10

Super en snel geholpen

Mijn cadeaubon was verlopen waarbij ik heb gevraagd of deze verlengd kon worden zodat ik toch nog iets kon bestellen. Binnen 1 dag een nieuwe bon ontvangen die 2 jaar geldig is. Bedankt

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service en vriendelijk te woord gestaan

Mijn kadobon was verlopen maar na telefonisch contact kon mijn bon toch alsnog worden geactiveerd. Klantenservice was goed te bereiken en ik werd vriendelijk te woord gestaan en snel geholpen. Ben heel tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
8

Mooi assortiment en een snelle levering.

Er staan verrassende producten in deze shop. De moeite waard om even rustig rond te kijken.

  • Aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snelle reactie en goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Prima service

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Erg positief. Mijn kadobon was verlopen, maar ik mocht alsnog het bedrag besteden toen ik het vroeg. Echt TOP!

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Verbeterpunten

De bestelling is pas na 2 ½ week geleverd. Slechte communicatie: Dat er omstandigheden zijn waardoor een product niet geleverd kan worden, snap ik. Maar waarom krijg ik dit pas op 4 en uitgebreider op 11 januari te horen?

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie

Reactie van het bedrijf

Door de onvoorziene grote interesse in duurzame producten, kregen wij een groot aantal bestellingen van de Nationale Groene Kadobon te verwerken. Hierdoor is er helaas vertraging ontstaan bij onze, veelal buitenlandse, duurzame leveranciers. Uw bestelling hebben wij daardoor niet tijdig en naar belofte kunnen bezorgen. Wij bieden u hiervoor onze excuses aan en we zullen onze uiterste best doen om uw openstaande bestelling alsnog z.s.m. uit te leveren. Indien blijkt dat uw bestelling niet meer leverbaar is, wordt u hier per e-mail over geïnformeerd voor een passend alternatief. Ook hebben we hier melding gemaakt op onze website.

10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Supersnelle en effectieve klantenservice

Verbeterpunten

Nvt

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Na mail contact heeft kadobon-online.nl besloten om geen administratiekosten meer in rekening te brengen. Ik heb mijn 10€ teruggestort gekregen . Prima actie !

Verbeterpunten

Weinig keus. Bol.com was voor mij de enige keuze. Moest wel 2.50€ betalen per 25€. Dat was dus voor mijn bon 10€, belachelijk

  • Aanbevelen? Ja
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Vlotte levering en goede communicatie.

Verbeterpunten

Jammer dat ik moest bijbetalen voor het omwisselen van onze nationale trouwbon om deze bij bol.com te kunnen besteden. De website was niet up to date. Het bedrijf waar we onze nationale trouwbon als eerste probeerden te gebruiken was al niet meer aangesloten. Echter stond deze nog wel als optie op de site.

  • Aanbevelen? Nee
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
1

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen.

Verbeterpunten

Oplichters pur sang. Ik ben het volledig eens met een eerder geschreven review en adviseer hier nooit te bestellen! Het lijkt of je uit een breed scala aan webshops kan kiezen, het enige dat echter gebeurt is het doorverkopen van kadobonnen van andere webshops met breking van administratiekosten. Het eigen assortiment is redelijk beperkt. Degene die je de bon kado hebt gedaan krijgt zo dus een waardevermindering van zijn kado die de gever niet voor ogen had. Duidelijk verdienmodel maar in mijn ogen diefstal. Eens maar nooit meer.

  • Aanbevelen? Nee
  • Prijs
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap

Reactie van het bedrijf

Beste mevrouw Stoute, Wij vinden het heel spijtig om uw review te lezen en te horen dat u niet tevreden met Kadobon Online. Een goede service en tevreden klanten vinden wij namelijk heel belangrijk! Wij werken er nog immer aan om het aanbod en de aangesloten webwinkels verder uit te breiden zodoende de klant nog meer productkeuze te bieden. Mocht de ontvanger van een Kadobon Online toch geen passend cadeau kunnen vinden bij onze webwinkels, bieden wij als extra service het omwisselen van de Kadobon Online voor een Bol.com cadeaubon. Om dit mogelijk te maken vroegen wij voorheen een geringe vergoeding hiervoor. Vanaf heden is het echter wel mogelijk om kosteloos deze in te wisselen voor een Bol.com cadeaubon. P. Dubbeldam, eigenaar.

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snel en erg makkelijk

Verbeterpunten

niks

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Goed telefonisch te bereiken om vragen te beantwoorden ! Leuk kado te besteden bij veel shops!

  • Aanbevelen? Ja
3

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Verbeterpunten

kadobon vroeg in de ochtend besteld, 's middags nog niet geleverd. Begunstigde heeft bedrijf inmiddels verlaten. Ik heb dus de bon die ik in cc heb ontvangen naar haar thuisadres doorgemaild. Jammer

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd

Reactie van het bedrijf

Beste Elsbeth Verveld, Jammer om te lezen dat u niet tevreden bent. U gaf aan dat de bon niet verstuurd zou zijn. Dit is niet juist. De bon is direct verzonden naar de ontvanger met u in cc: en dat is tevens het bewijs van verzending. We kunnen natuurlijk niet nagaan of de ontvanger de mail daadwerkelijk heeft gezien of dat deze wellicht in de spambox terecht is gekomen. Met vriendelijke groeten, Peter Dubbeldam Klantenservice Kadobon Online

10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Handig online te bestellen / betalen en te printen voor last minute cadeau.

Verbeterpunten

Geen

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Alles heel goed en snel geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Nazorg & Garantie
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Afspraken nakomen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Afspraken nakomen
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

ik vind het jammer dat ik geen folllow up krijg of de bon al is afgeleverd. Terwijl ik wel al heb betaald....

  • Aanbevelen? Ja

Filter op taal