Goed.

Ik ben nog bezig met het omruilen van een trui van L naar M. De medewerkster heeft mij goed geholpen tot nu toe.

Uitstekende webwinkel

Ik koop er graag, kleding wordt altijd keurig ingepakt en verzonden en wat ik erg fijn vind is dat je met afterpay kunt betalen

Blij verrast

Vlot geregeld, mooie kwaliteit

Mooie collectie, goed gepresenteerd

Kleding om vrolijk van te worden

Leuke merken, kleurrijke kleding.

Super snelle levering.

Leuk vest gekocht. Vest is zoals omschreven wordt op de site. Maatvoering normaal. Snelle en goede levering.

Fijne webwinkel

In verband met COVID op zoek gegaan naar een online shop voor nieuwe kleding. Het fijne van Love, Peace & Joy is dat ze de kledingstukken opmeten en op de website vermelden. Daardoor kon ik direct de juiste maat bestellen. Het werd binnen twee dagen geleverd en was echt een cadeautje om uit te pakken. Zeker een aanrader dus.

Mooi vestje

Ik heb een vestje gekocht. Het zag er op de site al goed uit en het bleek ook echt heel mooi te zijn. Helemaal blij mee! Snel en volgens afspraak bezorgd. Leuk dat het was ingepakt als een cadeautje, met een bedankkaartje erbij! Top.

Fijne service

Helaas moest ik de jurk die ik had gekocht retourneren - het model was niet geschikt voor mij. Maar ik ben zeer tevreden over de service. Op de mail wordt snel gereageerd, en het aankoop bedrag was binnen enkele dagen teruggestort.

Keurige service

Leuke spullen, helaas wel aan de dure kant

Snelle levering en mooi verpakt

Prachtige site met goede duidelijke foto's. Gebruiksvriendelijke site. Levering was snel en de producten mooi verpakt

Uitstekende, persoonlijke service

Heb een prachtige trui besteld. Werd vlot bezorgd. Heel mooi en zorgvuldig verpakt. Vind deze site erg leuk. Mooie, duurzame kleding.

Leuke kleding, snel geleverd en zo leuk verpakt!

Zo'n fijne, leuke en vooral duurzame collectie. Kleding waar je blij van wordt en de service is top!

Super service, heel correct wanneer er iets mis gaat met de bestelling Chapeau

Zie hierboven

Hélemaal goed!

Vlot verzonden, mooi doosje met cadeautje en de rok zag er in het echt nog mooier uit dan op de foto!

Zo’n goede service en zo’n leuke webshop!!

Mooie kleding, goede kwaliteit. Snelle service, leuk verpakt (misschien iets te mooi, want zonde om die doos weg te gooien, maar nu kunnen gebruiken voor Sinterklaasverpakking:) Oh ja en herkenbare modellen, gewone mensen zeg maar, op de website, ook fijn!

Goede en snelle service, mooi product.

Overzichtelijke site, snelle levering, leuk verpakt. Mooie jas, goede pasvorm.

Snelle service, klantvriendelijk, mooie materialen

Nu een paar keer besteld. Bestelling wordt snel verzonden. Als er iets niet gaat lukken wordt je even persoonlijk gebeld om een oplossing te zoeken. Ze helpen en denken met je mee. Mooie keus uit kleding van goede kwaliteit. Elke bestelling voelt als een groot cadeau voor mezelf

Snel geleverd in een mooi pakketje...

Snel geleverd in een mooi pakketje...

Eindelijk heb ik deze online winkel gevonden!

De kleding zit heel fijn. Jullie producten zijn van hoge kwaliteit en met zorg en liefde gemaakt. Er zat ook nog eens een mooi cadeautje bij de bestelling. Het bestellen ging eenvoudig en de bezorging was snel bezorgd door een vriendelijke fietskourier.

Fijne wollen, katoenen ecologische producten!

Dit is een aanvulling op winkels want stoere wollen truien vind ik niet in winkels. Allleen hoeven er geen snoepjes als kadootje in. Niet echt gezond. Ze zijn heel mooi vormgegeven dat dan weer wel...Dan liever een klein gebreid hartje of zo....

Super snelle levering en Mooie verpakking

Voor herhaling vatbaar