Een waar cadeautje om uit te pakken

De webshop werkt makkelijk en duidelijk. Alles verloopt super vlot. Het uitpakken is een waar feestje. Heel mooi verpakt, voelt alsof je een cadeautje aan het uitpakken bent. En de kleding is van goede kwaliteit.

Heel goed.

Goede website. Snelle levering. Mooi verpakt.

Helemaal goed!

De bestelling verliep goed, blouse is zoals verwacht en heel mooi ingepakt!!

Originele kleding van goede kwaliteit

Mooie kwaliteit kleding die net even anders is. Vlotte levering en keurige verpakking met altijd een kleine lekkere attentie. Ga zo door!

Super! Mijn nieuwe keleren passen perfect, mooie kwaliteit!

Super! Mijn nieuwe keleren passen perfect, mooie kwaliteit!

Geweldig leuk assortiment, heldere website en snelle bezorging.

Heerlijk om op deze website een beetje te rondvlooien, heel fijn is de maattabel bij elk artikel. De kleuren van de artikelen komen overeen met zoals op de website staan afgebeeld. Bovendien een goede kwaliteit kleding!

Mooie kleding en goede service, levering!

Fijn dat ik deze webshop met toeval heb ondekt!

Vraag gesteld via het webformulier, werd hier zeer snel op gereageerd. Deskundige hulp en heel snel geleverd. Kortom aanrader!

Fijn contact, snelle verzending

Een prachtig vestje

Het blauwe vestje is verpakt in een mooie doos. Een cadeau voor mezelf....

Snelle levering, mooie kledij!

Bestelling met aandacht

Ik kon aan mijn pakket zo zien dat ze alles met aandacht doen. Mooi ingepakt in een stevige doos, een vriendelijke brief erbij hoe je kleding hoort te passen en eventueel terug te sturen zodat het nog door een ander gekocht kan worden. Helemaal mee eens! Met mijn aankoop ben ik erg tevreden, een mooi en kwalitatief goed wollen jasje!

Zeer blij verrast!

Snelle levering, een echt cadeautje om op deze manier een pakketje te krijgen.

De schoenen waren gedragen

Ik heb hier in de sale een paar schoenen besteld van El Natura Lista. Ik heb meer schoenen van dit merk. Het zijn dure schoenen en het ziet er altijd heel verzorgd uit. Vaak met een doekje en informatie over het merk. Nu niet. de doos was gescheurd en niks geen lekkere nieuwe schoenengeur. ze waren gewikkeld in rommelig papier. het bovenleer/ was vlekkerig en de linker had een lichte kras. . De zolen waren vies. El Natura Lista heeft op de onderkant een groen zegel met een kikkertje, ook vies. Ze waren overduidelijk al gedragen! Ik heb de volgende dag gebeld. In de reactie kreeg ik excuses en dat deze er mogelijk tussendoor was geslipt, dat soms modellen de schoenen dragen. Ik vond dat kwalijk temeer daar in de doos twee brieven zitten van Love, peace en Joy waarin ze uitvoerig een beroep doen op het bewustzijn van klanten de schoenen niet zomaar te retourneren en ze vooral niet in te lopen als je twijfelt. Ik heb ze teruggestuurd en geen retourskosten hoeven betalen. Betaald via paypal dus snel mij geld terug. Wel jammer

Wat vervelend om te horen Babet! Dit mag natuurlijk niet gebeuren. We nemen je feedback mee om dit in de toekomst te voorkomen. Groetjes, Ellen - Love, Peace & Joy

Snelle levering, bestelling was mooi ingepakt.

Prima.

Bezoek aan de showroom aanrader

Omdat ik een complete outfit zoeken altijd erg lastig vind, heb ik een afspraak gemaakt in de showroom. Ik heb vaak nog gedacht om de afspraak te annuleren aangezien ik er ruim een uur voor moest rijden maar ik ben blij dat ik ben gegaan. Het is me erg goed bevallen. Ze denken goed mee en houden rekening met je situatie en kijken naar wat voor type je bent. Ze maken ook leuke combinaties en met je eigen kleding. Ik ben met een tas vol kleding de zaak uit gegaan.

Prachtige leuke mode

Prima!!!

Goede en snelle levering g!

Goede en snelle levering. Kleurrijke kleding..leuke merken!!

2 de keer en zeer goed, snel en zeer behulpzaam !

Hele mooie en aparte kleding. En een snelle en goede ingepakte levering van het product. Een echte aanrader.

Duidelijke mooie website en snelle levering

De jurk die ik bestelde is erg mooi en zit lekker. Voldoet aan mijn verwachtingen.

Mooie jurk

Onlangs voor de kerst een jurk besteld. Goede pasvorm en mooie kwaliteit. Heel blij mee!

Goede kwaliteit, kleding past volgens maattabel, vlotte bezorging.

Ben erg blij met kledingstuk.

Leuke kleding, snelle levering!

Al meerdere keren iets besteld. Prettige site.

Heel vriendelijk en snel!

Omdat ik zelf in Zutphen woon kon ik mijn jurk gewoon ophalen bij de webwinkel, op de vrijdag voor kerst! Superservice, ik werd vriendelijk ontvangen en het pakje lag al klaar.