Laden reviews...
Laden reviews...
0 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Reeds meerdere malen heb ik de voorbije jaren bestellingen geplaatst maar aangezien de verzending tijdens mijn laatste bestelling niet zonder problemen is verlopen vrees ik dat ik voortaan op zoek moet gaan naar een adres in België waar men dezelfde merken verkoopt. Bedankt !
Beveelt niet aan
18 January 2024
Elsa Philipsen
Mol
De maten worden goed nagemeten zodat ik precies weet wat mij past. De foto’s van de modellen helpen hier ook bij. Er is een groot aanbod van goede kleding.
Beveelt aan
15 January 2024
Anne-Margreet
Ermelo
jumpsuit besteld voor een gelegenheid. Na een aantal dagen (na beloofde bezorgmoment) mailtje ontvangen dat jumpsuit toch niet leverbaar was door magazijnfout.
Beveelt niet aan
13 January 2024
A
Amsterdam
Ik geef 5 sterren voor de originaliteit van de kledij en goede omschrijving die het risico op een foute aankoop beperkt. Ook is de kledij in de gepaste dozen mooi ingepakt (geen halve dozen wat super is) en snel geleverd (dat laatste is niet echt een must voor mij maar het mag wel vermeld worden). Ik heb één kledingstuk waar geen foto voor bestond op een paspop of persoon. Hierdoor had ik geen goed beeld hoe de broek viel (heel breed of straight). Dat is een kleine tegenvaller maar ik ga ze toch houden en proberen versmallen.
Beveelt aan
13 January 2024
Sonja Rens
Oost-Vlaanderen, België
Prima service, mooie en duurzame kleding, prettig contact. Fijne winkelervaring.
Beveelt aan
13 January 2024
Emmy
Zutphen
Kadootje voor mijn dochter in de “winkel” teruggebracht. Heel prettig geholpen.
Beveelt aan
13 January 2024
Nancy
Lelystad
En de pakketjes worden altijd zo leuk verpakt- echte cadeautjes om te krijgen
Beveelt aan
13 January 2024
Hadewey
Paterswolde
Fijne, mooie en kwalitatief goede kleding. Ik geniet er van!
Beveelt aan
13 January 2024
Dineke
Vlaardingen
Duidelijke website met goede beschrijving van maten en pasvorm. Snel geleverd.
Beveelt aan
10 January 2024
Marjo
Amsterdam
Wat was ik blij met mijn nieuwe INTI vest. De kleur op de foto op internet klopte heel goed. de levering was snel en zeer mooi ingepakt. Toch een feestje om zo je nieuwe vest uit te kunnen pakken.
Beveelt aan
9 January 2024
Brigitte
VELDHOVEN
Wanneer ik niet goed wee tof iets mij zal passen of zal staan, is 1 mailtje voldoende om in contact te zijn voor advies. Daarnaast bij bestelling altijd zorgvuldig verpakt. Kortom super leuk bedrijf
Beveelt aan
9 January 2024
Inge Van Braam
Deventer
Snel geleverd
Beveelt aan
9 January 2024
The
Alkmaar
Altijd super snelle levering, mooi ingepakt en goede service. De kleding is fijn!
Beveelt aan
9 January 2024
Ruth
Groningen
Leuke webwinkel.met mooie producten. Pas in de sale een mooi shirt gekocht voor een zeer aantrekkelijke prijs. Werd goed verpakt duurzaam bezorgd. Top!
Beveelt aan
9 January 2024
Mecht
Utrecht
Fijn personeel, denkt met je mee. Goed advies.
