Helemaal top!

Prachtig verpakt, je merkt dat er écht met liefde wordt gewerkt aan jouw bestelling! Ben daarnaast ook erg blij met mijn nieuwe jurken!

Fijne winkel met prima service.

Zo leuk om te shoppen bij Love, Peace & Joy. Leuke artikelen in de shop, snelle service en overzichtelijke website. Ik ben fan!

Fijne webshop met goede maataanduiding

Heel fijn, dat Love, Peace & Joy de kleding zelf meet. Zo kan je goed thuis van tevoren bekijken welke maat je moet bestellen. Dat scheelt (meestal) veel terugsturen.

Geweldige collectie

Geweldige collectie

leuke vrolijke kleding van een goede kwaliteit

Leuke webwinkel!

Mooie kleding, goede kwaliteit en snel geleverd. Mijn dank is groot!

Zeer tevreden!

Ik heb een tuinbroek gekocht van Nomads en ben er heel erg blij mee! Snel bezorgd en fleurig verpakt. Gewo9. Heel erg tevreden!

Ze reageren snel via mail, denken mee en zijn behulpzaam! En kwaliteit van de kleding en schoenen zijn top.

Snelle levering waarbij je goed op de hoogte wordt gehouden van het bezorgtraject

Prachtige producten en prettige hulp

Afgelopen weekend de echte winkel in Zutphen opgezocht om te kiezen tussen de uitverkoop kleding en met voortreffelijke hulp, met 4 mooie items huiswaarts. Ontzettend blij mee.

Retouren

De kleding wordt netjes en snel geleverd maar bij een retourzending moet je heel lang wachten voordat je het geld terug krijgt. En het retourneren is kostbaar 7,95 bij de post. Jullie zouden een retourlabel er in kunnen doen en de kosten voor retoren goedkoper kunnen aanbieden

TOP!

Snelle levering en mooie kwaliteit van het product

Prima,snel,netjes en altijd in orde. Ik mis alleen de heerlijke snoepjes

Zie hierboven

Pasvorm uitstekend!!!!!!

Het model was volgens het plaatje. Lengte dus goed. Pasvorm was uitstekend en klopte met de opgegeven maat. Bezorging door de brievenbus omdat dat gewoon kon, was ook erg prettig. Kortom: ik hou de nieuwsbrief in de gaten!

Mooie kleding en uitgebreide keuze.

Mooi assortiment vrolijke kleding. Goede adviezen.

Fantastische site !!

Hele heldere site met prachtige en unieke kleding . Super duidelijke maat en materiaal omschrijving , waardoor de ws de retour aanvragen minimaal zullen zijn . Ik heb in ieder geval nog nooit een miskoop gedaan op deze site . Heel tevreden !

Snel en mooi

My order arrived very quickly and the clothes and shoes are really beautiful! Very happy with the service.

Mijn favoriete webshop

Kleding is van mooie kwaliteit . Men vallen goed. Versturen optijd en super netjes. Nooit problemen gehad.

Top collectie en service

Goede keuze en snelle levering. Als iets toch retour gaat, snelle terugbetaling

blij met mijn jurk

Een leuke jurk gekocht en zoals altijd was de levering snel en de kleding precies zoals op de site was vermeld. Wat bij Love peace & joy zo fijn is dat je bij de maatvoering een eigen goed zittend kleding stuk thuis opmeet en deze vergelijkt met de maten op hun site, dit klopt altijd. Ik koop hier graag mijn kleding een zeer tevreden klant

Prachtige kleding snel bezorgd

Moor kleding, fijn dat er ook veel bewuste merken tussen zitten. Duidelijke informatie over de maten en ik was positief verbaasd hoe snel het bezorgd kon worden, de volgende dag al! Alles mooi verpakt en ik ben er erg blij mee!

Kwaliteit en duurzaam

Snelle levering en mooie duurzame kleding.

Prachtige kleurige kleding!

Goede pasvorm, mooie kwaliteit

prachtige jurk, nog mooier dan op het scherm

Ik ben zeer tevreden over de vlotte levering, en zeer goede verpakking

Adres bleek niet te kloppen. Dit werd onmiddellijk telefonisch aangepast.Bestelling was alsnog de volgende dag binnen. Geweldige service!

Waterstraat 8 7201 HN Zutphen