Goede service en snelle verzending

De borstel die ik besteld had was niet op voorraad. Hier kreeg ik direct bericht over. En twee dagen later kreeg ik hem al bezorgd. Perfecte borstel ook.

Mooi, natuurlijk uitziend haar!

Het haar voelt heel zacht aan en matcht precies met mijn eigen haarkleur. Het ziet er heel natuurlijk uit en het valt niemand op tot nu toe dat ik clip in extensions draag. Voorheen had ik extensions die €100,- duurder waren en over deze ben ik veel enthousiaster. Het enige nadeel is dat sommige clips na een aantal keren al lastig dicht gaan en gauw open springen.

De bestelde producten snel geleverd.

Snel,goede prijs en kwaliteit verhouding

Prijs,kwaliteit verhouding ok,op een dag besteld,volgende dag in huis,geweldig

Geweldig haar! Heel echt! Lage prijs, goed kwaliteit!

Mijn haar was snel geleverd. Donderdag besteld, vrijdag in huis. De kleur was exact mijn eigen kleur. Geweldig! Zeer makkelijk te bevestigen en blijft goed zitten de hele dag. Het haar gedraagt zich als echt haar en voelt heerlijk zacht. Je kunt er alles mee, stijlen? Krullen, golven. Ik ben super tevreden! Daar de prijs vrij laag is, is De kwaliteit echt top! Ik raad iedereen aan bij great hair extensions te bestellen. Ik ben in ieder geval fan!

10 besteld 7 dezelfde 3 andere

ik kreeg 3 langere en donkere extensies binnen. Ipv 10 dezelfde

Goedemorgen, Allereerst bedankt voor je beoordeling. De klantenservice neemt vandaag contact met jou op betreft de bestelling die niet juist is ontvangen. Met vriendelijke groet, Femke Great Hair Extensions

Bestelling gedaan en de volgende dag meteen afgeleverd! Heel keurig ontvang je updates over de status van je bestelling!

Netjes contact

Ik ontving eerst de verkeerde kleur extensions, maar na 1 telefoontje was het opgelost en kreeg ik de juiste extensions in een paar dagen alsnog toegestuurd.

Wel snelle levering

wel snelle levering. Alleen de 2 opzetstukken die ik voor onze trimmers had besteld, komen niet overeen met de afbeelding. Vandaar mijn beoordeling

Bedankt voor je review, ik vind het heel spijtig dat jouw bestelling niet juist is aangekomen. We zullen jou een mail sturen, om alles kort te sluiten. Zodat je alsnog de juiste producten ontvangt.

Mooie nieuwe overzichtelijk webshop

Mooie nieuwe overzichtelijk webshop

Perfecte service

Service heel vlot, zelfs tot in België! Ook directe response op mijn e-mail Bedankt!

Bestel hier al jaren en ben altijd tevreden over de service en levering.

uitstekend

snelle levering, goede prijs

Ik had een bestelling geplaatst helaas werd er 1 artikel verkeerd geleverd maar na contact gehad te hebben hebben ze dit heel netjes opgelost en werd het juiste product de volgende dag netjes thuis geleverd. Snelle levering en netjes opgelost! De producten van great hair zijn ook heel fijn.

Perfect geleverd

Product snel geleverd, en helemaal in orde.

Snelle levering en voldoet aan de verwachtingen!

Heel slecht haar

Ik heb 2 paketjes gekocht en het lijkt net 1 paket omdat er super veel haar uitvalt

Perfecte levering

Zeer vlotte en perfecte levering. Goede haarkwaliteit. Aanrader!

Super kleur heel goed te verwerken in eigen haar

Zeer slechte comunicatie

Ik heb Wahl super taper besteld. Twee dagen later kreeg ik te horen, dat het pas over aantal weken leverbaar is. Toen heb ik bestelling geanuleerd. Zonder enige bericht is deze toch 2 dagen later geleverd.

Bedankt voor je bericht. Ik vind het heel vervelend dat jij het zo hebt ervaren. Wij informeren iedereen op alléén op werkdagen als een product niet voorradig is. Ik zie dat je in het weekend hebt besteld, waardoor het twee dagen duurde voordat wij contact met jou hebben opgenomen. Mocht het product niet naar wens zijn, stuur ik graag een retoursetiket toe. Met vriendelijke groet, Femke Great Hair Extensions.

Erg goed

Ik ben er erg blij mee binnen een dag was het haar er niks op aan te merken zit ook goed!

Ik ben ontzettend enthousiast over de extensions

Ik bestelde op zaterdagavond de extentions van Balmain en dinsdag had ik ze al binnen! Ik heb ze erin laten zetten door mijn thuiskapster en ik ben dolgelukkig. Het is mooi en van goede kwaliteit. Een zeer tevreden klant!

Haar is het geld echt niet waard

Ik heb mijn Great Hair Extensions zon 5 weken kunnen dragen voordat ze van ellende uit elkaar vielen. De eerste 3 weken zag ik al gelijk dat er extreem veel split ends vormden, en dat het haar zeer snel droog werdt. Ik heb olie, leave in conditioner en Olaplex n3 gebruikt, echter was het al niet meer te redden. Vervolgens wou ik na 3 weken de extensions herplaatsen met de retapes van de website zelf. Ze vielen er met de eerste wasbeurt allemaal uit ( ik heb de prewash volgens instructie gebruikt) vervolgens nog 2 pogingen gewaagd met hun tape maar alles viel er met grote getalen weer uit. Ik heb ze in de prullenbak gegooid en ergens anders besteld. Ik vind het zeker het geld niet waard. Het is mooi haar, maar de kwaliteit na verloop van tijd is erg matig.

Beste Denise, Ik vind het heel spijtig dat de extensions niet bevallen zoals gewenst. Wij hebben al contact met elkaar gehad over de extensions betreft het uitvallen van de tapes. Hiervoor heb ik opnieuw re-tapes en de pre-wash toegestuurd, zodat je het met onze tips nogmaals kunt proberen. Ik vind het heel vervelend dat het hierna nog niet is gelukt, waar het precies mis gaat zijn we helaas niet achter gekomen. Vandaar dat ik je heb geadviseerd om de extensions te laten plaatsen door een extensions-specialist. Met vriendelijke groet, Femke Great Hair Extensions

Heel mooi haar, blijft ook mooi in gebruik. Alleen de kleur vond ik niet helemaal top. Was erg geel

Goede site en snel geleverd

Had snel een bepaald iets nodig en de prijs was goed en snelle levering.