Teleurstellend

Heb een nationale groene kadobon van 12,50 euro gekregen. De minimale bestelwaarde is 12,50 , daarbovenop komt nog eens 6 euro verzendkosten. Dus dit ´kado‘ kost mij minimaal 6 euro. Een andere optie is om het bedrag te doneren via de nationale goede doelenbon. Dat kan alleen in porties van 5 euro. In dit geval blijft er 2,50euro aan de strijkstok van de groene kado bon hangen. Het riekt naar oplichting. Mijn advies: belast je relatie hier niet mee en geef geen nationale groenekadobon.

Beste Geert, Dank voor je reactie. We stellen iedere feedback zeer op prijs. De waarde van €12,50 betrof geen standaard waarde zoals deze wordt verkocht via de website. Dit betrof een uitzondering van een bedrijf die op speciaal verzoek deze waarde wilde ontvangen. Daarom waren alleen donaties mogelijk van veelvouden van €5. We hebben daarom per direct de coupures veranderd van €5 naar €2,50. Het is vanaf nu dan ook mogelijk om het gehele bedrag van €12,50 te doneren aan een goed doel. Zou je het nog eens willen proberen? Wat betreft de verzendkosten deze zijn gratis vanaf 35 euro. We wijzen bedrijven altijd op het feit dat bij kleinere bedragen zoals €12,50 dat daar de verzendkosten nog bijkomen. Dat raden wij dan ook altijd af maar daar wordt niet altijd naar geluisterd. Zo ook in dit geval. De keuze van het lage bedrag was een bewuste keuze van het bedrijf daar kunnen wij als Nationale Groene Kadobon dan ook niet veel aan doen. Ik hoop dat je door deze aanpassing en uitleg een beter gevoel overhoud aan je bon. Met vriendelijke groeten, Peter Dubbeldam Klantenservice Kadobon Online BV

Mis €300

Mis voor ruim €300 aan waarde op mijn cadeaubonnen hoe kan dit?

Beste Justin, Dank voor je mail. Je bent abuis. Je mail is van cadeaubon.nl en dat is een andere website. Wij zijn Kadobon Online BV en hebben geen connectie met cadeaubon.nl. Zou je aub de review kunnen verwijderen ?

zelfs op zaterdagavond snel geholpen per app!

goed en snel geholpen!

Ik heb natuurlijk de bon laten verlopen. Mijn eigen schuld. Maar contact opgenomen met de klantenservice, want het was toch 50 euro. Er werd niet moeilijk gedaan, ik kreeg gewoon een nieuwe bon opgestuurd, die ook weer 2 jaar geldig is. Dat is gewoonweg top!!! Wat een service, mijn dank is groot!!

weinig voor een cadeau bon van 10,00

Je moet voor minimaal 9,90 bestellen en ook nog verzendkosten betalen wanneer je onder de 45,00 koopt. Daarbij is er erg weinig keuze voor onder de 10,00. Ik begrijp best dat duurzaam duurder is dan niet duurzaam. Echter wanneer ik bij een natuurwinkel ben kan ik het voor goedkoper kopen. Erg jammer en demotiverend.

Beste GJH van Ushen, dank voor uw bericht waarop wij graag willen antwoorden. Hierbij informeren wij u dat een minimale bestelwaarde heel gebruikelijk is onder webshops. Zo ook is het gebruikelijk bij webshops dat er verzendkosten worden berekend bij een bestelwaarde lager dan 45 euro. In vergelijking met natuurwinkels, bieden wij online een ruim assortiment aan duurzame producten in verschillende prijsklassen. Bovendien hanteren wij voor alle producten de adviesprijzen. Daarnaast is het onze missie om meer bewustzijn te creëren voor een duurzaam en gifvrij leven. Met vriendelijke groet, Kadobon Online BV

Mijn kadobon was net vervallen. Contact opgenomen en ik kreeg een nieuwe code. Uitstekende service. Ik ben goed geholpen en nadat ik de bestelling had geplaatst was het product snel in huis. Superbedankt!

Heel tevreden

Via de mail contact gehad over dat de bon net een aantal dagen verlopen was, gelijk goed geholpen, bedankt.

