Wat mooi!

Zelden zo'n leuke online winkelervaring gehad; de shirts die ik kreeg zijn super, maar dat niet alleen: - Het is sneller bezorgd dan wat ik via track & trace vernam - Het is prachtig verpakt - Er zaten snoepjes bij! * blij *

Snel bezorgd en mooi verpakt.

Prachtige kleren en heel snel in huis!

Geweldige collectie en super service!

Altijd hele leuke kleding, duidelijke omschrijvingen, snelle verzending en goede service, kortom een topzaak!!

Blij ei !

Heerlijke vrolijke jurk van Lalamour & prachtige sneakers. Goede beschrijving van de producten. Daardoor voor de sneakers maatje groter genomen . Passen perfect ! Heel blij mee. En dan nog een leuke korting ook.

Uitstekend!

Tot nu toe heb ik nog niets terug hoeven sturen en het is een feest om het bestelde uit te pakken!

Goed!

Mooi verpakt, netjes en zoals de omschrijving en foto was, zo zag het jurkje er echt ook uit! Leuk detail de 3 snoepjes:)

Snelle en zorgvuldig verzorgde verzending

Het was weer zo mooi verpakt. Echt met zorg, dat doet me goed

Goede service, snel en accuraat geleverd!

Erg tevreden met de leuke kleding!

Snelle bezorging, milieuvriendelijke verpakking

Helaas paste mijn bestelling niet goed. De retourpolicy is duidelijk en de kosten voor retourneren zijn voor eigen rekening. Dat vind ik wel goed, omdat het ontmoedigt om zo maar van alles op proef te bestellen. Het is natuurlijk wel een verschil met de grotere webwinkels en dus iets om te bedenken als je bestelt.

Mooie kleding, snelle levering

Erg mooie kledingmerken en goede info op de site, bijvoorbeeld over de maat. Helemaal top.

Snelle bezorging van de bestelling. Netjes verpakt. Verder heb ik zelf een fout gemaakt door een verkeerde postcode op te geven. Telefonisch en mailcontact verliep vlot en vriendelijk. Brenda

Pakketje waar je blij van wordt!

Mooie broek, snelle bezorging en met zorg ingepakt! Blij mee, ik ga vaker bestellen!

Superleuk om een keer met een shopafspraak te mogen winkelen.

Leuke ontvangst, gezellige, ontspannen sfeer, echt voor herhaling vatbaar!

Bestelling snel binnen. Met zorg en aandacht ingepakt en als verrassing een paar lekkere snoepjes. Compliment.

Heerlijk dragend shirt

Prima kwaliteit

Mooie kwaliteit, mooi ingepakt en snel

Zie eerste zin

Prachtige blouse, snelle levering

Mooie blouse van goede kwaliteit. Snelle levering.

Snelle levering, mooi verpakt, écht een kadootje!

Snelle levering, mooi verpakt, écht een kadootje!

Mooie producten en snelle levering

Het is een fijn bedrijf met oog voor mooie producten en een snelle levering. Alles is ook super netjes verpakt altijd. Ik word hier altijd erg blij van.

Ik snap jullie overweging om de verzendkosten beide keren niet te betalen, maar toch voelt het voor mij als klant wat minder vriendelijk als een product echt niet is wat je verwacht. Ik vond het wel fijn dat over staat hoe jullie het inschatten qua maat. En fijn om een site te hebben waar je leuke en duurzame kleding bij elkaar hebt. Ik vond de keuze van de snoepjes in een plastic zakje niet echt een duurzame keuze. Het is maar een kleinigheidje, maar voor mijn gevoel past dit niet echt binnen het concept.

Mooie en originele kleding en liefdevol verpakt!

Je kunt zien, dat hier mensen achter zitten met liefde voor en verstand van kleding!

Duidelijke communicatie en mooi ingepakt

Ik kreeg een bedank voor de bestelling en pakketje was mooi ingepakt met duidelijke en vriendelijke brief en retourmogelijkheid beschreven.

Vrolijke mode

Leuke selectie van vrolijke kleding. Snel geleverd. Prima.

Helemaal prima

Bestellen is eenvoudig, verpakking en bezorging perfect, en ook nog een leuke verrassing ingesloten