Slechte service retourzending

Ik zal bij jullie niets meer bestellen omdat jullie totaal niet anticiperen op retourzending. Ga daarom liever naar jullie concurrenten. Niet slim van jullie!!

Geweldig met aandacht verzonden bestelling. Mooi ingepakt met zorg.

Alleen heb ik me toch een beetje vergist in het jurkje, het paste goed, mooie stof, maar uiteindelijk was het toch niet helemaal mijn smaak. Als ik het in de winkel had gepast had ik het waarschijnlijk niet gekocht. Maar heb het toch gehouden, de doos en alles weggedaan. Helaas, maar dit ligt niet aan jullie maar aan mij. Ik weet niet of ik het zal dragen. .

Snelle bezorging , leuk verpakt

Super goede service en mooi verpakt

Zodra het pakketje binnenkomt is het eht en kadootje. Mooi ingepakt, met zorg en aandacht en mooie grapics op de doos. Verder snelle reactie per mail bij vragen.

Makkelijk bestellen, super mooi verzorgd pakketje. Was echt een cadeautje voor mezelf

Het uitpakken van mijn bestelling voelde als een echt cadeautje!

Ik ben super tevreden met mijn aankopen. Het wordt netjes en zorgvuldig in een mooie verpakking verstuurd. Er zit een duidelijke uitleg bij wanneer je het retour wilt sturen. De kleding voldeed aan de verwachting zoals geschetst op internet. De maten waren perfect. Kortom; erg blij mee.

Netjes geleverd, mooi ingepakt. Duidelijke omschrijving hoe te handelen als er iets is.

Vlotte levering

Keurig verpakt en vlotte levering Jammer dat ik retourkosten zelf moet betalen in deze coronatijd nu ik niet in de winkel kleding kan passen. Een antwoordnummer zou dan fijn zijn ...Maar desalniettemin heel tevreden!!

Persoonlijke en snelle service

Bij vragen krijg ik altijd snel antwoord. Ook vind ik het heel prettig dat mijn retourneringen snel afgehandeld worden, ook al komt het niet vaak voor dat ik iets terug stuur. De maattabellen zijn namelijk heel goed, net als de beschrijvingen.

Heldere site, fijn dat de afmetingen vermeld staan, goede en nette service, mooi verpakt.

Zeer positief

Goede productbeschrijving, snelle kevering, mooi ingepakt!

mooie producten, goede service

Ik had in no time een prachtig pakketje in huis. Mooi en netjes verpakt, een plezier om open te maken. Fijne producten. Ik had een probleem met 1 artikel, de service en afhandeling was snel en vriendelijk

Mooie webshop met veel info, snelle en goedkope verzending! :)

Overzichtelijk webshop met veel keus en duidelijke beschrijving met zelfs de afmetingen en maatadvies. Snelle en goedkope verzending met fietskoerier. Ik bestel hier graag en beveel het iedereen aan.

Fijne webwinkel met mooie spullen

Snelle levering en de maatvoering klopt altijd! Mooie kleding!

Snelle verzending en mooi verpakt

Mijn bestelling was er zeer snel. De kleding was met zorg verpakt, net of je een cadeautje opent.

Het pakket was al een feest om open te maken. Mooi doos met oog voor detail en een leuk bedankje. Heel attent. De jas was ook helemaal perfect. Ik heb een nw winkel adres erbij!

Leuke kleding en snel geleverd

Leuke kleding, netjes verpakt en snel geleverd.

Heel goede en snelle levering

Prettige website en goede levering.

Goed product, snel in huis, leuk verpakt!

Zie bovenstaande

Prima levering en mooie spullen

Erg fijn vest, en mooi op tijd geleverd. Niet de volgende dag zoals bij sommige bedrijven maar dat vind ik juist een voordeel.

Zeer goede service

Bij het vermelden van een gaatje in mijn pad gekochte vest, werd het direct geruild.

Blij!

mooi en met aandacht verpakt, en met de fietskoerier bezorgd!

Een cadeautje voor mezelf!!

Té leuk om zo’n prachtig verpakt vestje thuis gestuurd te krijgen....echt een cadeautje!!

super snelle service

en zo mooi ingepakt ik voelde mij daardoor heel bijzonder. de muts is weer geweldig ik was hem verloren en heb hem bij jullie site gelukkig gevonden en snel opnieuw besteld nou en snel was hij er.