bestelling maar zouden versturen . Dit zou geregeld worden, kwam helemaal goed. Is nu vrijdag, nog steeds niets in huis. Word aan de telefoon alleen gezegd /: sorry onze excuses. Waarom ze het niet versturen weten ze zelf niet eens. Walgelijk service

slechte service

Altijd nagekomen wat ze zeiden. Vandaag bestellen, morgen in huis. (ook in België) Je boekt klanten in en verwacht deze levering. Tegenwoordig als je besteld moet je nabellen voor de verzending, anders komt deze een week later, 2x voor gehad. Nu wil ik de kleur nr 4 bestellen. Deze is in geen enkele lengte te verkrijgen, deze kleur is nochtans courant. Jammer van de service!!

Slechte service

Zeer slechte ervaring, kom voor ander haar, maar great hair adviseert hun eigen merk haar. Het zou verbeterd zijn. Ik trapte helaas in de verkooppraatjes. Het haar is verschrikkelijk slecht. Droog, valt uit. Klacht ingediend. Maar komt niks uit. Onvoorstelbaar. Kom er nooit weer. Nog nooit zulk slecht haar gehad als great hair haar.

Helaas wil mevrouw niet meewerken aan de klachtenprocedure en is de toon in de communicatie niet vriendelijk. De kwaliteit van Great Hair is goed en hoeft niet verbeterd te worden, natuurlijk gaat het om een natuurproduct die met de hand gemaakt wordt en kan er een keer een productie fout tussen zitten.Deze klachten nemen wij dan ook erg serieus!! Is een klacht gegrond gaan we altijd tot een vergoeding over, geen probleem.

Pluspunten

Zeer slechte communicatie. Mail wordt niet beantwoord. Levering duurt lang. Administratie slecht op orde.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede kwaliteit van het haar.

Heb oo 29 dec besteld en op de site staat voor 6 uur bestled is volgende dag in huis , Bleken jullie gesloten te zijn waardoor mijn paket op de dag van vandaag nog niet geleverd is En op de site heeft nergens gestaan dat jullie bepaalde periode gesloten waren

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Vandaag bestellen morgen in huis gaat helaas niet op, zit nog steeds te wachten op een bestelling van 29 december. Site is ook erg traag! Wil je telefonische contact opnemen gaat ook zeer moeizaam.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Op de website vermelden dat je gesloten bent en daardoor de bestelling pas in behandeling genomen wordt wanneer men weer aanwezig is. Als op de website staat dat een product op voorraad is staat het erg raar dat je een ruime week later een mail krijgt dat je bestelling geannuleerd wordt omdat de bestelde producten niet op voorraad zijn. Was eerste bestelling maar tevens ook de laatste.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik heb 24 December extensions besteld, kreeg een mail dat deze 27 December zou worden bezorgd. nu is het 4 Januari en heb ik nog niets ontvangen. Telefonisch waren ze niet bereikbaar. uiteindelijk heb ik een mail gestuurd en kreeg als antwoordt dat ze bezig zijn met de telling en als deze klaar is mijn pakket wordt verstuurd. ik heb een afspraak staan om de extensions te laten zetten. nu maar hopen dat ze op tijd binnen zijn. ik snap dat het iets langer kan duren door de telling maar geef de klant dan duidelijkheid en laat die niet verschillende mailtjes sturen voor dat ze duidelijk antwoord hebben. Slechte service!!!! zeker ook omdat ze al betaald zijn.

2 sterren: slechter dan verwacht

Op 20/12 een bestelling geplaatst en tot op heden niets mogen ontvangen. Mail gestuurd op 28/12 en diverse malen geprobeerd telefonisch contact op te nemen. Helaas geen reactie en geen telefonisch contact mogelijk na diverse keren een automatisch bericht te hebben gehoord. Graag zsm reactie via welke weg dan ook. Mvg Gonda 06/24939293

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Mooie zaak en ze zijn heel aardig helpen je gerust mee haren uit te zoeken in de zaak. Echt supper !! (Alles)

Eigenlijk niet veel op aan te merken

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ben tevreden

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Super goed service, product wat ik besteld had bleek achteraf niet voorradig.. netjes gebeld en een ander product opgestuurd gekregen.. dikke 10!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelle levertijd.

Snellere afhandeling retouren. Ik wacht al 2 weken op mijn geld retour. Niet netjes, en onnodig.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Weave vind ik te dun in de punten Kwaliteit is wel perfect