Pluspunten

Snelle levering.ik werd meteen gemaild dat ik mijn huisnummer was vergeten. Pakje kwam toch mooi om tijd.

Geen.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Overzichtelijke site, leuke en aparte artikelen en snelle bezorging. En het belangrijkste betrouwbaar met betalen.

Pluspunten

Het zoelraken van de kadobon is na het eerste telefoongesprek daarover gelijk de volgende dag opnieuw bezorgd.

Helaas heb ik tot op dit moment de kadobon nog steeds niet gekregen op mijn adres. Kadobon woensdag 2 november om 12.20 uur aangevraagd en zou 3 november 2016 worden verzonden.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

snelle levering!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelke levering. Top.

Geen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

bij bevestigong order via mail stond niet datum van verzending maar een dag later.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Voor eerst cadeaukaart besteld voor cadeau geboorte baby, eerst op de site bekeken wat het assortiment is.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Je krijgt direct de bonnen via de e-mail en kunt ze direct afdrukken.

Ik zou graag meer keuzes zien qua enveloppen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

alles volgens afspraak en zoals beloofd Kadobon netjes op tijd afgeleverd

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Bestellen is makkelijk en snel, evenals de levering! Een van de wieltjes van mijn trolley liep een beetje aan, voor mij geen aanleiding om actie te ondernemen. De trolley was overigens fijn in gebruik. Na twee maanden wekelijks gebruik, rolde de trolley helemaal niet meer. Dit kwam door dat het profiel van het aanlopende wieltje helemaal schuin was afgeschuurd. Na een telefoontje met de klantenservice van kadobononline.nl werd mij verzocht een mail te sturen met een foto van het wieltje. Ook werd er vriendelijk meegedeeld dat het wieltje waarschijnlijk vervangen kon worden en ze hier achteraan gingen. De dag na dat ik mijn mail met foto's had verzonden, kreeg ik een mail dat er al een nieuwe koffer onderweg was. Mijn koffer is inmiddels weer een dag later binnen, met vier goed functionerende wieltjes! De service heeft mijn verwachtingen zeker overtroffen! Voordat ik het wist had ik een nieuwe trolley in huis, zonder gedoe. BEDANKT!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik vond het assortiment zeer beperkt en het erg teleurstellend dat je telkens verzendkosten zou moeten betalen als je bij verschillende sites iets zou bestellen. Om die redenen heb ik mijn bon geruild voor een bol.com bon wat helaas wel 2,50 per 25,- kostte. Ik zou nooit zelf een kadobon online kado doen en hoop m ook niet meer te krijgen.

Pluspunten

Helaas kwamen er van de week achter dat onze bon verlopen was.. Heel erg jammer van zoveel geld! Dus we besloten te mailen om onze teleurstelling kenbaar te maken. Niet veel later kregen we al een mail terug! Ze boden ons direct een nieuwe bon aan! Hoe geweldig is dat!! Het was immers onze eigen fout! Super service!!

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Een bedrijf met behulpzame en vriendelijke medewerkers! En snelle en goede service.

n.v.t.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Kreeg voor onze bruiloft een cadeau bon en was deze uit het oog verloren. Na telefoontje met klantenservice nieuwe code gekregen: TOP service, hartelijk dank, dat is pas klantgericht. We gaan er alsnog van genieten!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Toen ik mijn eco-kadobon wilde besteden, kwam ik erachter dat hij al maanden verlopen was. Toen ik mailde of de bon verlengd kon worden, was dat geen probleem en kreeg ik binnen no time een nieuwe code zodat ik een superleuk cadeau via hen kon bestellen. Geweldige service, bedankt!

Groter aanbod van webwinkels om de cadeaubon te besteden en een overzicht van de verzendkosten en minimale bestelwaarde voor gratis verzenden per webwinkel (dit verschilt nogal).

• Afspraken nakomen

Pluspunten

divers en origineel aanbod waar de bon kan worden besteed

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Super dat ik de cadeaubon zelf kon uitprinten. Het was een spontaan cadeau idee dus ik had geen tijd om het via de post te verzenden. Extra bijzonder vond ik de ruime keuze aan opties waardoor de keus voor de huwelijks cadeaubon snel was gemaakt

Het zou leuk zijn als de bon te persionaliseren is alvorens te printen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

snelle service

Bon ziet er goedkoop uit.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De print van de cadeaubon was erg slordig: scheef geprint en scheef gevouwen. Ontzettend jammer en genant, want dat is het cadeau dat ik uiteindelijk aan iemand geef. Zeker als daar een meerprijs aan zit, verwacht ik een mooie cadeaubon te krijgen. Mijn tip is om meer zorg te besteden aan het printen van de cadeaubon: zorg voor een nette print (niet scheef, niet slordig gevouwen) van hoge kwaliteit (geen print van een foto van een foto van een foto - dat kun je zien).