Mooie kleding.

Alle kleding paste, dus maten zijn zoals omschreven. Kwaliteit van kleding is goed. Communicatie verliep soepel. Ik ga zeker vaker bestellen.

Fijne webwinkel

Ik koop al een tijdje kleding van mijn lievelingsmerk bij Love Peach & Joy het is een fijne webwinkel om iets te bestellen. De maten staan altijd overal keurig bij dus sta je achteraf niet voor verrassingen dat iets niet past en er is een mogelijkheid om achteraf te betalen. Dat vind ik zelf erg fijn. Het is eigenlijk mijn lievelings webwinkel!

Hoge bezorg en retourkosten

Er was een snelle levering maar de schoenen pasten niet en moesten dus retour. Dat betekende zelf terugsturen op eigen kosten. Dat viel mij flink tegen.

Hoi Anne, Wat jammer dat jou dit achteraf tegenviel. Graag wil ik je onze werkwijze even toelichten. Voor de verzending van jouw schoenen heb je gratis verzending gehad (want boven de 100,-,). De werkelijke kosten hiervan zijn voor ons 6,30. Deze hebben wij dus voor onze rekening genomen. Het retourneren is inderdaad voor eigen rekening. Dit is wat op dit moment past in onze marges. Echter zijn wij wel continue bezig om te kijken wat de meest verantwoorde manier is om hier mee om te gaan. Vandaar ook dat we al (een deel van) de verzendkosten voor onze rekening nemen. Zouden we bijvoorbeeld retourneren gratis maken, dan moeten we de standaard verzendkosten omhoog doen of de gratis verzending grens laten vervallen. Wij vinden het op dit moment nog steeds het meest eerlijk om het op deze wijze te doen. Overigens staan deze regels ook allemaal vermeld in onze voorwaarden die je van te voren had kunnen inzien. Wellicht is het hiermee voor jou iets duidelijker geworden en ik hoop je natuurlijk nog eens terug te zien in onze shop. Mocht je van te voren de maten beter in willen schatten om retouren te voorkomen, lees dan goed de beschrijvingen en check de maattabel. En je mag ook altijd contact met ons opnemen voor advies! Vriendelijke groetjes, Ellen - Love, Peace & Joy

Aankoop van een jurkje

Hallo, laat weten dat ik heel blij en tevreden ben met de aankoop maar ook met de levering van mijn jurkje. Groetjes Nel

Leuke prints, mooie kleding en heel fijne webshop! De omschrijvingen, maattabellen en filmpjes geven een heel duidelijk beeld van wat je koopt. Mijn gezellige herfst-regenjas werd razendsnel bezorgd: mooi op tijd om ermee te shinen in mijn favoriete seizoen!

Voor herhaling vatbaar

Winkel met mooie en duurzame kleding, netjes verpakt, je wordt goed op de hoogte gehouden over de bezorging van je pakket.

Fijne service

Leuk gevarieerd aanbod, heldere site met heldere omschrijving, snelle service met goede terugkoppeling per email en elke levering voelt als een kadootje, dat zorgvuldig voor je is ingepakt en een feestje is om uit te pakken.

Snelle bezorging, mooi verpakt

Snelle bezorging, kleding was mooi verpakt. Maten klopten redelijk goed. Jammer dat de kosten voor retourzending zelf betaald moesten worden.

Het allerfijnst vind ik dat alles opgemeten op de site staat, zodat je goed kunt zien welke maat je nodig hebt. Dit verschilt van merk tot merk, het werkt perfect. Mooie merken en goede kwaliteit! Snelle levering, goed verpakt, ga zo door!

goede service en kwaliteit

Snelle verzending, mooi/goed verpakt, leuk met de kleine snoepjes erbij. En goede kwaliteit.

Uitermate tevreden

Leuke webshop, zeer tevreden met mijn aankoop. Snelle levering, en in een leuke box met een lief kaartje en toffe snoepjes erbij.

Top winkel !

Mooie, ruime collectie. Altijd leuk ingepakt en bezorgd met fietskoeriers . Echt zo tof !

Mooie kleding

Leuke interessante kleren en ook mooie verpakking

Helemaal naar mn zin !

Supersnelle levering, De verpakking en omschrijving een kadootje het rokje helemaal naar mn zin, Voor herhaling vatbaar! .

Prachtige producten in een mooie verpakking. Goede instructies over eventuele retouren. Snel verzonden. Eco friendly, wat wil je nog meer?

geen fijn retourbeleid

Hoi, ik bestelde een jurk en ze was te klein. toen ik ze wenste terug te sturen, kostte mij dit bijna 17€. Hierdoor ben ik niet meer geneigd om nog iets te bestellen aangezien je nooit 100% zeker bent dat het past. Misschien is het voor mensen binnen Nederland goedkoper, maar niet voor mensen uit België Met de jurk, de verpakking, de verzending was op zich niets mis. alleen vind ik het retourbeleid te duur om nogmaals een bestelling te plaatsen. Wat op zich wel jammer is want jullie hebben leuke spullen. groeten

Hoi Els, Wat jammer dat je iets retour moest sturen, dan zijn de kosten inderdaad niet helemaal in verhouding. Het staat op ons prioriteitenlijstje om te kijken wat wij op dat vlak kunnen doen voor wat betreft retouren vanuit België. Hopelijk kunnen we hier over een tijdje een oplossing voor bieden waardoor het toch wat minder prijzig wordt om vanuit België te retourneren. Vriendelijke groetjes, Ellen - Love, Peace & Joy

Goede service en hele mooie producten

Direct bezorgd in mooie verpakking. Kwalitatief mooie producten. Heel blij mee.

Ik had een jurk besteld van Tante Betsy. Heel mooi. Pakketje op zich zag er al mooi verzorgd uit.

Fijne service, prachtige kleding en gewoon leuke mensen

Ik shop graag bij Love, Peace, Joy. Waarom? De service is top, duidelijke omschrijving en fijne maat tabel. En kom je er niet uit, stel je vraag en je krijgt antwoord. Wil je weten of iets past bij iets wat je al hebt, ze denken altijd met je. Persoonlijke service in een webshop, super fijn! Oja, en de merken die ze verkopen, super mooi en duurzaam.

Snel geleverd, veel keus, snelle reactie

Fijne site met veel keus en goede, echt mooie kleding. Snelle reactie toen ik iets moest terugsturen. Maattabel kon ik niet meteen vinden. En ik wacht nog op terugbetaling, maar dat zal elk moment gebeuren: mijn retourzending zit nog in de vermelde verwerkingstijd.

Zie hieronder

Snelle levering, top artikel, goede kwaliteit

Geweldige service, met aandacht verpakt en geleverd!

Mijn bestelling werd snel en goed geleverd. Kreeg duidelijke info omtrent levering. Zeer tevreden over de geleverde producten. De verpakking en de info in de doos zag er meer dan verzorgd uit. De kleine details zoals de speciale snoepjes en binnenzijde bedrukking doos maken het geheel af! Aanrader om er te bestellen.

leuk jasje, snel bezorgd

leuk jasje snel bezorgd

Altijd super service!!

Snelle levering, met veel zorg verpakte bestelling en leuke kleding

Ik had per ongeluk het verkeerde besteld en kreeg al heel snel mijn geld terug. Fijn!

Goede service, mooie kleding, betrouwbaar adres.