Beveelt aan
9 January 2024
Cissy Hartwich
Zutphen
Mooie kleding, maar geen goede klantenservice. Ik had een dure winterjas gekocht voor de volle prijs. Na nauwelijks zes weken in gebruik begaf een van de ritsen het, bij normaal gebruik. Ik maakte foto’s en stuurde die met beschrijving naar de klantenservice, om te kijken of we een goede oplossing konden vinden. De eerste reactie was dat het een jas uit een vorige collectie (?) betrof, waardoor “de garantietermijn in principe voorbij is”. Vervolgens werd er contact gelegd met de leverancier. De terugkoppeling die toen volgde, was ineens dat ritsen buiten de garantie vallen. Immers, men kan het gebruik ervan niet controleren. Ik was niet tevreden met deze terugkoppeling, en maakte daarvan melding in een volgende mail. “We kunnen helaas niet veel voor je betekenen”, was de reactie daarop. Volgens mij is dat besluit een keuze, en geen kwestie van ‘helaasheid’. Maar goed. Ik kreeg de tip een kleermaker te benaderen om de rits te laten maken. Op eigen kosten. Wat een oplossing… die had ik zelf ook wel kunnen bedenken. In mijn ogen is hier dan ook geen sprake van goede service, zeker niet omdat het om kleding van een kwaliteitsmerk gaat. Daarvan mag je toch verwachten dat die langer dan een paar weken meegaat. De webshop zou hier haar verantwoordelijkheid mogen nemen en die schuift ze volledig af. De vreugde is er wel af; voor mij dus geen Love Peace & Joy meer.
Beveelt niet aan
28 December 2023
Marielle
Groningen
Beste Marielle,
We begrijpen dat ons besluit voor jou onbevredigend was. Na ontvangst van een aankoop (dit was in dit geval in juni 2023) dien je zelf een artikel goed te controleren. De rits was op dat moment nog niet beschadigd. Zoals te zien was op de foto's die jij ons in december stuurde, is een beschadiging ontstaan (door veelvuldig gebruik van sleutels). Ritsen zijn een kwetsbaar onderdeel van een jas en helaas vervalt daarop dan ook na zo een lange tijd de garantie. Een leverancier vergoedt dit bijna nooit, enkel als een defect direct na ontvangst geconstateerd wordt. Wij zijn hierin zelf soms wel coulanter, maar in dit geval is er een te lange tijd overheen gegaan na aankoop van de jas.
Prima aflevering en mooie winter parka!
Beveelt aan
27 December 2023
Cristina
Amersfoort
Snel geleverd. Netjes verpakt en een extra leuk doos binnenzijde als verrassinkje.
Beveelt aan
26 December 2023
Linda
Apeldoorn
Vest (Tranquillo lang vest 'Deep Navy') gaat pluizen (pillen) jammer. Pasvorm is goed. Mijn vorige aankoop was een vest van het merk blutsgeschwister dat was van betere kwaliteit.
Beveelt aan
25 December 2023
Gerda
Markelo
De trui die ik heb besteld werd keurig afgeleverd en was net zorg ingepakt.. De maat was prima en beschrijving in de webshop was duidelijk omschreven. De kleur van de trui week niet af van de foto op de site. Prachtige kwaliteit. Ben een zeer tevreden klant.
Beveelt aan
25 December 2023
Lieneke
Hippolytushoef
De medewerkers super lief en mee leven Houden goed rekening met het Welzijn vd cliënten Word vrolijk vd kleding en voel me gewenst In de Winkel Medewerkers zijn eerlijk en oprecht Met soms een leuke aktie We komen er graag Warme groet Carlen en Dick en zussen en nicht en vriendin
Beveelt aan
25 December 2023
Carla
DRIEBERGEN-RIJSENBURG
Tot nu toe (ca 5 keer besteld) alleen maar positieve ervaringen. Enorme keuze, vaak mooie aanbiedingen en dan ook altijd mooi op tijd verzonden in mooie verpakkingen. Terugsturen op eigen kosten wat voor mij helemaal prima is. Ik ben vaste klant.
Beveelt aan
25 December 2023
Joyce
Zeist
Zie bovenstaande.
Beveelt aan
25 December 2023
Germi
Neede
Stipt kwaliteit leuk aanbod
Beveelt aan
25 December 2023
miet
bree
Geweldig dat jullie een begeleidend schrijven bijvoegen over het verantwoord passen en om zo veel mogelijk retouren te voorkomen. Het is een cadeautje om jullie pakket te ontvangen! Met een prachtige Very cherry jumpsuit!
Beveelt aan
22 December 2023
Ancel
Arnhem
Waterstraat 8
7201 HN Zutphen
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops