Heel positief

Snelle levering, goed verpakt. De broek zelf is voor mij perfect van pasvorm ( ik ben 1.80 en broeken zijn vaak te kort), en hij is van mooi kreukvrij materiaal. Blij mee!

Duurzaam, goede service

Ik word altijd blij van de website en kan vaak niet kiezen. Ik kies voor deze webshop omdat duurzaamheid hoog in het vaandel staat. Ik word er altijd blij van.

Goed product, prima op tijd ondanks drukke feestperiode

Enorm blij met mijn mooie Ragwear Pavla jas!

Leuke originele kleding

Super leuke webshop met originele en kleurrijke kleding

Geweldige service en toffe kleding.

Mooie, leuke kleding en een erg vriendelijke en fijne klantenservice.

Nette service

Duidelijke product omschrijving en nette verzending product

Snelle levering, prima producten

Ik shop graag duurzaam, bij Love, Peace & Joy kan ik altijd leuke en duurzame kleding vinden. Ook de filmpjes bij een aantal producten helpen mij om goed te kunnen beoordelen hoe kledingstukken vallen.

goede info op de site, alles volgens afspraak

De winkel geeft goede info, zodat je thuis goed kunt inschatten of iets wel of niet zal passen. Het eerlijke verhaal is dat verzenden van spullen iets kost en dat we met z'n allen zouden moeten proberen om geen dingen te kopen om vervolgens weer terug te sturen. Al een aantal keer bij deze winkel gekocht, en steeds heel tevreden.

Goede klantenservice Mooie producten Ik ben bijzonder blij dat elk kledingstuk nagemeten wordt. Zo kon ik de goed maat vinden en bestellen.

Ik had een vraag, die werd al snel beantwoord en de jas is echt prachtig!

Plezierig contact

Via de mail snelle en goede afspraak gemaakt over het product

service met aandacht

Bij mijn bestelling had ik een check over de juiste maat geplaatst bij opmerkingen. Ik was benieuwd of daarnaar gekeken zou worden en of dat gekoppeld zou worden aan de bestelling. Dat ging goed, heel fijn!

Prima webshop

Alles verloopt vlot, snelle bezorging

Mooie, originele kwalitatieve kleding.

Snelle levering, met aandacht verpakt. Superleuk om te mogen ontvangen.

Mooie kwaliteit, prima in orde

Prachtig mooi vest in mijn favoriete kleur

Van de Sint gekregen: mijn felbegeerde mooie petrol vest van Zilch… de bordeauxrode is al langer in mijn bezit. Superblij mee!!

Kleding van mooie en duurzame kwaliteit!

Heldere website en keurig netjes geleverd.

Het is een feestje om een pakketje van jullie te krijgen

Fijn, dat jullie veel duurzame merken verkopen! Heel leuk dat jullie zoveel aandacht besteden aan het pakketje…!

Niet tevreden

Pakket retour gedaan en na 10 dagen geen geld terug.

Zo zacht en heerlijk warm.

Belangrijk om verantwoorde kleding te kunnen kopen. Van gerecyclede materialen. Ben erg blij mee.

Perfecte levering, mooie aankoop

De sjaal die ik kocht, is net zo mooi als op de website te zien en werd op een hoogwaardige manier afgeleverd.

Toppie

Vanaf de bestelling liep alles gesmeerd. Snelle toezending in stevige verpakking. Webshop biedt overigens ook mooie spullen aan.

Ik ben fan!

Goede kwaliteit kleding, tijdloos. Snelle verzending, regelmatig aanbiedingen, goede retourservice.

Alles netjes bezorgd.

Zeer leuke afwisselende kleding.

Goede keuze en snel geleverd

Groot assortiment in leuke kleding. Snel bezorgd en zo nodig goede service.