Snelle levering slechte communicatie in de mail

Kreeg een mail dat ik nog een mail zou ontvangen wanneer de vervoerder deze had gekregen. Ik wacht dus netjes op deze mail en op mijn pakket was mijn pakket. Nu is deze de vorige dag al geleverd bij de buren, omdat er een link stond in die zelfde mail maar wel verborgen. TIP: Misschien kan dit er duidelijker staan aangezien er dus twee verschillende signalen worden gegeven in de mail. Zodoende had ik nu geen idee dat mij pakket bij de buurman was geleverd en de buurman was boos op mij aangezien ik mijn pakket al een tijdje bij hem stond.

Super slechte service

Slechte ervaring met double true haar. Tapes kwamen eruit na 1 keer wassen. Onmiddellijk gemeld en hun raad was om te retapen en te wassen met een shampoo van hen. Zo gedaan.. tapes kwamen er opnieuw uit. Kan gebeuren dat het een slecht lichting van haar of tapes is maar vergoed dan de mensen want dat is de plicht van een goed bedrijf. Ongelooflijk slechte service. Geen aanrader

Erg slecht

Aantal maanden geleden via mijn kapster tape extensie besteld. Uit eindelijk maar 3 weken in gehad veel klitten kortom ik was echt niet tevreden. Mijn kapster contact laten opzoeken aangezien zij ze ook besteld had. Mail contact duurde erg lang. 3 weken later via haar mail gehad dat we ze op moesten sturen. 2 weken later eindelijk antwoord terug gehad dat ze ons gelijk gaven en dat de extensions te veel klitten. De keuze gekregen of de helft van me geld terug of nieuwe extensions. Gekozen voor nieuwe tape extensions, deze opnieuw laten plaatsen door een andere kapper met 35 jaar ervaring in tape en andere extensions. Inmiddels zitten deze er 5 dagen in. Ze glijden er gewoon uit.. en ben er inmiddels 10 verloren.. De tape plakt niet of nauwelijks. 0.0 tevreden. Helaas.

Snelle levering je wordt persoonlijk op de hoogte gehouden in geval van enige vertraging.

Supersnel geleverd.

De L'Oreal steampod 3.0 is echt een wonder styletang. Nog nooit zag mijn haar er zo snel en mooi glad uit. Kortom een top product en waar voor je geld.

Goede service, snelle levering.

Wel besteld Maar niets ontvangen Geld terug wegens niet kunnen leveren.

Geen ervaring dus

snel en correct

Ik had nog maar de avond ervoor mijn bestelling geplaatst en de volgende dag stond het al thuis. Heel snelle service vanuit België naar Nederland.

Geen probleem met de levering altijd op tijd gelevert

Prima product en snelle levering

Dik tevreden

Product, verzending, verpakking en levertijd, alles dik in orde.

betaald maar niks ontvangen “de volgende dag thuis?” ik wacht bijna al een week belachelijk !

Goedemorgen Yasmine, Allereerst bedankt voor je review. Ik vind het heel vervelend dat je al enkele dagen wacht op jouw bestelling. Wanneer ik jouw track & trace bekijk zie ik dat jouw bestelling al enkele dagen op je wacht bij een Post NL punt bij jou in de buurt. Mocht je nog vragen hebben, laat het ons gerust weten. Met vriendelijke groet, Team Great Hair Extensions

Top !

Ultron Mini Straightener SS20 Limited Edition Besteld. Zelf heb ik best kort haar maar wilde er een natuurlijk slag in hebben. Met deze stijltang kan dit perfect. Wordt goed heet, mijn baar blijft gehele dag goed zitten. Snoer is lang genoeg, en er zit een tasje bij waar je hem in kan opbergen. Ik ben tevreden. ☺️

Artikel na 4 weken nog niet ontvangen

Ik heb een bestelling geplaatst op 19-08-2020. Deel van de artikelen was niet op voorraad. Voor ik de bestelling akkoord gaf eerst gebeld, dat deel zou binnen 2 tot 6 dagen geleverd kunnen worden. Dus alles besteld. Nu zijn we 4 weken verder, school is al begonnen en de artikelen zijn nog steeds niet binnen... Twee weken geleden gemaild,, "levertijd is uitgesteld". Fijn als jullie dan zelf even contact op zouden nemen. Vandaag maar weer gemaild....

Geweldig z'n snelle service En goede kwaliteit haar Heel erg tevreden

Goede ervaring en zeer snelle levering

Perfecte aanbeveling voor mijn extensions en snelle bezorging van mijn bestelde producten .

Heb hier een tondeuse gekocht. Zeer snelle levering en product zo te zien met zegel dus zoals vermeld nieuw. Ik zou ze wel aanbevelen. Een 10 dus 5 sterren van mij.

Super producten!

Uiteindelijk goed

Ik heb ruim een week moeten wachten helaas, het bleek dat hij niet op voorraad was. Terwijl er op de site stond dat hij op voorraad was en de volgende dag in huis zou zijn. Woensdag avond, een week later, heb ik medewerker Jeroen gesproken. Hij heeft mij ontzettend goed geholpen en er voor gezorgd dat ik mijn bestelling de volgende dag binnen had. De staart die ik heb besteld heeft wel last van veen haar uitval, dit is een nadeel. Voor de rest is de staart mooi en de goede kleur!

Great products!

Vriendelijke klantenservice ook makkelijk te bereiken via de chat. Mooie kwaliteit producten. En de service is zeer goed.

Goede service en snelle verzending

De borstel die ik besteld had was niet op voorraad. Hier kreeg ik direct bericht over. En twee dagen later kreeg ik hem al bezorgd. Perfecte borstel ook.

Mooi, natuurlijk uitziend haar!

Het haar voelt heel zacht aan en matcht precies met mijn eigen haarkleur. Het ziet er heel natuurlijk uit en het valt niemand op tot nu toe dat ik clip in extensions draag. Voorheen had ik extensions die €100,- duurder waren en over deze ben ik veel enthousiaster. Het enige nadeel is dat sommige clips na een aantal keren al lastig dicht gaan en gauw open springen.

De bestelde producten snel geleverd.

Snel,goede prijs en kwaliteit verhouding

Prijs,kwaliteit verhouding ok,op een dag besteld,volgende dag in huis,geweldig

Geweldig haar! Heel echt! Lage prijs, goed kwaliteit!

Mijn haar was snel geleverd. Donderdag besteld, vrijdag in huis. De kleur was exact mijn eigen kleur. Geweldig! Zeer makkelijk te bevestigen en blijft goed zitten de hele dag. Het haar gedraagt zich als echt haar en voelt heerlijk zacht. Je kunt er alles mee, stijlen? Krullen, golven. Ik ben super tevreden! Daar de prijs vrij laag is, is De kwaliteit echt top! Ik raad iedereen aan bij great hair extensions te bestellen. Ik ben in ieder geval fan!