Fijne webshop, vlotte levering

Fijne webshop, makkelijk bestellen, duidelijk communicatie en vlotte levering

Mooi shirtje en snel ontvangen

Shirtje van 4ff besteld. Dat werd, mooi verpakt, al snel geleverd. De maat is goed en het shirt lijkt van een fijne kwaliteit. Ik ben er blij mee

Goede en snelle service.

Mooi en goed verpakt. Leuk kaartje erbij.

Een waar cadeautje om je kleding zo uit te mogen pakken.

Producten mooi verpakt, leuke attentie en de kleding van Zilch zit altijd top!

eccezionale

De stoffen zijn fijn, mooi van kleur in de keuze die ik voor blouses en jurken heb binnen gekregen. Fijne website en een verpakking die met zorg voor je is verzorgd! Netjes en fijn om te ontvangen! Vandaar eccezionale...Bella Bella! Super vrouwelijk en fijn om te dragen!..

Goede snelle service

Mooie kwaliteit voor betaalbare prijzen en snelle levering!

Altijd mooie kleding en nog duurzaam ook

Goede kwaliteit, met oog voor milieu. Vlotte levering

Liefde is alles en alleen de liefde telt

Heerlijk stof

Superleuk shirtje

Prachtig verkapt, echt een cadeautje. Van deze webshop word ik blij. Mooi shirtje gekocht. Ze hebben zulke leuke kleding, ik kom graag weer shoppen.

Super leuke jurkjes en snelle levertijd!

Super leuke jurkjes en snelle levertijd!

Prima levering

Het mooie vest is snel geleverd.

Supersnelle levering

Een feestje om te ontvangen en uit te pakkem

Online verkoop die toch ook persoonlijk is

Op een fijne manier een aankoop kunnen doen. Snelle en goede verzending. Persoonlijke touch waardeer ik (snoepjes, kaart). Bewustwording t.a.v inkoop en retour door uitleg in bijgevoegde flyer is goed!

Snelle levering netjes verpakt.

mooie kleding en fijn dat het zo milieuvriendelijk mogelijk wordt bezorgd.

het pakketje paste ook nog eens door de brievenbus (een shirt en een vestje). In een leuke verpakking, een vriendelijk bericht en een paar lekkere en schattige snoepjes.

Ik word zo blij van jullie kleren! ❤️ Dank je wel voor de snelle levering! Het was wederom prachtig verpakt! ☀️

Snelle service van degelijke kledij

Mijn rok werd snel geleverd en hij zit als gegoten. Blij mee!

Bestelling werd als kado ingepakt, top vond ik dat

Prachtig

In één woord prachtig. De kleding, de verpakking, het comfort. Allemachtig prachtig. Het was een kadootje om uit te pakken en aan te trekken. Mooi ook hoe ze met zorg met de kleding omgaan. Het geeft allemaal een heel goed gevoel. De foto's, filmpjes en instructies geven een heel goed beeld van het kledingstuk waardoor je een goede keus kan maken. Ik wordt er vrolijk van. En voel me prachtig in hun kleding.

Fijne communicatie, goede service en prachtige producten!

Fijne site, mooie kleding en fijne en goede service. Alles Helder en goed!

Super klant vriendelijk

Mooie kleding en erg klantvriendelijk!

Zo als altijd weer top!

Leuke rok, voldoet volledig aan verwachting, zoals uitgelegd op de site. Snelle bezorging en met liefde ingepakt. Echt een cadeautje om bij jullie iets te bestellen.

Snelle afhandeling en attent verpakt van een mooi product!

Snelle afhandeling, zonder al teveel correspondentie. Maar wel goed gecommuniceerd mbt het levermoment! Het mooie product was zorgvuldig verpakt met attentie! Mooi product!

Prachtige kleding en goeie service

Het is een kadootje om een pakje van Love Peace & Joy te ontvangen! Wanneer je mailt met de klantenservice heb je snel reactie terug. Ik zou deze webshop zeker aanraden.

mooie vrolijke shirts

leuke shirts en snel geleverd , ze hebben vrolijke retro kleding van tante Betsy