Super en snel geholpen

Mijn cadeaubon was verlopen waarbij ik heb gevraagd of deze verlengd kon worden zodat ik toch nog iets kon bestellen. Binnen 1 dag een nieuwe bon ontvangen die 2 jaar geldig is. Bedankt

Goede service en vriendelijk te woord gestaan

Mijn kadobon was verlopen maar na telefonisch contact kon mijn bon toch alsnog worden geactiveerd. Klantenservice was goed te bereiken en ik werd vriendelijk te woord gestaan en snel geholpen. Ben heel tevreden.

Mooi assortiment en een snelle levering.

Er staan verrassende producten in deze shop. De moeite waard om even rustig rond te kijken.

Pluspunten

Snelle reactie en goede service

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Erg positief. Mijn kadobon was verlopen, maar ik mocht alsnog het bedrag besteden toen ik het vroeg. Echt TOP!

2 sterren: slechter dan verwacht

De bestelling is pas na 2 ½ week geleverd. Slechte communicatie: Dat er omstandigheden zijn waardoor een product niet geleverd kan worden, snap ik. Maar waarom krijg ik dit pas op 4 en uitgebreider op 11 januari te horen?

• Communicatie

Door de onvoorziene grote interesse in duurzame producten, kregen wij een groot aantal bestellingen van de Nationale Groene Kadobon te verwerken. Hierdoor is er helaas vertraging ontstaan bij onze, veelal buitenlandse, duurzame leveranciers. Uw bestelling hebben wij daardoor niet tijdig en naar belofte kunnen bezorgen. Wij bieden u hiervoor onze excuses aan en we zullen onze uiterste best doen om uw openstaande bestelling alsnog z.s.m. uit te leveren. Indien blijkt dat uw bestelling niet meer leverbaar is, wordt u hier per e-mail over geïnformeerd voor een passend alternatief. Ook hebben we hier melding gemaakt op onze website.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Supersnelle en effectieve klantenservice

Nvt

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Na mail contact heeft kadobon-online.nl besloten om geen administratiekosten meer in rekening te brengen. Ik heb mijn 10€ teruggestort gekregen . Prima actie !

Weinig keus. Bol.com was voor mij de enige keuze. Moest wel 2.50€ betalen per 25€. Dat was dus voor mijn bon 10€, belachelijk

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Vlotte levering en goede communicatie.

Jammer dat ik moest bijbetalen voor het omwisselen van onze nationale trouwbon om deze bij bol.com te kunnen besteden. De website was niet up to date. Het bedrijf waar we onze nationale trouwbon als eerste probeerden te gebruiken was al niet meer aangesloten. Echter stond deze nog wel als optie op de site.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen.

Oplichters pur sang. Ik ben het volledig eens met een eerder geschreven review en adviseer hier nooit te bestellen! Het lijkt of je uit een breed scala aan webshops kan kiezen, het enige dat echter gebeurt is het doorverkopen van kadobonnen van andere webshops met breking van administratiekosten. Het eigen assortiment is redelijk beperkt. Degene die je de bon kado hebt gedaan krijgt zo dus een waardevermindering van zijn kado die de gever niet voor ogen had. Duidelijk verdienmodel maar in mijn ogen diefstal. Eens maar nooit meer.

• Kennis & Vakmanschap

Beste mevrouw Stoute, Wij vinden het heel spijtig om uw review te lezen en te horen dat u niet tevreden met Kadobon Online. Een goede service en tevreden klanten vinden wij namelijk heel belangrijk! Wij werken er nog immer aan om het aanbod en de aangesloten webwinkels verder uit te breiden zodoende de klant nog meer productkeuze te bieden. Mocht de ontvanger van een Kadobon Online toch geen passend cadeau kunnen vinden bij onze webwinkels, bieden wij als extra service het omwisselen van de Kadobon Online voor een Bol.com cadeaubon. Om dit mogelijk te maken vroegen wij voorheen een geringe vergoeding hiervoor. Vanaf heden is het echter wel mogelijk om kosteloos deze in te wisselen voor een Bol.com cadeaubon. P. Dubbeldam, eigenaar.

Pluspunten

Snel en erg makkelijk

niks

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goed telefonisch te bereiken om vragen te beantwoorden ! Leuk kado te besteden bij veel shops!