Eindelijk heb ik deze online winkel gevonden!

De kleding zit heel fijn. Jullie producten zijn van hoge kwaliteit en met zorg en liefde gemaakt. Er zat ook nog eens een mooi cadeautje bij de bestelling. Het bestellen ging eenvoudig en de bezorging was snel bezorgd door een vriendelijke fietskourier.

Fijne wollen, katoenen ecologische producten!

Dit is een aanvulling op winkels want stoere wollen truien vind ik niet in winkels. Allleen hoeven er geen snoepjes als kadootje in. Niet echt gezond. Ze zijn heel mooi vormgegeven dat dan weer wel...Dan liever een klein gebreid hartje of zo....

Super snelle levering en Mooie verpakking

Voor herhaling vatbaar

Leuke kleding

Geweldige webshop met leuke kleding voor iedereen die eens iets anders wil. Ben zeer tevreden.

Netjes geregeld

Ik had een jurkje besteld wat in de advertentie stond aangeduid als rood. Dat was het jurkje helaas niet. Hoewel het jurkje mij enorm leuk staat, is het jammer dat de kleur niet klopte. Het was voor een speciale gelegenheid bedoeld. Maar ik heb toch het jurkje gehouden!

fantastisch

Zie boven

mooi

product is duidelijk beschreven, pakket was snel verzonden, erg tevreden met bestelde product en snelle handeling

Goede en snelle service. Bij onduidelijkheid wordt er ook snel en vriendelijk op je vragen geantwoord.

Prachtige kwaliteit en prettige service.

Ik ben zeer tevreden over de producten die ik gekocht heb. De kwaliteit is hoog. De producten werden snel geleverd in een mooie doos.

Kleurrijk en met een goed verhaal

Mooie collectie, goede service.

Snel en top-kwaliteit.

Prachtig product, mooi verpakt...blij mee.

Super service!

Prachtig mooie kleren, ontvangen in een geweldige geschenkverpakking. Een kado om uit te pakken en een feestje om te dragen!

Mijn garderobekast wordt te klein!

Al een paar keer bestelde ik bij Love, Peace and Joy. Er is een leuk assortiment: gezellige prints, goede kwaliteit, fijne merken. Vandaag bestellen is morgen leveren. Vriendelijke berichten over en weer. Een aanrader!

Prima service.

Verrassend mooie verpakking. Aangenaam.

Mooi en snelle bezorging

lastig om vanaf internet te zien of iets staat

ik had een heel leuk jasje gezien en misschien had ik het kunnen weten dat het gevoerd was maar dat was met niet helemaal duidelijk. De stijl is leuk maar het stond me niet echt leuk. Het model was niet voor mij geschikt. Het jasje had ik gezien om de website van Zilch en was in de veronderstelling dat het daar wel in de winkel zou hangen dan had ik het kunnen passen.

Snelle en nette levering

Ik was op zoek naar een vrolijke jurk van goede kwaliteit. De jerk zit super en is van goede kwaliteit.

Wat een mooie spulletjes...

Ik ben weer een mooi setje rijker! Dankjewel voor het maatadvies op voorhand en dankjewel voor de mooie kledij.

Mooie kleding

Goede service , snelle levering

Duurzaamheid!

Blij ben ik geworden van een kledingbedrijf dat de voetafdruk zo klein mogelijk houdt en mooie duurzame kleren verkoopt.

Ben supertevreden

Kwaliteit is goed Bezorging goed Klantgerichtheid....super! Wat kan ik nog meer wensen? Ja.....nog meer bijzondere kleding voor 65 plussers.....apart en kleurig.

De naam van het bedrijf zegt genoeg!

Alles is goed hieraan!

Snel, mooi ingepakt en een prachtige winterjas! ❤️

duurzaam gekocht en duurzaam bezorgd

Mooie kleding, goede foto's op de site. Fijn dat jullie ook duurzaam bezorgen met de fietskoerier.

zeer tevreden

Snel geleverd en met aandacht verpakt.Product voldeed ook helemaal aan de verwachting.