Heel goed!

Wordt op de afgesproken manier en tijd bezorgd. Kortom een goede service.

Fijn dat duurzame kleding verkopen

Leuke kleding. Voor mij ver weg(vanuit west brabant). Via webshop af en toe leuke kleren...1x geweest

Snel, vrolijk en behulpzaam

Altijd snelle levering, behulpzaam bij vragen en de ontvangen pakketjes zijn een lust voor het oog (los van de inhoud uiteraard!).

Geweldige webshop!

Altijd mooie en leuke kleding, die goed op maat is en eigenlijk nog nooit anders is dan op de site te zien is. Prima werkende website met goede betaalmethode en snelle levering. Top!

Voldoet aan de verwachtingen

Artikelen zijn zoals ze online afgebeeld staan. Doen hun best om zo duurzaam mogelijk te verpakken en te versturen. Mijn brievenbus is echter te smal voor het brievenbuspakketje, maar daar kunnen zij ook niets aan doen;)

Voor mij een nieuw merk

Voor mij was dit de eerste kennismaking. Ik vind dat jullie leuke merken hebben ook met oog voor het milieu. Voor mij een reden om vaker te kijken en te bestellen.

Fantastische mooie eerlijke kleding

Jullie hebben een hele duidelijke site alles is goed omschreven, leuke afbeeldingen en goede voorwaarden.

Superleuke webwinkel

Ik koop al jaren bij Love Peach & Joy. De foto’s op de website zijn zeer duidelijk en reel. Zo ook de maken die overal netjes bij vermeld staan. Kleding wordt keurig verstuurd in een mooie doos en als een item niet past of gewoon niet staat is terugsturen geen enkel probleem dan krijg je gewoon je geld terug..

Het retourbeleid zou klant vriendelijker gemaakt kunnen worden. Verder mooie artikelen.

De kleding zit lekker

Mooie kleding

Mooie kleding van hoge kwaliteit. Snelle bezorging. Heel blij dat ik dit merk ontdekt heb.

Hele leuke kleding

Ze hebben hele leuke kleding, jurken, shirtjes. Kijk graag op de site.

Mooie kleding

Mooie kleding, vlot in huis. Bij retourzending duurt het wel heel lang soms voor je geld is teruggestort

Prachtige trui

Prachtige trui, en ook mooi ingepakt. Echt een cadeautje:-)

Mooie jumpsuit voor klein prijsje!

Nog een mooi, zomers item kunnen scoren. De jumpsuit van Zilch werd snel geleverd en de pasvorm is prima. Heb gewoon mijn eigen maat genomen. Nog wel even geduld hebben want het is echt voor mooi en warm weer bedoeld. Wel fijn dat er nu zoveel korting op zat.

Mooi assortiment

Geweldig assortiment duurzame mode

Heel uitgebreid assortiment duurzame mode. Altijd keurig en met aandacht verpakt en tijdig met fietskoeriers verstuurd. Met regelmaat mooie aanbiedingen.

Winterjas

Een mooie winterjas in m’n lievelingskleur. Wat werd deze snel bezorgd en wat zit hij lekker! Ben er heel blij mee. Met een heerlijk gevoel kan ik de winter in!

Kleurrijke kleding

Kleding met veel kleur, maar wel een beetje veel van hetzelfde

Heerlijke shop met kleur en retro

Ik geniet ervan om door deze webshop te struinen. Ik hou van kleur en retro en vrouwelijk en hier vindt je net even iets anders dan elders, love it!

niet fijn

Het is niet klantvriendelijk om geen retourservice aan te bieden. De kosten hiervan zijn best hoog om dit zelf te betalen

Prachtige kleding met zorg opgestuurd! Zeer tevreden!

Zeer goede ervaring, mooie website, mooie kleding en goede service!

Echt een fijne winkel

Hele leuke website, goede service!

Hele leuke website, goede service, mooie kleding!

Goede kwaliteit kleding en heel netjes/mooi verpakt.

Mijn bestelde kleding voldoet helemaal aan verwachtingen. Goede kwaliteit en netjes en mooi verpakt.