Heel mooie collectie !

Reeds meerdere malen heb ik de voorbije jaren bestellingen geplaatst maar aangezien de verzending tijdens mijn laatste bestelling niet zonder problemen is verlopen vrees ik dat ik voortaan op zoek moet gaan naar een adres in België waar men dezelfde merken verkoopt. Bedankt !

Bij Love, Peace, Joy koop ik keer op keer kwalitatief goede, verantwoorde én mooie kleding

De maten worden goed nagemeten zodat ik precies weet wat mij past. De foto’s van de modellen helpen hier ook bij. Er is een groot aanbod van goede kleding.

Slecht

jumpsuit besteld voor een gelegenheid. Na een aantal dagen (na beloofde bezorgmoment) mailtje ontvangen dat jumpsuit toch niet leverbaar was door magazijnfout.

Unieke én duurzame kledij, perfecte combinatie!

Ik geef 5 sterren voor de originaliteit van de kledij en goede omschrijving die het risico op een foute aankoop beperkt. Ook is de kledij in de gepaste dozen mooi ingepakt (geen halve dozen wat super is) en snel geleverd (dat laatste is niet echt een must voor mij maar het mag wel vermeld worden). Ik heb één kledingstuk waar geen foto voor bestond op een paspop of persoon. Hierdoor had ik geen goed beeld hoe de broek viel (heel breed of straight). Dat is een kleine tegenvaller maar ik ga ze toch houden en proberen versmallen.

Goed geadviseerd en fijn geholpen

Prima service, mooie en duurzame kleding, prettig contact. Fijne winkelervaring.

Hele fijne communicatie en service.

Kadootje voor mijn dochter in de “winkel” teruggebracht. Heel prettig geholpen.

Fijne webwinkel met veel duurzame merken

En de pakketjes worden altijd zo leuk verpakt- echte cadeautjes om te krijgen

Snelle reactie op bestelling en levering.

Fijne, mooie en kwalitatief goede kleding. Ik geniet er van!

Duidelijke website met goede beschrijving van maten en pasvorm. Snel geleverd.

Wat was ik blij met mijn nieuwe INTI vest. De kleur op de foto op internet klopte heel goed. de levering was snel en zeer mooi ingepakt. Toch een feestje om zo je nieuwe vest uit te kunnen pakken.

Altijd klantvriendelijke hulp

Wanneer ik niet goed wee tof iets mij zal passen of zal staan, is 1 mailtje voldoende om in contact te zijn voor advies. Daarnaast bij bestelling altijd zorgvuldig verpakt. Kortom super leuk bedrijf

Vriendelijke shop

Goede service, mooie producten.

Altijd super snelle levering, mooi ingepakt en goede service. De kleding is fijn!

Leuke winkel

Leuke webwinkel.met mooie producten. Pas in de sale een mooi shirt gekocht voor een zeer aantrekkelijke prijs. Werd goed verpakt duurzaam bezorgd. Top!

Vriendelijk

Fijn personeel, denkt met je mee. Goed advies.

Klantenservice laat het afweten

Mooie kleding, maar geen goede klantenservice. Ik had een dure winterjas gekocht voor de volle prijs. Na nauwelijks zes weken in gebruik begaf een van de ritsen het, bij normaal gebruik. Ik maakte foto’s en stuurde die met beschrijving naar de klantenservice, om te kijken of we een goede oplossing konden vinden. De eerste reactie was dat het een jas uit een vorige collectie (?) betrof, waardoor “de garantietermijn in principe voorbij is”. Vervolgens werd er contact gelegd met de leverancier. De terugkoppeling die toen volgde, was ineens dat ritsen buiten de garantie vallen. Immers, men kan het gebruik ervan niet controleren. Ik was niet tevreden met deze terugkoppeling, en maakte daarvan melding in een volgende mail. “We kunnen helaas niet veel voor je betekenen”, was de reactie daarop. Volgens mij is dat besluit een keuze, en geen kwestie van ‘helaasheid’. Maar goed. Ik kreeg de tip een kleermaker te benaderen om de rits te laten maken. Op eigen kosten. Wat een oplossing… die had ik zelf ook wel kunnen bedenken. In mijn ogen is hier dan ook geen sprake van goede service, zeker niet omdat het om kleding van een kwaliteitsmerk gaat. Daarvan mag je toch verwachten dat die langer dan een paar weken meegaat. De webshop zou hier haar verantwoordelijkheid mogen nemen en die schuift ze volledig af. De vreugde is er wel af; voor mij dus geen Love Peace & Joy meer.

Beste Marielle, We begrijpen dat ons besluit voor jou onbevredigend was. Na ontvangst van een aankoop (dit was in dit geval in juni 2023) dien je zelf een artikel goed te controleren. De rits was op dat moment nog niet beschadigd. Zoals te zien was op de foto's die jij ons in december stuurde, is een beschadiging ontstaan (door veelvuldig gebruik van sleutels). Ritsen zijn een kwetsbaar onderdeel van een jas en helaas vervalt daarop dan ook na zo een lange tijd de garantie. Een leverancier vergoedt dit bijna nooit, enkel als een defect direct na ontvangst geconstateerd wordt. Wij zijn hierin zelf soms wel coulanter, maar in dit geval is er een te lange tijd overheen gegaan na aankoop van de jas.

Snelle bezorging en blij met mijn winterjas!

Prima aflevering en mooie winter parka!

Snel, netjes en extra leuk verpakt.

Snel geleverd. Netjes verpakt en een extra leuk doos binnenzijde als verrassinkje.

Vest gaat pluizen (pillen), jammer.

Vest (Tranquillo lang vest 'Deep Navy') gaat pluizen (pillen) jammer. Pasvorm is goed. Mijn vorige aankoop was een vest van het merk blutsgeschwister dat was van betere kwaliteit.

In één woord GEWELDIG

De trui die ik heb besteld werd keurig afgeleverd en was net zorg ingepakt.. De maat was prima en beschrijving in de webshop was duidelijk omschreven. De kleur van de trui week niet af van de foto op de site. Prachtige kwaliteit. Ben een zeer tevreden klant.

Een Super leuke fijne winkel

De medewerkers super lief en mee leven Houden goed rekening met het Welzijn vd cliënten Word vrolijk vd kleding en voel me gewenst In de Winkel Medewerkers zijn eerlijk en oprecht Met soms een leuke aktie We komen er graag Warme groet Carlen en Dick en zussen en nicht en vriendin

Zeer uitgebreid assortiment duurzame kleding met geregeld mooie aanbiedingen

Tot nu toe (ca 5 keer besteld) alleen maar positieve ervaringen. Enorme keuze, vaak mooie aanbiedingen en dan ook altijd mooi op tijd verzonden in mooie verpakkingen. Terugsturen op eigen kosten wat voor mij helemaal prima is. Ik ben vaste klant.

Snelle service en goede kwaliteit kleding

Zie bovenstaande.

Voor herhaling vatbaar

Stipt kwaliteit leuk aanbod

Een prachtige very cherry jumpsuit! Met veel zorg ingepakt en verstuurd!

Geweldig dat jullie een begeleidend schrijven bijvoegen over het verantwoord passen en om zo veel mogelijk retouren te voorkomen. Het is een cadeautje om jullie pakket te ontvangen! Met een prachtige Very cherry jumpsuit!