Leuke webwinkel met persoonlijke touch

leuk dat de website (als t kan) de bestelling laat bezorgen door een fietskoerier. Leuk verpakt ook en veel leuke merken.

Heerlijke kleedjes en leveringen zelfs in België uitermate vlot

Ik ben zeer tevreden dat ik deze site vond. Jullie leunen compleet aan bij mijn stijl , maten zijn zeer goed te vergelijken met de tabel. Kwaliteitsvolle kledij.

In zijn algemeen goed

Werd zo blij van mijn paketjr

Mooie kwaliteit van de kleding

Geweldige kleren

Fijne kleren, fijne uitstraling. Eerlijke spullen, geen goedkope zooi uit verre landen.

Mooie website, snelle verzending

Goede ervaring. Mooie, overzichtelijke website en snelle verzending.

Duidelijke omschrijving artikel.

Positief.

Helemaal perfect

Snelle levering Snelle reacties betreft retourneren Mooie kleding Top

Snelle service en goed bereikbaar

Mag het, omdat ik het voor mijn dochters verjaardag gekocht heb, langer op zicht houden, echt super!

Leuk tasje, snel geleverd

Op LPJ vond ik een leuk tasje, dat de dag erna al geleverd werf. Top dus.

Prima snelle verzending, alleen retourneren een ramp.

De rok was te klein, en het retour proces is alles behalve klantvriendelijk. Zelf via een andere website retour melden, adres opplakken, retour kosten betalen. Niet meer van deze tijd.

Vlotte levering

Snelle levering, prachtige jurk van een heerlijke stof! Heel blij mee

Leuke webshop en prima service. Je bestelde artikel is mooi verpakt en daarbij een klein presentje. Zal zeker niet de laatste keer zijn dat ik bij deze webshop wat bestel.

Super snelle service

Snel geleverd, goeie kwaliteit

Prachtige foto’s, inspiraties, vooral de blog vind ik erg leuk om te lezen en bekijken. Snelle react

Sinds ik lovepeacejoy heb ontdekt ben ik erg enthousiast! Ik kijk altijd uit naar de nieuwsbrief en lookbook voor het volgend seizoen!

Leuke, vrolijke kleding! Je bestelling wordt netjes en mooi verpakt en snel op een duurzame manier bij je thuis bezorgd. Het visitekaartje is bonus!

Mooie kleding, goede maatomschrijving

Heel veel keus uit prachtige kleding. En erg fijn dat de foto’s duidelijk zijn en de maatvoering per kleding goed beschreven. Zo heb ik niets retour hoeven sturen.

Leuk aanbod, goede prijs-kwaliteit, vlotte service!

Leuke kledij, fijne prijsjes en vlotte verwerking van online bestelling. Aanrader!

Goede service en snelle afhandeling

Persoonlijk

Kleding was mooi ingepakt en lekkere snoepjes met kaartje. Retoursticker en antwoordnummer was nog klantvriendelijker geweest ivm hoge verzendkosten. Mooie website!

Supergoede service ❤️

Erg blij met de prachtige jurk en rok en met de supergoede service!

Helemaal goed

Service en kwaliteit

Snel geleverd, goede kwaliteit!

Gewoon goed

Ontzettend leuke jurkjes en andere kleding, leuk om eens wat anders te hebben dan wat je in de winkel vindt. Pasvorm is uitstekend. En iedere bestelling is een cadeautje op zich