Fijn in contact en service

Omdat winkelen zowel fysiek als op het net niet helemaal mijn ding is vind ik love peace & joy een uitkomst. Duurzaam, mogelijk om te passen omdat ik in de buurt woon, leuk contact als ik mijn bestelling ophaal en er wordt mee gedacht. En de printjes verleiden mij zelf om wat vaker iets nieuws te kopen waar ik vroeger echt alles tweedehands kocht

Retour proces is lastig

Het retour proces jan beter met retourlabel . Het duurt heel lang voordat het bedrag is teruggestort

Mooie kleding, goede communicatie en bezorging!

Mooie kleding, goede communicatie over de bezorging, zorgvuldig!

Mooie kleurrijke duurzame kleding

Ik heb al een paar bij ze besteld. Steeds vlotte levering, erg aardig in hun klantenservice. Ik ben heel blij met hen.

Goeie service en prijs-kwaliteitverhouding

Fijne duurzaam geproduceerde kleding en een goeie service.

Mooi verpakt

Echt een cadeautje om te ontvangen , maar de verwerking van de retour duurde echt te lang , daarom zou ik nniet zo snel weer komen. Bedrag voor retour ook te hoog . Vriendelijke groet, Puck

Super kleding! Fijne service!

Altijd mooie kleding en fijne service!

Lief en zorgvuldig

Ik was op zoek naar duurzame kleding en vond deze winkel on-line. Echt een grote collectie. Erg veel moois. De pakjes worden zo mooi verzorgd opgestuurd, daar word ik ook blij van!

geeft me helemaal een goied gevoel

Er wordt op allerlei manier gedacht aan zaken die 9ikzelf ook belangrijk vind: De kwaliteit van de producten, duurzaam en smaakvol en origineel. De zorgvuldige manier waarop de artikelen worden verstuurd, soort verpakking. Maar ook de informatie erbij om de koper bewust te maken van online bestellingen en dat die daar een eigen verantwoordelijkheid in heeft. Toch maakt dat niet dat je langer op een besteld artikel moet wachten.

Goede selectie goede service

Mooie kleding en goede service

De kleding, de levering alles verloopt picobello en is van een uitstekende kwaliteit. Dankjulliewel !

Mooie collectie. Vriendelijke mensen.

Erg mooie kleding, net even anders. In de opruiming een superleuk jurkje gescoord voor een mooi prijsje.

Snelle levering, mooi verpakt , mooie kleding

Zie bovenstaand

Mooie kleding en snelle verzending

Fijne webshop met mooie kleding en duurzame merken. Snelle verzending met de fietskoerier, helemaal top!

Mooi pakketje ontvangen

2 mooie shirts en 1 rok ontvangen vd sale ook heel fijn. Vlug binnen.

Mooie producten, mooie prijzen en supersnelle service

Fijne webshop

duurzaam, mooi, kwaliteit én vriendelijkheid

De collectie van LPJ is precies dit: duurzaam, mooi, met kwaliteit én vriendelijkheid! Juist dat laatste maakt dat ik graag winkel bij deze lieve mensen en Ellen.

Vlotte afhandeling

Prima geholpen

Ik heb mijn keuze gemakkelijk kunnen maken doordat live piece and Joy een duidelijke matentabel hebben. Goede kwaliteit kleding voor een mooie prijs.

Zeer positief

Hele prettige, vriendelijke webwinkel. Duidelijk met heel veel zorg en aandacht voor de producten en aandacht voor duurzaamheid. Ook met zorg mooi ingepakt. Ik heb er een heerlijk joggingpak gekocht!

Mooie, zorgvuldig gekozen kleding en aardige mensen

Snelle verzending en alles ziet er mooi en verzorgd en uit.

keurig bericht dat artikel niet op voorraad was en snelle terugbetaling toen ik melde geen vervangend item te willen.

Mooie schoenen, snel geleverd.

Ik kreeg een mail over de sale van schoenen waarbij ik nog een mooi paar van El naturalista tegenkwam met een leuke korting. Snel geleverd en ik werd goed op de hoogte gehouden.

Wat een mooie spullen!

Mijn broek en schoenen waren snel binnen en waren precies wat ik er van verwachtte. Heel blij mee!

Mooie site, snelle levering

Duidelijke website, goede productinformatie en een vlotte levering