Super! Snelle levering van mijn tondeuse

Omdat er veel vraag was naar een tondeuse zou het misschien langer duren voor hij geleverd zou worden. Hij was er al naar 2 dagen

Helemaal top!

Tondeuse besteld, volgende dag in huis. Helemaal top!

Fijn om te horen dat je tevreden bent over je bestelling! Met vriendelijke groet, Team Great Hair Extensions

Goed geprijsd en sneller verzonden dan beloofd. Niets dan lof!

Via een zoekmachine bij deze webwinkel terecht gekomen. Prijspeil is goed en de bestelling is zelfs op zondag verwerkt en de dinsdag erna bezorgd! Super.

Een slechte begin is het hele werk.

Wat een kut site. Begin daar maar eens mee. Ik kan maar met moeite een opzet kammetje voor mijn tondeuse bestellen deze webshop werkt me op mijn zenuwen, En ook voor mij de laatste keer. Rustaaghh 👊

Goedemorgen, Heel vervelend dat het niet is gelukt met jouw bestelling. Mochten wij je nog van dienst kunnen zijn, mag je ons altijd mailen op info@greathairextensions.nl of bellen naar: 0031-(0)74 2780449. Met vriendelijke groet, Femke Great Hair Extensions

Heb niks bijzonder besteld , spul om mijn plakkers eruit te halen

Top haar

Heel mooi natuurlijk haar

Duidelijk advies, rappe verzending en goede/vriendelijke service

Teleurstelling

Ik heb nu ong 15 jaar extensions, ben zelf kapster. Vroeger altijd heel tevreden geweest met de extensions van great hair. Paar x een slechte set toegestuurd gekregen waardoor ik de laatste paar jaar Indian gold extensions draag. Nu voor t eerst weer een x great hair extensions besteld. Enige positieve is de snelle levertijd. Haar is dun, droog, dof en pluizig. Heb natural straight besteld maar is niks straight aan. 200 euro betaald maar vind het haar niet in verhouding staan met wat het kost. Dit was echt de laatste x!

Veel te dunne extentions

Veel te dunne extentions, mag nog wel een pak halen. Ontzettend jammer had me er echt op verheugd. Wel snelle levering

Bedankt voor je review. Ik heb nagekeken wat je hebt besteld en ik zie dat dit de clip in extensions van Great Hair zijn geweest. De clip in extensions zijn 100 gram. Mocht je dik haar hebben, adviseren wij twee pakketten.

Besteld en volgende dag in huis het pakket . Ook training gevolgd waar ik zeer tevreden over was

Super!!!

Was echt super snel binnen!!!

Snel leverbaar Altijd de goede producten Goede kwaliteit

Het haar is goed

Jammer dat het haar snel klit

Pony tail gekocht. Smells levering dat wel maar heb je zelf dik haar krijg je toch met deze staart je haar er niet goed onder. Het deel wat je er omheen moet draaien laat makkelijk Los. Ook al zet je het vast met verschillende speltjes vast. Dan klit het heel snel.

Bedankt voor je bericht. Ik vind het heel spijtig dat je niet tevreden bent over het product. Vandaag stuur ik je een mail met eventuele tips die kunnen helpen.

Mooie kwaliteit en snelle levering

Mooi haar. Goede kwaliteit en een snelle levering. Je wordt prima op de hoogte gehouden. Ik beveel jullie zekwr aan. Gr karin

Prima service, snelle levering en leuk verpakt!

Zoals ik hierboven schrijf.. prima service, snelle levering en leuk verpakt, alleen kwaliteit van extensions vind ik slecht. Het is pluizig en droog, heb ik nooit eerder zo meegemaakt ergens anders. Heb al 8 jaar extensions. Ik heb ze gekocht om het te proberen maar bij elke kam beurt verlies ik zoveel haar, echt niet leuk :( Baal er enorm van.. want het is altijd een uitgave (ook met zetten ed.) Dus kort samengevat, qua service prima, qua kwaliteit niet!

Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je blij bent met de service. Heel spijtig om te lezen dat je niet tevreden bent over de extensions die je hebt aangeschaft. Ik stuur je een privé bericht,

altijd netjes en snel

Super snelle service

Snelle service, leuk verpakt

Top extensions

Ik bestel al heel lang great Hair . Ben tevreden met dit product.

Op topsnelheid een mooi semi-natuurlijk product thuis.

Op topsnelheid een mooi semi-natuurlijk product thuis.

Ik heb zelf de tape extentions, de kwaliteit is super! Van lente tot punt mooi vol, krullen blijven super zitten. In een woord: fantastisch!!

hele slechte garantie

Super slecht haar van dia base besteld, na 1 dag heel erg lelijk pluizig 600 euro lichter en totaal geen garantie heb gebeld gemaild , eerste reactie welke shampoo heb je gebruikt? standaard, je legt uit 1 dag oud dus nog niet gewassen daarna weerWelke shampoo heb je gebruikt? Ze geven geen geld terug Nou die shit heb ik eruit laten halen Geld kwijt en uiteindelijk een kapper gevonden bij halfweg super mooi zacht haar wat wel mooi blijft via mijn zus die een meisje tegen kwam 2 jaar had ze het al mijn zus nu 2 maanden voor 280 euro Nou jullie zijn een klant kwijt

Beste Sandra, Bedankt voor je review. Zoals aangegeven in de mail ontvang ik graag het klachtenformulier volledig retour zodat we hierna kunnen kijken wat we voor jou kunnen betekenen. Met vriendelijke groet, Femke Willemsen Great Hair Professionals

Super tevreden..!

Super snelle levering, stond er versteld van.. heb niet zo'n goede ervaring met een andere leverancier waar ik nog steeds op mijn extensions wacht.. dus dit was echt verassend. Extensions ook super mooi en een prachtig resultaat.. zal zeker opnieuw gaan bestellen en jullie aanbevelen bij anderen. Top.. !!

Super. Snelle levering

Zie hierboven. Prima leverancier