Een snelle ontvangst van de bestelde artikelen en die waren ook nog heel leuk ingepakt ! TOP

Wat een leuke kleding en accessoires, net even 'anders'. Eerst was ik huiverig, ik bestel niet graag bij een onbekende webshop. Maar als ik weer iets leuks tegenkom, dan aarzel ik niet meer hoor.

Fantastische kwaliteit en snelle levering, persoonlijk ook.

Geweldige kwaliteit, snelle levering, persoonlijk gemaakt en ben erg entousiast

De spullen zijn snel bezorgd. Het is mooi en leuk verpakt.

Positief

Bij een bestelling boven 100 euro krijg je verzendkosten gratis, mocht je daarentegen iets terugsturen dan worden de verzendkosten in mindering gebracht op het bedrag wat je terug krijgt. Dit terwijl je de verzendkosten van het retourneren ook voor eigen rekening neemt. D

Beste Joke, Dank je wel voor je feedback. Ik begrijp je punt en ik wil graag onze werkwijze en overwegingen toelichten. In jouw geval is er twee maal een pakketje naar je toegestuurd. Eén daarvan is gratis verzonden ivm het orderbedrag boven de 100,-, voor het andere pakketje is 3,50 gerekend. De retourkosten zijn inderdaad voor eigen rekening. Omdat een deel van jouw eerste bestelling retour is gekomen en het bedrag van die bestelling daardoor onder de gratis verzending grens van 100,- kwam is voor die bestelling ook 3,50 berekend. De werkelijke kosten van deze twee zendingen zijn voor ons 12,60, daarvan is nu 7,- aan jou doorberekend. Dat betekent wij dus al een deel voor onze rekening hebben genomen. Dit is wat op dit moment past in onze marges. Echter zijn wij wel continue bezig om te kijken wat de meest verantwoorde manier is om hier mee om te gaan. Vandaar ook dat we al een deel van de verzendkosten voor onze rekening nemen. Zouden we bijvoorbeeld retourneren gratis maken, dan moeten we de standaard verzendkosten omhoog doen. Wij vinden het op dit moment nog steeds het meest eerlijk om het op deze wijze te doen. Overigens staan deze regels ook allemaal vermeld in onze voorwaarden die je van te voren had kunnen inzien. Wellicht is het hiermee voor jou iets duidelijker geworden en ik hoop je natuurlijk nog eens terug te zien in onze shop. Mocht je van te voren de maten beter in willen schatten om retouren te voorkomen, dan kun je altijd de maattabel raadplegen, die is per kledingstuk specifiek opgenomen en je mag ook contact met ons opnemen voor advies. Met vriendelijke groet, Ellen - Love, Peace & Joy

Retourkosten...

Geweldige blousjes besteld. Meer besteld om keuze te hebben. Niet goed gekeken naar de retour afspraken, maar die zijn dus voor eigen rekening. Super jammer... Hierdoor vind ik een aanbeveling en een vervolg bestelling lastig en zal ik wrs elders op zoek gaan. Meegeleverde snoepjes waren heerlijk btw ;)

Hoi Linda, Dank je wel voor je beoordeling en feedback. Het klopt dat het retourneren voor eigen rekening is. Wel zijn wij continue bezig om te kijken wat de meest verantwoorde manier is om hier mee om te gaan. Vandaar ook dat we al een deel van de verzendkosten voor onze rekening nemen (en boven de 100,- gratis verzenden). Zouden we bijvoorbeeld retourneren gratis maken, dan moeten we de standaard verzendkosten omhoog doen. Wij vinden het op dit moment nog steeds het meest eerlijk om het op deze wijze te doen. Dit is wat op dit moment past in onze marges en we zijn helaas geen mega grote webshop die al die kosten maar voor eigen rekening kan nemen. Daarentegen mag je van ons wel optimale service verwachten. Ik hoop het hiermee wat meer toegelicht te hebben en wie weet zien we je toch nog eens terug ;) Vriendelijke groet, Ellen - Love, Peace & Joy

mooie kleding van goede kwaliteit

Alles wat ik bestel wordt binnen een paar dagen afgeleverd. Ik woon niet in Zutphen dus per fiets gaat niet. De kleding is milieu bewust en net anders dan doorsnee Je draagt het dan ook echt tot het niet meer kan.

Leuke producten in de webshop en snel geleverd

Mooie kleding en accessoires in de webshop. Producten zijn snel geleverd!

Uitstekende en snelle service

Als je vragen hebt reageert Ellen of een van haar collega’s heel snel. Pakketje wordt altijd mooi ingepakt en is echt een kado!

Prima ervaring.

Weer bijzonder leuk geshopt

Onder andere een leuke jas gekocht, bij de eerste bestelling net wat te krap. Volgende dag een maatje groter in huis. Super service!!

Erg snel en makkelijk besteld. Mooi ingepakt en snel bezorgd. Goede kwaliteit.

Snelle afhandeling

Mijn bestelling retour gedaan. De afhandeling met terugbetaling ging mooi snel. Zou er zeker weer wat bestellen.

Feestelijk product in een feestelijke verpakking!

Vlotte toezending! Product was verpakt als een cadeautje inclusief heerlijke snoepjes toegevoegd.

Mooie, overzichtelijke website met mooie kleren en accessoires

Ik heb een prachtige rok gekocht en " mijn cadeau " was feestelijk ingepakt met een kaart en persoonlijke tekst. Deze persoonlijke aandacht is fijn en wordt gewaardeerd.

Prachtige kleding, snel bezorgd

Wat een mooie en vrolijke kleding! Duidelijke uitgebreide webshop. De maten staan goed aangegeven en klopten helemaal. Mooie, vrolijke kleding wat lekker zit: ik word er blij van!

Mooie kledij en snelle levering.

Goede kwaliteit kleding

Mooie kleding. De stoffen zijn van goede kwaliteit en de kleuren zijn erg helder.

Hele goede webshop

Bestellingen zijn mooo op tijd, goed verpakt. Retouren gaat ook top.

Makkelijk zoeken en bestellen.

great!

Bag is beautiful, Fast delivery all good!!

mooie shirts, goed assortiment

ruime keus, snelle levering

Uitstekende kwaliteit

Super, geweldig, zal er nog veel bestellen!

Mooie kleding!

Mooie kleding van degelijke kwaliteit. Snelle levering en goede service.

Helemaal prima!

Snelle verzending en heel fijn verpakt!

Snelle, zeer klantvriendelijke service met een persoonlijk tintje!

Per toeval ben ik op deze leuke website terecht gekomen. Helemaal mijn smaak!! Het bestellen via de webshop gaat heel eenvoudig en klantvriendelijk. Ondanks dat ik te ver woon voor een levering per fietskoerier ook nog een onverwacht snelle levering. Erg leuk dat mijn bestelling met zorg en een persoonlijk tintje was verpakt. Het voelde als een cadeautje voor mezelf. Ik zou iedereen deze website aanraden en ik weet zeker dat ik hier vaker een cadeautje voor mezelf of een ander zal bestellen.