Het zijn de kleine persoonlijke dingen die 't doen!

Ik was op zoek naar duurzame kleding en kwam op de site van Love Peace en Joy tegen. Ik heb er een vestje besteld en het is gemaakt van bamboe materiaal, een duurzaam materiaal. Het vestje zit lekker, een mooie kleur. De levering is prima volgens de planning per fietskoerier verlopen. Het vestje is mooi verpakt met een persoonlijk touch en een grappig cadeau.. Het zijn de kleine dingen die 't doen!

Vlotte levering

Snelle reactie op mijn bestelling, vlotte levering met persoonlijke touch.

Een cadeautje

Heel snel geleverd en heel leuk verpakt!

Snelle levering van een prachtig product.

Binnen 48 uur werd bij mij aan de deur door een fiets-koerier een geweldig leuke jas geleverd. Leuk en persoonlijk ingepakt met een kaartje en kleine attentie van Ellen. Ik ben heel erg tevreden over de jas.

Leveren goede kwaliteit

Mooie spullen vlot geleverd!

Prachtige webwinkel, snelle levering.

Heb een mooie rok gekocht waar ik echt heel erg blij mee ben en die goed voldeed aan de omschrijving en de maten die erbij stonden. Dus hij past perfect. Snelle levering. Een aanrader dus!

aparte mooie heerlijke draagbare kleding duurzaam en goede service

op zoek naar duurzame kleding kwam ik love peace en joy tegen. De kleding is gemaakt van heerlijk duurzaam materiaal. Mooi afgewerkt. Zit lekker en is net even anders dan de gangbare kleding. De levering is prima. Niet de volgende dag en niet per fiets omdat ik verder weg woon in het buitengebied. Altijd goed verpakt. Ik vind het geen punt als het een paar dagen duurt. We hoeven niet alles meteen te hebben.

Snel geregeld, goed product

Heel blij!

Ik heb vaker kleding besteld en ook nu zeer tevreden met het mooie duurzame vest en de wijze van levering per fietskoerier. Het geheel zit er leuk uit. Een kleine aandachtspunt is het kleine plastic wat er bij toegevoegd is. Mijns inzien niet nodig en staat haaks op de duurzame levering. Verder heel tevreden!

Perfect!

Snelle en keurige afwikkeling

leuke webshop

leuke rokken. fijn dat er een maattabel bijstaat. jammer dat alles zo snel op is. je moet direct bestellen. Ook de verzendkosten voor een artikel is leuk. wel jammer dat je de retourkosten zelf moet betalen, maar daar staat een duidelijke webshop tegenover.

Leuke webshop, snelle levering, blij met de kleding!

Snel en keurig geleverd. Heel blij met mijn jurk en trui! Kom zéker nog eens shoppen. 😀

Snelle service en goede nazorg

Jurkje snel geleverd en was precies zoals omschreven op de site, maat dus ook. Duurde een dag langer dan verwacht, Ellen ging er direct achteraan. Top!

Artikel was precies zoals verwacht qua kleur en pasvorm en snel geleverd

super service, snelle levering en kwalitait altijd top

een plezier om te bestellen

Hulpvaardig, snelle reactie, goed mailcontact

Heel mooi product, vlotte levering.

Super snelle levering

Mooie website, snel geleverd, ziet er net zo uit als op de foto.

Snelle service, prima product

Service uitstekend, kwaliteit en maat product goed, kleur wijkt af van website

Mijn bamboe-truitje in mosterdgeel is wel erg bruin. Niet echt mijn favoriete kleur. Omdat het wel goed staat bij mijn teint/haar en ook prettig combineert met zwart heb ik het gehouden.

Artikelen te groot en langzame levering

Helaas deze keer artikelen besteld die te groot vielen. Ook langzame levering (kreeg 3 dagen de melding dat het onderweg was). Ik vind het jammer dat je zowel verzendkosten (onder de 100 euro) als retour kosten betaalt. Dit stimuleert niet om een keer 1 rokje of truitje te bestellen

Supersnelle service

Mijn aankopen waren supersnel geleverd en helemaal wat ik ervan had verwacht !! 👍 top! Aanrader!

TOP Service en jurk allebei fantastisch!

I.v.m. een uitvaarten ik, te laat, een jurk besteld. Ellen van Love, Peace & Joy heeft alle moeite gedaan om het op tijd te leveren. Ik heb de jurk met trots gedragen en er veel complimenten over gekregen. Nogmaals, heel hartelijk dank voor de fantastische service!

Helemaal top!

Prachtige kleding die je niet in iedere winkel vindt. Snelle levering.